Martorul presiune de ulei, aprins la o frana brusca
![]() ![]() ![]() |
Martorul presiune de ulei, aprins la o frana brusca
je_design |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 27 August 06 ![]() |
|
||
--------------------
Logan
Laureat plus
2006
|
|||
Bujor Stefan |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 17 March 06 From: Bucuresti ![]() |
Pai gandeste-te si tu logic:
-ai pus frana fara sa debreiezi, fiind in treapta a 4-a de viteza -> deci, turatia motorului a scazut foarte mult fiind in priza directa cu rotile (la 20 km/h cred ca deja motorul avea sub turatia de relanti) -cum la turatia de relanti se atinge putin peste presiunea minima a uleiului necesara, tu scazand sub aceasta turatie -> nema presiune ulei Se mai poate aprinde martorul de presiune ulei si la o frana brusca atunci cand este putin ulei in baie. Mie mi se intampla la orice frana mai puternica pe 1300 (aveam fundul inaltat si la frana tot uleiul fugea inspre fata iar sorbul pompei de ulei ramanea in aer). La tine cel mai sigur e ce am zis prima data. |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Ambition 1,6
- B
|
|
baldur |
![]()
Post
#3
|
Baldur Group: Members Posts: 49 Joined: 18 November 06 From: Iasi ![]() |
Si eu zic ca poate ai putin ulei. La fosta mea DSN ajunsesem aproape de intervalul de 10.000 km pt o noua revizie si in curbe mai stanse sau luate mai tare se aprindea martorul deoarece masina se inclina. Cand am facut schimbul a curs foarte putin ulei deci probabil se mai consumase, eu mergand cu ea uneori si in forja. Pana atunci nu-mi dadusem seama de ce palpaie becul dar nici nu dadusem importanta; stiind ca motoarele nu mananca ulei din verificarile de cand era noua ma invatasem (prost de altfel) sa fac schimbul si sa nu mai controlez nivelul. Orice motor poate in anumite conditii consuma si ulei fara a fi neaparat un defect.
Daca nivelul e bun cred ca e prima explicatie din postul de mai sus. |
--------------------
Renault/Dacia
Clio 3 1,2 16v 75 cp/Sandero 1,6 mpi 85 cp
Dinamique 2008/Laureate 2011
|
|
je_design |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 27 August 06 ![]() |
nivelul de ulei e ok, deci ramane prima varianta. merci pt raspunsuri!
|
--------------------
Logan
Laureat plus
2006
|
|
daciafan |
![]()
Post
#5
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
bine ca ai scapat doar cu palpairea martorului de ulei, se putea si mai rau.
doamne fereste. |
--------------------
/
/
/
|
|
Kunt |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru lenes Group: Members Posts: 484 Joined: 9 December 05 ![]() |
Ce se putea mai rau ? Se oprea motorul...
|
--------------------
Dacia
Logan
Preference 1.4 MPI, 2005
- 50 VDU "Oamenii sunt persoane umane" - ...
|
|
driverx |
![]()
Post
#7
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
skypot
Io te pun la gazeta de perete. Sa mor eu. Presiunea de uleiul se realizeaza prin pompa de ulei, actionata direct de angrenajele motorului. Tu ai franat, erai in viteza a 4-a, probabil ai ajuns la 20 km/h la ora undeva in momentul franarii, motorul deja poate avea un 500 rot/min sau chiar mai putin, mult sub turatia de relanti (750 rot/min), si la acea turatie mica pompa de uleiu nu mai realizeaza necesarul de presiune. Astfel, martorul de ulei, daca simte o presiune mai mica de o anumita valoare (nu stiu cat e la logan), aprinde martorul. Deci...iao cum vrei...."asa face toate", "e normal", "don't worry, it's no sugar" |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#8
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
je_design |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 27 August 06 ![]() |
acum inteleg si eu ce s-a intamplat. merci inca o data pt raspunsuri
|
--------------------
Logan
Laureat plus
2006
|
|
driverx |
![]()
Post
#10
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
track3r
senchiu Cred ca se poate inchide topicul. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 07:44 |