Martorul "baterie" nu se stinge după pornire, am înlocuit bateria veche de 5 ani cu una nouă
![]() ![]() ![]() |
Martorul "baterie" nu se stinge după pornire, am înlocuit bateria veche de 5 ani cu una nouă
ionut_buzescu |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 29 September 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
LOGAN
2005, Laureate www.reglajculbutori.weebly.com
|
|||
annem |
![]()
Post
#2
|
Omul Gras Group: Members Posts: 401 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Inseamna ca problema nu era bateria. Sau nu era numai bateria.
Ai facut garantia la baterie, adica a masurat un nene si ti-a completat certificatul de garantie? Ai masurat tensiunea la bateria noua inainte de pornire si dupa pornire? Sper sa nu ai probleme cu alternatorul. Sper sa fie un contact, un fir, ceva simplu. Fa ceva masuratori la borne, sau mergi sa faci garantia, poate rezolvi cu nenea de acolo. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Laureate, 2008 Laureate MCV GPL - Puisor 2011 Laureate MCV GPL - Puisor (de la Dacia)
|
|
klaus |
![]()
Post
#3
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Martorul sta aprins in general daca nu incarca bateria.
Eu as banui puntea redresoare din alternator/modulul de incarcare |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
PaulT |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu bateria a fost problema.Nu mai merge asa pentru ca vei termina si bateria noua.Klaus are perfecta dreptate cu ce ti-a spus.Acolo e problema.
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#5
|
![]() - Group: Members Posts: 22.541 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(klaus @ 25 Jan 2010, 19:44) Eu as banui puntea redresoare din alternator/modulul de incarcare Ce punte redresoare vericule, nu se mai gasesc separat de mult timp. Sa vezi ce o sa alerge el dupa tot modulul ... |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.174 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
verifica foarte atent legaturile la alternator si tresele de masa vezi daca pe baterie ai 14 -14,4 V cu consumatori (faruri aeroterma , etc), daca scade sub 13,5 ai o problema cu alternatorul / incarcarea
acel bec care este aprins indica o problema de incarcare (cum au zis si cei de mai sus) explicatia e simpla , la punerea contactului becul are un terminal la + si altul la alimentarea releului regulator din alternator acesta fiind alimentat cu plus , mai are puntea principala (care livreaza curentul necesar consumatorilor) si cea auxiliara care este legata la iesirea de la bec la pornire releul se alimenteazae prin bec alternatorul suficient cit sa produca pentru a alimenta releul si ii da 14V pe pinul de la alimentarea releului , becul avind 14V pe ambele capete se stinge |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
fnp |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 446 Joined: 5 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Verifica mufa 5 daca este la locul ei si integritatea cablului.
Attached thumbnail(s) alternator.JPG ( Size: 94.92k ) Number of downloads: 5128 |
--------------------
Dacia Logan
MCV 1.5 DCI 70CP
2007 Laureate + ABS
- B
|
|
klaus |
![]()
Post
#8
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 25 Jan 2010, 22:31) Ce punte redresoare vericule, nu se mai gasesc separat de mult timp. Sa vezi ce o sa alerge el dupa tot modulul ... Nu te grabi, neicusorule. Ia vezi matale la: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=113861 piesa de schimb after market. Simplu... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
galeo |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 2 September 06 ![]() |
|
--------------------
dacia
1310
1984
|
|
radian |
![]()
Post
#10
|
![]() gandeste pozitiv: nu spera si nu ai teama... Group: Members Posts: 1.273 Joined: 17 January 05 From: petrosani ![]() |
Mi-a aparut o mica problema, daca a mai patit careva ceva similar, mi-ar prinde bine o sugestie.
Loganul din semnatura, 1,6 MPi, din ianuarie 2005, cca. 130k km la bord. Am lipsit din localitate 3 zile, timp in care masina a stat frumos nemiscata in fata blocului. Cand am parcat-o, totul era OK. In seara asta, as fi avut un drum de facut, ii dau cheie, porneste normal, dar in cilpa urmatoare se aude un huruit groaznic, cam cum ar face masina de spalat in regim de stoarcere cand este "incarcata" doar cu cateva monede, sau alte maruntisuri metalice. In cateva secunde dispare huruitul, dar martorul de la baterie ramane aprins. Am mers cu ea cam 3, 4 m, si mi s-a parut ca nici directia nu mai raspunde normal la rotirea volanului. Acest din urma lucru e posibil sa fi fost doar o impresie obiectiva de a mea, alfat sub impresia indusa ed huruitul ala. Ati mai patit careva chestia asta? This post has been edited by radian: 4 Dec 2010, 18:00 |
--------------------
dacia logan
ambition
2005
- HD 06 LDM
|
|
vijelie |
![]()
Post
#11
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Sub capota cun se prezinta situatia?
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
psychoo |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.681 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Cureaua alternatorului este ok? Alternatorul se invarte? ce tensiune este pe bornele bateriei cu motorul pornit?
Sa nu fi fost un sobolan prin zona si cand a pornit motorul, vrand sa evadeze sa nimereasca fix in cureaua de alternator/accesorii |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
klaus |
![]()
Post
#13
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
martor baterie aprins, directie greoaie -> curea accesorii rupta si nu mai invarte alternatorul si pompa de servo.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
radian |
![]()
Post
#14
|
![]() gandeste pozitiv: nu spera si nu ai teama... Group: Members Posts: 1.273 Joined: 17 January 05 From: petrosani ![]() |
Multumesc pentru raspunsuri. Din pacate s-a dus dracului cureaua de transmisie. Cand m-am uitat prima data sub capota n-am vazut mare lucru, oricum era deja intuneric si sunt si mai chior de felul meu. Am coborat apoi cu o lanterna si, cureau de transmisie este sectionata longitudinal. Mai nasol e ca am schimbat-o acum cca. jumatate de an, de cand am rulat maxim 5.000 km. Sper ca in cei 10-12 m cat am rulat in conditiile descrise, sa nu fi provocat si alte daune.
|
--------------------
dacia logan
ambition
2005
- HD 06 LDM
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#15
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
De curiozitate ce curea ai avut?
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
radian |
![]()
Post
#16
|
![]() gandeste pozitiv: nu spera si nu ai teama... Group: Members Posts: 1.273 Joined: 17 January 05 From: petrosani ![]() |
Cumparata de la un coleg de pe forum, de origine...
|
--------------------
dacia logan
ambition
2005
- HD 06 LDM
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#17
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Daca-i de origine ca si placutele de frana care le-am avut eu de la bursa este clar...
This post has been edited by bobo77: 4 Dec 2010, 22:14 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
radian |
![]()
Post
#18
|
![]() gandeste pozitiv: nu spera si nu ai teama... Group: Members Posts: 1.273 Joined: 17 January 05 From: petrosani ![]() |
Nu stiu ce sa zic, pareau OK, dar, nu sunt expet in analizarea pieselor auto, iar pe de alta parte, nici la atelierul service nu pot sa bag mana in foc ca baietii au montat piesa dusa de mine. Asta e...
|
--------------------
dacia logan
ambition
2005
- HD 06 LDM
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#19
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Exact asta voiam sa te intreb esti sigur ca a fost schimbata? banuiesc ca atunci ai facut si distributia, daca da n-ar strica sa faci o verificare si acelei curele.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
YRX |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.044 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Marso |
![]()
Post
#21
|
![]() ***Membru*** Group: Members Posts: 547 Joined: 1 September 06 From: Bu***esti ![]() |
Daca se ducea cureaua de distributie nu mai urnea masina din loc. S-a rupt doar cureaua de accesorii.
Eu am un logan 1.6 mpi din 2006 cu ~ 30.000 km. Masina zace in garaju batranului pentru ca o folosesc foarte rar (mai am un mcv diesel)...intr'o zi, in plina vara (anul acesta) am patit un lucru asemanator. Mi-a sarit cureaua de accesorii (intreaga,nu rupta) si masina avea aceleasi simptome cum a descris radian mai sus. Am fost in service si s-a constatat ca, fulia alternatorului iesise de la locul ei. Am schimbat fulia + cureaua de accesorii si pentru ca se apropia termenul reviziei perioadice (4 ani) am schimbat si cureaua de distributie + rolele aferente curelei de accesorii. PS: radian , stai linistit ca nu ai provocat alte daune in cei 10-12 metri parcursi cu masina. Eu am dus'o in service pe rotile ei. Poti sa te folosesti de masina, insa nu ai servodirectie, si risti sa ramai oricand in drum (se descarca bateria). This post has been edited by Marso: 5 Dec 2010, 22:21 |
--------------------
Logan
Laureate 1.6 MPI
2006 Gri Perla + GPL Renault Megane Privilege 1.6 16V Bleu
MCV Laureate 1.5 DCI 2007 Gri Platine |
|
radian |
![]()
Post
#22
|
![]() gandeste pozitiv: nu spera si nu ai teama... Group: Members Posts: 1.273 Joined: 17 January 05 From: petrosani ![]() |
Da, corect, e cureaua de accesorii nu cea de distributie.
|
--------------------
dacia logan
ambition
2005
- HD 06 LDM
|
|
varucocolata |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 13 February 11 ![]() |
fratilor, recunosc ca sunt 0 in ale mecanicii. am un logan laureat 1.6 din 2006 si astazi cand veneam catre casa dintr-o data nu mai aveam servo si mi sa aprins martorul de la baterie in bord. am crezut ca a intrat vreo creanga ceva la roti si de asta. nici dacia 1300 sau vreun tractor de la Ceasescu nu se vira asa de greu. am oprit si am deschis capota sa vad care e treaba. nici una din curele nu mai era pe fulii iar fulia mica de sus de la alternator o puteai misca cu mana de ziceai ca se desprinde si cade. treaba este ca nu cunosc nici un mecanic si mie frica sa mai merg cu ea la service ca nu o pot vira decat foarte, foarte greu. fulia aceea se poate cumpara separat sau e nevoie sa schimb alternatorul? astept orice sfat ca nu ma pricep deloc. ajuta-ti si voi un coleg aflat la nevoie. multumesc!
|
--------------------
dacia
logan
2006
|
|
Marso |
![]()
Post
#24
|
![]() ***Membru*** Group: Members Posts: 547 Joined: 1 September 06 From: Bu***esti ![]() |
Se poate schimba separat. In cel mai rau caz trebuie demontat alternatorul si refacut filetul fuliei la strung. La fel am patit si eu cu 1.6 din 2006.
|
--------------------
Logan
Laureate 1.6 MPI
2006 Gri Perla + GPL Renault Megane Privilege 1.6 16V Bleu
MCV Laureate 1.5 DCI 2007 Gri Platine |
|
psanyiro |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 16 July 10 ![]() |
nu vreau sa deschid alt topic intrebarea ar fi la logan dci daca scot bateria pentru un timp mai indelungat se intimpla ceva?
|
--------------------
Dacia
1310 LI
2003
|
|
mikey_gtx |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 23 April 09 ![]() |
psanyiro, nu are nimic. ti se reseteaza ceasul si posturile de radio.
|
--------------------
.
.
.
|
|
UVN |
![]()
Post
#27
|
![]() - Forza Poli Timisoara - Group: Members Posts: 130 Joined: 24 May 06 From: Timisoara ![]() |
Am si eu o problema cu martorul baterie. Acum 2 zile am fost la revizia de 40k km. Am facut revizia fara schimbarea distributiei. Azi dupa revizie, am observat ca martorul baterie nu se mai aprinde/stinge cand bag cheia in contact si pornesc motorul. Ma poate ajuta cineva cu niste sugestii ??
Logan, 1.4 Mpi Multumesc anticipat 13 Sep 2012, 12:59: QUOTE(fnp @ 25 Jan 2010, 23:44) QUOTE(galeo @ 27 Jan 2010, 20:20) daca sare mufa aia nu i se mai aprinde ledul deloc in bord, nici macar cand pui contactul, asa am patit eu si mi-a murit bateria ok, pana aici am inteles, dar la ce foloseste mufa aceea ... nu mai se incarca bateria ?? Deoarace aceleasi simptome am si eu : nu mi se mai aprinde si stinge ledul(martorul baterie) in bord nici macar cand pun contactul... This post has been edited by UVN: 13 Sep 2012, 11:59 |
--------------------
dacia
Logan Kiss FM 14 MPI
2008
- TM...
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.174 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
prin acea mufa , doar la pornire da o tensiune releului regulator (este inseriat cu el) , dupa ce porneste motorul alternatorul incepe si produce , si in acelasi timp se alimenteaza si releul printr-o punte de diode separata de cea principala , si vine tensiune pe ambele capete ale indicatorului , o schema simplificata ar fi asta
Attached thumbnail(s) schema_alternator_asI.JPG ( Size: 47.48k ) Number of downloads: 3581 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
UVN |
![]()
Post
#29
|
![]() - Forza Poli Timisoara - Group: Members Posts: 130 Joined: 24 May 06 From: Timisoara ![]() |
Multam fain, mufa aceea era iesita, sau mai bine zis nu a fost pusa la loc dupa inlocuirea filtrului de ulei...
Timisoara-Linia tramvaiului 5 pe stanga... nu va duceti la acel service... Luca sau cum ii spune... |
--------------------
dacia
Logan Kiss FM 14 MPI
2008
- TM...
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
Salutare! Am si eu problema cu martorul de la baterie. Tensiunea la incarcare nu scade sub 14v nici cu consumatori, dar martorul sta aprins continuu. Daca scot mufa mica de pe alternator tot se aprinde cand pun contactul si dupa pornire tot sta aprins. A mai patit cineva? Mentionez ca este vorba de un Logan din 2010 1.6Mpi cu 23de mii la bord.
This post has been edited by Kiraly: 1 Jul 2017, 05:26 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 08:04 |