NU PORNESTE exact cum scrie si titlu NU PORNESTE
![]() ![]() ![]() |
NU PORNESTE exact cum scrie si titlu NU PORNESTE
valex19 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 5 January 13 From: ploiesti ph ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1993
- PH78 KRI
|
|||
val2011 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
cu platina si condensator (clasic) ai incercat?
|
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
valex19 |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 5 January 13 From: ploiesti ph ![]() |
Am incercat si metoda clasica si sunt acealeasi simptome ca si la aprinderea tranzistoriala , invarte dar nu se intampla nimic , nici macar un rateu nu da
Mai am sa verific compresia sa vedem ce valori ies la masuratoare, dar asa dintr-o data sa-si dea duhul motorul parca nu-mi vine sa cred , sigur este o chichita pe care am omis sa o verific This post has been edited by valex19: 30 Nov 2014, 21:52 |
--------------------
dacia
1310
1993
- PH78 KRI
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.176 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
incearca asa : ia un fir de la + bateriei si pune-l la + bobina de inductie acolo unde este firul rosu , incearca sa pornesti
mai masoara tensiunea la baterie si vezi cit scade cind invirte electromotorul , daca sub 10V acolo e problema (la baterie sau electromotor) |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
sspoitoru |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.788 Joined: 8 April 08 From: Brasov ![]() |
vezi putin nivelul in carburator.
odata am patit ca l-am dat prea mic si nu pornea nici cum |
--------------------
Membru cu
rugina turbata
...Dacia 1310
- TLX 1987
|
|
valex19 |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 5 January 13 From: ploiesti ph ![]() |
Am probat si asa cum spui tu bygy007 cu un fir + baterie si + bobina inductie si am dat la automat direct de la electromotor si tot nu porneste,mai ramane sa verific tensiunea bateriei cand dau la demaror,electromotorul a fost verificat acum 2 saptamani cand au fost schimbati si carbunii
|
--------------------
dacia
1310
1993
- PH78 KRI
|
|
owy_2010 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.205 Joined: 13 March 10 ![]() |
QUOTE(valex19 @ 1 Dec 2014, 00:45) Am probat si asa cum spui tu bygy007 cu un fir + baterie si + bobina inductie si am dat la automat direct de la electromotor si tot nu porneste,mai ramane sa verific tensiunea bateriei cand dau la demaror,electromotorul a fost verificat acum 2 saptamani cand au fost schimbati si carbunii colegu? eu cred ca tu nu ai scanteie acolo verifica acolo unde vin piulitele alea , saiba prima tre sa fie de teflon, plastic, oricum ceva izolant, acolo nu tre sa faca masa cu delcoul- daca face masa cu delcoul nu ai scanteie si nu porneste deloc de acel surub venea condensatorul si firul ce ducea la bobina, iar pe partea ailalta , in delco vine prinsa platina sigur acolo e problema ta si daca ai aprindere cu senzor cred ca ai lasat distanta suficienta sa nu ajunga burta senzorului la ax bafta sper ca de acolo e ![]() |
--------------------
dacia
1310
1987
- vs-02-owy
|
|
valex19 |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 5 January 13 From: ploiesti ph ![]() |
Ovy am verificat de 2 ori acea saiba de teflon ,este la locul ei am verificat si in delcou sa nu dea la masa pe undeva, totul este in regula,distanta senzorului am masurat-o cu lera Din punctul cel mai inalt al axu-lui delcoului am luat 0,7mm.
|
--------------------
dacia
1310
1993
- PH78 KRI
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Incearca sa dai jos senzorul si sa pui platina mobila inapoi,reglata la 0,4. Scoate fisa centrala din capac,misca motorul sa nu fie platina pe cama(sa fie platinele inchise),pune contact si inchide si deschide platina cu mana sau cu o surubelnita. Daca da scanteie buna,albastra-violacee pana la 1cm lungime,monteaza capacul si fisele la loc,scoate bujiile si punele pe motor sa faca masa,cu fisele pe ele si fie dai tu la demaror fie pui pe cineva sa dea si te uiti sa vezi ce scanteie ai la bujii si daca ai la toate. Daca benzineste in carb e clar ca problema e din aprindere. Foarte important e sa fie scanteia albastra,daca e rosie-portocalie slabe sanse sa o pornesti. Si nu mai da orbeste la demaror,o sa il distrugi si pe el si bateria,spunea bine cineva pe aici,daca nu porneste la a 3-a cheie sau nici macar nu da semne ca ar vrea sa porneasca,undeva ceva e in neregula.
This post has been edited by sebymesteru: 1 Dec 2014, 15:47 |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
dacia_gpg |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 2 November 07 From: POCREACA ![]() |
Nu ai apa in benzina cumva?
|
--------------------
dacia
DACIA 2000 ,
2000
|
|
maho |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.214 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Nici impinsa nu vrea ?
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
madalin78 |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 27 April 13 From: pitesti ![]() |
nu cred ca are rost sa schimbi aprinderea ...verifica pozitia delcoului un fir un bec de la baterie la decoul stabilesti foarte usor pozitia lui verifica tosusi legaturile pe care le -a focut electicianul sa nu fie vre una slaba ...carbunele din capul capacului de la delcou ...cuiul pontou
|
--------------------
dacia
sport
1986
- ag ygi
|
|
valex19 |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 5 January 13 From: ploiesti ph ![]() |
Salutare , azi am reusit sa pornesc "DRACIA" , cu o droaie de mecanici pe langa ea si nervii intinsi la maxim , operatiunea "porneala " a decurs in felul urmator , in primul rand am aratat tipul de benzina PE care am bagat-O in rezervor luata de la un peco( RBC), benzila dupa 2 zile de stat in pet si-a schimbat culoarea , de la galben-verzui a ajuns la MARO INCHIS , toti s-au minunat de culoarea ei .
Am schimbat senzorul 011 din delcou cu o aprindere clasica dar cutiuta acea cu led-contolul a ramas pe bobina , am adus pistonu 1 pe pozitie , reglat platina si delcoul , dupa prima cheie a inceput sa ""tuseasca " , semn bun , am lasat-o putin si i-am mai dat o cheie si fericire , a pornit . Problema este urmaoarea pistonul 1 nu prea lucreaza , am schimbat fisa + bujie noua si nu simte mai deloc + ca mai si scoate gaze pe la epurator si niste "muci "in carburator . Concluzia este foarte clara din punctul meu de vedere , aprinderea este cea care a purtat cea mai mare parte din vina si ma andesc ca si benzina a avut un rol foarte important de nu a vrut sa porneasca , precizez ca am cumparat alt tip de benzina de la alta statie ( petrom ) de am reusit sa pornesc masina . Stiu ca am scris cateva hectare dar am vrus sa spun mai detaliat ce operatiuni sau efectuat pt pornirea cazanului, multumesc tuturor pt sfaturile primite |
--------------------
dacia
1310
1993
- PH78 KRI
|
|
ilie.vog |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 26 November 14 ![]() |
daca pistonul nu lucreaza cum ar trebuii si motorul nu merge rotund, regleaza i culbutorii o sa te ajute foarte mult si la pornire si la mersul rotund al motorului
|
--------------------
dacia
1310 li
2000 berlina
- b 74 vog
|
|
valex19 |
![]()
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 5 January 13 From: ploiesti ph ![]() |
Multumesc frumos , asta am sa fac , o sa-i reglez culbutorii in cel mai scurt timp
Stie cineva sau i sa intamplat daca a avut pe masina aprindere ttranzistoriala cu senzor 011 de la gotronic ce simptome da cand nu mai este functionala ??? |
--------------------
dacia
1310
1993
- PH78 KRI
|
|
BigGeorge |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 21 September 09 ![]() |
Aceeasi problema am avut-o si eu, numai ca la pistonul nr.2. Scoteam fisa si nu se simtea nimic. Am reglat culbutorii, apindrea,schimbat platina, bujii si nimic. Ma dadea in nas cum se incalzea. Am masurat compreasia si am am vazut ca nu aveam mai deloc, ulterior am optat pentru alt motor in stare buna.
|
--------------------
Delta 1310 TX
Delta 1310 TX
1987
- PH-05-ZOR
|
|
val2011 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
QUOTE(valex19 @ 1 Dec 2014, 22:13) Multumesc frumos , asta am sa fac , o sa-i reglez culbutorii in cel mai scurt timp Stie cineva sau i sa intamplat daca a avut pe masina aprindere ttranzistoriala cu senzor 011 de la gotronic ce simptome da cand nu mai este functionala ??? La mine dupa cativa km parcursi cu senzorul, in loc sa se accelereze dadea sa moara motorul. Trebuia sa ii maresc mult destanta sa mearga, si asta sa intamplat iarna trecuta pe gerul acela... ce face electronica asta .. |
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
RaduWra |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 477 Joined: 3 November 12 ![]() |
QUOTE(val2011 @ 2 Dec 2014, 20:22) La mine dupa cativa km parcursi cu senzorul, in loc sa se accelereze dadea sa moara motorul. Trebuia sa ii maresc mult destanta sa mearga, si asta sa intamplat iarna trecuta pe gerul acela... ce face electronica asta .. Esti sigur ca nu era o problema in delco ? La multi, la care si la mine, merge bine cu senzorul... |
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|
ORIJINAL21 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Oficial Group: Members Posts: 1.865 Joined: 11 November 09 From: Romanian City Life ![]() |
conteaza foarte mult si delcoul.
Daca are umerii uzati, nici motorul nu merge cum ar trebui.. chiar daca ai aprindere tranzistorata cu senzor. |
--------------------
DACIA
NOVA GT / GTI
Se dezmembreaza 1998/1999 Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan Piese, in stare buna! |
|
val2011 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
Delcou nou electroprecizia luat de aici. Dar nu are cum sa fie de la delcou, pentru ca am mai avut un senzor de rezerva si merge cum trebuie de atunci. M-a tinut 2 ani primul,
This post has been edited by val2011: 3 Dec 2014, 19:19 |
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
ORIJINAL21 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Oficial Group: Members Posts: 1.865 Joined: 11 November 09 From: Romanian City Life ![]() |
Dimensiunile corecte:
ce fel de senzor ai.. ? daca vrei te pot ajuta cu un senzor rosu cu led rosu Attached thumbnail(s) 1418282799862.jpg ( Size: 9.7k ) Number of downloads: 102 1418291878683.jpg ( Size: 22.5k ) Number of downloads: 105 |
--------------------
DACIA
NOVA GT / GTI
Se dezmembreaza 1998/1999 Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan Piese, in stare buna! |
|
valex19 |
![]()
Post
#22
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 5 January 13 From: ploiesti ph ![]() |
Multumesc, am acelasi tip de aprindere dar difera senzorul (011) este tipul pe care il am pe masina, am probat senzorul+ masurat ,este inca functional
|
--------------------
dacia
1310
1993
- PH78 KRI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 08:02 |