Problema instalare pompa de apa irigat, Nu trage apa...
![]() ![]() ![]() |
Problema instalare pompa de apa irigat, Nu trage apa...
Victorine |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
|
||
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|||
C a t a l i n |
![]()
Post
#2
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Încearcă să umpli și furtunul de refulare cu apă.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Victorine |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Multumesc, o sa incerc, nu m-am gandit la asta. Dar e cam aiurea... pentru ca nu o sa pot face asta de fiecare data, nu e firesc. Alte idei? Chiar nu mai stiu ce naiba sa fac. Am scurtat furtunul in urma unui experiment cu pompa veche, mai slaba. Am extras tubul de PE din fantana pana pe la 6m si am reusit sa trag cam 3 galeti de apa. OK, deci asta era problema, zic, nu poate sa traga de la adancimea trecuta in specificatiile tehnice. Taiem, cufundam tubul in fantana - CANCI! Deci nu era asta... Ziceti fratilor ca ma dispera nenorocita aia de pompa si capul asta sec!
|
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#4
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Nu știu care sunt instrucțiunile de amorsare pentru pompa în cauză, dar descrierea ta sugerează că nu e amorsată. Umple ambele furtune cu apă (sucțiune și refulare), și ar trebui să pornească bine. Iar pentru a o menține amorsată permanent, montezi un robinet (eventual cu sferă) pe conducta de sucțiune.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
klaus |
![]()
Post
#5
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Dupa simptome nu e amorsata cum trebuie pe aspiratie (tubul nu e plin cu apa, pompa e pe jumatate amorsata) sau sorbul, desi pare, nu e in parametrii (mai ales daca a tras si ceva noroi in trecut) si "curge" la coloana de apa mare, drept pentru care se goleste aspiratia
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
danut81 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.499 Joined: 2 March 08 From: Iasi ![]() |
Este asa cum au spus si colegii o problema tipica de neamorsare a pompei.Primul suspect este sorbul,scoate-l si ia unul nou sau macar sa il pui vreo 2 ore pe asta in otet.Dupa montare te asiguri ca fiecare imbinare pe aspiratie este etansa si nu trage aer fals(pe la sorb,cot la 90,si ce mai ai tu ).Cand ajungi la amorsare,desfaci surubul de pe pompa,umpli cu apa pana da pe afara si dai drumul la pompa.Daca nu vrea,desfaci iar surubul si torni apa.Repeti operatiunea de cateva ori si ar trebui sa se amorseze.Sa nu lasi pompa sa mearga mult in gol.Este de ajuns 5 sec.
|
--------------------
Renault
Megane 2 2005
Lux Privillege
- vs.01.smb
|
|
koldun |
![]()
Post
#7
|
![]() un om Group: Members Posts: 763 Joined: 1 November 07 From: CT ![]() |
Intrebare de necunoscator:
sensul motorului e bun? Nu poti desface cumva un capac sa iti dai seama ? Succese! This post has been edited by koldun: 5 May 2009, 17:09 |
--------------------
Renault
Captur
TCe 0.9 2016 Oh, I’m in no condition to drive! Wait a minute... I don’t have to listen to myself, I’m drunk...!
Homer Simpson |
|
V a L y O |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 673 Joined: 27 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Motorul nu este trifazic, asa ca nu prea are cum sa se invarta invers.
This post has been edited by V a L y O: 5 May 2009, 19:07 |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate Plus 2007
- FVV If You Have Nothing Nice to Say, Say Nothing At All.
|
|
misu78 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 19 May 08 From: voluntari ![]() |
Eu zic ca sorbul nu etanseaza cum trebuie. Curata-l sau schimba-l.
|
--------------------
Ford
Focus
2015
- IF-44-VOI Membru cu armă!
Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal! |
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#10
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca ai montat furtunele invers, in loc sa traga, sufla. Dar tot raul spre bine. O poti folosi la suflat in varza.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
koldun |
![]()
Post
#11
|
![]() un om Group: Members Posts: 763 Joined: 1 November 07 From: CT ![]() |
Eu asa am citit aici:
JSW1_type.gif Dupa cum a zis el, are unul din modelele JSW1 A, B sau C care sunt trifazice. Atunci inseamna ca are un JSW1m A, B sau C... Doar el poate sa stie! ![]() Succese! This post has been edited by koldun: 5 May 2009, 19:59 |
--------------------
Renault
Captur
TCe 0.9 2016 Oh, I’m in no condition to drive! Wait a minute... I don’t have to listen to myself, I’m drunk...!
Homer Simpson |
|
Victorine |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
![]() Singura problema care ar mai putea fi sunt racordurile, pe care cu problemele astea le-am strans si destrans de cateva ori bune incercand metoda prin eliminare a cauzelor. Dar tind sa cred ca nu sunt nici racordurile, pentru ca am lasat doar cei 30 cm teava de admisie in pompa, astupat cu mana, amorsat, dat drumul si nu face vid decat foaaarte slabut, cand ar trebui sa suga o coloana de 13m, sa deschida sorbul si sa arunce apa cu presiune. Deci NU MAI STIU!!!.... Mai ziceti si voi, acum chiar cunoasteti toate datele problemei. Acum 2 zile am incercat o alta pompa, mai slabuta, cu care am avut aceleasi probleme. Deci nu e pompa, ar fi culmea... Fac ceva gresit, desi acum un an am instalat o alta pompa urmand aceeasi pasi si a mers brici. Sorbul e in apa, altfel pompa mi-ar scoate tot ce e pe conducta (sa zicem o galeata) inainte de a incepe sa bolboroseasca... Problema spinoasa pentru nepriceputi, nu?... Si nici nu mai stiu unde sa intreb... daca pe DACIACLUB nu se gaseste rezolvare... ![]() This post has been edited by Victorine: 5 May 2009, 20:15 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#13
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Baga stecherul invers in priza, poate sunt inversati polii...
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#14
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Toarnă apă pe furtunul / conducta de refulare, spre pompă.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Victorine |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
M-am gandit, am incercat, am eliminat posibilitatea. Rotorul se invarte in acelasi sens oricum bagi in priza stekerul. Oricum nu e trifazic. Motorul.
O sa fac ce-a zis Maersk inca de la inceput. Dar vreau sa va spun ca operatia asta nu mi se pare deloc fireasca... Bine ca nu trebe sa bag pe la capatul furtunului, din capatul gradinii, nu? ![]() Hai ca poti vis-a-vis, cand am vazut ca ai postat si tu si Klaus si atatea minti luminate am zis ca sigur ma scoateti din rahat ![]() LUMINATI-MA CAREVA, IN PANA MEA, CA-MI VINE SA-I DAU FOC!! This post has been edited by Victorine: 5 May 2009, 20:22 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#16
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
Nu cumva e teava intepata ?
![]() Sau poate ai supapa de sens si e blocata ( inafara de sorb ) ![]() |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
Victorine |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
N-am supapa de sens, iar posibilitatea cu teava intepata am eliminat-o odata cu efectul racordurilor neetanse, am scris mai sus cum.
|
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
l@u |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
|
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
sonykel |
![]()
Post
#19
|
![]() Actualmente Ing. Group: Members Posts: 1.281 Joined: 30 June 05 From: Constanta ![]() |
|
--------------------
DACIA
Logan MCV
2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine
- CT-87-SNK Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume |
|
Victorine |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Hai-hai, lasati ca io nu ma pricep la curent si am incercat si asta
![]() |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#21
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Eu am fost aproape să ard o pompă de balast la vapor, având presiune pe aspirație, dar doar aer pe refulare. Și nu pricepeam de ce...
După ce am eliminat aerul de pe refulare, astfel încât era apă atât în pompă cât și pe refulare, a mers... |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#22
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
"Cand orice procedeu esueaza, citeste instructiunile." Murphy
Sigur e o chichita p-acolo. Alta ar fi ca e stricata din fabrica. De ce zic asta? Aveam un aspirator la munca... nou, nu tragea si mai facea si zgomot. Ce-are frate? Cum patronu' mi-a dat voie sa-mi bag gheara-n el, l-am desfacut mai mult de curiozitate. "Elicea" aia de aluminiu nu fuseste bine lipita/nituita si se imprastiase p-acolo. Am schimbat-o cu cea de la un aspirator mai vechi, culmea, era identica, dar mult mai tapan lucrata. A mers hardughia aia vreo 5 ani. Alta asemanare ar mai fi cu pompitele de stropgel de dacie. Sa dea dracu-n ele, cand nu mai vor sa mearga, nu le mai faci, se uzeaza rotorul ala. La ochi nu se vede, dar nu mai imping apa. Asa si la tine... ai luat un rebut din fabrica. This post has been edited by vis-a-vis: 5 May 2009, 20:41 |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
logan1.5dci |
![]()
Post
#23
|
Nu Există Informații Group: Members Posts: 881 Joined: 29 September 05 From: Dobrogea ![]() |
Daca torni apa pe la evacuare, daca totul este ok ar trebui sa nu scada nivelul. Pune un furtun transparent vezi daca scade. Pune un semn pe furtun.
Daca scade, vezi pe unde scapa apa, conexiunile sunt toate etanse? Ma refer la cele din aval de pompa. Poate trage aer pe undeva. De asemenea, pompa ta nu pompeaza prin centrifugare? Atunci nu conteaza in ce sens invarte, doar sa nu fie tip melc, dar nu cred ca e melc. This post has been edited by logan1.5dci: 5 May 2009, 20:51 |
--------------------
Nu Există Informații
Nu Există Informații
Nu Există Informații
- Nu Există Informații
|
|
GoGu |
![]()
Post
#24
|
![]() Prea de la tara Group: Moderatori Posts: 1.970 Joined: 14 August 03 From: Iasi ![]() |
Ce diametru are conducta din put?
|
--------------------
Renault
Scenic 1.5dCi
recolta 2012
|
|
Victorine |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Stati asa, ca poate koldun are dreptate. Pe hartia de garantie scrie JSW 1Cx. Maine cand ajung la pompa ma uit ce scrie pe placuta cu parametri. DAR: pompa vine by default fara cablu de curent, deci l-am montat personal. In cutiuta aia am loc sa leg 3 fire, dintre care unul e impamantarea, ca se prinde cu un surub de carcasa motorului. Deci care-i chestia?! Cum ar trebui sa arate legaturile la un motor trifazic? Nu dati cu parul, da?
Am eliminat chestia cu rebutul din fabrica, pentru ca am dus deja o pompa (alta firma, alt model) inapoi la magazin pe motiv ca nu respecta specificatiile tehnice (eu suspectam ca nu trage apa de la adancimea mentionata de producator). Care ar fi sansa sa iau doua rebuturi de la firme diferite, de la acelasi magazin? Care e unul cu vad mare... Conducta de aspiratie, ca si cea de refulare are 1 zoll This post has been edited by Victorine: 5 May 2009, 20:45 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#26
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai nu i-ai facut proba la standu de probe? Gaseai o galeata la femeia de serviciu, udai p-acolo, ca am vazut ca au si plante.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Victorine |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
hai ma vis-a-vis, iti arde de glume pe seama necazului si nestiintei mele... n-auzi ca pompa nici n-avea cablu de curent?! ca mai toate de-acolo. E ca la imprimantele astea noi de la HP care vin fara cablu USB... sau ii raspundeai lui Maersk?
This post has been edited by Victorine: 5 May 2009, 20:48 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
GoGu |
![]()
Post
#28
|
![]() Prea de la tara Group: Moderatori Posts: 1.970 Joined: 14 August 03 From: Iasi ![]() |
Daca motorul e trifazat nu-l puteai porni in monofazat, ii trebuie un "sut", dupa aia abia merge...
|
--------------------
Renault
Scenic 1.5dCi
recolta 2012
|
|
Victorine |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Lamurit, merci. Aveam unul de-asta la tara la bunici, era sport extrem sa-l pornesti tragand de cureaua care antrena pompa de apa
![]() |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#30
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
PE-ul ala ce semnifica?
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 03:52 |