Presiune TURBO aberanta 1.5 dCi 85 cai?
![]() ![]() ![]() |
Presiune TURBO aberanta 1.5 dCi 85 cai?
Miker |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Pimpin Group: Members Posts: 279 Joined: 11 October 05 From: Bucharest ![]() |
|
||
--------------------
Laureat 1.5 dCi
Dacia Logan
2006 Laureat
- B-85-MKR
|
|||
andrei_2006 |
![]()
Post
#2
|
![]() Loganist Group: Members Posts: 737 Joined: 21 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Au dreptate aia de la Dacia, chiar 2,3 bari este presiunea absoluta, deci 2,3 bari in turbina, cum ai spus si tu.
|
--------------------
Dacia
Logan
2006 Laureate Plus
|
|
W3f |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 22 July 07 ![]() |
solutia ii sa dai un mail la dacia pe adresa Automobile Dacia, Str. Uzinei nr 1, Mioveni, jud. Argeș sau pe mail număr de telefon 0248 500 000
e-mail: vocea.clientului@daciagroup.com număr de fax 0248 500 076 SI DALE CU FIRMA IN CAP This post has been edited by W3f: 11 Sep 2007, 13:29 |
--------------------
Dacia
LGN ABS +
2008 (D)aca (A)i (C)ap (I)a-ti (A)lta
|
|
Ninos |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 30 September 06 ![]() |
Nu este o presiune de supraalimentare aberant de mare. Sint si alte motoare care au presiunea de supraalimentare peste 2 Bar.
Apoi cum poate sa debiteze motorul 85 Cp din aceiasi cilindree ca unul de 70 Cp? Numai bine! |
--------------------
Skoda/Seat
Skoda Octavia Break 4X4/Ibiza
/2007
- B09 XXX/ B59 YYY
|
|
argon |
![]()
Post
#5
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#6
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Presiunea de 2,3 absolut nu e nimic extraordinar. Masina cu recordul mondial de viteza la sosl cu MAC avea 4 bar absolut in turbina.
Intamplator, un motor cu cilindree unitara mai mica rezista la presiuni de suparalimentare mai mari decat unul cu cilindree unitara mai mare. Si cum la MAC nu se poate creste puterea litirca prin cresterea turatiei, se creste prin marirea cuplului (la cilindree constanta se face prin marirea presiunii de supraalimentare) |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Ninos |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 30 September 06 ![]() |
|
--------------------
Skoda/Seat
Skoda Octavia Break 4X4/Ibiza
/2007
- B09 XXX/ B59 YYY
|
|
Miker |
![]()
Post
#8
|
![]() Pimpin Group: Members Posts: 279 Joined: 11 October 05 From: Bucharest ![]() |
eu aici vorbeam de un motor amarat facut sa mearga la consum de 1.5 care are o presiune in turbo de 1.3 bari iata cateva exemple:
vw passat 115 cai - 1.1 pres turbo vw passat 130 cai - 1.3 pres turbo logan 1.5 dci 65 de cai - 0.7 pres turbo dupa soft presiune 0.9 => 85 de cai si luati aminte ca nu am intercooler pe masina daca as da in turbina mea care este aceeasi 1.3 presiune turbo ar trebui sa am pe putin 100 de cai (cei drept nu pt mult timp) deci ca rezultat loganul nou are si alte injectoare care ele insasi fara presiunea in turbo crescuta cresc puterea motorului cu 5-9 cai avand un debit mai mare de combustibil deci eu asta nu inteleg presiune mult prea mare pentru ce ? pt 85 de cai ? oare aceasta motorizare are alte injectoare ? daca nu are v-a avea el o durata de viata mare ? |
--------------------
Laureat 1.5 dCi
Dacia Logan
2006 Laureat
- B-85-MKR
|
|
DFA |
![]()
Post
#9
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.556 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Versiunile de 70 și 85cp au alte injectoare față de cel de 65cp, cu duze mai fine. De asemenea, turbina diferă.
La cel de 85cp presiunea în rampă iarăși e (un pic) mai mare. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
Miker |
![]()
Post
#10
|
![]() Pimpin Group: Members Posts: 279 Joined: 11 October 05 From: Bucharest ![]() |
DFA Merci mult de elucidare ma poti cumva ajuta cu tipul injectoarelor (codul lor de piesa) ?
|
--------------------
Laureat 1.5 dCi
Dacia Logan
2006 Laureat
- B-85-MKR
|
|
DFA |
![]()
Post
#11
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.556 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Întreabă-l pe IRONICK, poate te ajută cu codurile respective.
|
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
IRONICK |
![]()
Post
#12
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
K9K 790 65CP
Turbina: 77001473122 Injectoare: 8200553570 (inlocuieste 8200240244) Pompa: 8200423059 UCE Injectie: 6001548546 K9K 792 70CP Turbina: 8200476891 Injectoare: 8200676774 (inlocuieste 8200421359) Pompa: 8200423059 UCE Injectie: 6001548914 (inlocuieste 6001548687) K9K 796 85CP Turbina: 7701476880 Injectoare: 8200676774 EL. Am adaugat si coduri uce injectie. This post has been edited by IRONICK: 18 Sep 2007, 19:49 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Miker |
![]()
Post
#13
|
![]() Pimpin Group: Members Posts: 279 Joined: 11 October 05 From: Bucharest ![]() |
eu tot downloadez la dialogys merci mult de info acum caut si altceva poate ma poti ajuta tot asa comparativ cu codurile de la cutie de la loganul de 65-70 cai si cel de mcv tot 1.5 please ca am cutia franta si nu tine cuplul care-l am acum
|
--------------------
Laureat 1.5 dCi
Dacia Logan
2006 Laureat
- B-85-MKR
|
|
p_alecs |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 6 July 06 From: Constanta ![]() |
Chiar ma intrebam cum au obtinut din motorul de 1.5 DCi 85 cai. Nu stiam daca e acelasi motor cu ceva schimbari la comp de bord..o remapare ceva
![]() As avea o intrebare...poate pare cam stupida dar nu imi dau seama de ce la Renault Megane sunetul turbinei se aude complet diferit ... ma refer la un motor de 1.5 Dci 85 cai, comparnad cu Loganul 1.5 65 cai ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2006 1.5 DCI
- ro-01-gem
|
|
Miker |
![]()
Post
#15
|
![]() Pimpin Group: Members Posts: 279 Joined: 11 October 05 From: Bucharest ![]() |
daca auzi turbina chiar nu cred ca e bine eu zic ca nu se aude deloc
|
--------------------
Laureat 1.5 dCi
Dacia Logan
2006 Laureat
- B-85-MKR
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#16
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Pai daca este alta ....
21 Sep 2007, 13:02: K9K 728 7701476183 (inlocuieste 7701147135) K9K 724 7701476880 K9K 723 7701473673 K9K 723 7711135039 This post has been edited by IRONICK: 21 Sep 2007, 12:02 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
TIulian |
![]()
Post
#17
|
Metode de seducție cu cărămida.. Group: Members Posts: 197 Joined: 27 March 07 ![]() |
QUOTE(p_alecs @ 21 Sep 2007, 12:54) Chiar ma intrebam cum au obtinut din motorul de 1.5 DCi 85 cai. Nu stiam daca e acelasi motor cu ceva schimbari la comp de bord..o remapare ceva ![]() As avea o intrebare...poate pare cam stupida dar nu imi dau seama de ce la Renault Megane sunetul turbinei se aude complet diferit ... ma refer la un motor de 1.5 Dci 85 cai, comparnad cu Loganul 1.5 65 cai ![]() Pentru la lu renault probabil ca i-a dat jar cu motoru rece, si acum deja ii suiera turbna ![]() Imi mai zicea unu ca el crede ca motoru lui nu e turbo, ca la aia pe care o avea inainte se auzea turbina ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1816 SLR Cum să îți recucerești prietena, după ce i-ai pronunțat din greșeală numele pe râgâitură..
|
|
p_alecs |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 6 July 06 From: Constanta ![]() |
![]() ![]() ![]() Daca spui oamenilor ca loganul DCi are turbina nici nu cred...am tot discutat cu tot felul de incompetenti..si nu vor sa creada ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2006 1.5 DCI
- ro-01-gem
|
|
gogota_69 |
![]()
Post
#19
|
![]() JUST ME Group: Members Posts: 437 Joined: 5 July 06 ![]() |
Stai linistit ca si in service daca intrebi un mecanic zice ca nu are
|
--------------------
DACIA
LOGAN 1.5 DCI
PREFERANCE
- B-51-W U D GOGOTA
|
|
Miker |
![]()
Post
#20
|
![]() Pimpin Group: Members Posts: 279 Joined: 11 October 05 From: Bucharest ![]() |
si eu sunt posesor de dci si sincer chiar nu prea are daca din poza alaturata aia se numeste turbina . . . bine ca exista turbo si mai mic la opel 1.7 si la peugeot 1.4 hdi
Attached thumbnail(s) Image008.jpg ( Size: 259.44k ) Number of downloads: 5500 |
--------------------
Laureat 1.5 dCi
Dacia Logan
2006 Laureat
- B-85-MKR
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#21
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Mica mica, dar ridica (presiunea in admisie). E mica si pentru a avea ineertie redusa, si vei vedea cand pica, ca desi redusa ca dimensiuni nu e tocmai ieftina.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Mae |
![]()
Post
#22
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 19 February 04 From: pierdut prin bucuresti ![]() |
era cineva mai sus care zicea ca a crescut presiunea in turbina la 0.9 bari si a obtinut 85 cp. si fara intercooler... dar el sa uitat in cartea masinii ce grad de poluare are masina (este euro 3) astea de 85 cp din fabrica are euro4 adica recurcula o parte din gazele de esapament plus un catalizator mai drastic. toatea astea reduc din performantele motorului.
Vorbeam cu un amic care a mai lucrat pe la service-uri renault si ca baietii opturau teava prin care se recircula gazele iesite din motor si se castigau peste 10 cp fara sa faci nimic altceva, si mai scade si consumu. economie de combustibil pt arderea se face mai greu in momentul cand bagi gazele si funinginea care a iesit o data din motor. catalizatorul ingreuneaza foarte mult gazele sa iasa si de aici alte pierderi foarte mari. deci cred ca sunt crare motivele pt care tu la 0.9 ai 85 cp (teoretic) iar motorul din fabrica de 85 are 2,3 bari.... si din ce imi aduc aminte parca si consumul e un pic mai mic. fata cea de 60 /70/75 cp |
--------------------
dacia
break
2001 injectie burn baby... burn... burn
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#23
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Mai toate motoarele diesel recirculă gazele prin EGR, nu doar cele Euro 4. Restul aberațiilor nu le mai comentez.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
bh21mmi |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 10 November 11 ![]() |
My first post...
Mi-am luat si eu un logan la inceputul anunui cu motorul turbina si directia praf... l-am facut si in momentul in care mi-am pus turbina noua mi-a zis cel ce mi-a vandut-o sa masor presiunea la ulei inainte de turbina cu motorul rece si pe urma cu motorul cald. ei asa am facut si am ramas surprins sa vad ca la rece : 3.0 bari la cald : 1.9 bari motorul a stat in relanti in tot acest timp. deci o presiune de 2.3 bari nu este una f mare... daca motorul este rece sau daca acesta este in turatie... |
--------------------
Dacia
Logan
2005/ 1.5 dci 85 cp
- BH86HIR
|
|
voicamic |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 28 December 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(bh21mmi @ 10 Nov 2011, 15:05) l-am facut si in momentul in care mi-am pus turbina noua mi-a zis cel ce mi-a vandut-o sa masor presiunea la ulei inainte de turbina cu motorul rece si pe urma cu motorul cald. Prietene, tu zici ca ai masurat presiunea la ulei, baietii astia vorbeau de presiunea de aer... |
--------------------
Dacia Logan MCV
Laureate 1.5 dCI 68 CP
2007
- B-**-*** Fugi D'acia!
|
|
Lord Hades |
![]()
Post
#26
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
QUOTE(Mae @ 21 May 2008, 16:00) Vorbeam cu un amic care a mai lucrat pe la service-uri renault si ca baietii opturau teava prin care se recircula gazele iesite din motor si se castigau peste 10 cp fara sa faci nimic altceva, si mai scade si consumu. economie de combustibil pt arderea se face mai greu in momentul cand bagi gazele si funinginea care a iesit o data din motor. catalizatorul ingreuneaza foarte mult gazele sa iasa si de aici alte pierderi foarte mari. 1. Baietii de la service au impresia ca ei au pus I-ul din dCi ... in vasta lor majoritate sunt absolventi de scoli profesionale care considera ingineria un lucru total inutil si facut de niste prosti. Asta o declar si mi-o asum pe proprie raspundere si din experienta acumulata pe timpul practicii in service. 2. Cum au "castigat" baietii respectivi cei peste 10 cai? Cu ce ii masurau? Ochiometric? 3. Nu bagi toate gazele arse in motor ci doar o parte. Funingine nu exista in cazul unui motor care functioneaza in parametrii optimi. 4. Catalizatorul iti taie cam 99% din puterea motorului, "total" adevarat ... 5. Normele de poluare sunt in folosul nostru ca oameni si cetateni. Ne otravim singuri aerul pe care il respiram noi si copii nostrii. Dar toti idiotii refuza sa inteleaga ca e de datoria oricui sa protejeze mediul si sa lase o mostenire cat mai buna generatiilor urmatoare, asa ca nu dau 2 bani pe normele de poluare ca deh, ei trebuie sa fie cei mai destepti cocalari posesori de enspe mii de cai putere, sa fie siguri ca il omoara definitiv pe cel pe care il spulbera in cursa lor cretina spre absolut. 11 Nov 2011, 22:10: Si ca sa fiu on-topic: toata magaria asta cu a scos dacia motor de 70 si pe urma de 85 si foarte probabil pe viitor de 105 e o mare manarie de marketing, pe principiul cum sa facem cat mai multi bani. Evident ca se poate vinde direct cel mai "bun" motor, dar consumatorul asteapta si ceva nou pe viitor, asa ca daca te arunci din prima cu tot ce ai pe piata, in cativa ani iti rupi garantat gatul. This post has been edited by Lord Hades: 11 Nov 2011, 21:10 |
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 04:40 |