DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Nivel antigel

MariusI
post 31 Aug 2003, 18:41
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 24 March 03
From: Bucuresti




Mi-a scazut nivelul la antigel cu cca 1.5 cm in 3 luni / 4700 Km. E normal, nu e ? Daca nu e , cum pot sa vad pe unde 'fuge' ?
In masina nu pare sa puta decat dupa ce opresc A/C ..


--------------------
Solenza Scala
Dixit.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 31 Aug 2003, 21:04
Post #2


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Eu zic sa nu te apuci tu de cautat, ca doar de asta esti in garantie.... Sa mergi frumos la service si sa le zici care e problema. Esti convins ca ai urmarit atent, in aceleasi conditii ? (de ex. cu motorul oprit de cel putin 30 minute... zic si eu, ca nu conteaza....)

Sper sa nu se ajunga si la SLZ la problemele de la DSN.... Ar fi pacat....

Eu m-am uitat la mine si nu am observat nimic suspect. Bine, nu am urmarit asa, la centimetru, m-am uitat doar sa fie intre minim si maxim.... Parca totusi nu s-a apropiat de minim. La tine s-a apropiat deja? Vezi ca la inceput nu era la maxim ! Deci sa nu calculezi distanta intre maxim si nivelul efectiv ! (Cred ca stiai deja asta, am vrut sa ma asigur smile.gif )


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusI
post 31 Aug 2003, 21:32
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 24 March 03
From: Bucuresti




Am avut un semn facut cu pixul pe borcan (Stiind problemele de la SN am facut chestia asta preventiv). Iar cu service-ul, parca nu m-as baza pe berbecii aia sa gaseasca o cauza pentru ceva ce nu e evident..


--------------------
Solenza Scala
Dixit.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihai B
post 31 Aug 2003, 23:10
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 25 May 03
From: Bucuresti




mi se pare ciudat shi cred ca ar fi bine sa te duci la ei. eu unul am doar 2500 de km, dar nu am pierdut nimic din nici unul din lichide, le-am urmarit pe toate cu pixul.

nu le-am urmarit de nebun ci din cauza a ceea ce am patzin cand am luat mashina. cand am ieshit de la dealer, la nici 10 min mi s-a aprins becul de la avertizare de temperatura lichid de racire. opresc. ridic capota. in vasul de expansiune ... surprinza... nu mai era nimic. ma duc la ei. se uita ei se uita... sarise un colier, dupa el furtunul, iar lichidul de racire... era undeva pe strada. au pus alt colier, alt lichid, au facut un proces verbal de incident, shi-au cerut scuze, bla bla bla. Eu urlam ca dementul ca ce draq e aia "pregatire de livrare", ca daca pierdeam de exemplu lichid de frana shi ma opream intr-un pom, etc. anyway, de draci shi de frica m-am apucat sa le urmaresc cu pixul. dupa 2500 km toate zemurile sunt tot la nivelul de la inceput.

vezi ca pe solenza folosesc nishe coliere foarte ingenioase. sunt de unica folosintza, se strang cu nu stiu ce draq de cleshte. o problema cu ele e ca e cam greu sa itzi dai seama daca sunt ok sau nu. poate colierele alea or fi de la renault shi or fi bune, cert e ca pe mana deshteptzilor de la mioveni am vazut eu ce iese din ele.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Wolfmark
post 1 Sep 2003, 07:17
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 642
Joined: 24 March 03




QUOTE
Am avut un semn facut cu pixul pe borcan (Stiind problemele de la SN am facut chestia asta preventiv).


La asta nu m-am gandit. Ma duc sa cumpar un pix... :?


--------------------
DACIA Solenza Scala 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bobo
post 1 Sep 2003, 12:29
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 756
Joined: 24 October 02
From: Bucuresti




QUOTE
QUOTE
Am avut un semn facut cu pixul pe borcan (Stiind problemele de la SN am facut chestia asta preventiv).


La asta nu m-am gandit. Ma duc sa cumpar un pix... :?


adica tu nu au pix in masina? daca iti vine o idee si tre s-o notezi rpd?!?! smile.gif :wink: :wink:


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aviasol
post 1 Sep 2003, 12:30
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.000
Joined: 3 April 03
From: Bucuresti




QUOTE
QUOTE
QUOTE
Am avut un semn facut cu pixul pe borcan (Stiind problemele de la SN am facut chestia asta preventiv).


La asta nu m-am gandit. Ma duc sa cumpar un pix... :?


adica tu nu au pix in masina? daca iti vine o idee si tre s-o notezi rpd?!?! smile.gif :wink: :wink:


io am si acuarele - daca vad un peisaj misto si tre sa-l imortalizez :shock:


--------------------
VW GOLF V 1.9 TDI 2006 - WTX
galeria mea: galerie\user galleries\aviasol.
Acesta nu este un link functional !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 9 Sep 2003, 15:43
Post #8


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Daca tot mi-ati dat ideea, sa stiti ca am pus si eu semn cu pixul in urma cu vreo 2 saptamani. Ideea e ca acum TOATE nivelurile alea sunt mai scazute decat am marcat eu. Eu as zice ca e de la frig, nu ar trebui sa fie probleme. S-a racit mult afara - deci lichidele s-au contractat, ocupa mai putin loc. De aici si nivelul mai scazut.

Sper sa am dreptate - ca altfel....


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Watchful snake
post 9 Sep 2003, 15:52
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 4 June 03
From: București




Daa... și apa cînd îngheață rămîne mai puțină în sticlă, de aceea o și sparge...


--------------------
Dacia Solenza Clima 2003
Nu conduceți mai repede decît poate zbura îngerul vostru păzitor!!!...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvancc
post 9 Sep 2003, 16:16
Post #10


membru...de partid


Group: Members
Posts: 93
Joined: 9 September 03
From: cateodata...bucuresti!!!




si din a mea curge sos de zici ca-i sparta. Din cate am observat problema este din cauza colierelor de kko montate pe furtunele de racire. La capetele furtunelor o sa vedeti ca se vad scurgeri de lichid verzui- o fi murit un alien prin motorul meu :?: :?: :?: - din cauza colierelor care nu strang bine, deci solutia ar fi inlocuirea acestora cu unele cu surub- dar nu de catre 053.gif 053.gif de la dacia laugh.gif laugh.gif laugh.gif


--------------------
renault/nissan megane sedan/navarra 1.6 16v/ 2.5 turbo
Gratitude is merely the secret hope of further favors.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 9 Sep 2003, 16:31
Post #11


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




QUOTE
Daa... și apa cînd îngheață rămîne mai puțină în sticlă, de aceea o și sparge...


Fizica - clasa a VII-a, parca....
Apa are densitatea maxima la 4 grade celsius (deci atunci ocupa cel mai mic volum o anumita cantitate de apa ). Este o exceptie.

Cred ca tzineti minte povestea aia cu apa care la 4 grade se lasa la fund si de aceea mai traiesc pestii in balta - nu mor daca e apa adanca...

Cu cat scade temperatura sub 4 grade va scade densitatea si spatiul ocupat va fi mai mare. La fel, cu cat e mai cald cu atat densitatea e mai mica si volumul necesar respectivei cantitati de apa va fi mai mare.

Cam aceeasi chestie e si cu lichidele de la noi de la masina.


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 9 Sep 2003, 18:16
Post #12


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE
Daa... și apa cînd îngheață rămîne mai puțină în sticlă, de aceea o și sparge...

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
eu cred ca se sparge singura, de nervi .... laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 10 Sep 2003, 06:59
Post #13


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Am uitat sa zic la mesajul anterior ca nivelul lichidelor trebuie verificat in aceleasi conditii cum erau atunci cand ai facut semnele. Daca ai facut semnele cand motorul era cald (deci lichidul de racire era cald) atunci tot in aceleasi conditii trebuie sa le si verifici.

Ceea ce vreau sa zic e ca temperatura motorului are de fapt o influenta mult mai mare decat temperatura mediului. Impreuna au insa un efect destul de puternic.

Uite, iti propun un test (pentru MariusI) verifica nivelul imediat dupa ce ai venit cu masina dupa un drum de macar 5-10 Km. Apoi verifica si a doua zi dimineatza, inainte de a porni motorul. Vei vedea diferenta aceea de care ziceai tu... (in cazul in care esti ghinionist si iti curge.... nu am ce sa iti fac !!!)


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aless
post 10 Sep 2003, 07:59
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 27 May 03
From: Ploiesti




La mine acea diferenta de nivel (motor cald vs. motor rece) este de cca. 1cm.

Si ai dreptate. De cand a venit frigul nivelul lichidului de racire a scazut putin in vas.

O intrebare pentru cei care si-au pus LEAK STOP. Vi s-a modificat culoarea antigelului? La mine din galben fosforescent a devenit maroniu. Oricum am de gand sa inlocuiesc complet lichidul pana la iarna. In carte scrie ca se schimba la 2 ani, iar eu ma apropii de 3.


--------------------
KIA CEE'D 2008 - PH-09-ADN
Nimic nu este mai definitiv decat lucrurile pe care le facem provizoriu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGN_1310
post 10 Sep 2003, 12:57
Post #15


sgn_1310


Group: Banned
Posts: 484
Joined: 9 June 03
From: Buftea, judetul CALIFORNIA




Am intrebat un nene mecanic cu greutate...reala zic eu..despre efectele prafului de astupat gaurile din circuitul de racire, comercializat in Carrefour.
Pe moment e bun, adica te ajuta sa ieshi din rahat, dar intocmai ca in poveste te shi baga daca il lashi acolo. Ei vor sa credm ca e o solutie minune, dar uitata acolo colmateaza sistemul de racire....=pb'me pe termen lung, asha ca atentie!


--------------------
Dacia 1310 - B-xx-XSK
Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusI
post 10 Sep 2003, 13:09
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 24 March 03
From: Bucuresti




am mai dat un semn cu pixul cand motorul era sigur rece si masina orizontala...si o sa urmaresc dupa semnul ala. Daca fac vreo descoperire interesanta va zic wink.gif


--------------------
Solenza Scala
Dixit.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Wolfmark
post 16 Sep 2003, 07:08
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 642
Joined: 24 March 03




Am marcat si eu nivelul antigelului ... ca pe restul nu mi-a scris pixul. Si variaza ... am gasit lichidul la vreo trei nivele diferite. Cand e cald motorul, nivelul e cel mai sus. Dimineatza e cel mai jos. Variaza cam juma-trei sferturi de cm, adica multisor.

Deci cred ca te-ai alertat degeaba Marius.


--------------------
DACIA Solenza Scala 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 08:23
Forum Renault