Pâlpâie becul la ulei, La relanti și în frână motor
![]() ![]() ![]() |
Pâlpâie becul la ulei, La relanti și în frână motor
Fyrestarter |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 24 February 11 ![]() |
|
||
--------------------
Logan 1,5 dci
Break
2006
- XX XX XXX
|
|||
Fyrestarter |
![]()
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 24 February 11 ![]() |
Am verificat azi cu un manometru presiunea la ulei. Nu știu cât trebuie să fie normal în instalație dar mie îmi arată în turații 2,5 bari maxim. Ce are? Pompa de ulei oare? Nu are nimeni cartea tehnică să-mi spună valorile normale? Ajutooor...
This post has been edited by Fyrestarter: 8 Mar 2011, 11:50 |
--------------------
Logan 1,5 dci
Break
2006
- XX XX XXX
|
|
GIC |
![]()
Post
#3
|
![]() Doar membru Group: Members Posts: 929 Joined: 13 January 04 From: Oradea ![]() |
|
--------------------
Dacia
Duster 2021 TCe 150 EDC / Rover 45 1.6L -
2002 Nicio faptă bună nu rămâne nepedepsită!
|
|
EUGEN2008 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.889 Joined: 19 August 08 From: Brasov ![]() |
la ralanti cat e presiunea?cred ca trebuie sa ai 1 bar la ralanti . Ce ulei ai in motor? Poate ai un 5w si s-a mai subtiat si de acolo e . Schimba uleiul cu un 10W , daca tot se mai aprinde verifica cu alta sonda de ulei , iei o compresie si in ultima instanta treci la reparatii de motor gen segmenti , cuzineti arbore , pompa ulei etc
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE
2006 La omu sarac nici boii nu trag !
|
|
sobolan |
![]()
Post
#5
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.240 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
segmentii nu prea au treaba cu presiunea uleiului
![]() 2,5 presiune in turatie,zice el mai sus....la ce turatie ???? This post has been edited by sobolan: 9 Mar 2011, 13:07 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#6
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
poate sa fie urmatoarele:
1. pompa de ulei 2. sonda presiune ulei 3. semicuzineti/ vilbrochen uzat 4. ulei jalnic 5. traseu infundat |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Fyrestarter |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 24 February 11 ![]() |
La 3000 de ture indică 2-2,5 bari. Am văzut tabelul cu presiunile normale dar nu sunt prea mici? La Dacie cu motorul cald îmi arăta 4 bari. Îmi scoate fum albăstrui în forje și papă ulei cam 1 litru la 600 de km (știu că pare de necrezut dar e real). La un drum Sibiu-Oradea-Sibiu, la plecare ulei la jumătate pe jojă iar la sosire sub nivelul minim cu un deget. Nu mai știu ce să cred. Am citit parcă tot pe daciaclub că așa se manifestă când sunt probleme cu turbina. Ulei am pus esso 10w40 și e deja negru după 2000 de km.
This post has been edited by Fyrestarter: 9 Mar 2011, 17:15 |
--------------------
Logan 1,5 dci
Break
2006
- XX XX XXX
|
|
Sc0rpi0N |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 20 October 08 From: Oradea ![]() |
ii ceva normal sa fie negru dupa 2000 de kilometri
|
--------------------
Dacia
Logan
2006 Laureate 1.5DCI
|
|
Fyrestarter |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 24 February 11 ![]() |
Cred că am să urmez sfatul lui eugen2008 cu mici modificări. Uleiul cred că e bun așa că am să trec la următoarea etapă. Un test de compresie cred că e cel mai indicat și așa elimin o variantă. Dacă vreun coleg sibian știe unde se poate face... Sau nu știu, îmi poate arăta compresia pe fiecare piston la un tester?
|
--------------------
Logan 1,5 dci
Break
2006
- XX XX XXX
|
|
cris06 |
![]()
Post
#10
|
![]() Mester Group: Members Posts: 597 Joined: 7 October 08 From: Iasi ![]() |
Ai cumparat masina de noua?
|
--------------------
Daewoo
TF19Y Cielo Exe Plus, E3/ GPL BRC 24-11 SEQ/
2006
- IS.06.---
|
|
Fyrestarter |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 24 February 11 ![]() |
Am luat-o acum o lună. Asta e... Dar vreau s-o fac și-o țin. Dacă merită.
|
--------------------
Logan 1,5 dci
Break
2006
- XX XX XXX
|
|
Fyrestarter |
![]()
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 24 February 11 ![]() |
Cam târziu răspund dar am rezolvat în mare parte problema. Segmenți noi, cuzineți arbore și bielă, simeringuri supape, simering palier și ax cu came. Am scăpat în sensul că nu mai papă ulei dar becul tot pâlpâie la relanti când e cald motorul. Acum ce să-i mai fac? Că-mi vine să-i dau drumu într-o râpă la tigaie. Am măsurat presiunea la ulei și acum e de 1,5-1.8 bari la 3000 de ture. Ce mai are?! Sugestii de orice fel îs binevenite. Mulțam.
|
--------------------
Logan 1,5 dci
Break
2006
- XX XX XXX
|
|
zfmflorin |
![]()
Post
#13
|
![]() =*=*=*=*=*=*=*=*=*= Group: Members Posts: 294 Joined: 18 January 07 From: BRASOV ![]() |
pompa de ulei, ai verificat-o? -cred ca acolo e buba.
|
--------------------
Hyundai
Tucson
Style+ 1.6 T-GDI, E6d AWD 2022
- BV 29 --H ex:
Logan Laureat 1,2 16V mpi E5N-2012-->2022(112.100km) Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->2012(76.100km) |
|
sobolan |
![]()
Post
#14
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.240 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(brigada_diverse @ 9 Mar 2011, 15:11) poate sa fie urmatoarele: 1. pompa de ulei ...DA 2. sonda presiune ulei ....DA 3. semicuzineti/ vilbrochen uzat ...e suficient sa fie doar aia la biele ..... QUOTE(Fyrestarter @ 9 Mar 2011, 18:05) putin,putin... QUOTE(cris06 @ 10 Mar 2011, 01:35) asta n-are relevanta ! QUOTE(zfmflorin @ 7 Jul 2011, 22:08) si eu la fel cred ! |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Fyrestarter |
![]()
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 24 February 11 ![]() |
Am îvârtit de pinion și am încercat să opresc uleiul cu degetul la ieșire dar nu am reușit. Țâșnea uleiul oricât apăsam. Am mai întins și arcul de pe retur. Pinionul ce fel de prindere are pe ax? Doar prin presare? Pompa cum etanșază pe bloc? Are vreo garnitură, ceva? Turbina nu are joc la ax. Mulțumesc mult...
|
--------------------
Logan 1,5 dci
Break
2006
- XX XX XXX
|
|
zfmflorin |
![]()
Post
#16
|
![]() =*=*=*=*=*=*=*=*=*= Group: Members Posts: 294 Joined: 18 January 07 From: BRASOV ![]() |
Dupa cum zici tu,pompa de ulei este buna.
verifica si sonda de presiune a uleiului. This post has been edited by zfmflorin: 8 Jul 2011, 17:55 |
--------------------
Hyundai
Tucson
Style+ 1.6 T-GDI, E6d AWD 2022
- BV 29 --H ex:
Logan Laureat 1,2 16V mpi E5N-2012-->2022(112.100km) Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->2012(76.100km) |
|
Fyrestarter |
![]()
Post
#17
|
Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 24 February 11 ![]() |
Sonda e bună, indică corect, eu nu am presiune de ulei măsurată cu un manometru pus în locul acesteia. Altceva ce ar mai putea fi? Cuzineții sunt înlocuiți, nu pierde ulei, nu scade la jojă. Nu mai înțeleg... Oricum, am să înlocuiesc și pompa de ulei că nu știu ce să-i mai fac să-i dau de cap. Pinionul care antrenează pompa poate să scape în gol? Adică să nu mai facă priză pe ax?
This post has been edited by Fyrestarter: 8 Jul 2011, 22:02 |
--------------------
Logan 1,5 dci
Break
2006
- XX XX XXX
|
|
Fyrestarter |
![]()
Post
#18
|
Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 24 February 11 ![]() |
Alte idei? Să fie ceva mai deosebit ca defecțiune oare? Idei neortodoxe dar posibile pentru lipsă presiune ulei? Pe unde mai poate scăpa presiunea pe traseul de ungere? Mulțumesc...
|
--------------------
Logan 1,5 dci
Break
2006
- XX XX XXX
|
|
Fyrestarter |
![]()
Post
#19
|
Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 24 February 11 ![]() |
Nu știe nimeni?
|
--------------------
Logan 1,5 dci
Break
2006
- XX XX XXX
|
|
ag02cws |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
La dacia 1310, presiunea la ulei putea fi afectata si de o defectiune la axa cu came. Nu stiu daca se aplica si la dci...
|
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
Fyrestarter |
![]()
Post
#21
|
Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 24 February 11 ![]() |
Ce fel de defecțiune? Mersi
|
--------------------
Logan 1,5 dci
Break
2006
- XX XX XXX
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
uzura in lagarele pe care se aseaza
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#23
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Schimbă marca de ulei.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
82ADR |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 12 October 10 ![]() |
Eu zic sa mergi la un service.
|
--------------------
dacia
logan
2005 ambition
- cs82adr
|
|
Fyrestarter |
![]()
Post
#25
|
Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 24 February 11 ![]() |
@Vladut88: atunci ar trebui înlocuită chiuloasa, nu? Sau se poate remedia... Cum verific dacă e de acolo? Merge să îi pun la lagăre indigo să văd dacă etanșază mai bine?
@c a t a l i n: am să schimb și marca uleiului că se aprinde becul doar când se încălzește motorul. M-aș bucura să fie asta cauza. @82ADR: în service am reparat-o... Mulțumesc This post has been edited by Fyrestarter: 13 Jul 2011, 07:33 |
--------------------
Logan 1,5 dci
Break
2006
- XX XX XXX
|
|
Fyrestarter |
![]()
Post
#26
|
Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 24 February 11 ![]() |
Am schimbat și pompa de ulei. La fel face... Nu mai știu pe unde s-o mai apuc. Mecanicii dau din colț în colț și spun că e linia. Singurul loc unde nu am intervenit e chiulasa. Și cireașa de pe tort: motorul a început să bată la cald...
|
--------------------
Logan 1,5 dci
Break
2006
- XX XX XXX
|
|
mario1980 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 437 Joined: 8 April 05 From: Iasi ![]() |
Poate este un sfat aiurea, dar : nu se poate renunta cumva la turbina si infunda traseul de ulei respectiv?
In felul asta afli relativ repede daca pierde presiune si poate chiar ulei, din moment ce ai zis ca scoate si fum albastru... |
--------------------
Dacia
Logan
dci Preference 2006
- SV ?? ??? Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
|
|
Fyrestarter |
![]()
Post
#28
|
Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 24 February 11 ![]() |
Pierderea de ulei am rezolvat-o. Era din segmenți. Turbina nu are joc la ax.
This post has been edited by Fyrestarter: 12 Aug 2011, 07:16 |
--------------------
Logan 1,5 dci
Break
2006
- XX XX XXX
|
|
yon |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 449 Joined: 2 February 08 From: slatina ![]() |
Mergi la un mecanic, isi poate da seama de unde vine bataia si daca ea vine de la arborele cotit ai rezolvat si problema cu presiunea
![]() |
--------------------
Dacia
1310/Supernova
1995/2003
|
|
Fyrestarter |
![]()
Post
#30
|
Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 24 February 11 ![]() |
Cam tarziu postez dar mai bine acum decat niciodata.
![]() |
--------------------
Logan 1,5 dci
Break
2006
- XX XX XXX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 08:28 |