Probleme caldura Dacia 1310, Probleme caldura Dacia 1310
![]() ![]() ![]() |
Probleme caldura Dacia 1310, Probleme caldura Dacia 1310
wrd_zop |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 20 December 10 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1995
- Bz06ZOP
|
|||
vi_escu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Pune un termostat cu temperatura de deschidere cat mai mare. Pe ala pastreaza-l pentru la vara.
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
dragoselu |
![]()
Post
#3
|
![]() SB-12-UST Group: Members Posts: 680 Joined: 5 November 06 From: Sibiu ![]() |
Pai sigur, pune un termostat de 90 de grade, vezi sa fie de uzina, nu din astea de duzina, ca daca nu e bun, se blocheaza si-ti arzi garnitura de chiulasa! Si mai da o fuga la dezmembrari si cauta o aeroterma (tot de pe vreo Dacie), ai sa ai caldura de ai sa stai in tricou!
|
--------------------
Volkswagen
Passat TDI
1996
- GL-11-UST [SIZE=14]Nicio masa fara usturoi![/SIZE]
|
|
adaniel69 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 17 November 09 ![]() |
pune un termostat normal ca poti sa dai drumul la caldura mai incet si nu mai stai cu geamurile deschise!
|
--------------------
Dacia
1310
1999-berlina
|
|
Alex4u |
![]()
Post
#5
|
![]() Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie ![]() |
nici mie nu imi baga caldura...am facut rost de o aeroterma suplimentara sa vedem ce si cum
|
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
ghitza |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pai schimba intai si tu termostatu,ca poti sa pui 10 aeroterme,daca nu primeste apa calda tot degeaba
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Alex4u |
![]()
Post
#7
|
![]() Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie ![]() |
pai imi deschide la 87 termostatul..si se incalzeste foarte bine apa si relativ rapid..ca am pus carton cat tine tot radiatorul..dar degeaba nu baga...baga asa o senzatie de caldura dupa 50 km/h dar nu cat sa dezabureasca geamurile sau cat sa imi dezghete picioarele care sunt tip macrou..congelat
|
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
ghitza |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
tu ai ventilator in bord sa inteleg?nu ai aeroterma .vezi ca sa mai discutat limpsa acelor perdelute,sau colmataraea radiatorului de a parbriz si multe smecherii pe acolo
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
adaniel69 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 17 November 09 ![]() |
ai incercat sa deschizi MANUAL robinetul de caldura la motor acolo? poate nu iti merge sufa bine! poate ai radiatorul din bord infundat sau nu iti merge selectorul ala cu care alegi pe unde sa dea caldura!
|
--------------------
Dacia
1310
1999-berlina
|
|
om_bland |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 671 Joined: 15 December 09 ![]() |
Alex4u Dă mașina la fier vechi dacă nu bagă caldură .
![]() ![]() ![]() |
--------------------
dacia
Berlina
1984 dacia berlina RESPECTA DREPTUL la opinie indiferent daca esti de acord sau nu , cu parerea celui de langa tine!
|
|
iordache ionut lucian |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 30 November 10 ![]() |
sal io am avut aceas problema vezi ca tre sa tit bati capul putin cu ea
vrerifica robinet calorifer termostat aerisirea la racire |
--------------------
Dacia si Audi
Dacia 1410 BREAK Audi 80 1,6td
1999 break 1990 80 1,6 td
- IF 28 JSM
|
|
Alex4u |
![]()
Post
#12
|
![]() Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie ![]() |
om_bland...nu ma cobor la nivelul tau...ca te-as face k.o:P
legat de robinet..l-am deschis manual...radiatorul de caldura nu stiu daca e infundat..dar daca desfac aerisitorul care vine pe returul instalatiei de incalzire..curge apa...am aeroterma exterioara.. |
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
wrd_zop |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 20 December 10 ![]() |
nu am putut sa umblu azi la ea , am fost ocupat , dar marti-miercuri cel tarziu , o sa`i cumpar alt termostat , si sa`l montez , sa`i fac aerisirea calumea , si poate reusesc sa umblu si la radiator sa`l curat bine . revin cu "raspunsuri"
|
--------------------
Dacia
1310
1995
- Bz06ZOP
|
|
r3d |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
am si io o problema ce ma dispera.am bord cn daca tin ventilatoru oprit in pozitia 0 si merg cu masina baga caldura.e cu cat cresc treptele de ventilatie cu atat scade caldura care iese pa grilele de aerisire.
aer in instalatie nu am,am vas de papuc diesel.iar la relanti daca dau pa treapta a 4 pur si simplu incepe sa bage aer rece.caloriferu nu e infundat.masina nu abureste parbrizu. nu stiu io as crede ca pompa de apa e de vina. am si gpl cred ca si ala mai papa ceva caldura tinand cont ca e legat in parale cu circuitul ce duce la caloriferu din masina.ceva idei???? |
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
maru |
![]()
Post
#15
|
![]() Rromania..da leand uof cios Group: Members Posts: 672 Joined: 1 September 13 ![]() |
treaba ca e pe gpl si pe treapta a 4 a iti baga mai mult rece decat cald nu are nici`o legatura.. a mea e pe gpl si baga destul de cald si pe treapta a 4 a ,desi o folosesc foarte rar, iar la drum intins o tin pe treapta 1 (pe treapta 2 se face foarte cald dupa 10-15 minute de functionare)
p.s: i`am pus carton in fata radiatorului pe o suprafata de 50 % (in fata paletei ventitalor) |
--------------------
Dacia
1310 Break
2003 Zambeste, maine poate fi mai rau !
|
|
r3d |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
da ar ajuta si carton in fata.da atata timp cat apa este la 80 de grada.cartonu in fata tear ajuta la incalzirea mai rapida a motorul.dar la mine alta e problema ma duc acum sa vad poate reusesc sai dau de cap
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Poate iti trece o parte din aerul venit de afara pe langa radiatorul de incalzire, dupa un timp se cam deterioreaza izolatia aia de burete sau cauciuc, mai ales cand dai drumul la aeroterma si aerul e impins.
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
bashtalu |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.051 Joined: 9 September 06 From: Bucuresti ![]() |
am avut si eu probleme mari cu caldura, am remediat in felul urmator: am refacut izolatia compartimentului unde se afla caloriferul (am bord scoica), am izolat cu purfix mai de calitate, am schimbat caloriferul cu unul de cupru (aveam de aluminiu inainte), aerisit bine instalatia, antigel de calitate, termostat bun, aeroterma in stare buna, izolata cu silicon pe margine ca sa nu scape aer
in felul asta baga caldura destul de multa, eu am mai montat si aeroterma turceasca ca sa am caldura si pe jos si opt spune ca este bine acum am break si nu se incalzeste asa tare in habitaclu dar pot sta fara manusi si relaxat ![]() am si carton in fata elicei de la radiator |
--------------------
Audi
A4
2005
|
|
DJ-55-AMC |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 542 Joined: 22 December 12 From: Craiova ![]() |
Din punctul meu de vedere caloriferul de caldura din aluminiu ( vorbind de cel lung, clasic) are un mare minus si anume aripioarele alea sunt mult prea dese. Abia trece aerul printre ele.
Eu am bagat burete intre calorifer si incinta pentru a forta aerul sa treaca doar printre acele aripioare. Desi aeroterma mea are un flux de aer decent nu reuseste sa bage aer in habitaclu, simt o adiere usoara de caldura, nimi cmai mult. De caldura nu pot spune ca ma plang, insa nu este instantanee. Aveti vreo poza cu cel de cupru? Din cate am inteles nu are chiar aceeasi constructie. |
--------------------
Dacia
1310 L
1997
- DJ-55-AMC
|
|
ChrisSs |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 9 December 12 From: Arad ![]() |
Tata cand avea R12 baga o fasie de piele printre grilele din fata parbrizului sa nu traga aer rece si acoperea jumate de radiator cu, carton.
Asa caldura era ca puteai sta comod intr-o bluza subtire si afara erau -15 de grade. |
--------------------
Dacia
1310 Break
2004 CLi
|
|
DJ-55-AMC |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 542 Joined: 22 December 12 From: Craiova ![]() |
Si de unde mai tragea aer daca acoperea grila de la parbriz?
12 Dec 2014, 23:06: Din punctul meu de vedere problema este strict la aeroterma, este prea puturoasa. Caloriferul este destul de generos, daca nici asta nu mai are putere\suprafata sa incalzeasca aerul, care mai are? This post has been edited by DJ-55-AMC: 12 Dec 2014, 22:06 |
--------------------
Dacia
1310 L
1997
- DJ-55-AMC
|
|
ChrisSs |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 9 December 12 From: Arad ![]() |
QUOTE(DJ-55-AMC @ 12 Dec 2014, 22:04) Si de unde mai tragea aer daca acoperea grila de la parbriz? Tragea aer din compartimentul motor unde e mai cald prin furtunele de scurgere ce merg pe langa baterie ![]() |
--------------------
Dacia
1310 Break
2004 CLi
|
|
bashtalu |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.051 Joined: 9 September 06 From: Bucuresti ![]() |
nu am poze, are altfel dispuse bridele alea, sunt mai rare, are alta forma dar intra in lacasul lui, putin fortat. nu prea merge prins cu clemele celui de aluminiu, dar este mult mai bun. am avut norocul sa gasesc unul nou la magazin, anul trecut, am dat 100 lei pe el
|
--------------------
Audi
A4
2005
|
|
vasile dragos |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 3 September 14 From: caras-severin ![]() |
Va salut colegi. Am o problema cu caldura. Am facut ieri vreo 300 km cu dacia, cealalta masina refuzand sa porneasca, si mi-au inghetat picioarele. Pe sus pe la geam baga caldura foarte bine, si pe la aerisirile de pe consola iar baga foarte cald, dar cand dau la picioare baga foarte mult rece combinat cu putin cald. Pe la aerisitoarela din marginile bordului baga numai rece. Ce e de facut ? Am bord ultimul model.
|
--------------------
renault
megane 2
1.5 dci 2005 combi
|
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
QUOTE(vasile dragos @ 9 Jan 2017, 08:15) Ce e de facut ? Din ce ai descris,e foarte posibil să ai defectă capsula dublă vacumatică!Ca să ai acces la ea trebuie să desfaci cochilia de la volan,scoți șplintul pârghiei voaletului și cu o șurubelniță dreaptă o scoți din soclu(este destul de nasoală poziția).De găsit nouă e destul de greu,dar poate ai noroc.Dacă nu,dezmembrări.Reversul operației de demontare și gata! Baftă! ![]() This post has been edited by Adrian Frigo: 9 Jan 2017, 08:51 |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
vasile dragos |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 3 September 14 From: caras-severin ![]() |
Vacumul lucreaza la fiecare miscare de directionare a aerului. Ce nu inteleg, pe unde vine aer rece.
|
--------------------
renault
megane 2
1.5 dci 2005 combi
|
|
om_bland |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 671 Joined: 15 December 09 ![]() |
Daca ati schimbat caloriferul si ati pus de aluminiu sa nu va asteptati sa bage caldura jos prea multa ! Doar caloriferele de cupru baga caldura bine, avand si 4 tevi V.S. 2 tevi, cat are cel de aluminiu.
Caloriferul trebuie sa aiba acea carcasa inchisa etans cu sigurantele lui+ un burete adeziv care inconjoara caloriferul . ![]() 9 Jan 2017, 18:14: Iar la panoul despartitor intre habitaclu si motor, trebuie sa aveti toate dopurile de cauciuc bine etansate de caroserie + mansonul de cauciuc pentru protectia instalatiei electrice ( acolo unde trece instalatia din masina catre motor) . This post has been edited by om_bland: 9 Jan 2017, 18:14 |
--------------------
dacia
Berlina
1984 dacia berlina RESPECTA DREPTUL la opinie indiferent daca esti de acord sau nu , cu parerea celui de langa tine!
|
|
sobolan |
![]()
Post
#28
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.240 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
la mine pe rabla e de aluminiu,asa am luat-o si eu,sa inteleg ca nu e cel original ? caldura baga bine....
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
om_bland |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 671 Joined: 15 December 09 ![]() |
La daciile 1310 Li ( zambetul lui ILiescu, caloriferele originale au fost de cupru), stiu asta fiindca la dacia mea dupa 14 ani a cedat cel de cupru, am fost nevoit sa-l inlocuiescu cu unul de aluminiu), la dacile astea vechi 1310, nu stiu cum au fost...
|
--------------------
dacia
Berlina
1984 dacia berlina RESPECTA DREPTUL la opinie indiferent daca esti de acord sau nu , cu parerea celui de langa tine!
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
La Daciile vechi caloriferul era din aluminiu, la 1310 si la 1300, ma refer la modelul lung, care este montat in fata sub grila.
La toate CN-urile or fi fost din cupru ? This post has been edited by BLUE R 19: 10 Jan 2017, 02:14 |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 04:45 |