Metabond Ulei, <<Aditivi>>, "înnobilatori" de suprafata
![]() ![]() |
Metabond Ulei, <<Aditivi>>, "înnobilatori" de suprafata
yce |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 3 January 07 From: fetesti ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane II
2004; break; 1,5dci; 80cp; esp; pilot
|
|||
Valman |
![]()
Post
#32
|
![]() B, C, CE, D Group: Members Posts: 267 Joined: 10 April 09 ![]() |
QUOTE(yce @ 24 Apr 2009, 16:05) Ptr cei ce nu cred sau nu au vazut ce face METABOND pot trece in fiecare joi ora 18 la Facultatea de Utilaje Tehnice ptr Constructii ptr o prezentare "live" Ceea ce face Metabond "live", nu are nicio legatura cu ceea ce face in motor. Nu poti replica pe un stand ambulant, ceea ce se intampla intr-un motor in varii conditii de utilizare. Eu din principiu evit produsele miraculoase (reducerea cu 50% a uzurii etc), dar cine doreste sa incerce e treaba lui. Pur si simplu "nu reusesc" sa inteleg de ce constructorii de motoare/automobile nu recomanda aceste minuni lubrifiante, care nu sugereaza altceva decat ca uleiurile produs de departamantele R&D ale gigantilor mondiali, nu-s decat niste biete fierturi de buruieni. Intotdeauna vor exista oameni c-o psihologie facil de exploatat, in tandem cu cunostinte tehnice si o logica precare. Iar in acest sens, Romania e raiul vracilor (de trupuri, motoare, buzunare, inimi). ![]() ![]() Eu pun problema in felul urmator. Exista masini care au functionat 10 ani in care au parcurs 300.000 km doar cu uleiul recomandat de constructor, schimbat la timp ? Da, exista o multime de astfel de masini, probabil majoritatea. Pai atunci ce motiv as avea sa platesc in plus pt o licoare minune ? Cu exceptia faptului ca as vrea sa tin masina mai mult de 10 ani si peste 300.000 km, eu nu gasesc. Numai ca si pt acest caz am nevoie de o mare doza de credinta si rabdare ca ajung pana acolo, impreuna cu licorile minune. Asta cu reducerea consumului vreau s-o confirme utilizatori neanuntati si independenti (dezinteresati). Pt ca daca utilizatorul a dat bani, va contribui instinctiv la efectul placebo. Nimanui nu-i place sa recunoasca o teapa luata dupa mari asteptari, nu ? Majoritatea covarsitoare a povestilor cu "pornire mai usoara la rece", cu "motor mai silentios", nu sunt altceva decat creatii artificiale pe fond emotiv, ale celui ce si-a cheltuit banii cu mari asteptari. Nu afirm ca la nivel molecular nu s-o-ntampla nimic in motor insa nu dau doi bani pe capacitatea utilizatorului entuziasmat, de a receptiona si raporta fidel efectele si inca exclusiv POZITIVE. Cu atat mai putin a celor implicati in reteaua de vanzari si care-s direct interesati in primul rand sa...vanda. ![]() This post has been edited by Valman: 2 May 2009, 17:24 |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala Valvoline : "Different engines have different needs."
|
|
yce |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 3 January 07 From: fetesti ![]() |
Recunosc că și eu am fost sceptic la început și că am lăsat pe alții să testeze înaintea mea. Înainte de a deveni colaborator al Rețelei de Distribuție Metabond am fost consumator (sunt și acum). După ce am testat pe pielea, buzunarul și motorul meu am intrat în R.D.M.
Ce face tratamentul de motor? El netezește suprafețele metalice și le durifică; => o frecare mai mică ptr. că suprafețele sunt mai netede si filmul de ulei format între ele se va rupe mai greu, implicit: -uzură mai mica a uleiului, -consum redus de carburant, -crește puterea motorului datorită efortului mai mic pe care va trebui motorul să-l depună. Avantajele sunt multe iar cei ce vor folosi vor fi mulțumiți. Dacă aș posta aici toate minunile pe care le-a facut metabond ați zice că fac reclamă așa că cei interesați vor afla dacă vor vrea |
--------------------
renault
megane II
2004; break; 1,5dci; 80cp; esp; pilot
|
|
flaviuf |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 7 March 06 From: Sibiu ![]() |
Am si eu o intrebare: un Metabond Gold se aplica doar la schimbarea uleiului sau se poate pune si ulterior?
|
--------------------
Renault
5 Alpine
1981, 93 Cp
- SB07GSB F**k USA, f**k Bill Clinton, f**k NATO, asta-i gara mea!
|
|
rino |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 838 Joined: 9 December 07 ![]() |
cica ar fi aparut ceva pentru geamuri (parbrize) .... uimeste-ne!
|
--------------------
Renault
Megane
2005, 2009 DIY / open source fan.
|
|
Valman |
![]()
Post
#36
|
![]() B, C, CE, D Group: Members Posts: 267 Joined: 10 April 09 ![]() |
QUOTE(yce @ 4 May 2009, 17:50) 1. După ce am testat pe pielea, buzunarul și motorul meu am intrat în R.D.M. 2. Ce face tratamentul de motor? El netezește suprafețele metalice și le durifică; => o frecare mai mică ptr. că suprafețele sunt mai netede si filmul de ulei format între ele se va rupe mai greu, implicit: -uzură mai mica a uleiului, -consum redus de carburant, -crește puterea motorului datorită efortului mai mic pe care va trebui motorul să-l depună. 3. Avantajele sunt multe iar cei ce vor folosi vor fi mulțumiți. 4. Dacă aș posta aici toate minunile pe care le-a facut metabond ați zice că fac reclamă așa că cei interesați vor afla dacă vor vrea 1. Testele implica perioade lungi de timp, dotari tehnice si posibilitati de evaluare stiintifica. Testul tau are la baza un banal placebo. Sugestia pozitiva e totul. 2. Asta e rolul uleiurilor. Cine pretinde ca acest lucru e facut de tratament, vine cu sugestia ca uleiurile sunt complet inutile sau in cel mai bun caz niste bieti solventi. 3. Singurul avantaj real si incontestabil e starea de bine si fericire, a celui ce a cheltuit de doua ori pt acelasi lucru. 4. Nu e nevoie. Stim minunile DuraLube etc. ![]() 7 May 2009, 07:19: QUOTE(rino @ 7 May 2009, 01:02) cica ar fi aparut ceva pentru geamuri (parbrize) .... uimeste-ne! Am vazut un astfel de parpriz tratat si intr-adevar e o diferenta, dar care nu justifica noua cheltuiala. Exista solutii la bidonase cu stropitor, care fac acelasi lucru la bani mai putini. La cat de abraziva (poluata) e atmosfera din Romania, tratamentul respectiv isi pierde curand efectul. This post has been edited by Valman: 7 May 2009, 06:19 |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala Valvoline : "Different engines have different needs."
|
|
yce |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 3 January 07 From: fetesti ![]() |
1. Inainte de tratament, abia am urcat cu masina mea la 180 km/h; dupa tratament am trecut de 200km/h
2. Rolul uleiului este de LUBRIFIANT intre doua suprafete metalice (care nu sunt perfect netede), ptr ca daca ar fi ideale uleiul nu s-ar mai uza si nu ar mai trebui sa-l schimbam 3. Este adevarat in privinta starii de bine si fericire (nu stiu cine nu s-ar bucura cand si-ar auzi motorul torcand ca un pisoi si l-ar vedea tragand ca un taur) 4. Aici vorbim de METABOND. O alta generatie produse antifrictiune. Fiind un produs nemtesc trage tu concluzia Despre ultima ta afirmatie, NO COMENT. Nu sustin afirmatii din auzite. |
--------------------
renault
megane II
2004; break; 1,5dci; 80cp; esp; pilot
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#38
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(yce @ 11 May 2009, 17:51) 2. Rolul uleiului este de LUBRIFIANT intre doua suprafete metalice (care nu sunt perfect netede), ptr ca daca ar fi ideale uleiul nu s-ar mai uza si nu ar mai trebui sa-l schimbam Deci dupa metabond devin perfect netede si nu mai avem nevoie de ulei? Deci am scapat de o cheltuiala. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
yce |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 3 January 07 From: fetesti ![]() |
|
--------------------
renault
megane II
2004; break; 1,5dci; 80cp; esp; pilot
|
|
aditasse |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 210 Joined: 15 November 07 From: P I T E S T I ![]() |
Folosesc si eu aditivul pentru benzina de la metabond, ... pot spune ca se simte diferenta, si ca am scapat de tremuratul motorului la relanti. Vreau sa incerc la urmatorul schimb de ulei si tratamentul pentru motor, dar mai am putin de asteptat ( inca vreo 7000 km )
|
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.1
2004/ 1.6 16 v
- ag 77 tas
|
|
vali_iacov |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru Ilfovean Group: Members Posts: 878 Joined: 27 September 08 From: Corbeanca, Ilfov ![]() |
ma bag si eu in vorba, poate aiurea dar, nu ma pot abtine.
Cunosc caz cu o Vectra B din 1996. S-a folosit de la 100k km acest Metabond, motorul a mers super, fara tremurat, fara consum de ulei, fara prea mult fum. Era un diesel. S-a continuat folosirea la 2 schimburi de ulei. Masina a functionat pana la 400.000km, moment in care nu s-a mai folosit tratamentul. Rezultat : in 2 luni si 15.000km motorul a cedat. Chiar daca repet : cunosc vectra respectiva, o stiu de cand a fost achizitionata la 80-90.000km, la mana a 2-a. Am putut vedea comportamentul ei din timpul utilizarii Metabond, si dupa oprirea tratamentului. Nu am nici o legatura cu cei care vand aceste produse, implicit nu fac nici o reclama, e doar o realitate observata. |
--------------------
Dacia
Logan 1.5dCI
2006 Under Construction...Please Wait...
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#42
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Si la 415 000 km nu crezi ca motorul a cedat de uzura normal si nu ca urmare a incetarii protectiei magice a uleiului? Jesus....
Si chiar si asa, daca ai incetat sa-l folosesti si motorul crapa inseamna ca e un aditiv de ulei, nu un tratament de suprafata (cementarea sau honuirea raman pe arborele cotit indiferent de ulei). This post has been edited by einstein1984: 19 May 2009, 13:44 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
vali_iacov |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru Ilfovean Group: Members Posts: 878 Joined: 27 September 08 From: Corbeanca, Ilfov ![]() |
nu ma refeream la uzura, ma refeream ca a cazut fix dupa ce nu s-a mai tratat motorul.
si nici la ce ar putea fi el ca si categorie de produse...doar la ce a facut pentru motorul respectiv |
--------------------
Dacia
Logan 1.5dCI
2006 Under Construction...Please Wait...
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
hai sa zic si eu ceva... fost meu R25... luat de mine la 202.000 km... folosit pana la 402.000 km multe drumuri si multa forja... cumparat de un prieten si folosit in continuare... are 540.000 km... bagat doar ulei recomandat de producator...fara nici un fel de "alifie" minune.... merge impecabil si acum... motorul are sigiile de fabrica pe el... deci???? bagati ulei de calitate recomandat de producator... si motorul va merge mult si bine... si fara prostelile minune... acu cativa ani cand a fost scandalul DuraLube s-a putut vedea exact pe ce au dat oamenii banii...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
yce |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 3 January 07 From: fetesti ![]() |
Aici puteti vedea mai multe
ATENTIE LA REGULAMENTUL DE LA ANUNTURI |
--------------------
renault
megane II
2004; break; 1,5dci; 80cp; esp; pilot
|
|
Valman |
![]()
Post
#46
|
![]() B, C, CE, D Group: Members Posts: 267 Joined: 10 April 09 ![]() |
QUOTE(yce @ 11 May 2009, 17:51) 1. Inainte de tratament, abia am urcat cu masina mea la 180 km/h; dupa tratament am trecut de 200km/h 2. Rolul uleiului este de LUBRIFIANT intre doua suprafete metalice (care nu sunt perfect netede), ptr ca daca ar fi ideale uleiul nu s-ar mai uza si nu ar mai trebui sa-l schimbam 3. Este adevarat in privinta starii de bine si fericire (nu stiu cine nu s-ar bucura cand si-ar auzi motorul torcand ca un pisoi si l-ar vedea tragand ca un taur) 4. Aici vorbim de METABOND. O alta generatie produse antifrictiune. Fiind un produs nemtesc trage tu concluzia 1. Poate ca a fost vorba de combustibil, de sarcina masinii, de directia si viteza vantului, de inclinatia soselei etc. Bine, tu vei spune ca nu, dar n-am niciun motiv sa iau de adevarat ceea ce spui. 2. Nu numai de lubrifiant, dar ma rog. Nu vad cum observatia ta raspunde la ceea ce am spus eu. Ca utilizarea unui tratament de gen (n-are importanta marca) vine cu sugestia ca uleiurile comune sunt ineficiente. 3. Eu imi aud motorul torcand ca un pisoi si tragand ca un taur, fara tratamente suplimentare. Deci am o dubla stare de bine pt ca n-am cheltuit nimic in plus. 4. Criteriul de selectie a unui produs e necesitatea si nu tara de origine. N-as vrea sa fiu inteles gresit. Nu-s impotriva aditivarii suplimentare ca principiu, dar nu oricum si cu orice. This post has been edited by Valman: 30 May 2009, 09:00 |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala Valvoline : "Different engines have different needs."
|
|
alc2 |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 575 Joined: 12 July 05 From: Bucuresti ![]() |
@Valman ,un raspuns excelent
![]() Back on topic : Sunt convins ca Metabond este un produs mult mai evoluat ca precedentele , dar nici producatorii de uleiuri nu au stat cu mainile in san . Daca luam in calcul istoria Duralube & others ( ca si cel relatat de @vali_iacov ) eu zic stay away from fuc*&@ing Metabond . In alta ordine de idei nici un producator -Reno cu atat mai putin - nu recomanda aditivii de ulei/tratamentul cu Metabond .De ce? Pentru ca in mare parte referirile lor se fac la masinile in garantie si nu vor sa isi faca batai suplimentare de cap. In plus la politica de MLM a Metabond (care e low cost prin definitie) nu ii vad niciodata platind catre Reno pentru a face un studiu din care sa reiasa daca Metabond e bun pentru motor sau nu. Personal atata timp cat nu exista dovezi clare din ambele parti, Metabond ramane undeva intre placebo si adevar. OFF: Cine pune metabond si merge la vale cu vantul din spate , o sa constate ca are motor de Ferari sub capota. This post has been edited by alc2: 31 May 2009, 10:32 |
--------------------
Renault
Kadjar Intens
Flame red_K9K-648
- Ex :Renault Clio III 2007/1.4 16v/98 CP/Privilege/ Beige Poivre
|
|
ccris |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 22 December 03 From: Bucuresti ![]() |
O marturie a cuiva care n-a trecut ITP-ul din cauza noxelor si l-a trecut imediat cu acelasi autoturism dupa ce a folosit doar aditivii Metabond fara alte reglaje si reparatii cred ca ar ajuta
![]() |
--------------------
RENAULT
TWINGO 1.2 16V 2001 / Scenic RX4 2.0 16V 2002
__
|
|
misu caftangiu |
![]()
Post
#49
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 27 August 09 ![]() |
auzi mai metabond old spezial?
musai imi trebe si mie. |
--------------------
sss
sss
sss
- ssss
|
|
asyst72 |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 353 Joined: 23 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Nimic nou pe topicul asta?
Tocmai ma gandeam sa folosesc si eu Metabond C (ca aditiv de ulei) la sau Metabond Megasel (in motorina) la masina din semnatura, caci se apropie de 100.000 de km. Pana acum nici un fel de probleme la motor, dar ma tem pentru injectoare caci are totusi o varsta si auzisem ca peste 100.000 la injectoarele DCI e posibil sa apara necazuri. Cu ce tratament ma sfatuiti sa incep? cu cel la motorina, sau cu cel la ulei? (cu schimbarea ulei+filtru bineinteles). Sau cu amandoua deodata? In cazul tratamentului cu aditiv in motorina se recomanda schimbarea filtrului de combustibil la inceputul tratamentului, la mijloc sau la sfarsit? (dupa calculele mele tratamentul cu aditiv in motorina dureaza cam 14-15 plinuri de rezervor pentru un recipient de 250ml Metabond Megasel, iar cum filtrul trebuie schibat prin aprilie-mai inseamna ca schimbarea lui va fi cam in mijlocul tratamentului) merci |
--------------------
Renault
Megane II Grandtour Avantage 1.5 dCi 103CP FAP
2007 -
Megane II GrandTour 1.5dCi 103CP FAP 2007 343.000km - 04.2022 Best Regards - |
|
4x4 |
![]()
Post
#51
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Nu mai dați bani pe prostii, citiți AICI!
|
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
Tzache_co |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 336 Joined: 9 February 10 From: B R A S O V ![]() |
N-as vrea sa fiu inteles gresit.
Nu-s impotriva aditivarii suplimentare ca principiu, dar nu oricum si cu orice. Pai sincer eu nu am inteles adica Metabond este ORICE ????? NU ORI CUM SI CU ORI CE Atunci restul firmelor (ma refer la aditivi , sau tratamente de motor ) fantoma de pe piata alea ce sint? NU VREAU SA FAC RECLAMA NIMANUI dar de curind am bagat si eu METABOND si sincer nu pot sa zic ca a facut ceva rau din contra pina sa bag masina era UN PIC FARA VLAGA avea 140.000 km si cu un plin pina in gura mergeam tot timpul intre 920-945 km. Acum fac acelasi traseu ( 60% oras 40% afara aproximativ ) , alimentez de la aceasi firma aceasi pompa acelasi tip de combustibil acelasi stil de mers SPORTIV si curios acum merg cu un plin intre 1040-1065km si este si un pic mai vioaie si ajunge un pic mai repede la 160-165km/h nu se mai chinuie ca inainte in rest nu pot sa zic altceva deocamdata este prima data cind bag vreun aditiv sau ceva de genul asta si nu am luat de la yce am luat de la mine din oras. BV 2 Jul 2010, 22:59: QUOTE(Valman @ 30 May 2009, 08:58) N-as vrea sa fiu inteles gresit. Nu-s impotriva aditivarii suplimentare ca principiu, dar nu oricum si cu orice. This post has been edited by Tzache_co: 2 Jul 2010, 22:59 |
--------------------
RENAULT
Laguna 1 / Laguna 2 / Laguna 3 2.0 16v
1999 / 2002 / 2010
|
|
asyst72 |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 353 Joined: 23 March 09 From: Bucuresti ![]() |
eu pun metabond megasel in motorina din februarie. (aveam 98.000km la bord)
atunci am schimbat si filtrul de motorina. in primii 200litri am folosit o concentratie de 20ml Metabond la 40l motorina. apoi am scazut la 10ml in 40l motorina, adica asa cum scrie in recomandari. pun de fiecare data cu siringa in rezervor inainte sa alimentez la pompa (am pus numai EuroDiesel5 de la Petrom) am facut pana in prezent 7000km (acum am 105.000km, zilele trecute am schimbat din nou filtrul de motorina), si pot spune ca dupa primii cam 3-400km de la inceputul tratamentului am simtit clar diferenta: masina a tras mai bine si a scazut ceva consumul.. cred ca o sa pastrez mereu aceasta concentratie de 10ml la 40l motorina (sau proportional mai putin, in functie de cat alimentez), nu vad la ce ar fi rau din moment ce pana acum m-a ajutat. dar in ulei sincer am reticente sa pun, fiindca nu stiu la ce sa ma astept.. folosesc ELF fara aditivi. ma gandeam sa folosesc insa produsul de curatare a motorului in ulei, inainte de urmatoarea schimbare. a mai folosit cineva curatarea cu metabond inainte de schimbul de ulei? |
--------------------
Renault
Megane II Grandtour Avantage 1.5 dCi 103CP FAP
2007 -
Megane II GrandTour 1.5dCi 103CP FAP 2007 343.000km - 04.2022 Best Regards - |
|
flaviuf |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 7 March 06 From: Sibiu ![]() |
Am si eu o nelamurire. Cumparand mult de pe e-bay am cautat de curiozitate Metabond acolo. N-am gasit ABSOLUT NICI un singur produs. Am dat pe google si am gasit doar pagini in limba romana. Care o fi explicatia?
|
--------------------
Renault
5 Alpine
1981, 93 Cp
- SB07GSB F**k USA, f**k Bill Clinton, f**k NATO, asta-i gara mea!
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#55
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
poate pentru ca acolo, la ei, uleiurile sunt uleiuri adevarate si nu mai au nevoie de aditivi minune ? sau aditivii astia sunt doar placebo ?
|
--------------------
...
...
...
|
|
concrion |
![]() ![]()
Post
#56
|
Membru Group: Members Posts: 139 Joined: 19 March 07 From: Bucuresti ![]() |
Salut
Am folosit si eu Metabond aditiv pentru benzina...ce pot sa spun ? efect placebo si 1 mil cheltuieli....povestile celelalte de adormit copii sa le lasam deoparte.... Apropo, pentru tipul cu breakul cu motor de 1.5 si 80 de martzoage.....erai in cadere libera cand ai atins viteza cu care incerci sa ne ametesti ??? Masinuta ta nu prinde nici macar 180 real....daca bordul tau arata aiurea, fa o verificare, altfel vei crede ca esti schumi....iar cand trece unul cu 150 pe langa tine, o sa zici: oh, mama....asta sigur avea 300 km/h. Zi buna tuturor |
--------------------
Renault Laguna II
Privilege, 1998 cmc
2002
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 07:01 |