Nu imi merge faza scurta!, Am nevie de ajutor!
![]() ![]() ![]() |
Nu imi merge faza scurta!, Am nevie de ajutor!
florinutzu |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 290 Joined: 6 July 05 From: Piatra Neamt ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
BERLINA 1310L
- NT 05 XXX Cel ce pune o intrebare e prost pana afla raspunsul.
Cel ce nu intreaba e prost pentru todeauna! |
|||
KidTx |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 19 July 06 From: Buc ![]() |
asa am patit si io .la prima vedere sigurantele pareau ok am inceput sa misc de iele si am constatat ca nu faceau bine contact.am scos siguranta si am mai apropiat lamelele.
daca nu masoara continuitatea firului intre soclu si siguranta,intre siguranta si releu,intre releu si blocul de lumini. spor la treaba |
--------------------
Dacia
1310
1995
- B 05 MKM Repar obiecte pierdute
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
In spatele tabloului pentru faza scurta intra un fir iar la iesire sint doua. Masoare pe tablou daca la intrare ai 12V pe ambele sigurante, la fel si pe iesire. Daca e tensiune peste tot, firele spre faruri intrerupte, daca nu ai decit pe intrarea de la o siguranta, inseamna ca strapul ala ca o eclisa dintre intrarea cu papuc si siguranta pereche este imperfect(pe partea cu firele). Incerci sa nituiesti cu grija, ai suport ebonita, casant. Sau, daca ai eclisa din alama, cositoresti.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
florinutzu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 290 Joined: 6 July 05 From: Piatra Neamt ![]() |
Pe vreamea asta sincer nu prea imi vine sa stau afara. Cand se incalzeste putin o sa ies afara si ii dau de cap. Bine ca merge stanga cum spune codul rutier!
Mersi. Dac sunt solutii mai scurte, ca timp de stat afara... |
--------------------
DACIA
BERLINA 1310L
- NT 05 XXX Cel ce pune o intrebare e prost pana afla raspunsul.
Cel ce nu intreaba e prost pentru todeauna! |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Da, mergi la service, de regula baga masina inauntru.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
simism |
![]()
Post
#6
|
![]() Ce te uiti asa la mine? Group: Members Posts: 57 Joined: 26 October 07 ![]() |
Poate ma ajutati si pe mine, nu vreau sa deschid alt topic pt k am o problema asemanatoare. Nu`mi functioneaza faza scurta daca am casetofonul pornit(functioneaza cateva minute dupa care se sting amandoua), am verificat sigurantele am si schimbat din ele dar degeaba. ce pot sa`i mai fac? multumesc anticipat
|
--------------------
Renault
Laguna iii
2011 4control
- **###** 4Control+2.0Dci->LOVE
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
In cazul in care face figuri de la acele contacte din bord (de unde se aprind si se sting fazele la masina) la ce pret se gasesc ???
|
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.176 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(simism @ 29 Nov 2007, 23:46) Poate ma ajutati si pe mine, nu vreau sa deschid alt topic pt k am o problema asemanatoare. Nu`mi functioneaza faza scurta daca am casetofonul pornit(functioneaza cateva minute dupa care se sting amandoua), am verificat sigurantele am si schimbat din ele dar degeaba. ce pot sa`i mai fac? multumesc anticipat pe borna + a bateriei ai 2 cabluri unul gros si unul mai subtire pe noi cel subtire ne intereseaza verifica daca este prins bine impreuna cu cel gros de borna bateriei(la unele modele sint cu papuc mama tata) ar fi bine sa fie scos din circuit si legat direct pe borna + a bateriei de acolo se duce la borna + a altenatorului apoi la surubul blocului de lumini(alimentare cu +) de acolo se imparte la + permanent si + prin cheie mai poate fi slaba ,rupta sau sa nu fie suficient de groasa tresa intre aripa si carcasa alternatorului |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
florinutzu |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 290 Joined: 6 July 05 From: Piatra Neamt ![]() |
Revenind la problema- am scos toate sigurantele, am apasat pe lamele si le-am pus inapoi toate sunt OK, mai ramane sa vad daca nu cumva s-au desfacut firele din spatele tabloului de sigurante. Astept sa se mai incalzeasca, ies pe la pranz afara.
De taiat fire nu cred ca s-au taiat pentru ca firele de la far sunt inamanunchiate si izolate cu o banda neagra izolatare... Trebuie sa mai fac incercari si cand o rezolv ma premiez cu o bere. 30 Nov 2007, 23:18: Am rezolvat. sau s-a rezolvat de la sine. Am strans toate suruburile cu amsa de pe caroserie si am dat toate sigurantele jos si le-am pus ianpoi. Acum merge. Sper sa tina sa nu mearga pentru scurt timp. Insa e bine ca s-a dovedit a nu fi un fir ars sau taiat. Mersi pentru sprijinul acordat.Bafta tuturor! This post has been edited by florinutzu: 30 Nov 2007, 23:18 |
--------------------
DACIA
BERLINA 1310L
- NT 05 XXX Cel ce pune o intrebare e prost pana afla raspunsul.
Cel ce nu intreaba e prost pentru todeauna! |
|
nolimit |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 1 March 08 From: Slobozia ![]() |
Salut. Am si eu o problema cu faza scurt dar la mine este putin diferit. Nu mai merge deloc dintr-o data. Masina este din 88. Am verificat daca este din blocul de lumini cu aparatul de masura si nu este problema. Cand am verificat sigurantele am observat ca erau bune dar nu ajunge curent la ele. Aveti idee pe unde sa ma mai uit? Daca nu am tensiune la sigurante nu cred ca mai are rost sa ma uit la releu sau la becuri.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
adrian.petrov |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 485 Joined: 19 March 08 From: Bucuresti ![]() |
Uite o schema electrica, urmareste-o din aproape in aproape ( pleaca de la "+" prin cheie de la blocul de lumini.
Sper sa te descurci ca nu este greu. ![]() Attached thumbnail(s) 290_1_.jpg ( Size: 260.22k ) Number of downloads: 5008 295_1_.jpg ( Size: 263.66k ) Number of downloads: 1689 |
--------------------
RENAULT MEGANE ;
RENAULT MEGANE ;
2004 -1.9 DIESEL , 2004 1.6 16V BENZINA ;
- B Nu poti face supa de PUI, daca pui numai gainat de pui
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.176 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
@ nolimit
ia vezi dupa ce iese din blocul de lumini trebuie sa ai un conector vezi daca ai iesire pe ambele parti apoi se duce , daca ai 4 faruri la relee daca nu la sigurante , dar eu zic sa mai verifici odata blocul cu o lampa de control aceeasi problema rezolvata si aici |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
BennyORWO |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 403 Joined: 10 June 11 From: Alexandria-TR ![]() |
In seara asta am fost cumpar niste beri si surpriza:nu mai merge faza scurta,merg pozitiile,faza lunga dar nu si faza scurta,la bord mi se aprinde becul de faza scurta.
Sigurantele nu sunt arse.Posibil sa fie din blocul de lumini deoarece am probleme cu el. Astept sfaturile voastre. |
--------------------
Daewoo
Nubira 3
2003
- TR-09-BEN Dacia 1410 Break CN2 1994 B-65-LYL
|
|
WGX |
![]()
Post
#14
|
![]() Dacia 1310 Owner Group: Members Posts: 388 Joined: 27 August 09 From: Bucuresti ![]() |
@BennyORWO
verifica daca pe bornele de iesire ale blocului ai tensiune pe firele respective, daca nu, continuitatea firelor de la mufa becului pana in tablous de sigurante si de la tablou la bloc. |
--------------------
Dacia
Batranul REnAult Kombi
1999/1310 CL
- WGX'u ex:Dacia 1310 CL Break, Diamond Silver ,Gasoline with Gotronic Ignition Sensor inside
now: Opel Astra G Caravan 1.6 16V 101 HP |
|
BennyORWO |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 403 Joined: 10 June 11 From: Alexandria-TR ![]() |
Este de la blocul de lumini problema,luni o sa caut un bloc de lumini nou.
|
--------------------
Daewoo
Nubira 3
2003
- TR-09-BEN Dacia 1410 Break CN2 1994 B-65-LYL
|
|
pbsbogdan |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 20 March 10 ![]() |
In spatele tabloului pentru faza scurta intra un fir iar la iesire sint doua. Masoare pe tablou daca la intrare ai 12V pe ambele sigurante, la fel si pe iesire. Daca e tensiune peste tot, firele spre faruri intrerupte, daca nu ai decit pe intrarea de la o siguranta, inseamna ca strapul ala ca o eclisa dintre intrarea cu papuc si siguranta pereche este imperfect(pe partea cu firele). Incerci sa nituiesti cu grija, ai suport ebonita, casant. Sau, daca ai eclisa din alama, cositoresti.
Bun am o intrebare: la sigurante la firul galben care vine am 12 v mai departe pe firul galben si mov sunt impreunate (faza scurta far sofer si pozitii) imi ajunge curent faza scurta imi merge pe partea soferului Pe firul galben care pleaca la farul pasagerului nu imi merge faza scurta (faza intalnire) pozitia merge Am masurat ohmetric cu aparatul de la panou sigurante la far si nu imi da ca ar fi intrerupt dar imi da 220Kohmi deci nu prea am continuitate. De altfel daca masor firul galben la far pasager cand aprind faza scurta am o tensiune de 10 v dar becul nu mi se aprinde. As merge pe ideea ta ca la farul stang firul galben e intrerupt si de aia nu am faza scurta pe far, dar a avut momente cand a mers...si dupa masuratori nu pare intrerupt. Alta idee are cineva pana sa ma apuc sa trag alt fir de la panou sig la far pentru far pasager faza scurta???? si daca imi puteti explica ce e blocul de lumini , releu lumini... eu in teren am scos schema asa: La comutatorul unde pui luminile vine un + rosu si la faza scurta iti trimite plusul in panou sigurante pe un fir galben pentru faza scurta (activeaza si pozitiile dar asta nu ma intereseaza). De acolo pleaca pe acest fir pe o siguranta un fir galben unit cu unul mov la farul soferului si pe alta sioguranta inca un fir galben la farul pasagerului. nu stiu de ce am senzatia ca am un contact imperfect deoarece aparatul nu imi da nici ca ar fi intrerupt firul nici ca ar fi continuitate. |
--------------------
Dacia
1310L
1997
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.176 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
deci probleme apar la trecerea pe linga radiator a firelor pe partea dreapta sau la trecerile prin tabla
la 220k este intrerupt firul , iti apare aia 10V pe fir pentru ca aparatul are rezistenta interna mare fata de bec |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
pbsbogdan |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 20 March 10 ![]() |
Ok am inteles, e posibil sa fie firul deoarece am cleme stricate la trecerea de la radiator multumesc pentru sfat.
9 Jul 2012, 13:13: am citit, am bagat la cap. am tras din panou un alt fir pana la far, am izolat papuci tot si s-a rezolvat acum merge ![]() ![]() This post has been edited by pbsbogdan: 9 Jul 2012, 13:13 |
--------------------
Dacia
1310L
1997
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 07:48 |