Problema pornire, fura curent???.... unde???
![]() ![]() ![]() |
Problema pornire, fura curent???.... unde???
emilperijoc |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 19 October 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia / Opel
... 1310 break / Vectra
... 1996 /2001 ...
- TL 01 SLU/ TL 08 EML
|
|||
baranga |
![]()
Post
#2
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
incearca sa strangi bornele la baterie,sa le cureti bine,si sa le ungi cu vaselina;vezi ca ai un fir rosu pe alternator(curata-l bine s-ar putea sa fie oxidat) si schimba si bobina daca e cazul;deabia atunci daca nu merge te apuci de electomotor;
Vezi ca mai e un fir negru ce vine de la electromotor cu papuc;curata acel contact ![]() |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.176 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
fa o revizie la electromotor , schimba bucsile (lagarele ) este posibil sa ia curent mare si sa nu mai aibe suficient si pentru scinteie eventual cu un aparat de masura masoara tensiunea pe baterie si daca scade sub 9,5 V cind dai la automat atunci e de acolo , nu inainte de a te asigura ca bateria este incarcata
This post has been edited by bygy007: 25 Jul 2008, 10:13 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
emilperijoc |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 19 October 07 From: Bucuresti ![]() |
multumesc de sfat... am sa curat bornele bateriei s ma uit la alternator in schimb bobina e noua nu are 1 luna ( deduco scrie pe ea)
treaba e ca inainte electromotorul mai facea figuri , adica erau momente cand incercam sa pornesc dar nu actiona electromotorul .... dar se vedea ca intensitatea luminilor aprinse in bord scadea ... apoi la a doua incerca cumpla.... |
--------------------
Dacia / Opel
... 1310 break / Vectra
... 1996 /2001 ...
- TL 01 SLU/ TL 08 EML
|
|
baranga |
![]()
Post
#5
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
QUOTE(emilperijoc @ 25 Jul 2008, 10:22) multumesc de sfat... am sa curat bornele bateriei s ma uit la alternator in schimb bobina e noua nu are 1 luna ( deduco scrie pe ea) treaba e ca inainte electromotorul mai facea figuri , adica erau momente cand incercam sa pornesc dar nu actiona electromotorul .... dar se vedea ca intensitatea luminilor aprinse in bord scadea ... apoi la a doua incerca cumpla.... atunci bobina nu are rost sa o schimbi;faza cu scaderea intensitatii luminii in bord era sigur din borne(in special borna -),ori inclina rotorul electromotorului si fura curent ori vreun carbune nu e lipit bine;mai verifica nivelul electolitului in baterie!!!daca e lipsa completezi NUMAI cu apa distilata ![]() |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
emilperijoc |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 19 October 07 From: Bucuresti ![]() |
La baterie nush daca are rost sa umblu pentru ca e bosh silver fara intretinere ... am sa curat bornele ... si sa schimb lagarele si eventual periile electromotorului ...
Multumesc pentru sfaturi ..... |
--------------------
Dacia / Opel
... 1310 break / Vectra
... 1996 /2001 ...
- TL 01 SLU/ TL 08 EML
|
|
pavel_daniel |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 16 January 08 ![]() |
Dupa cate povestesti eu cred ca este vorba de partea electrica a contactului.Pentru a verifica teoria mea leaga un fir de curent intre plusul bateriei si plusul bobinei de inductie.Daca porneste atunci schimba partea electrica a contactului.Te costa intre 7 si 10 lei.Succes.
|
--------------------
trabant
601
1970
- sj-02 jan
|
|
emilperijoc |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 19 October 07 From: Bucuresti ![]() |
si eu m-am ganditi prima oara la contact dar am legat firele pe direct (cine se uita la mine in masina credea ca vreau sa o fur)... si tot asa face..... voi incerca si ideea ta mersi mult
|
--------------------
Dacia / Opel
... 1310 break / Vectra
... 1996 /2001 ...
- TL 01 SLU/ TL 08 EML
|
|
pavel_daniel |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 16 January 08 ![]() |
Eu am impresia ca nu ai inteles ce-am scris.Tu zici ca ai legat firele pe direct iar eu ti-am zis sa legi un fir de pa baterie pe plusul bobinei de inductie.Faci cum crezi.
|
--------------------
trabant
601
1970
- sj-02 jan
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#10
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
De legat le leaga dar daca nu asigura bateria suficient curend din cauza ca fura eletromotorul totul se rezuma la eletromotor .
Emil vezi dupa ce ai actionat eletromotorul daca ti se incing cablurile care vin de la baterie si se duc la eletromotor ... Eu zic asa sa dai jos eletromotorul sa verifici carbuni dupa aceea cureti colectorul ungi ce e de uns si-l montezi la loc . De cuplat cupleaza bendixul ? cand dai la cheie sa invarta motorul ? Vezi distanta la platina si schimba condensatorul de la delco daca ai scanteea sub 1 cm ! |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
emilperijoc |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 19 October 07 From: Bucuresti ![]() |
djasu82... da, am observat ieri (cand am incercat sa o pornesc cu bateria asa terminata cu e) ca sa incalzit cablul de minus, .. am demontat electromotorul am schimbat si bucsele daca tot l-am dat jos , iar periile erau ok.
Bendixul cupleaza, iar referitor la platina si condensator nu e cazul pentru ca am aprindere AT011 cu senzor ..... Astept un prieten sa vina sa imi dea curent sa o pornesc.... va tin la curent ... MUltumesc pentru sfaturi... 26 Jul 2008, 15:34: am reusit si a pornit destul de usor cand am luat curent , in schimb pana sa vina prietenul sa imi dea curent am pus pe cineva sa dea la automat si am observat ca iesea fff putin fum din zona electromotorului .. This post has been edited by emilperijoc: 26 Jul 2008, 15:34 |
--------------------
Dacia / Opel
... 1310 break / Vectra
... 1996 /2001 ...
- TL 01 SLU/ TL 08 EML
|
|
baranga |
![]()
Post
#12
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
contact imperfect la bornele electromotorului.....
![]() |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
omegabear |
![]()
Post
#13
|
![]() membru Group: Members Posts: 116 Joined: 24 January 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(emilperijoc @ 25 Jul 2008, 09:52) Datele problemei sunt urmatoarele ..... incerc sa pornesc motorul si dau la automat si nu porneste cand ma gandesc sa renunt la pornire si mut cheia din pozitia in care estte actionat electromotorul atunci porneste... (asta pana alalta ieri dimineata cand am dat la automat pana am ramas fara baterie) ..................................... identic si la mine. Pornea la prima cheie iarna/vara fara probleme. Asta iarna o lua la a doua, apoi la a treia, apoi in primavara ajunsesem sa golesc bateria pentru ca nu puteam sa concep ca nu o sa porneasca. Am schimbat inclusiv contactul. Degeaba. Partea interesanta este ca si-a revenit dupa ce s-a schimbat kitul de ambreiaj, metoda dat jos motorul. Deci tot de pe la contacte, eventual masa mi-am zis. Ar mai fi de adaugat c-am observat ca porneste foarte usor daca fac drumuri lungi (peste 150 km) si ajunge sa porneasca din ce in ce mai greu facand drumuri de 30 km. Incarca bine, asa ca banuiesc ca bateria e veriga slaba, incarca usor dar nu mai tine curent. Pe redresor in 4 ore ajungea de la 12,5 la 15.5, indicatorul arata cam 70-80%, dar se auzea cum fierbe. Asa ca o opream sa zicem la 10 seara, a doua zi de dimineata arata 12.6. Pusa pe masina o lua pana la urma, dar daca o mai bagam o ora la incarcat ajungea la 13.5 si pusa pe masina, demarorul era mult mai vioi si pornea mai repede. Astept si eu rezolvarea. |
--------------------
DACIA
1310 L
1994
- B 10 AGE "Nu are convingeri decât acela care n-a aprofundat nimic."
E. M. Cioran |
|
djasu82 |
![]()
Post
#14
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Emil faci rost de un ciocan de 1KW si cositor , cositoresti firele care vin la carbuni implicit firele care vin la selenoid ( releu ) si rezolvi problema . Dubleaza clablul de la borna minus spre motor.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
emilperijoc |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 19 October 07 From: Bucuresti ![]() |
deci cablul de minus e de vina .. adevaru ca era si cald cand am demontat electromotorul ... iar fratele meu care la demontat zicea ca un surub e slabit .. in conditiile in care are doar 2 am sa il intreb care dintre ele .... acum ma duc sa o mai las pornita sa se mai incarce bateria (apropo din asta ca o dau din una in alta .. am fost in carrefour si am lasat motorul pornit sa se incarce iar cand am venit la masina apa era ffff sus desi afara incepuse si ploia.. ).
Multumesc frumos tuturor de sfaturi ... respect |
--------------------
Dacia / Opel
... 1310 break / Vectra
... 1996 /2001 ...
- TL 01 SLU/ TL 08 EML
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 08:45 |