Probleme baterie, (probleme electrice)
![]() ![]() ![]() |
Probleme baterie, (probleme electrice)
vior |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 29 August 06 ![]() |
|
||
--------------------
Logan
Laureate 1,4
2005 Laureate
|
|||
liviu2004 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.184 Joined: 21 November 05 ![]() |
Becul de la baterie s-a aprins in mers sau cand mergea motorul? Ce siguranta s-a ars?
|
--------------------
Opel
Tigra Twintop
2005
|
|
vior |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 29 August 06 ![]() |
Nu s-a aprins nimic inainte si nici vreo alta simtpoma.
Si siguranta era una de 5 mAh de langa lacajul aflat langa motor nu cel din interior |
--------------------
Logan
Laureate 1,4
2005 Laureate
|
|
klaus |
![]()
Post
#4
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Ce simptom clasic de alternator care nu incarca bateria...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
gomez99 |
![]()
Post
#5
|
Fan TICO Group: Members Posts: 154 Joined: 26 October 05 From: Bucuresti ![]() |
pai daca nu incarca bateria nu ar fi trebuit sa se aprinda martorul de pe bord?
ca vior zice ca nu s-a aprins nimic. This post has been edited by gomez99: 30 Aug 2006, 09:09 |
--------------------
Logan
Ambition 1.6
2005 Daewoo Tico AC 1999
Nu intreba ce poate face Dacia pt tine, intreaba ce poti face tu pt Dacia |
|
alinakes |
![]()
Post
#6
|
X Group: Members Posts: 341 Joined: 24 March 06 From: X ![]() |
Seamana a problema de releu de incarcare !
|
--------------------
X
X
X
- X
|
|
vsebas |
![]()
Post
#7
|
![]() spawn Group: Members Posts: 297 Joined: 29 July 05 From: Timisoara ![]() |
Din ce ai spus pana acum, pe langa ca nu iti incarca ( la prima vedere) mai ai si un consumator sau un contact in scurt la masa ( vezi siguranta arsa ). In urma pornirii fortate fara a identifica de ce s-a descarcat bateria ai reusit, cred, sa bulesti si vreo 2 diode la alternator sau regulatorul de tensiune.
Care este tensiunea la bornele bateriei cu motorul pornit la relanti ? Pe ce circut era siguranta arsa ? Dupa asta mai vedem, daca vrei sa depanezi tu, oricum in service, cu mici exceptii, sunt tufa pe instalatia electrica. |
--------------------
Dacia
Duster 1.5 dci, / ex Logan 1.6 MPI 2005 Ambition
/ 2012, Laureate
- TM People are simply not predictable
|
|
raz301969 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 13 January 06 ![]() |
Problema cu arsul sigurantei de 5mAh (de culoare maro) din cutia de sigurante din compartimentul motor am patit-o si eu, cauza fiind conectarea gresita a bateriei (borna + la firul - si viceversa); obisnuit cu vechea berlina cand am bagat bateria in compartimentul motor am tinut-o cu bornele spre mine ( la Logan este invers); din fericire sigurnta a fost singurul lucru distrus
|
--------------------
LOGAN AMBIANCE
LOGAN AMBIANCE
- B-12-GDZ
|
|
klaus |
![]()
Post
#9
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Siguranta de 5A (nu 5 mA, ca 5mA = 0,005 A si ma indoiesc ca aveti pe masina ceva care sa consume atat, pana si un led consuma 20 mA) nu se ocupa decat cu ... UCE injectie...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
vior |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 29 August 06 ![]() |
Problema este ca nu s-a aprins nici un martor inainte de a se consuma vreunul din acumulator. Am fost la servici dupa cum am mai spus si cei de acolo au spus ca alternatorul incarca, tensiunea in baterie e buna si ca nu exista nici un alt consumator in plus sau vreun scurt.
Mai mult acum nu mai am nici o problema cu toate ca nu s-a descoperit cauza descarcarii celor 2 acumulatori. Ma ingrijoreaza faptul ca mi se mai poate intampla si nu stiu cauza. |
--------------------
Logan
Laureate 1,4
2005 Laureate
|
|
klaus |
![]()
Post
#11
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
In mod sigur, daca alternatorul incarca, daca bateria e buna si daca tabloul de bord e mufat (ca am inteles ca nu incarca bateria daca nu e mufat, fara bancuri), e o problema cu un scurt pe undeva
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
vior |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 29 August 06 ![]() |
La scurt m-am gandit si eu dar cei de la service au exclus asta. Dar acum de ce merge cand cea de-a doua baterie mi-a descarcat-o in 6 ore????
|
--------------------
Logan
Laureate 1,4
2005 Laureate
|
|
vsebas |
![]()
Post
#13
|
![]() spawn Group: Members Posts: 297 Joined: 29 July 05 From: Timisoara ![]() |
A plouat cand s-au descarcat cei 2 acumulatori ? De cand merge ( ca am inteles ca acum merge ) a mai plouat ? ( nu e la misto ! )
|
--------------------
Dacia
Duster 1.5 dci, / ex Logan 1.6 MPI 2005 Ambition
/ 2012, Laureate
- TM People are simply not predictable
|
|
vior |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 29 August 06 ![]() |
De plouat nu a plouat dar ma gandesc ca pe litoral sa fii fost umiditatea mai mare?!!! Poate asta sa fie secretul. Acum de cand merge a mai plouat dar nu am avut probleme
|
--------------------
Logan
Laureate 1,4
2005 Laureate
|
|
nickey |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 214 Joined: 5 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Poate bateria pe care ai cumparat-o era de mai mult timp pe stoc si s-a descarcat in timp...
|
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 0,9 TCE Easy-R
2017 Viata este un ocean imens, in care multi dau din maini si din picioare, dar putini stiu sa inoate!
|
|
Nero |
![]()
Post
#16
|
Mr Group: Members Posts: 94 Joined: 17 May 06 ![]() |
E o loterieeeee
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4
2005
- Azur
|
|
mih95 |
![]()
Post
#17
|
Membru Group: Members Posts: 119 Joined: 22 October 05 ![]() |
Salut
Sa incerc sa-ti dau niste sugestii. Acum am inteles ca totul a revenit la normal, cu cea de a doua baterie, dar nu stii cauza care a determinat descarcarea brusca a acumulatorului original si arderea sigurantei de 5 A . Te inteleg este un motiv de stres.Am patit la fel cu berlina pe injectie din 2000 care mi-a facut o faza urita, si care s-a reparat singura in mers, iar in service, prieteni , specialisti,etc,.... si-au dat cu parerea si a ramas " ca in tren ". Din partea mea ai citeva variante: - trebuie verificat cit mai riguros circuitul, traseele, pe care s-a ars siguranta respectiva... - te mai duci odata in service , programare, etc..... si ii rogi " frumos" sa-ti faca o verificare amanuntita a instalatiei electrice (eventual la alt service autorizat) - cauti un electrician auto, de incredere ceva sa-ti faca si el citeva masuratori, teste etc, - daca merge si nu mai sunt probleme , asta e , nu ai ce-i face, desi eu cred ca la tine fenomenul a fost cam asa...: -ai avut un scurt pe undeva, deoarece prima baterie era moarta cind ai gasit-o in parcare.... apoi scurtul a fost eliminat accidental de tine, la magazin unde ai schimbat bateria, service, sau la serviciu... - se poate ca si bateria cea noua care n-a fost suficient incarcata de la inceput... Poate fi si asta un scenariu . |
--------------------
.
.
.
|
|
Mich@el |
![]()
Post
#18
|
![]() membru fara frane Group: Members Posts: 626 Joined: 27 February 05 From: Timisoara ![]() |
azi am vrut sa verific nivelul de electrolit in acumulator si contat cu uimire ca bateria calciu este "maintenance free" si scrie cu majuscule sa nu umblu la busoane,chiar este un label lipit peste toate busoanele.
oare e bine sa facem cum scrie acolo,sa mergem pe incredere?nu de alta,dar daca la un compartiment este scazut nivelul de electrolit,lipsa apei distilate/concentratia mare de H2SO4 face ca uzura elementului de plumb din acel compartiment sa fie maxima. |
--------------------
Logan
Laureate 1.4
2005
- TM-Marine Blue
|
|
DragosP |
![]()
Post
#19
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
QUOTE(Mich@el @ 21 Oct 2006, 16:58) oare e bine sa facem cum scrie acolo,sa mergem pe incredere?nu de alta,dar daca la un compartiment este scazut nivelul de electrolit,lipsa apei distilate/concentratia mare de H2SO4 face ca uzura elementului de plumb din acel compartiment sa fie maxima. Dacă se vede prin baterie că nivelul electrolitului este sub nivelul plăcilor, las-o p'aia cu "maintenance free" și desfă-o fără grijă! |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
Mich@el |
![]()
Post
#20
|
![]() membru fara frane Group: Members Posts: 626 Joined: 27 February 05 From: Timisoara ![]() |
eu nu am vazut nimic prin plasticul bateriei...ce m-a determinat sa ma gandesc la verificarea electrolitului a fost faptul ca acum cateva zile,intr-o dimineata la pornire parca a invartit mai lent electromotorul.
|
--------------------
Logan
Laureate 1.4
2005
- TM-Marine Blue
|
|
Nero |
![]()
Post
#21
|
Mr Group: Members Posts: 94 Joined: 17 May 06 ![]() |
Are ochi "majic"....
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4
2005
- Azur
|
|
florinescu |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 5 January 05 From: Bucuresti ![]() |
salut! am o problema cu bateria...
Am Logan de 1 an jumate. Sotia mea a ramas aseara in oras cu masina fara baterie. Ea se jura ca nu a uitat faruri..chestii aprinse..insa cert este ca nu mai era curent in baterie decat sa se aprinda slab pozitiile. Am cumparat repede din Cora niste cabluri sa iau curent de la un amic. Nimic... demarorul nici macar nu invartea motorul. Cred ca firele pe care am dat 13 ron ori sunt prea lungi, au rezistenta prea mare si se pierde curentul prin ele ![]() Asa ca desi auzisem ca nu este bine sa impingi Loganul totusi mi-am facut curaj si l-am impins. A luat-o imediat si dupa ce am facut cateva ture bune bateria si-a revenit, pornea la cheie, fara probleme. Bateria are 1 an jumate a mers ireprosabil, fara semne de oboseala pana aseara, banuiesc ca este vreun consumator care o descarca, dar de unde asa, brusc? Aseara, cand am ajuns acasa am scos o borna, ca sa fiu sigur ca o pornesc si azi ![]() Are cineva idee cam cati mAmperi ar trebui sa-mi arate aparatul de masura ca sa fie un consum normal (bineinteles motorul oprit, fara contact pus) |
--------------------
LOGAN Laureate 1.4
|
|
MikeLogan |
![]()
Post
#23
|
Membru destul de incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 14 December 06 From: Bucuresti (deocamdata) ![]() |
poate arunc gaz pe foc dar am auzit niste zvonuri cu becul din portbagaj care nu s-ar sting. E adevarat ? e un consumator incontrolabil ?
|
--------------------
Dacia
Logan
Laureate 1,4 2005
|
|
DFA |
![]()
Post
#24
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.557 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Iar o luăm de la început...
Lampa din portbagaj este temporizată de UCH, ea se stinge după 20 sau 30 de minute, nu mai țin minte exact. Și se stinge automat chiar dacă uiți portbagajul deschis... |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
Nero |
![]()
Post
#25
|
Mr Group: Members Posts: 94 Joined: 17 May 06 ![]() |
Nici poveste, am fost la iarba verde si a stat aprins exact 4 ore pana m-am enervat si-am trantit portbagaju.
![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.4
2005
- Azur
|
|
Timex |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 24 September 06 ![]() |
Becul se stinge in portbagaj dupa aprox.15 min, lucru verificat de mine.Deschizi portbagajul si in partea stanga pe dir.bratului este intrerupatorul,tine de el apasat si vei vedea(daca amorteste degetul leaga butonul sa stea pe pozitia inchis,cu putina banda).
|
--------------------
WWYQA
UULSD
Atentie la moderatori !!!
|
|
Mich@el |
![]()
Post
#27
|
![]() membru fara frane Group: Members Posts: 626 Joined: 27 February 05 From: Timisoara ![]() |
@florinescu: exact acelasi lucru l-am patit acum 3 zile,drumuri scurte prin oras,porniri dese,consumatori(faruri,ventilatie,dezaburire),muzica loud si m-am trezit in parcare la billa ca nu mai invarte demarorul.sotia si junior m-au impins cam 1.5m ca a luat-o imediat si de atunci nu am mai avut probleme de pornire.nu stiu daca e normal ca bateria sa se descarce in halul ala de la porniri dese si consumatori in functionare.
as verifica nivelul electrolitului la elementi,dar pe baterie scrie "maintenance free,do not open".masina are 1.5 ani,deci tocmai a iesit din garantie.cineva mi-a spus ca bateria are 2 ani garantie.o fi adevarat?daca bateria nu mai e nici ea in garantie,atunci pot sa tai acel label ca sa declipsez capacul de vizitare la elementi sa verific electrolitul. |
--------------------
Logan
Laureate 1.4
2005
- TM-Marine Blue
|
|
l@u |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
QUOTE(Nero @ 15 Dec 2006, 18:30) Nici poveste, am fost la iarba verde si a stat aprins exact 4 ore pana m-am enervat si-am trantit portbagaju. ![]() Pai bineinteles ca ramane aprins daca nu inchizi portbagajul--daca il inchizi se stinge dupa aproximativ 15-20 secunde nu minute cum scrie cineva mai sus. @Mich@el la mine in carnetul de garantie scrie 6 luni ptr. baterie. This post has been edited by l@u: 15 Dec 2006, 21:32 |
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
florinescu |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 5 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Am verificat cu ampermetrul intensitatea curentului cu motor oprit, fara alti consumatori, ma rog, cu exceptia alarmei: 80mA. Ma pricep la electronica si imi dau seama ca este foarte putin ptr o baterie de 60 Ah. Nu stiu ce s-a intamplat, masina a fost pornita dimineata si seara nu a mai avut curent. Ce-i drept nu merg prea des cu ea, in medie cam la doua zile dar nu cred ca s-a putut descarca asa de tare din cauza asta. Releul regulator functioneaza ireprosabil, cel putin azi cand am masurat tensiunea: 14,4 V - exact cum scrie la carte. Astept sa vad ce se mai intampla zilele urmatoare, in special cand o sa vina frigul, atunci o sa vad cate zile mai are bateria (daca ea a fost problema).
Am invatat ceva: Loganul merge impins si porneste extrem de usor : ![]() Am uitat sa mai zic: cu becul din portbagaj deschis si cel de la plafoniera consumul se ridica la 800 mA. Maricel dar tot nu cred ca este suficient ptr a lasa o baterie fara vlaga in 10 ore. Sau poate? ![]() This post has been edited by florinescu: 15 Dec 2006, 19:03 |
--------------------
LOGAN Laureate 1.4
|
|
vsebas |
![]()
Post
#30
|
![]() spawn Group: Members Posts: 297 Joined: 29 July 05 From: Timisoara ![]() |
Chiar asa in 10 ore poate sa consume 10Ah, nu ? Deci tot mai ramane aprox. 90% din capacitatea bateriei ceea ce insemana ca inca mai poti porni.
O intrebare ce tip de baterie ai pe masina ? Cat mai multe detalii daca e posibil, poate e vreun lot sau tip de baterii de care e mai bine sa ne ferim sau sa ne asteptam din timp ca dupa un an si jumatate cade. This post has been edited by vsebas: 15 Dec 2006, 20:58 |
--------------------
Dacia
Duster 1.5 dci, / ex Logan 1.6 MPI 2005 Ambition
/ 2012, Laureate
- TM People are simply not predictable
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 08:02 |