Probleme cutia de viteze/ ambreiaj, Nu mai intra in viteze
![]() ![]() ![]() |
Probleme cutia de viteze/ ambreiaj, Nu mai intra in viteze
piratul01 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Supernova
Confort
2001
|
|||
v86 |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 6 May 05 ![]() |
Ma intereseaza si pe mine problema. Cateodata (destul de rar, cam 1 din 20 schimbari de viteza) nu vrea sa intre in a I-a, parca ar avea o piedica. Nu stiu cum se face ca o apuca chiar la semafor
![]() |
--------------------
Dacia
SuperNova
- PH-25-CHT
|
|
asarban |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Cilindrul receptor de la ambreiajul hidraulic.
Cum stai cu lichidul de frana? |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
Mihai007 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 13 February 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia SuperNova
Rapsodie
|
|
miki |
![]()
Post
#5
|
![]() #Hırsızlargibigeceniniçine Group: Members Posts: 1.206 Joined: 30 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Daca zici ca pedala de ambreiaj este "moale" si nu revine, cel mai probabil ai aer in instalatie! MAi este posibil sa fie receptorul din cutie!
Alta varianta! Placa de presiune sparta! In ambele situatii treebuie data cutia jos! PS! Inainte de operatie se mai pota incerca o aerisire a ambreiajului! |
--------------------
Renault
Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE
2004 / 2019
- XX-B-XXX #Hırsızlargibigeceniniçine
Funken Kurbelwelle Uzun Araç! Değer Așılırsa |
|
Sergiu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 494 Joined: 23 May 02 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Dacia
SupeRNova
|
|
TibiCraciun |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 28 June 04 From: CUGIR-AB ![]() |
Eu as verifica in ordinea asta:
- aerisire - garnituri pompa de ambreiaj (cilindrul emitator) - garnituri cilindru receptor - placa de presiune later edit: bineinteles prima data nivelul lichidului de frana This post has been edited by TibiCraciun: 9 May 2005, 09:03 |
--------------------
DACIA
SupeRNova Clima
- AB 04 LVU decat o masina veche, mai bine una noua; decat o dacie, mai bine un mercedes; decat o dacie veche, mai bine un mercedes nou; decat nimic, mai bine o dacie
|
|
piratul01 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia Supernova
Confort
2001
|
|
BasIc |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 144 Joined: 21 November 03 From: BRASOV ![]() |
Cel mai probabil este ca pompa care creaza presiuena ,care se afla ,in interior chiar langa pedala de ambreaj fiind legata de aceasta printr-o tija de actionare,sa fie defecta si sa nu mai creeze presiune.
Problema este ca pompa asta spre deosebire de cea de frana,este capsulata(NU POT FI SCHIMBATE GARNITURI),si problema si mai mare este ca fiind produsa in FRANCE costa.....si costa foarte mult.....nu vreau sa speculez..dar o sa va speriati cand aflati pretul...eu am vz in 2 locuri 4mil!!!....am auzit insa ca s-ar gasi si mai ieftina... Ar mai fi varianta ca cilindrul receptor care se afla in ambreaj,solidar cu rulmentul de presiune sa piarda presiune..insa daca ar fi asa ar trebui sa piarda si lichid,din ce citesc aici nu este cazul.Dar si daca este acesta nu e mare bucurie,pentru ca cilindrul este cu tot cu rulment de presiune.....si nici aici nu am auzit de schimbat garnituri...........si trebuie dat ambreaj jos ...si daca tot se da ..se schimba si ...disc ambreaj..eventual...placa presiune...etc.... Ceea ce poti sa faci..in prima faza este sa speri pe o pierdere accidentala de presiune 10% sanse,si sa faci o aerisire si sa speri ca va ramane presiunea.Aerisirea se face de la un aerisitor aflat inainde de intrarea in ambreaj.Este o sigurantaacolo se scoate si se trage furtunul axial.ATENTIE! Presiunea care se creaza este mare.Va sugerez ca aerisirea sa se faca doar prin desfacerea aerisitorului.Rezervorul de lichid fiind mai sus,prin principiul vaselor comunicante aerul va iesi la suprafata.Eventual dupa operatiune se fac cateva pedela DAR in momentul aerisirii pedala sa fie LIBERA. This post has been edited by BasIc: 9 May 2005, 09:45 |
-------------------- "Bas|c Rulzz!"
|
|
piratul01 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti ![]() |
S-a aerisit si totul e ok acum. Am scapat ieftin.
|
--------------------
Dacia Supernova
Confort
2001
|
|
MariusWsW |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 9 May 04 ![]() |
Explica te rog pe indelete cum ai aerisit ambreiajul fiindca si eu vreau sa fac acelasi lucru si mai spune-ne si cati kjm ai cu masina
|
-------------------- Omului ii trebuie 1 an sa invete sa vorbeasca si o viata sa invete sa taca...
|
|
BasIc |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 144 Joined: 21 November 03 From: BRASOV ![]() |
"Aerisirea se face de la un aerisitor aflat inainde de intrarea in ambreaj.Este o sigurantaacolo se scoate si se trage furtunul axial.ATENTIE! Presiunea care se creaza este mare.Va sugerez ca aerisirea sa se faca doar prin desfacerea aerisitorului.Rezervorul de lichid fiind mai sus,prin principiul vaselor comunicante aerul va iesi la suprafata.Eventual dupa operatiune se fac cateva pedela DAR in momentul aerisirii pedala sa fie LIBERA.
" ..........ai citit macar ce am scris mai sus?Spune ceea ce nu intelegi... |
-------------------- "Bas|c Rulzz!"
|
|
uzyflorin |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 30 April 05 ![]() |
aerisitorul ala, are si un dop de cauciuc (de protectie), unde se afla, - pe ambreiaj, cad stau cu capota deschisa in fata masini. multumesc
|
--------------------
dacia
supernova-clima
2001
- B 19 uzy
|
|
piratul01 |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Dupa ce am schimbat pompa de ambreiaj, problema cu intratul in viteze a revenit. Merge citeva zile si iar nu intra. In fine, nu intru in detalii. Am fost iar la service si mi s-a zis, dupa ce a facut o proba cu masina, ca placa nu mai tine mult. Si trebuie schimbat tot kitl de ambreiaj - placa+disc, eventual si rulment (cineva de la alt service mi-a zis ca mai bine si rulmentul) si nu o sa mai faca nimic, o sa fie ok - ca prima data s-a ales solutia cea mai ieftina, cea cu pompa. Acum intreb eu. Asa trebuie, schimbat tot? Adica daca doar placa are probleme, trebuie tot kitul, si discul, chiar daca e ok? Asa au zis ei ca scrie in carte si asa trebuie facut (acel cineva de la alt service mi-a zis ca da, asa e cel mai bine sa nu mai umblu apoi peste citeva luni sa mai schimb si discul de ex ca tot e in garantie si nu mai platesc manopera - decit piesele, evident).
|
--------------------
Dacia Supernova
Confort
2001
|
|
klaus |
![]()
Post
#15
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Nu ai sa gasesti (sau ai sa gasesti extrem de greu) piese independente. Se gasesc la kit. Doar daca iti face un vanzator disperat sa vanda un hatar sa desfaca un kit sa-ti dea tie placa, in speranta ca va vinde restul mai tarziu
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
piratul01 |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Pina la urma schimb tot kitul, nu-i problema. Costa cam 6 mil si ceva (placa, disc, rulment) la aia la service. La alte magazine nu m-am mai interesat ca mai ieftin de cit le pot lua nu cred ca am sa gasesc
![]() ![]() |
--------------------
Dacia Supernova
Confort
2001
|
|
BogdanF |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 100 Joined: 16 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Fratii mei am si eu o problema, de 2 zile am constatat ca imi intra greu din 1 in 2. Parca agata ceva si cam face szomot. Ce naiba o mai fi si asta? ca m-am saturat de atatea probleme. Numai la cutie nu avusesem probleme.
|
--------------------
Ford
Focus
- ... FOCUS 2007 1.6 TI-VCT FUN X
Fotografie de produs - www.orangefoto.ro |
|
Mihai007 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 13 February 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(BogdanF @ 12 Jun 2005, 21:37) Fratii mei am si eu o problema, de 2 zile am constatat ca imi intra greu din 1 in 2. Parca agata ceva si cam face szomot. Ce naiba o mai fi si asta? ca m-am saturat de atatea probleme. Numai la cutie nu avusesem probleme. nu te mai stresa atat ca n-are nimic cutia de viteze... vezi ca scrie si mai sus : aeriseste circuitul de frana si ambreiaj... cu ocazia asta mai bine ai face schimbul de lichid de frana (0.5 l are intregul circuit) |
--------------------
Dacia SuperNova
Rapsodie
|
|
razvan911 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
am si eu o problema asemanatoare,imi intra greu in unele trepte de viteza(1 si 2) si acum mai nou a inceput sa miroasa a cauciuc ars in masina
toata lumea zice ca e de la ambreaj mentionez ca eu am un stil de condus subturat,si ca folosesc foarte des ambreajul care sa fie problema,discul,placa? This post has been edited by razvan911: 29 Jul 2005, 20:52 |
-------------------- Nu furati,guvernul nu suporta concurenta !!!
|
|
flatview |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 23 August 05 ![]() |
Salut tuturor.
Am patit si eu ieri seara o problema care m-a pus pe ganduri: dupa ce am mers vreo 30 de minute pe un traseu destul de accidentat (stradute dintre blocuri, cu asfaltul parca abia scapat dupa bombardament), deci schimbari dese in treptele 1-2-3, cand sa parchez si eu masina, constat ca imi face figuri schimbatorul de viteze. Trebuia sa urc o bordura, dar cand sa schimb a-ntaia, maneta de la schimbator era foarte "moale", chiar avea joc; intra suspect de usor in orice viteza, insa nu transmitea cum trebuie cuplul motor. Pe marsarier masina mergea inapoi, pe restul treptelor dadea sa mearga inainte, in schimb nu avea nici un pic de putere, ca si cum patina ceva in transmisie (asta se intampla inclusiv pt. marsarier). Puteam s-o bag si intr-a 4-a, ca la fel facea. Pana la urma, am reusit sa urc intr-un loc cu bordura de nici 4 cm ![]() Azi dimineata... surpriza: cand sa o pornesc, a intrat ca lumea in toate treptele (adica greu, asa cum m-a obisnuit, de cand a dat frigul ![]() N-am avut curaj sa o scot din parcare, vreau s-o duc intai la un service sa vada de la ce-o fi fost problema. Ma puteti ajuta intre timp cu ceva idei???? Multumesc |
--------------------
DSN
Europa
2001
- BR
|
|
klaus |
![]()
Post
#21
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Probleme cu ambreiajul, cumva?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
flatview |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 23 August 05 ![]() |
QUOTE(klaus @ 7 Nov 2005, 11:20) Eu zic ca nu... apasam pedala pana la fund cand schimbam vitezele... si nu mi s-a parut nimic suspect la ambreiaj. Plus ca maneta de la schimbatorul de viteze era "moale", parca mestecam in mamaliga. This post has been edited by flatview: 7 Nov 2005, 11:40 |
--------------------
DSN
Europa
2001
- BR
|
|
flatview |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 23 August 05 ![]() |
Sa completez modul de manifestare: pe traseul cu bucluc, de doua ori a intrat greu in treapta a 2-a, prima data a carait un pic (totusi nu cred sa se fi lasat cu sechele), iar a doua oara (cu putin inainte sa ajung la locul de parcare) a intrat ok in viteza ziceam eu, dar in timp ce mergeam dadea sa caraie usor, ca si cum angrena pe varful dintilor, si dadea sa iasa din viteza pana am schimbat a 3-a (mult subturata) . Totusi pedala de ambreiaj o apasasem pana la fund... ce sa fie???
Si cum de si-a revenit maneta schimbatorului peste noapte???? ![]() |
--------------------
DSN
Europa
2001
- BR
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#24
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
sa mai incerc si eu o data : probleme cu ambreiajul ?
|
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
flatview |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 23 August 05 ![]() |
Voi stiti mai bine, aveti mai multa experienta cu masinile... asa o fi, multumesc frumos de promptitudine
![]() De-abia pe vineri-sambata pot sa ajung in service, asa ca... daca s-a mai lovit cineva de problema asta, si mai are sfaturi si solutii are de la mine toate multumirile din lume ![]() This post has been edited by flatview: 7 Nov 2005, 12:22 |
--------------------
DSN
Europa
2001
- BR
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 07:35 |