Matematica, bat-o vina
![]() ![]() ![]() |
Matematica, bat-o vina
tribunul |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
|
||
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|||
corbex |
![]()
Post
#92
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Propun s-o cintariti inainte s-o puneti in rezervor.
S-au va cumparati un densimetru si un termometru. Cu ce va ramine, luati un manual de utilizare. Daca nu gasiti, e bun si unul de fizica. This post has been edited by corbex: 11 May 2010, 10:39 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#93
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
La apa 1 metru cub e aprox o tona. Poti aproxima si la benzina la fel.
1l = 1decimetru cub. 1mc = 1000 dmc = 1000l ~= 1 tona Edit. Vad ca altii au zis ca 1000l au aprox 750kg, inseamna ca diferenta de densitate intre apa si benzina e mai mare. Bafta! This post has been edited by Andy_ACS: 11 May 2010, 10:40 |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
DragosP |
![]()
Post
#94
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
|
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
nWo |
![]()
Post
#95
|
![]() new world order Group: Members Posts: 509 Joined: 16 February 09 From: Nord-Vest ![]() |
QUOTE(Andy_ACS @ 11 May 2010, 11:39) La apa 1 metru cub e aprox o tona. Poti aproxima si la benzina la fel. 1l = 1decimetru cub. 1mc = 1000 dmc = 1000l ~= 1 tona Edit. Vad ca altii au zis ca 1000l au aprox 750kg, inseamna ca diferenta de densitate intre apa si benzina e mai mare. Bafta! Cam asa m-am gandit si eu sa fac, sa consider 1l circa 1 kg, iar 1000 l cca 1000 kg=1 tona |
--------------------
Patru
Zero
Sapte by Peugeot 2.0 HDI 136 CP - 2007
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#96
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
http://www.apmbc.ro/download/918.htm
off topic: rafinariile vind benzinarilor carburanti in TONE iar acestia vind soferilor in LITRI ! ![]() This post has been edited by george_scala_2004: 11 May 2010, 10:45 |
--------------------
...
...
...
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.461 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(nalodaniel @ 6 Mar 2010, 20:16) gresit ![]() acum. cu colegii m-am luat in aer atmosferic, deci am castigat argumentul cu ei ![]() pentru ca bila mai grea are masa mai mare, are si greutatea mai mare, iar frecarea fiind identica la cele doua bile, rezultanta fortelor la bila grea e mai mare. Deci ajunge jos prima. in schimb, in vid ajung simultan jos. dar cum sta problema pentru doua bile identice ca masa si dimensiuni, una de cauciuc si una de aluminiu (in aer)? Avand in vedere si ce-am scris mai jos, si ca coeficientul de frecare e al AERULUI, nu al bilei, tot mana in mana ajung. La fel si in cazul unei bile metalice versus o bila de ping-pong. Numai sa nu bata vantul ![]() QUOTE(vi_escu @ 7 Mar 2010, 02:16) Bă, voi chiar n-aveți altă treabă sâmbătă seara? Forța de rezistență la înaintare a unui corp sferic într-un fluid este Fr=6πηrv (unde π-pi, η- coeficientul de văscozitate dinamică, r-raza sferei și v- viteza) Dacă cad de la o înățime suficient de mare fiecare bilă ajunge să se miște cu o viteza constantă proportională cu masa. Dacă nu, acceleratia bilei cu masă mai mare este mai mare. In ambele cazuri bila virgină ajunge prima pe sol. În vid toate corpurile cad la fel. Aaaaaai de capul meu... Ditai explicatiile, si ambele gresite. Forta e egala cu masa x aceleratia. Acceleratia e g, ca vorbim de acceleratia gravitationala. Deci... masa mai mare, forta mai mare... dar acceleratia e aceeasi !!! In vid forta de frecare e 0, in aer se calculeaza cu formula n*v^2, unde n, coeficient de frecare. Dar, fiind identice la exterior, forta de frecare e egala, deci se poate si ignora Avand in vedere ca amandoua corpurile au aceeasi aceleratie, si acelasi punct de plecare, ele vor avea tot timpul viteze identice. Ceea ce intr-adevar difera este ENERGIA. Potentiala in punctul de plecare, cinetica la destinatie. Aici da, bila plina o duce mai bine. @nWo http://en.wikipedia.org/wiki/Gasoline#Density This post has been edited by bucatzel: 11 May 2010, 10:54 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#98
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
nWo |
![]()
Post
#99
|
![]() new world order Group: Members Posts: 509 Joined: 16 February 09 From: Nord-Vest ![]() |
|
--------------------
Patru
Zero
Sapte by Peugeot 2.0 HDI 136 CP - 2007
|
|
tribunul |
![]()
Post
#100
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
iar motorina 0,86 kg.
|
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
nWo |
![]()
Post
#101
|
![]() new world order Group: Members Posts: 509 Joined: 16 February 09 From: Nord-Vest ![]() |
Multumesc tuturor pentru ajutor.
Stima si respect |
--------------------
Patru
Zero
Sapte by Peugeot 2.0 HDI 136 CP - 2007
|
|
Markos |
![]()
Post
#102
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
capitalistule!
![]() |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
DannyY |
![]()
Post
#103
|
![]() Marele plictisit Group: Members Posts: 1.696 Joined: 5 May 09 ![]() |
QUOTE(bucatzel @ 11 May 2010, 10:50) Avand in vedere si ce-am scris mai jos, si ca coeficientul de frecare e al AERULUI, nu al bilei, tot mana in mana ajung. La fel si in cazul unei bile metalice versus o bila de ping-pong. Numai sa nu bata vantul ![]() Forta e egala cu masa x aceleratia. Acceleratia e g, ca vorbim de acceleratia gravitationala. Deci... masa mai mare, forta mai mare... dar acceleratia e aceeasi !!! Dar, fiind identice la exterior, forta de frecare e egala, deci se poate si ignora Avand in vedere ca amandoua corpurile au aceeasi aceleratie, si acelasi punct de plecare, ele vor avea tot timpul viteze identice. Saracu' Arhimede, mai bine inventa legile lui Kirchhoff... ![]() Un porc scufundat intr-un fluid este impins de jos in sus cu o forta egala in modul cu greutatea fluidului dezlocuit. Asa ca porcul de 100 de kile ajunge mai repede jos decat ala de 50 de kile, chiar daca au aceeasi forma si aceeasi rugozitate la soriciul cu care se freaca de mediul exterior.. Se aplica la toate fluidele (adicatelea si la gaze, nu numai la lichide). vi_escu are dreptate, la un moment dat cele doua trilutze se vor deplasa uniform, cu o viteza proportionala cu greutatea fiecareia, cand se atinge conditia de echilibru in care greutatea e egala cu forta de frecare PLUS inventia lu' Arhy. |
--------------------
Opel/Honda/Opel
Astra G/Civic 4D/Corsa E
2004/2015/2019
- 0T04``` Urasc discriminatorii prosti (adica pe toti)
Sunt mandru ca sunt considerat prost de catre un dobitoc |
|
bucatzel |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.461 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(DannyY @ 11 May 2010, 12:49) Un porc scufundat intr-un fluid este impins de jos in sus cu o forta egala in modul cu greutatea fluidului dezlocuit. Asa ca porcul de 100 de kile ajunge mai repede jos decat ala de 50 de kile, chiar daca au aceeasi forma si aceeasi rugozitate la soriciul cu care se freaca de mediul exterior.. Bai nene... ma faceti sa ma dau cu capul de pereti. Porcul ala de 50 de kile e umflat la compresor, pana are acelasi volum ca si ala de 100. Ce mama supararii de treaba mai are in acest caz monsur Arhimede? In caz ca n-ai fost atent, problema initiala era (citez din memorie, ca n-am chef sa caut mai sus): QUOTE Doua bile metalice, de acelasi volum, una plina si una goala in interior, se scapa de la etajul 10 spre capul administratorului care da sa intre in bloc. Care il va lovi prima? Mi-am facut chef sa caut ![]() QUOTE(nalodaniel @ 6 Mar 2010, 19:14) doua bile de aceleasi dimensiuni si acelasi material sunt eliberate simultan de la acceasi inaltime. una din bile are o gaura in centru, deci este mai usoara. care bila ajunge prima jos? Sa va pun o problema asemanatoare asteia. Poate intelegeti cat de frumos ati muscat-o cu cea de mai sus. QUOTE Care e mai grea? O tona de apa, sau o tona de benzina? This post has been edited by bucatzel: 11 May 2010, 14:40 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
DannyY |
![]()
Post
#105
|
![]() Marele plictisit Group: Members Posts: 1.696 Joined: 5 May 09 ![]() |
Lasa-i naiba de pereti, vrei sa te-apuci de zugravit dupa aia?
Porcu' de 50 de kile e scobit pe dinauntru (ca bila din problema) si gata de rotisor. Pe cand era in viata, avea si el tot 100 kile, ca frate-sau ![]() In vid ajung simultan. In orice fluid, bila mai grea ajunge prima din cauza fortei rezultante mai mari. Intervalul de timp dintre ele va creste odata cu densitatea fluidului prin care cad. Ia o bila de rulment si una de plastic, de dimensiuni apropiate si da-le drumul sa cada intr-un borcan plin cu apa. Cea metalica se va scufunda mai rapid, fiindca greutatea ei este mult mai mare decat forta arhimedica, orientata in sens opus. Acelasi fenomen se intampla si in aer, dar la o scara mult mai mica. |
--------------------
Opel/Honda/Opel
Astra G/Civic 4D/Corsa E
2004/2015/2019
- 0T04``` Urasc discriminatorii prosti (adica pe toti)
Sunt mandru ca sunt considerat prost de catre un dobitoc |
|
bucatzel |
![]()
Post
#106
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.461 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Da, imi cer scuze, cel care a muscat precum un peste pare-se ca a fost subsemnatul.
Daca nu consideram fluidul de deplasare neglijabil (cum e practic aerul) atunci diferenta de densitate va avea efect. Dar ca sa fim corecti pana la capat, intreaba cati profesori vrei, si cata vreme bilele alea se plimba in aer, iti vor declara forta arhimedica neglijabila. In conditiile in care chestia cu neglijarea e obicei ingineresc ![]() Si te rog... nu mai pomeni porci la rotisor, ca mi-ai distrus ziua. This post has been edited by bucatzel: 11 May 2010, 15:58 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
koldun |
![]()
Post
#107
|
![]() un om Group: Members Posts: 763 Joined: 1 November 07 From: CT ![]() |
![]() ![]() [attachmentid=1627623648] |
--------------------
Renault
Captur
TCe 0.9 2016 Oh, I’m in no condition to drive! Wait a minute... I don’t have to listen to myself, I’m drunk...!
Homer Simpson |
|
paradox_utopic |
![]()
Post
#108
|
![]() solenza driver ! Group: Members Posts: 372 Joined: 1 January 09 ![]() |
care esti bun la matematica sa-mi calculati si mie cateva probleme de geometrie ?
1. un triunghi echilateral cu laturile AB =AC =30 iar unghiul A este 30 grade, cat e latura BC ? 2. aceasi problema ,doar ca unghiul e 23 grade |
--------------------
dacia
1310, supernova 2001, solenza 2003,logan
2005
- B-99-SYS
|
|
paul_p |
![]()
Post
#109
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
Triunghiurile astea echilaterale ale tale sunt o versiune tunata a celui clasic?
This post has been edited by paul_p: 11 Jun 2011, 23:26 |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
TitiMotanu' |
![]()
Post
#110
|
Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 10 March 11 ![]() |
Poate triunghi isoscel. Ala echilateral are toate cele trei laturile egale si toate cele trei unghiuri egale, respectiv 60 de grade fiecare.
L.E. laturi egale* ![]() This post has been edited by TitiMotanu': 12 Jun 2011, 06:03 |
--------------------
-
- -
- - - -
- B -- ---
|
|
Markos |
![]()
Post
#111
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
Marty |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
ady77 |
![]()
Post
#113
|
![]() راحتزیل یو Group: Members Posts: 1.729 Joined: 15 December 05 From: near Bacau ![]() |
Nu e de ras, e de plans
![]() ![]() ![]() |
--------------------
________________
________________
_________________ The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.
ecnedifnocfollufsisoM |
|
DannyY |
![]()
Post
#114
|
![]() Marele plictisit Group: Members Posts: 1.696 Joined: 5 May 09 ![]() |
1. Daca in triunghiul echilateral ABC unghiul A e de 30 de grade, atunci avem un triunghi echilateral dublu-dreptunghic cu unghiurile B=C=90 de grade (spirt, nu alta) , in care aplicam teorema lu' Jarinaia Riba si ne da latura BC = i
2. Cu 23 de grade nu stiu, e lichior? |
--------------------
Opel/Honda/Opel
Astra G/Civic 4D/Corsa E
2004/2015/2019
- 0T04``` Urasc discriminatorii prosti (adica pe toti)
Sunt mandru ca sunt considerat prost de catre un dobitoc |
|
Cioby92 |
![]()
Post
#115
|
![]() Membru fara semnalmente Group: Members Posts: 402 Joined: 22 December 09 From: Brasov ![]() |
Decat sa radeti, mai bine ii spuneti omului unde a gresit.
Attached thumbnail(s) Untitled.png ( Size: 17.6k ) Number of downloads: 1574 |
--------------------
Dacia
1300/1976
cu elemente de 1310
- BV 01 EMP Dacia Logan 1.4 MPI Laureate GPL 2008 B 12 ZVK
I'll Make You an Offer You Can't Refuse |
|
Marty |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
QUOTE(Cioby92 @ 12 Jun 2011, 13:04) Cioby, bravo, perfect, stai jos, 4! Evident ca enuntul este corect, doar e plin pe toate drumurile de triunghiuri echilaterale care au un unghi de 30 de grade! Ai mai scris si ditamai pomelnicu' ca sa-ti dai seama ca-i gresit enuntu'.P.S.: In 1976 nu aparuse 1310! Abia in '80 a aparut, dar f. populara a fost "1300 cu imbunatatiri" pina prin '82. This post has been edited by Marty: 12 Jun 2011, 12:27 |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Cioby92 |
![]()
Post
#117
|
![]() Membru fara semnalmente Group: Members Posts: 402 Joined: 22 December 09 From: Brasov ![]() |
Pentru linistea ta sufleteasca, masina a fost recarosata in 1999 cu elemente de 1310 (zambet)
![]() |
--------------------
Dacia
1300/1976
cu elemente de 1310
- BV 01 EMP Dacia Logan 1.4 MPI Laureate GPL 2008 B 12 ZVK
I'll Make You an Offer You Can't Refuse |
|
Marty |
![]()
Post
#118
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Pai in semnatura zici c-are elemente de 1310 1976....
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Cioby92 |
![]()
Post
#119
|
![]() Membru fara semnalmente Group: Members Posts: 402 Joined: 22 December 09 From: Brasov ![]() |
Campurile sunt completate corect Untitled2.png ( Size: 14.72k )
Number of downloads: 1580
. LE. Am modificat sa inteleaga tot omu despre ce e vorba. ![]() This post has been edited by Cioby92: 12 Jun 2011, 12:45 |
--------------------
Dacia
1300/1976
cu elemente de 1310
- BV 01 EMP Dacia Logan 1.4 MPI Laureate GPL 2008 B 12 ZVK
I'll Make You an Offer You Can't Refuse |
|
Marty |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Aha!
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 06:22 |