Problema instalare pompa de apa irigat, Nu trage apa...
![]() ![]() ![]() |
Problema instalare pompa de apa irigat, Nu trage apa...
GoGu |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Prea de la tara Group: Moderatori Posts: 1.970 Joined: 14 August 03 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Scenic 1.5dCi
recolta 2012
|
|||
vis-a-vis |
![]()
Post
#32
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
N-auzi frate c-a tras din galeata si degeaba?
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Victorine |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Te referi la teava de aspiratie? Polietilena. Nu stiu daca chiar e din polietilena, poate polipropilena sau mai stiu eu ce...
Sau te referi la refulare PE pompa? Aspiratia se face cvasi-axial, iar refularea tangential (pe pompa, am scris eu). Mai, deci e cred ca problema e pana la teava de aspiratie, ca va spuneam, am demontat totul pana la teava de cca. 30 cm care intra in pompa in orificiul de aspiratie, amorsat, pornit, si nu simteam la mana suctiunea pe care o asteptam. Parca nu e amorsata calumea. O sa incer si treaba cu umplerea T-ului de refulare, cum zicea Maersk... This post has been edited by Victorine: 5 May 2009, 21:00 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#34
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Pompă centrifugală.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#35
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Ma gandeam c-o fi vreun furtun si se gatuie cand suge pompa.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.175 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
daca poti fa o poza cu motorul si cu placa de borne desfacuta , singura problema pe care o gasesc ar fi sensul motorului inves si nu prea trage , banuiesc ca e un model de pompa centrifugal ,
o sugestie de a face o proba ar fi o sticla de 5l imnluta cu apa , pompa la acelasi nivel cu sticla in asa fel sa fie amorsata si pornita daca nici asa nu trage atunci e o problema cred ca ai putea sa vezi si daca turbina se invirte cum trebuie cam asa arata in interior (ideea ca nu are sensul potrivit |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
autom |
![]()
Post
#37
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
Cand bagi apa cu o cana pe racordul de refulare, tine sau nu, coloana de apa? daca tine, e etans, daca nu tine inseamna ca nu e bun sorbul ( mai precis supapa de sens de pe sorb), SPER SA AI ASTA!.
Intrebare: De ce nu ai putut sa cumperi pompa submersibila? Nu se incalzeste vara, nu ingheata iarna, zgomot mic, se poate automatiza normal ca un hidrofor......... |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
logan1.5dci |
![]()
Post
#38
|
Nu Există Informații Group: Members Posts: 881 Joined: 29 September 05 From: Dobrogea ![]() |
Interior:
d0a4d502-6b72-4de7-bc22-83ee3e3fcccd.jpg This post has been edited by logan1.5dci: 5 May 2009, 23:30 |
--------------------
Nu Există Informații
Nu Există Informații
Nu Există Informații
- Nu Există Informații
|
|
Victorine |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Va multumesc tuturor pentru sugestii, deocamdata. maine o sa incerc sa aplic unele dintre ele. O sa fac si niste poze. Nu mi se potrivea cu nevoile o pompa submersibila. Teava de foraj are diametrul vreo 5 cm, aproximez eu...
|
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
koldun |
![]()
Post
#40
|
![]() un om Group: Members Posts: 763 Joined: 1 November 07 From: CT ![]() |
QUOTE(Victorine @ 5 May 2009, 20:41) ... pompa vine by default fara cablu de curent, deci l-am montat personal. In cutiuta aia am loc sa leg 3 fire, dintre care unul e impamantarea, ca se prinde cu un surub de carcasa motorului. Deci care-i chestia?!... A se schimba celelalte doua fire intre ele. A se porni. A se bucura! ![]() |
--------------------
Renault
Captur
TCe 0.9 2016 Oh, I’m in no condition to drive! Wait a minute... I don’t have to listen to myself, I’m drunk...!
Homer Simpson |
|
ct-03-tvy |
![]() ![]()
Post
#41
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
![]() This post has been edited by ct-03-tvy: 5 May 2009, 22:43 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#42
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Mare analfabet.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
klaus |
![]()
Post
#43
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(koldun @ 5 May 2009, 23:01) Pai ori le schimba pe pompa, ori intoarce stecherul in priza, tot un drac, nici o diferenta. Iar rotitul stercherului e mai simpla. Legat de diametrul tevii/furtunului de aspiratie, acesta nu trebuie sa fie mai mic decat cel al stuturilor de conectare la pompa. Pompa trebuie sa fie amorsata complet, sa fie apa si pe circuitul de refulare din pompa. Ori din cate inteleg eu pe refulare nu s-a efectuat pana acum umplerea completa (pt ca inteleg ca "urmeaza" sa se umple T-ul de pe refulare, ceea ce nu s-a facut pana acum. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
liviu2004 |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.184 Joined: 21 November 05 ![]() |
|
--------------------
Opel
Tigra Twintop
2005
|
|
koldun |
![]()
Post
#45
|
![]() un om Group: Members Posts: 763 Joined: 1 November 07 From: CT ![]() |
De la ei:
"ELECTRIC MOTOR: the pumps are coupled to a PEDROLLO electric motor with specially calculated dimensions, silent-running, closed, with external ventilation, suitable for continuous duty. JSWm: single-phase 230 V - 50 Hz with condenser and thermal overload protector built into the winding . JSW: three-phase 230/400 V - 50 Hz." ![]() Si mai spun tot ei acolo ca: "Three phase motors require an adequate external motor protector connected according to current standards." A nu se uita de: "It is always advisable to install a foot valve on installations that involve a suction lift." ![]() Cred ca asta elimina riscul de a nu merge pentru ca trage aer fals: "USESANDINSTALLATIONS They are recommended for pumping clean water and liquids that are chemically non aggressive for the materials of which the pump is made. JSW SELF-PRIMING PUMPS ARE DESIGNED FOR SUCKING UP WATER EVEN IN THE PRESENCE OF AIR MIXED WITH THE PUMPED LIQUID. FOR THEIR RELIABILITY AND ABSENCE OF MAINTENANCE THEY ARE RECOMMENDED FOR DOMESTIC USE, ESPECIALLY FOR DISTRIBUTING WATER IN COMBINATION WITH SMALL OR MEDIUM AUTOCLAVES, FOR IRRIGATING GARDENS, ETC. The pumps must be installed in enclosed places, or at least protected against inclement weather." This post has been edited by koldun: 5 May 2009, 23:13 |
--------------------
Renault
Captur
TCe 0.9 2016 Oh, I’m in no condition to drive! Wait a minute... I don’t have to listen to myself, I’m drunk...!
Homer Simpson |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#46
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Hm... A mers practic în gol și s-a încins...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
liviu2004 |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.184 Joined: 21 November 05 ![]() |
Daca era trifazat nu pornea. Daca e monofazat nu conteaza ce fel bagi in priza. Condensatorul este pentru alimentarea defazata a unei alte bobine ce ajuta la start.
PE inseamna conexiune pentru impamantare. 5 May 2009, 23:14: Pompa este self-priming. Din cate inteleg, cu auto-amorsare. http://www.pedrollo.com/Pedrollo2006/Documents/UK/JSW1.pdf This post has been edited by liviu2004: 5 May 2009, 23:14 |
--------------------
Opel
Tigra Twintop
2005
|
|
Victorine |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Tot asa ca si Klaus m-am gandit si eu: ori scimb firele intre ele, ori intorc stekerul in priza, tot dracul ala. In plus, pompa incercata anterior venise cu cablul ei, nu mi-am bagat eu destele, si facea la fel... Are un condensator acolo in cutiuta cu conexiuni...
O sa incerc amorsarea refularii si va tin la curent. Va doresc tuturor o zi buna, la Timisoara e o dimineata foarte frumoasa ![]() Deci e limpede, motorul este monofazic, modelul JSWm 1CX, firele sunt legate bine. Mai ramane sa incerc chestia cu amorsarea pe refulare si daca nici asta nu rezolva, ma duc la magazin sa intreb acolo... chit ca o sa rada probabil aia de mine. Daca merge in schimb, nu stiu, dar parca n-as vrea sa fac asta de fiecare data cand vreau sa folosesc pompa... This post has been edited by Victorine: 6 May 2009, 08:03 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
Victorine |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Puneti-va la rand daca vreti sa trageti palme...
![]() Ce credeti ca era? racordul pe aspiratie in corpul pompei nu era etans. Tragea foarte putin aer, insa asta era suficient ca sa nu mai aiba forta deloc. Desi stiam ca majoritatea pompelor au o mica toleranta la aer (chiar daca asta dauneaza rotorului prin fenomenul de cavitatie) acel aer se refera la aerul amestecat in lichidul de pompare. Aerul fals pe care il trage pe la racordul de aspiratie atunci cand incearca sa ridice coloana de apa e critic pentru functionare. Am mai invatat o chestie... câlți sau teflon musai. Va multumesc pentru implicare in problema si se poate inchide. |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#50
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Merge si poxilina
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Victorine |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Si cum se aplică? Se infiletează racordul în corpul pompei cât merge, după care se sigilează cu poxilina, pur și simplu? Că și cu teflonul am avut niste dificultați. La început puneam șnurul de teflon în așa fel încât să fie strâns în timpul înfiletării, doar ca începeam de pe prima spiră a filetului racordului. Asta făcea șnurul să se adune și să facă noduri. Apoi am lăsat cam 3 spire libere și totul a mers OK.
|
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#52
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
E bun si teflonul, dar daca te vede un instalator rade de tine. Caltii-s de baza.
Eu mi-am lipit toba de esapament cu poxilina, avea o fisura la gatul de intrare si facea zgomot. N-am crezut ca tine... dar vad ca au trecut doua luni si rezista. Am vazut ca pun astia si la tevi. E ca o plastilina, o pui ca un manson si pe urma se intareste, se face beton. Da chiar nu e cazul, baga calti, chiar daca nu reusesti din prima, pana la urma iti faci mana. |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#53
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
QUOTE(vis-a-vis @ 7 May 2009, 12:20) E bun si teflonul, dar daca te vede un instalator rade de tine. Caltii-s de baza. Eu mi-am lipit toba de esapament cu poxilina, avea o fisura la gatul de intrare si facea zgomot. N-am crezut ca tine... dar vad ca au trecut doua luni si rezista. Am vazut ca pun astia si la tevi. E ca o plastilina, o pui ca un manson si pe urma se intareste, se face beton. Da chiar nu e cazul, baga calti, chiar daca nu reusesti din prima, pana la urma iti faci mana. caltii! asa sa fie,.. ![]() decat poxilina,..mai bine pasta de blocat suruburi loktite...pa filet. This post has been edited by ct-03-tvy: 7 May 2009, 16:30 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#54
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Tu ai habar ce-i ala manson? Am zis eu ceva de filet? 'aide plt...
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.175 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(koldun @ 5 May 2009, 23:01) acuma ca s-a rezolvat pentru cei care nu stiu sensul este dat de bobina de pornire , daca se inverseaza capetele (doar bobina de pornire) motorul se va inviti invers sau alta modalitate mai neorodoxa se desface motorul si se intoarce rotorul invers |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
koldun |
![]()
Post
#56
|
![]() un om Group: Members Posts: 763 Joined: 1 November 07 From: CT ![]() |
La trifazice?
|
--------------------
Renault
Captur
TCe 0.9 2016 Oh, I’m in no condition to drive! Wait a minute... I don’t have to listen to myself, I’m drunk...!
Homer Simpson |
|
bygy007 |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.175 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
la mono , la trifazice e simplu schimbi 2 faze intre ele
![]() meseria mea din nefericire ![]() ![]() This post has been edited by bygy007: 8 May 2009, 17:45 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
koldun |
![]()
Post
#58
|
![]() un om Group: Members Posts: 763 Joined: 1 November 07 From: CT ![]() |
Foarte corect. Multa sanatate!
|
--------------------
Renault
Captur
TCe 0.9 2016 Oh, I’m in no condition to drive! Wait a minute... I don’t have to listen to myself, I’m drunk...!
Homer Simpson |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 03:48 |