PROBLEME LA O SUPAPA?, MERGE IN 3 LA RELANTI
![]() ![]() ![]() |
PROBLEME LA O SUPAPA?, MERGE IN 3 LA RELANTI
angheloaia |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 2 October 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1410
2000
- tr 17 evy
|
|||
vi_escu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Care e treaba cu imaginea atasata?
Si crezi ca o supapa bulita se manifesta numai la relanti. Incepe verificarea cu avansul vacuumatic. |
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
angheloaia |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 2 October 07 ![]() |
E o imagine cu masina mea.
In ceea ce priveste supapa bulita, cam asa e. Acum cativa ani am mai avut asa o probl la o dacie din 82 care facea la fel in relanti dar nu imi mai amint exact daca si in mers. Ma gandeam numai ca atunci pote a fost o supapa(admisie sau evacuare nu imii mai amintesc care) iar acum e alta si se manif un pic diferit. Am sa verific si avansul vacumatic. |
--------------------
dacia
1410
2000
- tr 17 evy
|
|
ursachemihai |
![]()
Post
#4
|
dasda Group: Members Posts: 245 Joined: 23 September 07 From: aici ![]() |
sigur e o supapa, aceeasi problema o am si eu.....mersul un pic neregulat...am mai postat un topic pe aici...asta a fost si concluzia specialistilor!! da-i bataie daca nu te deranjeaza prea mult...! e deranjanta intr-adevar atunci cind trebuie sa mergi in coloana cu I -a sau a 2-a! ca te cam da hutza!
|
--------------------
Logan
berlina
2008
- bb33ddd
|
|
unikat45 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 May 06 ![]() |
de curiozitate cati km are motorul?
de curand am schimbat setul (abia am trecut prima mie de km)si nu din zgarcenie ci din neincredere am preferat rectificarea supapelor vechi....decit inlocuirea cu altele noi.........frecare cu pasta verde si verificate cu benzina pina nu mai curge spre galerie..... sincer sa fiu sunt multumit cum a iesit, nu am lucrat singur ci am avut ajutor de incredere, si sunt constient ca nu are cum sa iasa ca nou ,e totusi un motor reparat....zgaltaie la relanti sub 1000 rpm dar in sarcina merge ok si am scapat de consumul de ulei...de curand m-a lasat vechea bobina... dar cu cea noua, porneste din prima direct pe GPL... |
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1999
- IS 01882
|
|
angheloaia |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 2 October 07 ![]() |
motorul are 89000 km
am luat masina de un an de la un prieten eu am facut 20000 intr-un an cu ea pana acum nu am bagat nici un ban in ea. de curiozitate: CAT COSTA O SUPAPA SAU UN SEMERING DE SUPAPA? |
--------------------
dacia
1410
2000
- tr 17 evy
|
|
Merced |
![]()
Post
#7
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Cred ca daca ajungi sa demontezi motorul ai face bine sa-i faci si o reparatie capitala. Mai mergi cu ea asa, oricum e pe duca. Pune bani de-o parte si daca chiar ai de gand s-o mai folosesti cativa ani, iti sugerez sa-i schimbi setul.
![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Jocul culbutorilor e corect la toate supapele?
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
angheloaia |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 2 October 07 ![]() |
In leagatura cu schimbatul setului, nu ar fi vorba de bani dar stiu ca un set tine in jur de 100000 si ceva chiar. E adevarat ca nu mai am mult insa un prieten a tras de el pana pe la 200000 adica nu -la fortat atat a putut sa mearga motorul.
Culbuctorii nu am umblat la ei. A incercat un prieten fost mecanic la un service sa ii mai ,,aranjeze" manual crezand ca ar fie ei ed vina si nu supapa dar am ajuns la concluzia ca supapa e de vina si cred ca nu ar fi probl mari cu reglajul lor. |
--------------------
dacia
1410
2000
- tr 17 evy
|
|
cosminus |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 18 September 07 ![]() |
Care cilindru e cu probleme? Daca e cel de langa volanta, verifica furtun vacum. Daca nu verifica tacheti.
4 Oct 2007, 21:34: Daca se rupe vreun segment patesti la fel. In turatie nu nu se simte, doar pierzi putere. This post has been edited by cosminus: 4 Oct 2007, 21:34 |
--------------------
Dacia
Berlina
2004i
|
|
GARFIELD 87 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 212 Joined: 6 May 07 From: ploiesti ![]() |
salve , verifica-i compresia si vezi daca este la fel la toti cilindriii s-ar putea sa iti scape compresie pe la cilindru respectiv
|
--------------------
dacia
1410 8 valve
1998
- ph 00 aby
|
|
angheloaia |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 2 October 07 ![]() |
cum se face asta?
si ce pot face apoi? |
--------------------
dacia
1410
2000
- tr 17 evy
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Cu ajutorul unui manometru de minim 10atm si un racord care sa se potriveasca la filetul bujiei. Se desfac bujiile si se cupleaza manometrul pe rand la fiecare cilindru. Se aduce pistonul in punctul superior, pe momentul aprinderii (urmaresti luleaua distribuitorului). Presiunea ideal ar trebui sa fie 8,5 atm, egala la toti cilindrii.
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
tvlada |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 14 October 07 ![]() |
Verifica neaparat furunul de vacuum care merge la pompa de servofrana.
Eventual scoate furtunul de pe galerie si astupa gaura. Daca merge normal problema nu e in motor. Am patit ceva asemanator si concluziile variau in functie de mecanic de la supape la segmenti. Noroc ca am auzit aerul scapand pe la supapa de plastic de pe pompa de servofrana. |
--------------------
Peugeot
406
2003
- CJ-10-LZC
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
verifica compresia inainte sa te apuci de tot felul de aiureli. Daca nu iese bine, te mai gindesti. daca iese bine, ai eliminat problema supapei si a segmentilor. Nu costa mare lucru si nu trebuie decit sa scoti bujiile. Du-te la un service, nu poate sa fie mai scump decit sa refaci motorul mai ales cind nici nu stii daca e nevoie.
Daca iese aproape dar nu chiar la valoarea asteptata pe cilindrul suspectat (diferentele intre cilindri trebuie sa fie de maxim 10%), baga o lingurita de ulei in cilindrul cu pricina si fa din nou compresia pe cilindrul respectiv. Daca iese bine de data asta e clar, segmentii nu mai etanseaza bine, ceea ce inseamna ca pot fi mai multe cauze, nu neaparat una singura. Daca tot nu iese bine e posibil sa fie culbutorii reglati prost, dar e posibil sa fie si alte cauze, verifica culbutorii, ajusteaza, si repeta testul. Daca tot nu iese bine, atunci problema e in alta parte, sau supapa se intepeneste (nu revine corect). Daca suspectezi asta, adu supapele pe cilindrul respectiv la inchidere amindoua si cu bujia demontata, baga o lingurita de ulei, si cu un furtun de aer comprimat bagat in locul bujiei (cu adaptorul de la manometrul de testat compresia) in cilindrul respectiv vezi daca pierde aer (verifici daca iese aer in galeria de admisie sau evacuare, dar pentru asta trebuie sa dai galeriile jos. Daca nu iese aer pe admisie sau evacuare, atunci supapele sunt ocai, o sa fisiie un pic pe la segmenti, e normal, nu folosesti presiune mare, vreo trei-patru atmosfere e de ajuns). Dar fa mai intii testul si mai vorbim dup-aia. Oricum daca nu iese bine nu poti s-o repari la moment decit daca culbutorii nu sunt reglati bine. Restul problemelor sunt mai greu de rezolvat. This post has been edited by Gheorghedracu: 15 Oct 2007, 00:32 |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th April 2025 - 04:48 |