Probleme încălzire habitaclu Logan 1.4 MPI 2007, Nu se încălzește habitaclul
![]() ![]() ![]() |
Probleme încălzire habitaclu Logan 1.4 MPI 2007, Nu se încălzește habitaclul
Vladutz_91 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 11 November 21 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2007/berlina/Laureate
|
|||
tatabobu |
![]()
Post
#2
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Că sa ai aer în instalație la atâta timp după intervenție ar trebui sa ai vasul de expansiune gol. Mai ai zeama in el?
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
Vladutz_91 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 11 November 21 ![]() |
Pe radiatorul vechi care era spart, scădea nivelul lichidului de răcire din vasul de expansiune. Însă acum e constant pe un nivel corespunzător, când motorul e rece, lichidul de răcire se află între maxim și minim, iar când e motorul cald sau a rulat, depășește un pic maximul. Asta am observat, încerc să nu vorbesc prostii. Undeva prin august am mers pe Transfăgărășan și am completat lichidul de răcire doar.
This post has been edited by Vladutz_91: 11 Nov 2021, 21:55 |
--------------------
Dacia
Logan
2007/berlina/Laureate
|
|
paul_damian |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru mult Group: Members Posts: 644 Joined: 21 April 04 From: Medias, Romania ![]() |
Am avut si eu o problema de acest fel. S-a infundat radiatorul din interior datorita la niste depuneri pe care nu si le-a putut explica nimeni - masina a fost intretinuta bine, toate reviziile, lichidele schimbate conform cartii, la reprezentanta. In interiorul la vasul de expansiune am gasit asta:
image001.jpg ( Size: 584.51k ) Number of downloads: 198 image002.jpg ( Size: 582.01k ) Number of downloads: 195 image003.jpg ( Size: 525.69k ) Number of downloads: 193 image004.jpg ( Size: 506.45k ) Number of downloads: 189 image005.jpg ( Size: 626.65k ) Number of downloads: 184 image006.jpg ( Size: 510.11k ) Number of downloads: 30 image007.jpg ( Size: 477.43k ) Number of downloads: 36 image008.jpg ( Size: 330.81k ) Number of downloads: 37 Cu ocazia inlocuirii radiatorului, vasului de expansiune si la ce o mai fi fost (nu mai am factura) s-a facut si o spalare a circuitului. Cu toate acestea, dupa cateva luni radiatorul s-a infundat din nou, dar a doua oara am scapat doar cu un flush. Daca pui mana pe conductele de intrare in radiator sunt la fel de fierbinti amandoua? This post has been edited by paul_damian: 11 Nov 2021, 21:57 |
--------------------
Dacia
Sandero
Stepway, 2021 Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999 Ex Dacia 1100, 1969 |
|
IRONICK |
![]()
Post
#5
|
![]() - Group: Members Posts: 22.541 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Mai mult caterinca.
Adica romanii aia de ti-au schimbat vasul se pricep la biochimie, dar nu stiu ce este depunerea aia? Nici vaccinurile nu mai sunt ce au fost. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Vladutz_91 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 11 November 21 ![]() |
Da, ambele furtune sunt fierbinți.
|
--------------------
Dacia
Logan
2007/berlina/Laureate
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#7
|
![]() - Group: Members Posts: 22.541 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Stai putin, hai sa eliminam din variabile.
Ai acces sub plansa de bord sa pui mana pe tevi. Chiar langa acceleratie. Sunt calde ambele? Mai sus te refereai la radiator. Eu la calorifer. This post has been edited by IRONICK: 12 Nov 2021, 00:26 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
paul_damian |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru mult Group: Members Posts: 644 Joined: 21 April 04 From: Medias, Romania ![]() |
Si eu tot la caloriferul de interior ma refeream cand am intrebat daca sunt la fel de calde amandoua conductele.
Desi poate sa fie irelevant, inainte sa schimb caloriferul erau calde conductele. Caloriferul era colmatat cu pasta aia de origine neidentificata, nu infundat, "apa" circula cat de cat prin el. |
--------------------
Dacia
Sandero
Stepway, 2021 Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999 Ex Dacia 1100, 1969 |
|
sorin1983 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.627 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
ce ai gasit in interiorul vasului de expansiune e un perete despartitor al partii de sus cu partea de jos care s-a distrus. s-a copt si s-a spart. probabil si cu bucati din alea ai infundat traseele. fara aeroterma pornita trebuie sa fie ambele furtune fierbinti pt ca radiatorul este mic si nu apuca sa aiba mari pierderi.
image001.jpg ( Size: 1005.39k ) Number of downloads: 39 @Vladutz_91: incearca sa ii faci o aerisire initial dar de atunci se aerisea singura. daca ai avut mizerie pe trasee ai infundat si caloriferul pus nou. se schimba relativ usor asa ca ai putea sa incerci curatarea lui. bineinteles dupa ce golesti cat mai mult din instalatie ca altfel iti curge tot in masina. https://nnn-autoblog.com/schimbare-radiator...a-logan-14-mpi/ This post has been edited by sorin1983: 12 Nov 2021, 08:31 |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#10
|
![]() - Group: Members Posts: 22.541 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Aerisire se face tot timpul cand functioneaza motorul, ca este instalatie sub presiune.
Asta este unul din motivele pentru care bidonul ala are pozitia cea mai inalta. This post has been edited by IRONICK: 12 Nov 2021, 09:02 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
paul_damian |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru mult Group: Members Posts: 644 Joined: 21 April 04 From: Medias, Romania ![]() |
QUOTE(sorin1983 @ 12 Nov 2021, 08:24) Pfuaa! Multumesc de lamurire! Nu m-am gandit sa ma uit in vasul inlocuit. Intre timp nu mai am masina. @Vladutz_91, se pare ca si radiatorul nou s-a infundat. Tine-ne la curent. Apropo, la a doua interventie baiatul din service a intervenit cu spalarea fara sa-l mai demonteze si a avut o pierdere de lichid de racire minima. Dar e si priceput si si subtirel si flexibil, nu poate oricine sa lucreze contorsionat in felul acela - numai laude pentru el. |
--------------------
Dacia
Sandero
Stepway, 2021 Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999 Ex Dacia 1100, 1969 |
|
paul_damian |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru mult Group: Members Posts: 644 Joined: 21 April 04 From: Medias, Romania ![]() |
@Vladutz_91, sunt curios. Ce ai rezolvat?
|
--------------------
Dacia
Sandero
Stepway, 2021 Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999 Ex Dacia 1100, 1969 |
|
Vladutz_91 |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 11 November 21 ![]() |
Bună seara și La Mulți Ani 2022 tuturor membrilor, cu scuzele de rigoare pentru întârzierea răspunsului. Rezolvarea a constat în prezentarea cu autoturismul la un service autorizat, și în schimbarea vasului de expansiune și a antigelului. Componentele menționate au costat, în total, 98 de lei. Încălzirea funcționează excelent! Vasul de expansiune vechi a prezentat o fisură în partea superioară, problemă care avea drept efect pierderea
presiunii. Vă mulțumesc mult pentru sfaturi! |
--------------------
Dacia
Logan
2007/berlina/Laureate
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 06:54 |