Probleme baterie!, Se descarca foarte repede
![]() ![]() ![]() |
Probleme baterie!, Se descarca foarte repede
dmx06costy |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 13 October 09 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1998 L
- CS 06 EIL [COLOR=blue][SIZE=1]One more road to cross,one more risk to take
|
|||
bygy007 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.176 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
dmx06costy |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 13 October 09 From: Timisoara ![]() |
Am cautat inainte sa deschid topic-ul dar nu am gasit nimic concret.Va rog mult ajutati-ma,nu stiu ce sa-i mai fak,am mare nevoie de masina zilele astea.
|
--------------------
Dacia
1310
1998 L
- CS 06 EIL [COLOR=blue][SIZE=1]One more road to cross,one more risk to take
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
Un sfat ar fii ca inainte de a opri motorul , mai ales in cazul ca ai circulat cu farurile si alti consumatori puternici - sa opresti tot ce-i considerat consumator si sa mentii motorul turat la cca. 1400 rpm. 30" - 1 min.
citeste unde recomanda @bygy007 , ai raspunsurile acolo |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
pavel_daniel |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 16 January 08 ![]() |
Salut
Daca vrei sa te convingi singur ca bateria e slaba,incarc-o pe redresor ,pune-o pe masina fara sa legi bornele si du-te dimineata si vezi daca porneste.Sau verifica-ti sistemul de incarcare.E posibil sa nu-ti incarce suficient.Succes |
--------------------
trabant
601
1970
- sj-02 jan
|
|
dmx06costy |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 13 October 09 From: Timisoara ![]() |
Multumesc pt sfaturi.Am pus bateria iar la redresor,am pus-o pe masina dar tot asa de greu.Nu bateria este problema,motorul este blocat/inghetat,am incercat sa invart elicea,se invarte elicea si alternatorul,dar fulia,ramane blocata.Trebuie sa recunosc ca nu am avut antigel pentru ca aveam probleme cu radiatorul,curgea.Ce pot sa fac sa il dezghet,toate furtunele de apa,l-am curatat,am scos gheata cu apa calda,dar pentru a debloca motorul ce pot face?Multumesc anticipat
|
--------------------
Dacia
1310
1998 L
- CS 06 EIL [COLOR=blue][SIZE=1]One more road to cross,one more risk to take
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
numa sa nu se fi crapat ceva ,du-o intr-un garaj , sau completeaza cu lichid caldut, uleiul il poti incalzi usor si il torni inapoi, eventual altul
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
dmx06costy |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 13 October 09 From: Timisoara ![]() |
Sper sa nu fi crapat,de asta imi e cel mai frica,o sa incerk astazi cu ulei-ul,in legatura cu garajul,nu am prin apropiere,doar in fata blocului.Multumesc mult.O sa va anunt ce am rezolvat si daca am rezolvat ceva.
|
--------------------
Dacia
1310
1998 L
- CS 06 EIL [COLOR=blue][SIZE=1]One more road to cross,one more risk to take
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.176 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
mai asteapata si tu pina pe 23-24 se va incalzi temperaturile vor fi in jurul valorii de 5 grade si se va dezgheta , acum avind gheata poate strici altceva
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
dmx06costy |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 13 October 09 From: Timisoara ![]() |
Bun sfat sa astept pana pe 23-24,dar azi as cam avea nevoie de masina.Aici sa mai inmuiat vremea,am fost acum la masina,am reusit sa ivart de cureau si sa ivart si motorul,se invarte dar greu,mai tarziu mai incerc iar.Sper sa reusesc,chiar trebuie sa plec azi cu masina.Daca m-ar trage cineva,as avea vrio sansa?
|
--------------------
Dacia
1310
1998 L
- CS 06 EIL [COLOR=blue][SIZE=1]One more road to cross,one more risk to take
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
nu forta, porneste-o la cheie, aduci bateria incarcata din casa, impusti o seringa de benzina sub diuza, pui uleiul caldut , antigelul caldut
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
bac. |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 9 October 09 ![]() |
Si mie imi facu probleme masina ca nu porni, ieri dimineata a facut la fel dar a pornit in final, acum nu vru de nici o culoare, consumai toata bateria, cred ca trebuie sa pun alt electromotor, cel actual cred ca fura curent, cu toate ca l.am bucsat, schimbat carbuni, dat cu smilgher pe rotor... Defapt cel care mi.a vandut masina mi.a zis ca inainte sa iau alta baterie sa verific electrom sau sa.l schimb, ca tot asa ia facut si lui, a mers 2luni cu bateria noua apoi mai facea figuri, sunt 2 luni de cand am luat baterie noua, ochiu magic e verde, incarca bine, mie (si nu numai) mi se pare ca invarte greu (incet) motorul.
|
--------------------
Dacia
Berlina
1997 L
- nr de DJ
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.176 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
il desfaci si il repari fenomenul poate fi de la lagarele de bronz
This post has been edited by bygy007: 20 Dec 2009, 17:50 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
dmx06costy |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 13 October 09 From: Timisoara ![]() |
Cam aceleasi probleme le am si eu,motorul se invarte greu cand dau la automat,dar la baterie e verde.Cred ca o sa desfac electromotorul si sa-l iau la curatat.Asta a fost o problema,acum cea mai grava,sper sa ma puteti ajuta.Nu mai retin ce lichid de frana am bagat dar stiu sigur ca era o firma "no name",cred ca era apa cu zahar,sau sapun in loc de lichid.Mi-a inghetat tot,borcan,conducte,tot.Pedala nici nu se misca deloc,rotile blocate.Cum as putea sa o dezghet?Multumesc anticipat.
|
--------------------
Dacia
1310
1998 L
- CS 06 EIL [COLOR=blue][SIZE=1]One more road to cross,one more risk to take
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
grav asta, cumva trage un prelungitor lung si dezgheti cu 2 foenuri pt par, scapa repede de lichidu ala
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
dmx06costy |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 13 October 09 From: Timisoara ![]() |
Alta varianta nu este,inafara de asta cu prelungitorul?De lichidul ala sigur o sa scap,deja am luat altul care sigur e lichid.
|
--------------------
Dacia
1310
1998 L
- CS 06 EIL [COLOR=blue][SIZE=1]One more road to cross,one more risk to take
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
astepti ea se incalzeasca afara sau incalzesti bine motorul sa se dezghete pompa apoi conductele le stropesti din 2-3 sticle tip helas sau anitra cu apa calda, fiecare conducta, apoi deschizi aerisitorul.....mai era un topic spalarea sist de franare
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
TRG-ul |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 3 January 09 ![]() |
S-ar putea sa fie de la releu !
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- B 36 GLN
|
|
pp.coco |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 4 February 09 ![]() |
salut, am si eu o problema, defapt un sfat in legatura cu bateriile
am avut o baterie de circa 5 ani pe masina, in iarna asta si'a dat duhul si am pus alta, un rombat cyclon de 70 Ah intrebarea mea este: bateria asta (rombat) e cu imprumut si acum am facut rost de alta, una "Lucas" dar este de 90 sau 96 Ah, pot sa o pun pe masina, sau sa cumpar una de 70 sau 66, afecteaza cu ceva daca este de 90? mentionez ca alternatorul este bun, am incarcare de 14.8 la relanti (900 rpm) si minim 15.2 peste 1500 de ture |
--------------------
dacia
1310
1989 it's lonely in the top, but it ain't crowded
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#20
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
e cam mult 15.2 V ,..
si la alternatoarele astea noi cu rele incorporate,..nu sare de 14.6 cand e frig afara,.. probabil .ca ai cadere de tensiune pa contact,.. lasi motoru pornit si masori cu aparatu intre firu ala negru..sau ce culoare are ,cu papuc tip baba,..care alimenteaza releu de incarcare.. si caroserie,...daca iti da o valoare mai mica,.decat ce ai la bornele bateriei,..ai cadere pa contact ![]() daca iti incape bateria in suport.. si incarcarea e ok,..nu are de ce sa nu mearga si aia de 90A |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
pp.coco |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 4 February 09 ![]() |
incarcarea de 15.2sau mai mult poate sa afecteze ceva din partea electrica a masinii sau bateria ?
si caderea pe contact ce inseamna ? ca fura undeva curent sau ca am un scurt undeva ? |
--------------------
dacia
1310
1989 it's lonely in the top, but it ain't crowded
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#22
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
la peste 14.4 V...bateria incepe sa fiarba,...incepe si se incalzeste,...
in timp..duce la reducerea nivelului de electrolit,.. si de ce nu..la scaderea capacitati,... ceva cert.nu e,..da sigur nu ii face bine. caderea de tensiune pe contact= in contact..intra 15.2 V...-iar la iesire....spre consumatori ,iti mai iese 14.2V ,ceva de genu,.... din cauza contactelor ..care nu mai lucreaza bine,.. pierdere care se degaje prin caldura,.. fie e supra incarcat.cu consumatori,... daca ai releu mecanic,..ori e prost reglat,.ori ..e o diferenta..de tensiune,..intre ce scoate alternatoru,.si ce ajunge..la releu..pa alimentarea lui.. de la contact This post has been edited by ct-03-tvy: 12 Jan 2010, 17:41 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
pp.coco |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 4 February 09 ![]() |
mersi, maine mai verific tensiunile
releul este electronic (dinala negru cat o cutie de chibrite) |
--------------------
dacia
1310
1989 it's lonely in the top, but it ain't crowded
|
|
pp.coco |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 4 February 09 ![]() |
15 v - relanti
15.5-15.8 v - turat 14.8 v - faza lunga pornita intre firul rosu de la releu si masa - 13.8 v ce sa schimb ca sa scada tensiunea ? |
--------------------
dacia
1310
1989 it's lonely in the top, but it ain't crowded
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#25
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
firu rosu..e firu de referinta din releu?,.daca da,.. conecteazal la borna B+ a alternatorului,...
daca e electronic fara fir....schimbal..ia unu cu fir de referinta |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
pp.coco |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 4 February 09 ![]() |
firul rosu e conectat la borna B+ de pe releu
|
--------------------
dacia
1310
1989 it's lonely in the top, but it ain't crowded
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#27
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
verifica masele la caroserie, motor si baterie, daca sunt bune ramane numa sa schimbi releu...
ce nam inteles pai,.cum intre firu de referinta si caroserie ai 13.8 , iar pe baterie 15V,.. daca zici ca firu ala rosu ..care iese din releu e conectat la borna de + a alternatorului (B+), nu are cum. din ce imi reiese mie, e cadere de tensiune de 1 V ,pa undeva,.. explica ce fel si cum, e cu releu de incarcare cu firu de referinta... This post has been edited by ct-03-tvy: 14 Jan 2010, 17:15 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.176 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Marisan |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 5 January 10 From: Bucuresti ![]() |
Se poate intampla ca atunci cand bateria se duce sa-ti arda si releul de incarcare. Daca releul este montat corect si ai tensiunile de care vorbesti este posibil sa ai releul defect. De cumparat baterie eu zic sa-ti cumperi o baterie pana in 70 A, nu ca ar fi vreo problema cu una de 90 A dar pentru ca o baterie sa tina mai mult timp este nevoie ca aceasta sa fie incarcata aproape in permanenta la capacitatea ei maxima, cum alternatorul nu are o asemenea putere va creste concentratia electrolitului in placi si le va distruge reducand durata de viata a bateriei.
This post has been edited by Marisan: 15 Jan 2010, 10:25 |
--------------------
Dacia
Sandero
2008
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
QUOTE(Marisan @ 15 Jan 2010, 08:48) Se poate intampla ca atunci cand bateria se duce sa-ti arda si releul de incarcare ... cum alternatorul nu are o asemenea putere va creste concentratia electrolitului in placi si le va distruge reducand durata de viata a bateriei. Te-ai încurcat putin în teorii ... Stiai o conexiune directa între durata de viatä si starea bateriei cu releul dar e complet invers ! Defectarea releului face ca sä se ducä-fiarbä-termine bateria si nu invers . Firul rosu la care se referä el e 15-le +contact care vine de la bobina de inductie si are cadere mare de tensiune pe contact , masa alternator-caroserie proastä sau inexistenta .Se recomandä un releu cu fir de referintä - conectat corect , adica firul de referintä se leagä obligatoriu la B+ alternator ( am întîlnit destui care izolau acel fir - cä ei au instalatie veche , nu au unde sä-l conecteze ![]() ![]() "... cum alternatorul nu are o asemenea putere va creste concentratia electrolitului in placi si le va distruge reducand durata de viata a bateriei" aici chiar cä m-ai läsat in ceatä , päi cresterea concentratiei electrolitului in placi înseamnä încärcare puternicä-excesivä peste valoarea de 1,28 , dacä alternatorul nu are fortä cum sä încarce excesiv o baterie de capacitate mult superioarä celei recomandate ? |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 07:59 |