Probleme baterie rombat 66A, curent are da nu cat trebuie
![]() ![]() ![]() |
Probleme baterie rombat 66A, curent are da nu cat trebuie
fsilviu86 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
|
||
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|||
bygy007 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.176 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
ai verificat si densitatea?
citeste pe aici mai poate fi o cauza la dacie si anume bucsile de la electromotor uzate , si spun asta din proprie experienta , ca sa fii sigur ar trebui sa vezi la un service specializat sa vezi ce curent ia electromotorul , daca ia mai mult de 70-80A este o problema |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
completeaza cu apa distilata, apoi incarca pe redresor
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
fsilviu86 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
pai am fost la un service autorizat, cel de care spuneam are serivice autorizat, parte electrica si diagnoza auto, si mia spus ca probleme la partea electrica nu am, electromotorul are periile schimbate de asta vara cand ma lasat detot, nu a mai vrut sa porneasca si are periile noi, defapt platoul cu totul la schimbat ca asa mia recomandat, rotorul era bun. daca pornesc masina si merg cu ea, si o las o ora doua porneste fara probleme dar daca o las o noapte intreaga parca nu are putere dar de invartit invarte, bucsile sunt schimbate atunci odata cu periile.
Baterie nu este pe moarte adica nu am elementi care sa dea semne de deces, nu sau inegrit dopurile, lichidul este lipede ca cristalu, nu este tulbure This post has been edited by fsilviu86: 28 Nov 2010, 15:24 |
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
ceva iti papa curent acolo,parerea mea
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Lichidul trebuie sa fie la minim 1cm si maxim 2 cm peste placute .Si daca ai un ulei prea vascos invarte mai greu cand e frig . Pune bateria pe redresor pana se inverzeste "ochiul" .
|
--------------------
-
-
-
|
|
fsilviu86 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
aha deci eu am completat pana sa facut 1,5 peste element, deci o sa mai completez pana se face 2cm peste element, si o las la incarcat. curent nu fura, daca scot siguranta alarmei cu inchidere centralizata plus siguranta cd-player si pun borna de binus sau plus pe baterie si o iau nu face nici un fel de scanteie, chiar asta a verificat si electricianul a crezut ca poate imi fura mie curent ceva de obicei mai zis ca electromotorul mai fura curent, dar se pare ca am scapat doar cu nivelul scazut de electrolit din baterie.
28 Nov 2010, 20:17: am gasit pe site-ul producatorului uirmatoarea chestie care este interesanta http://www.rombat.ro/index.php/faq undeva scrie ceva de genu (Cât de des trebuie sã verificãm bateria? In exploatare se verifica nivelul electrolitului, cel putin o data pe an la bateriile Tornado si Cyclon Calciu, o data la 9 luni la bateriile Pilot, o data la 3 luni la bateriile Terra si o data la 2 luni la bateriile Magma.. Nivelul electrolitului trebuie sa fie cu cca 26mm deasupra placilor. In cazul in care nivelul electrolitului scade sub valoarea indicata, se completeaza cu apa distilata sau demineralizata, niciodata cu acid sau apa de la robinet. La bateriile dotate cu indicator de stare (ochi magic) starea de incarcare si nivelul electrolitului se pot aprecia observând culoarea acestuia: transparent: nivel scazut, necesita completare negru: nivel bun, baterie descarcata verde: nivel bun, baterie incarcata) Deci ce sa inteleg ca la bateriile cu intretinere cum am eu ar trebui sa completez cu apa distilata cat? cat vreau eu sau 26 mm cat scrie?? This post has been edited by fsilviu86: 28 Nov 2010, 20:17 |
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.176 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
cum scrie si dupa o pui pe redresor , cum ziceam o masurare a densitatii iti va spune starea bateriei , pentru curentul de repaos citeste http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=766577
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Pune-o la redresor pana se inverzeste ochiul.Cel putin acel element e descarcat(ochiul arata doar situatia elementului unde e pus;se presupune ca toate elementele au aceeasi stare).Dar pentru ca acolo a aparut culoarea neagra e posibil ca tocmai la acel element sa fie o problema.Ar fi lamuritoare o masurare a densitatii la toate elementele inainte de a o pune pe redresor.
|
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
fsilviu86 |
![]() ![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
a stat toata noaptea pe redresor si degeaba, nu sa inverzit acel ochiul, electrolit acum are 20 mm peste placi, si degeaba tot negru este ochiu:( redresorul meu baga cam 10 A/h)eu zic ca de la 8 de cand am bagato pana la 7 dimieatza ar treb sa se fi incarcat.
This post has been edited by fsilviu86: 29 Nov 2010, 07:24 |
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#11
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Prietene, ochiul nu se inverzeste doar daca o pui la incarcat.Mergi si masoara densitatea electrolitului,ar trebui sa ai 1,28g/cmc in fiecare element.Daca nu ai se va lua electrolit,7 ron/l si se va corecta in fiecare element pana se va atinge aceasta valoare(scoti cu siringa(sau cu densimetru) din fiecare element aceiasi cantitate si completezi cu electrolit).Daca pui apa distilata o sa-l diluiezi si mai rau.
Succes This post has been edited by Paulorossi: 29 Nov 2010, 09:16 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
iti trebuie lumina exterioara sa vezi verdele acela, cam multa apa ai bagat, poate ai diluat acidul
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
adaniel69 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 17 November 09 ![]() |
ai un aparat de masura?
masoara tensiunea dimineata! ce ulei ai? teoretic iarna trebuie un ulei mai subtire! si dupa ce ai scos-o de pe redresor, ai incercat sa pornesti? incearca daca ai posibilitatea cu alta baterie, a vreunui vecin, numai o pornire dimineata! de proba! poate bateria e buna! de obicei cd-playerele auto fura curent! alarma suna des? masoara tensiunea! |
--------------------
Dacia
1310
1999-berlina
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.176 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
1 trebuie masurata densitatea
2 daca pui apa va scadea 3 in momentul in care este pusa la incarcat densitatea incepe sa creasca tine-o pe redresor pina densitatea in fiecare element ajunge la 1,26-1.28 in functie de densitate poate sta pe redresor si 24 ore dar sa nu se depaseasca tensiunea LA BORNE de 2,5- 2,6 pe element (15-15,6) This post has been edited by bygy007: 29 Nov 2010, 11:06 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Daca a stat toata noaptea la incarcat si ochiul a ramas negru,inseamna ca acel element e dus.Probabil un scurtcircuit ca la varsta ei nu ne gandim la uzuri importante.Vei gasi acolo acidul foarte slab.Daca o lovesti de ceva(dar nu cat sa spargi bacul),e posibil,cu noroc,sa se rupa scurtul.Mie mi s-a reparat asa o baterie care mi-a cazut de pe masina si a mai mers 2 ani.
Densitatea nu e criteriu absolut.Am mers ani de zile cu baterii la care am scos de noi acid pana la separatori,apoi am completat cu apa pana la nivel.A rezultat densitate de 1,17.Creste dupa o jumatate de an la 1.22...1,24 prin desulfatarea mai accentuata datorita densitatii mai mici.O densitate mai mica inseamna viata mai lunga.Dar scade ceva din capacitate si cam cu 0,1V tensiunea,asa ca metoda merge la baterii cu capacitate buna.Cu 1,17 am pornit perfect la -14 grade,dar aceasta densitate inseamna ca incepe sa inghete pe la -18...-19 grade.La 1,28 undeva pe la -60 grade.De aceea firma Tudor recomanda pentru Romania densitate 1,24. Eu zic sa insisti la garantii pe ideea de scurtcircuit pentru ca bateria n-a fost secata.Si sa insisti. This post has been edited by Tudor Badescu: 29 Nov 2010, 12:03 |
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
Andyno |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
eu raman fara baterie doar cand este pe duca sau uit luminle aprinse.
acum 2 sapt. am uitat faza scurta in garaj pe lumina vro 15 ore, avea 2,3 v in ea...nici un led numai lumina ![]() am pornit masina cu alta baterie si am facut schimb de baterii.....am lasat o la 1500 ture 30 minute. dupa 30 minute am oprit motorul si am pornit o dupa 1 ora...a pornit putin cam greu dar a pornit.. am mers vro 30 km prin oras fara lumini si bateria si a revenit complet....am o saracie de caranda de 62 amperi. ultima baterie caranda m a tinut 4 ani. face baterii bunicele domnul mosulica caranda. la hilux am 2 baterii ![]() This post has been edited by Andyno: 29 Nov 2010, 14:04 |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
fsilviu86 |
![]() ![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
Deci Paulorossi apa distilata este tot una cu electrolitul care til dau din comert, daca compari cu ce este intro sticla cu apa distilata si una pe care scrie electrolit este una si aceeasi, momentan nu am avut un densimetru, bateria nu ramasese deloc fara curent, pornea masina, dar invartea mai greu iar asta am observat imediat pt ca ea asta iarna la -30 de grade invartea vioi.
danciusergiu84 nu cred ca am pus prea multa pe site la ei scrie 26 mm iar eu am completat pana la 20 mm deci nu mam dus pana unde spuneau ei. adaniel69 am masurat tensiunea dimineata si bateria dupa 5 min de stat libera fara redresor avea undeva la 12, 70 volti, iar dupa 15 min la fel nu scazuse deloc. ulei am 10w40 ulei care i pun in fiecare iarna, aparatul de la masina nu are cum sa consume pt ca este trecut prin contact singurul fir care este conectat este cel de memorie care daca o luna il las conectat la baterie nu cred ca imi consuma 1 A. Alarma nu urla des sa zic odata la 3 4 zile dar rare ori doar sa fie caini pe sub ea si sa se loveasca altfel nu porneste. bygy007 cand am pus apa distilata tensiunea a scazut cam cu maximim jumatate de volt undeva aproape de 12,1 cam asa arata aparatul de masura, iar dupa ce am puso la incarcat pana dimineatza ajunsese la 13 si ceva aproape 14, mam uitat sa nu cumva sa fiarba baterie si nu, nu dadea semne. Tudor Badescu banuesc ca daca acel element era dus ar fi trebuit sa se tulbure electrolitul sau sa se ingreasca dopul sau un semn treb sa apara, la cealalta veche cand ma lasat sau inegrit doua dopuri iar electrolitul era tulbure. deci dimineata cand am plecat la servici masina a pornit fara probleme, de incarcat incarca foarte bine, ba chiar am tremurat in masina pana la servici si nam dat drumul la aeroterma sau dezaburire, faruri proiectoare nici aparatul nu lam pornit, iar acul de la incarcare arata ca incarca la maxim cat trebuia si anume 14, 2/3 cam asa arata la borne. dupa 11 ore de stat masina fara a fi pornita iam dat o cheie si a pornit foarte vioaie, nu a dat nici un semn de oboseala sau sa faca figuri, ba chiar a pornit la prima cheie. acum sa vedem maine cum o sa porneasca. multumesc pt ajutor This post has been edited by fsilviu86: 29 Nov 2010, 20:06 |
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
mircea63 |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 14 January 10 From: oradea ![]() |
te duci direct la protectia consumatorului, faci o reclamatie si ceri schimbarea bateriei. oricum daca acuma face fite ce o sa faci cand va fi chiar frig. oricum eu de circa 10 ani am renuntat la serviciile rombat. vei gasi in metro sau altundeva baterii straine care sunt de cativa ani pe piata si sunt chiar mai ieftine decat rombatu cam la aceleasi caracteristici sau chiar mai bune.
|
--------------------
dacia papuc
skoda octavia
1999
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Tata are Rombat pe Logan, intra in a 6-a iarna.
Multi prieteni, cunoscuti au pe masini Rombat si nu fac probleme. Asa ca nu are rost sa denigram firma. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
fsilviu86 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
sincer acum cat o sa ma mai tina .. asta este, poate ma scoate din iarna, oricum bateria nu este luata din metro, nu cumpar asa ceva din metro, este luata dintrun magazin de piese auto specializat, si unde nu au timp sa stea pe rafturi si mai ales ca a fost luata intrun sezon in care nu au timp sa stea pe rafturi, si plus de asta are termenul de fabricatie si este fabricata in luna a 8 2009 deci a stat maxim 2 luni pana sa fie cumparata ceea ce nu cred ca este prea mult, adica este exact drumul de la fabrica, la importator, de la importator la firma de specialitate si de la firma de specialitate la mine.
|
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Al meu rombat e la a cincea iarna .
|
--------------------
-
-
-
|
|
schumi_86 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 20 September 08 From: Constanta City ![]() |
In loc sa va zgarciti pt.cateva zeci de lei la achizitionare mai bine pui ceva in plus si iei ceva bun de calitate, o Varta, Bosch.....nu toate romanismele care dupa 2 ierni mai grele te lasa.....parerea mea.
Eu unul personal am Varta pe masina si nu am avut probleme,este fara intretinere,asta este a 5-a iarna cu ea. |
--------------------
Dacia
1310
1988,berlina
- CT-00-ZMP
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#23
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
QUOTE(fsilviu86 @ 29 Nov 2010, 20:03) Deci Paulorossi apa distilata este tot una cu electrolitul care til dau din comert, daca compari cu ce este intro sticla cu apa distilata si una pe care scrie electrolit este una si aceeasi... Vorbesti prostii... Personal am cumparat acum 2 sapt 1 litru de electrolit diluat.Aveam pe fiecare element 1,24 ,dupa corectie aveam 1,27 ,cu apa distilata nu poti reusi performanta asta.Recomand sa mai cauti... |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
argon |
![]()
Post
#24
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Electrolitul contine si acid, e zeama completa, apa e doar apa.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
fsilviu86 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
aia de la magazinul de piese auto mia zis ca este acelasi lucru numai ca pe bidon scrie electrolit iar mai jos la indicatii scrie apa dedurizata sau ceva de genu, nu am bidonul in casa ca citeam exact ce scrie pe el.
|
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
argon |
![]()
Post
#26
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu te mai lua dupa toti vanzatorii, electrolitul e amestecul de acid sulfuric cu apa dedurizata, e coroziv. Se foloseste la schimbarea completa, daca ai pune doar apa in baterie, nu ar functiona, apa se foloseste doar la completare cand nu lipseste mult pana la nivel.
This post has been edited by argon: 30 Nov 2010, 09:25 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
fsilviu86 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
argon pai si eu asta am facut am completat pana la nivel nu foarte mult, nivelul era scazut mundeva la 10mm 10 mm si putin si eu am completat pana la 20 mm. nu am schimbat electrolitul .
|
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
apa nu este tot una cu electrolitul asa cum spune si Fernando de la Caransebes.dute la un alt magazin ca ala nu stie ce vorbeste.
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
barbus |
![]()
Post
#29
|
![]() barbus Group: Members Posts: 161 Joined: 16 May 10 ![]() |
Buna .Am si eu o intrebare.Am o baterie Rombat Cyclon de 3 ani si nu imi face probleme doar dimineata la prima pornire(invarte cam greu) ,dar o ia de regula din prima cheie.Citind pe acest topic de ochiul magic,am coborat sa vad la mine cum e si e transparent. Acum trebe sa complectez cu electrolit? Si eventual pe unde?(inca nam facut asa ceva) Va multumesc celor care imi vor raspunde.
|
--------------------
ex Reno
clio bicorp 1999//-
Ford Focus 2 ,2011
- MM 11 EPV
|
|
adaniel69 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 17 November 09 ![]() |
ai incercat cu bateria unui vecin? dimineata cand e motorul rece. daca spui ca statea in 12,7 volti ar fi ok bateria! poate iti fura curent ceva, sau electromotorul trebuie gadilat! sa stii ca sunt mai multe tipuri de carbuni! nu sunt toti de calitate! poate de la electromotor invarte greu! cand e motorul cald e alta treaba! incearca cu alta baterie daca ai posibilitatea! nu mai tin minte exact, dar mie unchi-miu parca a spus ca mi-a pus niste carbuni rosiatici, ca cei negri nu sunt de calitate! si se cunoaste! poate nu are putere din cauza carbunilor!
eu am un MONBAT 75/680Ah, si eu am vrut sa fug de lucrul romanesc! nu a fost scumpa! am dat aproape 2 mil acum 1 an si 4 luni! sunt multumit! m-a suparat alternatorul, dar bateria e ok! |
--------------------
Dacia
1310
1999-berlina
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 07:52 |