Probleme ambreiaj si frana, trebuie aeresit des si frana e moale
![]() ![]() ![]() |
Probleme ambreiaj si frana, trebuie aeresit des si frana e moale
emil_t |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 519 Joined: 12 August 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Supernova
'03
|
|||
ciprianeduard |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru agitat Group: Members Posts: 743 Joined: 16 June 05 From: PLOIESTI ![]() |
Verifica si placutele si sabotii de frana si nivelul de licrid de frana sa nu ai pierderi.
|
--------------------
Dacia
MCV 1.5 DCI, SOLENZA 1.4 MPI
2008, 2004
- ...... _____________________________________________________________________
|
|
caluboby |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 10 September 07 From: Bucuresti ![]() |
La mine aveam cam aceiasi problema cu ambreiajul si tot aeriseam sau faceam pedala mereu in mers cu masina pana la un punct cand nu a mai mers nici asa si a trebuit sa schimb "cilindrul" din cutie care tine de ambreiaj ca era uzat si lua aer pe la un rulment.
|
--------------------
Dacia
DSN 2001 Clima
2001
- 84 CDM
|
|
emil_t |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 519 Joined: 12 August 07 ![]() |
QUOTE(ciprianeduard @ 18 Feb 2009, 00:56) placutele in septembrie erau uzate cam 30% ca tot asa mergea frana si pe atunci, si la lichid de frana, parca l-a schimbat mecanicul, sa verific. frana si ambreiajul folosesc acelasi servo si circuite/lichid ? caluboby cat te-a costat cilindrul si manopera ? |
--------------------
Dacia
Supernova
'03
|
|
mosu86 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 25 January 09 ![]() |
Mai fratilor circuitul de actionare al ambreiajului nu are rulmenti ca sa piarda pe la el,pb sta in felul urmator.Pompa ambreiajului foloseste lichidul din vasul pompei de frana,este special conceput ca la pierderi de lichid intai sa ramai fara ambreiaj iar apoi fara frana.Emil are pb cu garniturile,de obicei se duc cele de la cilindru care actioneaza ambreiajul dar e foarte posibil sa fie duse si garniturile de la pompa ambreiajului.Pana nu gasesti care din ele sunt poti sa aerisesti de 10 ori ca nu rezolvi pb.In acelasi timp poti sa ai pierderi si la una din roti acelasi fenomen se intampla,prima data se duce ambreiajul.
|
--------------------
mazda
323f
-
- -
|
|
emil_t |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 519 Joined: 12 August 07 ![]() |
mosu86 pe forum am citit ca la frana sa fie duse ceva garnituri de la pistonasele de la etrier.
scumpa manopera sa inlocuiasca garniturile ? |
--------------------
Dacia
Supernova
'03
|
|
mosu86 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 25 January 09 ![]() |
QUOTE(emil_t @ 18 Feb 2009, 21:28) mosu86 pe forum am citit ca la frana sa fie duse ceva garnituri de la pistonasele de la etrier. scumpa manopera sa inlocuiasca garniturile ? In primul rand verifica tu,macar sa-ti faci o idee cum sta treaba,daca curge pe la o roata sigur ai sa vezi,zona in care sunt pierderi de lichid le vezi pe roata.Daca pe roti nu se vad urme instalatia de frana e ok treci la instalatia ambreiajului.In legatura cu manoopera sincer nu stiu daca erai de undeva din zona Fetestiului beam o bere si asta era tot,aveam timp si de un pescuit daca esti pasionat.Daca nu puteam eu te rezolva Tonypardaf aici lucram,.nu motoare cu combustie interna ci cu reactie This post has been edited by mosu86: 18 Feb 2009, 21:32 Attached thumbnail(s) 1182.jpg ( Size: 172.85k ) Number of downloads: 785 |
--------------------
mazda
323f
-
- -
|
|
emil_t |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 519 Joined: 12 August 07 ![]() |
din pacate sunt din cj, dar oricum mersi de invitatie
![]() |
--------------------
Dacia
Supernova
'03
|
|
mosu86 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 25 January 09 ![]() |
Daca completezi des cu lichid cauza este clara,ai doua variante:ori schimbi pompa de frana ori gasesti set de reparatie pentru ea cu tot cu pistonase.Nu este indicat sa schimbi doar garniturile.Si inca ceva,foloseste numai un singur tip de lichid si daca este posibil inlocuieste-l in toata instalatia.
|
--------------------
mazda
323f
-
- -
|
|
cristi hks |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 15 February 09 From: bucuresti ![]() |
salut eu am schimbat pompa si atrebuit sa cumpar si set de garnituri sa le schimb
dupa ce am pus pompa noua cu garniturile originale nu a fost nici o diferenta si atrebuit sa schimb garniturile din ea ![]() |
--------------------
dacia
super nova
2001 rapsodie
- b24zla
|
|
caluboby |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 10 September 07 From: Bucuresti ![]() |
Eu ma refeream la cilindrul din cutie( "cilindrul receptor hidraulic" parca se numea mai exact ) care apasa pe disc si fluture si acele are un rulment care la mine se uzase si a trebuit schimbat iar de la mecanic am inteles ca se schimba dupa 150mii km. Ma costat undeva la 300 ron dar am mers ceva cu el asa si a trebuit sa schimb si placa discul si restul...
|
--------------------
Dacia
DSN 2001 Clima
2001
- 84 CDM
|
|
emil_t |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 519 Joined: 12 August 07 ![]() |
am verificat lichidul de servo, si este peste max, ajunge aproape pana la filetu pentru a inchide capacul, poate fi asta problema
repet, frana prinde ceva cam 70% din cursa si cand ajunge chiar la podea maxim, blocheaza apoape 100%, nu prea am incercat blana de la viteza ce face sa nu stric cauciucurile, si se mai intampla sa raman fara ambreiaj si trebuia sa pompez ambreiajul sa mearga. de completat cu lichid cel putin in 2 luni nu s-a mai completat si e la peste maxim, nu e masina mea sa stiu exact ce se baga si ce nu in masina. cica masina a fost la un mester de vreo 2 ori, si a spus ca nu-i poate face nimic. nici nu stiu ce sa-i mai fac, ma gandesc sa inlocuiesc pompa sau ce sa-i fac, nici nu as vrea sa dau banii degeaba si sa aflu ca defapt era o nimica. cum am facut cu motorul la dacia service ca lua ulei la filtru de aer, am dat ca prostu 800 de euro sa-l resegmenteze, mi-au dat 3 luni garantie, si defapt au observat ca teava ce contecteaza baia de ulei cu filtru de aer era infundata si acumula presiune si tasnea, e explicatia lor. This post has been edited by emil_t: 25 Feb 2009, 17:51 |
--------------------
Dacia
Supernova
'03
|
|
emil_t |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 519 Joined: 12 August 07 ![]() |
e problema daca e peste max nivelul lichidului de frana ?
|
--------------------
Dacia
Supernova
'03
|
|
emil_t |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 519 Joined: 12 August 07 ![]() |
nu stie nimeni ?
|
--------------------
Dacia
Supernova
'03
|
|
Tonypardaf |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 15 December 08 From: Ianca Braila ![]() |
|
--------------------
Supernova
Confort
2002
|
|
emil_t |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 519 Joined: 12 August 07 ![]() |
stie cineva cam cat e o pompa servo/etrieri/pistonasii din etrieri, si a avut cineva experinte in serivceuri, parca cu toate ca stiu cat este de prost serviceul din cj de la dacia, totusi, cand e vorba de frane parca m-as duce acolo, sau stie cineva ?
|
--------------------
Dacia
Supernova
'03
|
|
mihaicuc2000 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 381 Joined: 20 February 09 From: Turda, Jud. Cluj ![]() |
emil eu am avut de aface cu cei de la dacia din marasti cluj si is un pic mai scumpi dar sunt mecanici buni sau cel putin au fost cu mine. Eu zic sa incerci acolo. cu franele nu ii de gluma, daca nu stii sa le faci ai grija si dute la un mecanic.
|
--------------------
Dacia Supernova
Rapsodie
2002 Incerc sa invat cate ceva in fiecare zi!
|
|
pynky_2231 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 2 October 08 From: Bucuresti ![]() |
aveti idee cat costa kit ambreiaj ... DSN ??
|
--------------------
Dacia
Logan
2008
|
|
gcgeorgescu |
![]()
Post
#19
|
Membru Group: Members Posts: 923 Joined: 25 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Emile sa sti ca, cu frana patesc si eu si tre sa o aerisesc. Am fost la mecanic si trebui alta pompa ca e problema la piston , sau mai grav la corpul pompei asa ca tre schimbata toata caci nu se stie sigur. La am breaj nu am probleme dar la frana aerisesc la o saptamana sau mai bine zis doua.si reseteaza nea Costel mecanicul si senzorul de avarie de la pompa(mare chinuiala).daca rezolvi altfel sa ma ti si pe mine la curent pe topicul asta. Sau invers ca eu tare nu as vrea sa schimb pompa.
A, si cate o data sa sti ca dupa o aerisire merge bine, timp de o luna chiar doua si trei maxim , dar apoi iar aerisire, la naiba. ![]() Apropo, nu pierde pic de lichid. Ia doar aer pistonul din pompa pe la o garnitura ciupita "asa zice lumea + mecanicul" Sper sa se insele amarnic si sa mai fac o aerisire si pe urma sa nu mai am nici o problema. cand am luato nua facut asa. |
--------------------
Renault
Fluence
30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
|
|
Relu_GTT |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.502 Joined: 11 May 08 From: BRASOV ![]() |
Cum se face aerisirea la frane ?
|
--------------------
Dacia
SuperNova
2002 Confort
- BV 27 GTT BMW e46 FL 2.0i
|
|
emil_t |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 519 Joined: 12 August 07 ![]() |
gcgeorgescu am fost la un mecanic la care am mai fost mai demult, a facut el nu stiu ce la frane, si a mai schimbat ceva la bratul de la roata stanga (nush ce o facut ca a inceput sa bata roata din stanga ... in fine), si acuma nu mai trebuie aerisita instalatia, si tot la fel prinde adica 50% din cursa slab de tot si constant, si la sfarsit prinde mai bine, nu mai ajung cu piciorul in podea.
oricum am indoieli ce cunostinte are mecanicu' asta, nah nu eu am dus-o la reparat, avand in vedere ca dupa ce a reparat-o acuma bate ceva la roata din fata, dar prinde un pic mai bine frana. eu as zice daca ai aceeasi problmea incearca sa faci ce a zis mosu86 sa schimbi garniturile, postul de mai sus, eu unul nu mai bag bani in masina ca deja suge bani la greu, oricum vreau sa subliniez, franele prind, in caz de urgenta pot frana, atat doar ca prinde mai ciudat, inca 2/3 ani si merge la casat cred ca |
--------------------
Dacia
Supernova
'03
|
|
gcgeorgescu |
![]()
Post
#22
|
Membru Group: Members Posts: 923 Joined: 25 December 08 From: Bucuresti ![]() |
dupa cate spui tu nu a facut mare lucru(bun), o sa trbuiasca sa aerisesti iar, sigur, ca acelasi lucru il patesc si eu.
eu am postat la tine acum dar treaba e demult , deci am experienta cu defectiunea aceasta si stiu cum actioneaza. si tin sa subliniez ca apropo la ce a zis mosu ca nu pierd nici picatura de lichid , am insemnat borcanul acela cu pixu si e la fel de la o aerisire la alta. ![]() |
--------------------
Renault
Fluence
30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
|
|
rezso |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 2 April 09 ![]() |
Am o SN. Mi s-au uzat ferodourile pe spate Am vazut de vanzare ferodouri care trebuiesc nituite(mai ieftin asa) si gata nituite. Pot sa am incredere in nituirea facuta de "meseriasi"?
2 Apr 2009, 18:03: Senzorul de avarie de la pompa de frana semnalizeaza in continu chiar daca de un a nu a trebuit sa complectez lichid. Asa ca umblu cu papucul scos de la el . Mecanicul m-a sfatuit asa, si a zis ca mai bine asa, decat sa schimb senzorul, ca numai probleme o sa am dupa acea. Asa o fi? This post has been edited by rezso: 2 Apr 2009, 18:03 |
--------------------
Dacia
super nova
2001/R52315 berlina
|
|
marduk8602 |
![]()
Post
#24
|
![]() 4x4 offroad Group: Members Posts: 119 Joined: 6 September 07 From: bucuresti ![]() |
pt frana spate am vrut si eu sa fac o mica economie luand ce e mai ieftin si am constatat cand am desfacut roata ca tot ce era acolo era o mare ruginitura si ca mai bine dadeam 10 lei in plus si luam cu tot cu arculete si ce mai e pe acolo...
senzorul ICP (de pe pompa de frana) nu trebuie schimbat, pur si simplu il scoti de pe pompa (cheie de 22 parca, cotita e mai buna) si il apesi usor cu degetu... o sa te prinzi... ideea e ca dupa ce schimbi placutele si sabotii, primele 2 3 4 5 apasari pe frana e bine sa fie cat mai blanda, eventual apesi frana cu mana; altfel, placutele fiind foarte departe de disc o sa apesi frana in gol pana se ating si incepe sa functioneze si dai senzorul peste cap ("simte" ca si cum ai avea o gaura in circuit pe unde curge lichidu din cauza presiunii 0 pana ajung toate placutele/sabotii sa franeze) |
--------------------
dacia
mcv
cheala sep 2011
- B-26-YIR minsk 125cc 1992 B-90-EAE
|
|
gcgeorgescu |
![]()
Post
#25
|
Membru Group: Members Posts: 923 Joined: 25 December 08 From: Bucuresti ![]() |
salut postez din nou pe topicul tau. am o noutate, intr-o si cu soare cand nu aveam ce face m-am uitat in compartimentul motor si am desfacut capacul de la recipientul pentru lichid frana.
ce sa vezi era murdar si l-am curatat, am descoperit ca , capacelul acela galben de vine peste capacul propriu zis se scoate si cpcapacul are o gaurica care era astupata, am desfundat-o si am marit si santul de pe capac(e greu de descris, dar e inposibil sa nu il vezi). treaba e ca e cevapt aerisire. de atunci iti spun sincer ca nu am mai facut nici o aerisire, cum se face.si pot sa iti spun ca frana e tare si tine la jumate chiar mai sus. inceara si tu. eu tot mai astept sa scada iar si sa" ceara" vro aerisire. dar nimic . se lasa asteptat de cam multisor, ba din potriva se intareste din zi in zi(frana). si sa stiti ca nu sunt un visator chiar nu ma asteptam la asta. chiar am sperat asta: mi sa indeplinit dorinta ![]() [Emile sa sti ca, cu frana patesc si eu si tre sa o aerisesc. Am fost la mecanic si trebui alta pompa ca e problema la piston , sau mai grav la corpul pompei asa ca tre schimbata toata caci nu se stie sigur. La am breaj nu am probleme dar la frana aerisesc la o saptamana sau mai bine zis doua.si reseteaza nea Costel mecanicul si senzorul de avarie de la pompa(mare chinuiala).daca rezolvi altfel sa ma ti si pe mine la curent pe topicul asta. Sau invers ca eu tare nu as vrea sa schimb pompa. A, si cate o data sa sti ca dupa o aerisire merge bine, timp de o luna chiar doua si trei maxim , dar apoi iar aerisire, la naiba. Apropo, nu pierde pic de lichid. Ia doar aer pistonul din pompa pe la o garnitura ciupita "asa zice lumea + mecanicul" Sper sa se insele amarnic si sa mai fac o aerisire si pe urma sa nu mai am nici o problema. cand am luato nua facut asa] |
--------------------
Renault
Fluence
30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
|
|
io_domi |
![]()
Post
#26
|
![]() Dacia Club Members Group: Members Posts: 56 Joined: 27 January 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(caluboby @ 18 Feb 2009, 17:49) La mine aveam cam aceiasi problema cu ambreiajul si tot aeriseam sau faceam pedala mereu in mers cu masina pana la un punct cand nu a mai mers nici asa si a trebuit sa schimb "cilindrul" din cutie care tine de ambreiaj ca era uzat si lua aer pe la un rulment. Am si eu cam aceiasi problema. Spune-mi te rog cat te-a costat acel cilindru si de unde l-ai luat.... pentru ca mie m-i sa spus la magazin ca vine in ansamblu cu rulmentul de presiune si costa 650 RON!!!!!!!!!!! |
--------------------
DACIA
SUPERNOVA
2003
- B-84-XXX "Rabdarea este ceva ce admiri la soferul din spatele tau si te enerveaza la cel din fata ta."
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 05:30 |