Probleme injectie DCI, Martor bord + turbina pauza
![]() ![]() ![]() |
Probleme injectie DCI, Martor bord + turbina pauza
undemerg |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|||
StefanT |
![]()
Post
#2
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Un litru de apa? De unde ai alimentat, mi se pare super mult!
Misto vacanta, imi pare rau pt tine. Bafta! This post has been edited by Steffyx: 5 Sep 2006, 11:17 |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
LUYgescu |
![]()
Post
#3
|
![]() membru diesel-ist Group: Members Posts: 164 Joined: 21 November 05 From: ploiesti ![]() |
salut...
imi pare rau de necazul pe care l-ai avut.... am o intrebare...de unde alimentezi? eu dupa 10000 km, la revizie am purjat filtrul de motorina si nu aveam deloc apa(am alimentat numai de la omv si petrom)... daca era asa multa apa, nu ar fi trebuit sa fie unele simptome si inainte? numai de bine... |
--------------------
DACIA
LogaN...1.5dci
preferance
|
|
undemerg |
![]()
Post
#4
|
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
omv - Bd. Timisoara, motorina din-aia scumpa (Sprint diesel sau cum naiba se cheama), c-am zis ca e mai bine. Asa ca o sa revin la statiile cu care n-am avut probleme 20 000 Km, mol, rompetrol si eventual petrom.
|
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|
Cypher4laguna |
![]()
Post
#5
|
![]() Honda Driver Group: Members Posts: 931 Joined: 2 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Regrete sincere referitoare la turbina, dar se intampla si la motoare mai mari, recte 1,9dci 120 CP 20.000 km. Aceeasi chestie a patit-o taica-miu, deci inteleg in mare parte ce zici.
Referitor la purjare (scoaterea apei din motorina) pe langa faptul ca e greu de ajuns la pompita, eu stiu ca se face la 5.000 km... asa mi s-a zis cand mi-am ridicat masina. Eu am 12.000 km, o revizie facuta (fara purjari pana acum)... sper sa n-am probleme. |
--------------------
Honda
Civic & Jazz
ex-'06 Logan Laureate 1,5 dci
|
|
tomycta |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 18 July 05 ![]() |
QUOTE(undemerg @ 5 Sep 2006, 12:13) Intrebarea este: Odata ce am avut apa in motorina, si destul de multa, daca totusi motorul merge dupa curatare, sunt sanse sa ma lase in curand motorul? La turbina am inteles ca a sarit tubulatura de la un rateu, si d'aia da aer pe langa. Oare se poate sa se fi spart ceva pe-acolo? E normal ca un motor sa se desfaca in bucati la un rateu?? Apropos, daca e cineva interesat sa-mi trimita un pm ca sa explic cum se dreneaza acel filtru de motorina. (Cel de la DA mi-a zis ca e recomandat la 2 plinuri, dar dacia nu spune ca se teme de interventii cu adevarat neprofesioniste) Nu prea sunt in tema cu subiectul... dar o parere persoanala.. daca se poate sa golesti rezervorul de motorina, sa lasi 2-3l si apoi sa mergi la o statie buna si sa faci plinul??? In acest fel, scapai de motorina aia infecta... cel mai bine du-te la un service, nu te juca cu masina ta, cred ca va fii nevoie sa iti schimbe baietii din service niste piese... oricum in final cred ca iti golesc rezervorul si o sa iti recomande un full.. Noroc, si ai grija de unde alimentezi... |
--------------------
Dacia
Logan 1.4
- CT-57-VTC
|
|
undemerg |
![]()
Post
#7
|
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
nu vreau sa zic nimic apropos de statii, dar mie asa mi s-a intamplat. Oricum, in rezervor nu mai am, ca la cat mi-a consumat s-a golit
![]() |
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|
74r12 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 514 Joined: 2 July 04 From: Planeta Pământ (Terra) ![]() |
Nu sortimentul de motorina cu care alimentezi e problema (ca o fi el OMV, MOL, Petrom sau altele), ci faptul daca aceasta motorina a fost botezata in drumul de la rafinarie pana la (sau chiar la) pompa. Pentru detalii: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=40273
Eu personal de la inceput am mers pe OMV Euro diesel, acum pe Sprint Diesel, in vara asta umbland prin tara am alimentat si de la petrom, fara nici o problema pana acuma. De aia e bine sa tii bonurile de la pompa, ca la o adica sa poti demonstra ca motorina cumparata ultima data ar putea avea apa sau impuritati. (scuze pt. off topic) This post has been edited by 74r12: 5 Sep 2006, 17:59 |
--------------------
Megane
2.2
Expression+ 1,5 dci 85 cp Megane 3 Sport Tourer Privilege 1,5 dci 110 cp EDC
|
|
BAC |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 450 Joined: 1 September 04 From: Reghin ![]() |
In mod normal nu ar trebui sa fie afectata turbina, cu exceptia acelei tubulaturi. La Opel, corpul in care se afla filtrul de motorina, are dedesubt un surub de drenare a motorinei de apa. Poate are ceva asemanator si Loganul.
|
--------------------
ex. Opel
ex.Vectra C
2007 OPC line
- MS
|
|
andu911 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Vina apartine in totalitate Dacia Pitesti. Un filtru de motorina retine apa. Cand se umple cu apa, nu mai trece nici motorina prin el. Deci motoru nu mai porneste. Problema e la filtrul de motorina. Nu trebuia sa lase sa ajunga apa in motor.
|
--------------------
-
-
-
|
|
undemerg |
![]()
Post
#11
|
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Revin cu ceva legat de filtrul de motorina. Se poate face curatarea lui, dar va aparea in istoricul masinii ca a fost desfacut. Nu stiu in ce masura afecteaza asta garantia, voi intreba azi cand sper sa merg sa-mi iau masina de la service.
Aseara m-am dus s-o iau, si dupa 20 metri mi-am dat seama ca nu merge cum trebuie. Pe cei de la service a trebuit sa-i plimb 20 minute ca sa-i conving ca masina mea nu demareaza deloc aproape. Am reusit sa-i fac sa recunoasca problema cand intr-a 4-a nu a vrut deloc sa treaca de 2500 ture (si atunci "expertul" care era cu mine in masina a zis: da, s-ar putea sa fie ceva probleme ![]() ![]() Aa, si cea mai tare chestie: Ma intreaba "sefu" departamentului de mecanica: "La ce foloseste becul asta cu zig-zag de ti s-a aprins tie?" ![]() ![]() Adica profesionisti nene, nu gluma. Tot ceea ce-mi facusera ei a fost stergerea erorilor din istoric. Foarte destept de altfel... This post has been edited by undemerg: 6 Sep 2006, 07:20 |
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|
undemerg |
![]()
Post
#12
|
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu sunt pe lista, ca daca eram pe lista nu mi se mai aprindea martorul
![]() Oricum, hai sa inchidem aici discutia despre statii, ca dup-aia ne-o furam de la admini. Pe buna dreptate. Oricum peste tot e aceeasi calitate, in functie de ploaia din ziua precedenta sau de alti factori. Ramane sa va mai zic ce-am facut cu turbina, si daca mai aflu ceva despre garantie si curatarea filtrului This post has been edited by undemerg: 6 Sep 2006, 09:13 |
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|
Ci_co |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru atutentic cu logan ! Group: Members Posts: 291 Joined: 20 July 05 From: UE - Bucharest !! ![]() |
Am si eu o intrebare in rezervor nu se poate face condens ??? Poate incet incet s-a strans apa pana cand s-a umplut filtrul !! (zic si eu ) eu asa pateam la berlina mea gaseam pompa de benzina plina de apa ! Treaba este si mai nasoala cand "profesionistii " de la Dacia vor sa te scoata pe tine vinovat !!??
![]() Oricum sa speram ca nu ai nimic grav la motor sau turbina ! Salutare si mult respect, Ci_co |
--------------------
Dacia & Renault/
Logan by Dacia/
'06 Pref 1,5dci
- B XX BEB Buaaaa am o Dacie Logan mahh tu stii ce trage e buna domne buna ! ( asa e toate)
|
|
undemerg |
![]()
Post
#14
|
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
din cate stiu eu are un sistem care protejeaza rezervorul de asa ceva. Din cauza asta nici nu se recomanda umplerea lui "la buza", ca sa ramana un spatiu pentru condens.
This post has been edited by undemerg: 6 Sep 2006, 22:54 |
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|
klaus |
![]()
Post
#15
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Spatiu care ramane nu este pentru condens, ci pentru expansiunea carburantului si a vaporilor de carburant...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Fiorossu |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru iritant Group: Members Posts: 97 Joined: 19 August 05 From: Bucuresti-Berceni ![]() |
Eu nu am inteles de ce turbina vorbeste omul la 1.5Dci. Este turbo-diesel si nu stiam eu ?
|
--------------------
Peugeot
406
2000 Hdi full options Dacia 1310 TLS ... de maritat
Peugeot 406 din 2000 Hdi 138CP (Obdtuning) ... masina de zi cu zi |
|
aghiutza |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 5 June 05 From: Timisoara ![]() |
Noooo . E injectie multipunct. Ia vezi pe aici http://www.dacia.ro/logan/date-tehnice
|
--------------------
Dacia Logan
1.5 dCI Ambiance
Arctic 2006
- AR 07 ???
|
|
woth |
![]()
Post
#18
|
Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 5 June 04 ![]() |
Vorbeste de turbina turbosuflantei. Imhi, e turbo-diesel si nu stiai tu. Da' nu-i nimic, acum stii!
|
-------------------- |
|
undemerg |
![]()
Post
#19
|
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Citat din site-ul dacia: "Tip Injectie: directă cu common rail sferic + turbo". Cred ca s-a lamurit.
Incep iar sa ma intreb: Chiar atat de varza e privit loganul, incat nimeni nu isi imagineaza ca ar putea avea turbo? Ma rog, oricum asta e off-topic. Inca nu am nici o veste, deja e a 3-a zi de cand e in service. O placere pentru picioarele mele. Am facut o bucurie de febra musculara... ![]() |
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|
pedrovl |
![]()
Post
#20
|
![]() pedrovl Group: Members Posts: 1.007 Joined: 12 October 04 ![]() |
Am citit cu atentie istoria de aici si nu reusesc sa inteleg cateva aspecte:
1. Cum de au scos 1 litru de apa din filtru cand in el nu cred ca intra 500ml de motorina? 2. Chiar daca a fost asa multa apa, nu inteleg de ce nu l-au schimbat pe loc cu unul nou si eventual desfacut si golit rezervorul complet? 3. De unde vine lipsa de putere? Inteleg ca de la turbo care s-a desfacut. Bun de ce in 3 zile nu se poate remedia asa ceva? S-a stricat cumva si turbo-ul datorita problemei cu apa? 4. In momentul in care ai pornit si ai vazut fumul alb si mersul neregulat de ce nu ai sunat din Constanta la Dacia asistenta? Martorul care s-a aprins pe autostrada ti-a semnalat prezenta apei in filtrul de motorina dar este cel putin ciudata succesiunea simptomelor. 5. MIe cand mi-au schimbat softul mi-au spus asa: intre filtru de motorina, bord si calculator exista o legatura. Pentru ca in Franta si in tarile civilizate nu exista apa in motorina aceasta legatura nu a fost facuta la un nr. de x masini. Acum s-au facut legaturile si in momentul in care va fi apa in filtru se va aprinde la bord un martor inainte de a ajunge apa in sistemul de injectie sau in turbo. |
--------------------
DACIA
DUSTER
1,6 16v 4x4 Laureate
|
|
woth |
![]()
Post
#21
|
Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 5 June 04 ![]() |
QUOTE(pedrovl @ 11 Sep 2006, 13:22) 5. MIe cand mi-au schimbat softul mi-au spus asa: intre filtru de motorina, bord si calculator exista o legatura. Pentru ca in Franta si in tarile civilizate nu exista apa in motorina aceasta legatura nu a fost facuta la un nr. de x masini. Acum s-au facut legaturile si in momentul in care va fi apa in filtru se va aprinde la bord un martor inainte de a ajunge apa in sistemul de injectie sau in turbo. Ce vrajeala de doi lei ti-au bagat pe gat! "in Franta si in tarile civilizate nu exista apa in motorina". Au gresit ei si acum dau vina pe ce le vine in cap mai repede. Si in motorina din "tarile civilizate" exista apa, de aceea toti producatorii de filtre de motorina le prevad pe acestea cu un sistem special care separa apa de motorina. Altfel ar fi fost conceput acest tip de filtru doar pt. logan, nu? Altfel spus, daca doar la noi era apa in motorina, crezi ca se mai misca vreun golf, passat, ford s.a.m.d. pe strazi? Sistemele au fost concepute in vest deci ei eu luat in considerare motorina care exista acolo, ca doar nu au conceput motoarele tdi in functie de motorina existenta pe piata noastra. Deci, nu mai crede tot ce spun "mesterii" din service-uri ca de multe ori spun numai tampenii. Incearca sa iti dai seama singur de adevar. |
-------------------- |
|
undemerg |
![]()
Post
#22
|
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
1. nu stiu cum, nu stiu exact cata apa era, poate am exagerat un pic, am poza cu apa care a curs din masina, daca vrei...
2. pentru ca l-au golit si mi-au zis sa ma duc in service sa-l verifice, ca poate nu e nevoie sa fie schimbat, iar cei din service au confirmat, si nu l-au schimbat 3. Da, lipsa de putere vine de la turbo. Si nu era nimic desfacut, ci era tubul de iesire spart. Asa scrie pe foaia de service. Pana la urma nu au fost 3 zile, ci 7, ca de-abia astazi, la 1 saptamana, mi-am luat masina. Dar merge unsa ![]() 4. Am sunat, si au zis ca nu stiu despre ce e vorba, dar sa ii dau cateva talpi ca poate se curata. si asa a fost. Cat despre succesiune, cel de la asistenta mi-a zis ca probabil a trecut niste apa prin filtru, nu a ars cand trebuia si s-a aprins dup-aia mai multa motorina, si pe admisie, si d'aia mi-a spart turbo (ma rog, el atunci credea ca e smuls doar). 5. Mie softul mi-era bun de la inceput. Sa inteleg ca n-am masina din lotul x? ![]() Asadar, problema s-a rezolvat, dupa mai multe zile si foarte multe telefoane. (Cei de la service mi-au zis ca marti au facut comanda, dar cand m-am dus sa iau masina am vazut intamplator foaia de comanda, pe care scria clar 07.09.2006) Asta este, bine ca s-a rezolvat. Sincer la ce povesti auzisem despre dci-urile astea, ma asteptam sa am probleme mult mai mari si mai costisitoare pana la 23 000 Km. Sper sa fie singura pana la 40 mii.. |
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|
pedrovl |
![]()
Post
#23
|
![]() pedrovl Group: Members Posts: 1.007 Joined: 12 October 04 ![]() |
Este foarte clar ca masina nu are nici o vina iar chestia cu softul si cu martorul de la bord care trebuie sa se aprinda cand este apa in filtru nu e o gresala a celor de la dacia. Am vazut cu ochii mei Passat nou nout care la cateva mii a ramas mut datorita apei din motorina fara sa se aprinda nici un bec. De asemenea am un prieten cu Mercedes C 220 CDi care a schimbat un injector datorita apei din motorina si omul e si proprietar de service !!!! Asadar nu conteaza tipul de masina. Cert este ca motoarele de generatie noua au de suferit din cauza motorinei asa zis Euro 4, Sprint, Super diesel si nu mai stiu care.......
Eu am inceput sa adun bonurile ca sa stiu macar de unde mi se trage in caz ca...Doamne fereste ! |
--------------------
DACIA
DUSTER
1,6 16v 4x4 Laureate
|
|
undemerg |
![]()
Post
#24
|
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
daca s-a intamplat si la passat si la mercedes, asta nu inseamna ca e normal. Sau o fi apa din motorina de la noi mai smechera decat alte ape, si d'aia nu o sesizeaza?
![]() Cat despre cazul meu, eu zic ca e si vina masinii, pentru ca a crapat turbina aia la primul rateu pe care l-a dat. Cel putin eu zic ca nu e normal. Si cred ca si ei au fost deacord, din moment ce, stiind de problema cu motorina, mi-au schimbat tuburile pe garantie. |
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 03:43 |