Probleme instalatia electrica, Nu se mai opreste motorul
![]() ![]() ![]() |
Probleme instalatia electrica, Nu se mai opreste motorul
susp3ctu |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 9 September 06 From: bucharest..romania ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
SOLNITA
2003 CLIMA
- B-33-ZBU
|
|||
alex_DNK |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.795 Joined: 9 May 08 From: Slobozia ![]() |
ai cumparat cumva benzina de la marginea drumului, si nu de la peco? sa nu fie benzina de extractie (folosita la prepararea uleiului). are CO mare si asa se comporta
|
--------------------
skoda
octavia
2009
- 87 dnk
|
|
susp3ctu |
![]() ![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 9 September 06 From: bucharest..romania ![]() |
Nu, ultima data am bagat de la AGIP vreo 10 litri, n am gasit niciodata la marginea drumului benzina ...doar motorina
|
--------------------
DACIA
SOLNITA
2003 CLIMA
- B-33-ZBU
|
|
klaus |
![]()
Post
#4
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
1. Verifica contactul cheii (ala de sub volan)
2. Verifica de vreun scurt pe undeva (inclusiv butonul de avarii, care are (+) permanent, sau prezenta apei in mufa calculatorului de injectie) Pe aici a mai fost cineva odata care a sustinut ca problema era de la cablul de masa de pe caroserie, insa nu a mai reusit sa produca si dovezile pe care le promisese. @alex_DNK: CO mare inseamna ... rezistenta la detonatii. Iar la motoarele pe injectie, unde pompa de combustibil e ELECTRICA si sunt si ceva injectoare pe drum, daca nu ai curent nu ai combustibil. Simple as that. Oricat te-ai chinui cu oirce combustibil de racheta, doar din combustibil, cu contactul luat, motorul nu merge. Ce spui tu era la carburatie, cu pompe mecanice pe came de la motor si distribuitoare mecanice. La injectie e altfel. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
susp3ctu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 9 September 06 From: bucharest..romania ![]() |
Doar ce am venit de la un service, ....dupa n-spe verificari.....cica ar fi de la alarma, asa ca trebuie sa gasesc un service pentru alarme
|
--------------------
DACIA
SOLNITA
2003 CLIMA
- B-33-ZBU
|
|
susp3ctu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 9 September 06 From: bucharest..romania ![]() |
Dupa ce am fost de 2 ori la service, dupa ce am mai demontat si alarma, mi se recomanda cu incredere sa merg la DACIA SERVICE ( ca domne stiu ei acolo ce sa ii faca o baga la calculator si alte chestii sau e inghetata pe undeva , mai stai un pic sa incalzeasca afara sa vedem daca mai face ). Azi am fost la un service pe Salaj si dupa ce a demontat omu ( care se dadea mecanic sau electrician...ce o fi fost ) jumatate de masina a zis cu stupoare....."n-am mai intalnit in viata mea asa ceva ... dute la DACIA SERVICE". Chiar m am saturat de dobitoci care se tot dau mari mecanici. Ultima chestie e ca ar fi de la cutia de coduri (UCE sau cum draq ii zice) desi masina porneste fara probleme recunoaste cheia etc.
Drept urmare vineri o sa ma duc la ADRAS sa vedem ce mai zic si aia...daca nici acolo nu merge mai am sa incerc la biserica...poate cine stie ....ii face popa o slujba si ori isi revine ori ia foc. |
--------------------
DACIA
SOLNITA
2003 CLIMA
- B-33-ZBU
|
|
klaus |
![]()
Post
#7
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Te gasisi si tu, la micile service-uri de pe Salaj...
Aia sunt buni la inlocuit uleiul, o planetara, d-astea mecanice, nu la electrica. Incearca sa depistezi sursa scurgerii prin eliminare. Scoate intai mufa contactorului de sub volan (il desfaci si pornesti cu el atarnand in fire si ii scoti mufa) Scoate mufa butonului de avarie, curata mufa UCE-ului injectie si da-l cu spray de contacte. Daca nici asta nu ajuta, scoate una cate una sigurantele din habitaclu. Aia care conduce la oprirea motorului e pe circuitul vinovat. Il depistezi si il verifici. PS: pe Slaj nu e si Dacoserv? |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
pskint25 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru de ieri pe maine Group: Members Posts: 500 Joined: 15 June 07 From: Aproape ![]() |
Ca sa nu mai deschid alt topic, ma revars aici. Tot de cand a dat frigul am folosit cam to atat cat am circulat cu masina si dezaburirea luneta. Normal butonul s-a topit/stricat nu mai merge. Daca era doar asta era bine, dar a aparut o problema si cu aeroterma, respectiv cand pun cheia in pozitia ON, fara sa pornesc motorul, aeroterma merge pe toate treptele. Cand pornesc motorul, aeroterma se opreste in orice treapta ar fi, si nu mai porneste pana opresc motorul... am scos butonul de dezaburire luneta, dupa care a inceput sa mearga aeroterma si in timpul functionarii motorului, dar se opreste pentru cateva secunde (indiferent de treapta) se aude un clantanit ca de releu, se aud actuatoarele de la usi, apoi pleaca din nou... la sigurante am verificat, toate la locul lor intregi. Pe unde sa mai vad, ce?
Mersi, |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala 1.4 MPi... vreau RS
- B81PSK Always ahead!
|
|
susp3ctu |
![]() ![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 9 September 06 From: bucharest..romania ![]() |
La ala pe Salaj am fost azi, ieri am fost la renumitul Viiiiiorel, care face si desface de toatte si rezolva tot, s-a uitat unu la ea care cred ca avea in el mai mult coniac decat aveam eu benzina in rezervor si verdict : nu domne ...e de la alarma...numai de la aia poate face asa dar.. eu nu ma bag dute acolo unde a fost montata (Pret diagnosticare = 0 lei, oricum s-a uitat lung dupa mine), luni am fost langa liberty mall vis a vis de electromagnetica , mare service cu lumini chestii electtrice alarme profesionisti....de unde stateau 3 si se uitau la ea de parca cobora cineva din cer....la un momentan il cheama pe al 4 lea ... Vasile ..ia vino ma! Tu ai vazut masini sa faca d-astea?!?! Binenteles verdict era de la alarma, drept urmare m am carat si de acolo pentru ca domnii nu se bagau peste alarma....dar apoi la plecare ma tineau cu ... Stiti domu costa 50 de lei diagnosticarea...iar eu un domn le am zis : Frate nu ma bag frate peste lucrarea altora., ala care o rezolva primeste si banii, ca bagatul in seama nu se plateste...
Sunt curios cum o fi la astia la dacia..... si da putin mai jos du unde umblase mucosul ala la masina azi era DACOSERV , m as fi dus acolo din prima dar ma cam ustura in anumte parti cand vad ce preturi au ...daca ma intelegi.... Numai bine, astept sa vad ce fac acolo cine stie peste cine mai dau si o sa dau de stire, cine stie daca mai maplimb mult asa poate mi deschid si un blog. PS: klaus dupa recomandari sigur nu lucrezi la DACIA???? This post has been edited by susp3ctu: 1 Feb 2012, 19:06 |
--------------------
DACIA
SOLNITA
2003 CLIMA
- B-33-ZBU
|
|
cris06 |
![]()
Post
#10
|
![]() Mester Group: Members Posts: 597 Joined: 7 October 08 From: Iasi ![]() |
Dupa fenomen pare a fi o legatura la masa deficitara. Verifica contactul cu cheie, bornele bateriei sa fie curate si stranse. Daca ai posibilitatea imprumuta alta baterie si verifica cu aia...
|
--------------------
Daewoo
TF19Y Cielo Exe Plus, E3/ GPL BRC 24-11 SEQ/
2006
- IS.06.---
|
|
susp3ctu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 9 September 06 From: bucharest..romania ![]() |
Contactul a fost verificat azi, au pus unul nou .....aceleasi fenomene.... bateria zic ca este foarte buna, are aproape 6 ani ( este verificata in fiecare toamna) dar si pe gerul asta masina a pornit in fiecare zi la prima cheie.
|
--------------------
DACIA
SOLNITA
2003 CLIMA
- B-33-ZBU
|
|
crick |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 666 Joined: 2 January 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(pskint25 @ 1 Feb 2012, 18:30) Ca sa nu mai deschid alt topic, ma revars aici. Tot de cand a dat frigul am folosit cam to atat cat am circulat cu masina si dezaburirea luneta. Normal butonul s-a topit/stricat nu mai merge. Daca era doar asta era bine, dar a aparut o problema si cu aeroterma, respectiv cand pun cheia in pozitia ON, fara sa pornesc motorul, aeroterma merge pe toate treptele. Cand pornesc motorul, aeroterma se opreste in orice treapta ar fi, si nu mai porneste pana opresc motorul... am scos butonul de dezaburire luneta, dupa care a inceput sa mearga aeroterma si in timpul functionarii motorului, dar se opreste pentru cateva secunde (indiferent de treapta) se aude un clantanit ca de releu, se aud actuatoarele de la usi, apoi pleaca din nou... la sigurante am verificat, toate la locul lor intregi. Pe unde sa mai vad, ce? Mersi, Daca contactul este asemanator cu cel de berlina(asa cum banuiesc) arata in interior cam asa: contact_electric.jpg ( Size: 22.75k ) Number of downloads: 2437 Este posibil din cauza consumului(trec destule prin el) ca acel contact mobil sa nu mai calce cum trebuie pe ploturi,intr-o vreme se gasea la vanzare separat de yala . |
--------------------
Dacia Solenza
Scala
2003
- B _____
|
|
klaus |
![]()
Post
#13
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
@susp3ctu, eu vad treaba cam asa:
UCE (injectie) este alimentat prin 2 alimentari, una permanenta de la baterie, si una de comanda, intrerupta de contactorul cheii. Aceste 2 alimentari sunt una langa alta (pin 29 si pin 30, parca) Alimentarea de comanda vine prin siguranta 5 din habitaclu, aflata pe aceeasi patina cu sigurantele 4 si 6. Din aceeasi siguranta (5) se alimenteaza si releul pompei de benzina, care alimenteaza si bobina. Deci siguranta 5 alimeneteaza tot ce e necesar ca motorul sa mearga (pinul comanda de + de la UCE, releul pompei de benzina care alimenteaza si bobina). UCE comanda si releul de actuatori (care e alimentat cu + permanent si UCE il pune la masa). Deci atata timp cat exista o tensiune minima pe siguranta 5 habitaclu motorul va putea functiona, chiar daca tensiunea aia nu e suficienta sa aprinda bordul. Cand apesi frana se introduc in circuit (prin siguranta 6, cu alimentare comuna cu siguranta 5) si becurile de frana, motiv pentru care tensiunea pe siguranta 5 cade sub nivelul de comanda a UCE injectie. UCE injectie nealimentat pe pinul de comanda intrerupe injectoarele si motorul se opreste. Dupa ce iei piciorul de pe frana, ies din circuit becurile de frana, insa motorul acum e oprit deci nu e pe circuit nici UCE nici releul pompei, deci e tensiune suficienta sa se aprinda bordul. Drept urmare, daca nu e din contactorul cheii, eu as verifica un scurt intre circuitul sigurantelor 2 si 3 (care sunt + permanent de la baterie) si circuitul sigurantei 5 (comun pe alimentare cu ale sigurantelor 4 si 6), inclusiv in mufa UCE (daca e apa se face un transfer intre pinii 29 si 30 suficienta pentru a mentine releul pompei ancrasat). Eu as paria ca in momentul in care nu ti se opreste motorul si scoti siguranta 5, motorul se va opri... Attached thumbnail(s) Pages_from_scheme_electrice_e7j_cu_uch.jpg ( Size: 163.57k ) Number of downloads: 2575 |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
pskint25 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru de ieri pe maine Group: Members Posts: 500 Joined: 15 June 07 From: Aproape ![]() |
azi in incercarea de a o urni din nou, am scos alarma, am scos cochilia de la volan, am scos mufele contactului si le-am sprayat..De vreo 4 opri cand dadeam la cheie se stingea tot(doar cand dadeam pe demaror), de vreo cateva ori a dat sa invarta dar nu a luat-o-cu siguranta bateria prea descarcata.... oricum mi-e groaza de problemele astea electrice... contactul a fost schimbat acum vreo 3 ani caci cel original se blocase - iar in afara de contacte nu cred ca mai pot verifica altceva.Mai pot?
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala 1.4 MPi... vreau RS
- B81PSK Always ahead!
|
|
ostilu84 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 16 December 07 From: Dragasani , Valcea , Romania ![]() |
@susp3ctu Totusi, alarma are posibilitatea de a porni motorul de la distanta, sau este cea montata din fabrica?
This post has been edited by ostilu84: 3 Feb 2012, 17:00 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- VL-43-*** Sa te fereasca Dumnezeu de cei care au doar convingeri si nici o indoiala! (Tudor Octavian)
|
|
susp3ctu |
![]() ![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 9 September 06 From: bucharest..romania ![]() |
Mda .. a trecut si ziua de azi ...n-am fost la service, am dormit all day. Alarma de pe masina este K9 clasic, nu este cea de fabrica, plus ca nu are modul de pornire din telecomanda avea doar un modul pentru perimetru atat( nimic special la ea).
Maine seara o sa ma duc la un amic sa o bag intr-o hala o sa iau un spray de contacte si iau la rand orice inseamna mufa, plus sa vad ce mai zice prin cartea masinii ( volumul din partea electrica ) . Sincer nu mi se pare o problema grava , parca vad ca toata treaba asta este dintr-o chestie stupida... oricum o sa anunt care a fost cauza, cand va fi descoperita. |
--------------------
DACIA
SOLNITA
2003 CLIMA
- B-33-ZBU
|
|
moustache |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 313 Joined: 12 July 04 From: Brasov ![]() |
Aceeasi problema am avut si eu. Dupa ce am rezolvat nu am mai cautat explicatia. Problema a fost cablul de masa dintre cutie si caroserie (rupt de la papucul dinspre lonjeron). Ca sa nu cauti pe sub ea, ia un cablu de curent cu crocodili, daca nu ai poate gasesti de imprumut, si trage o masa suplimentara de la baterie sau de pe motor la caroserie (pe un surub de la caroserie, de ex unul din cele care strang amortizoarele, sau care strang o aripa, vezi unde ai un contact bun, nu prin vopsea). Daca se rezolva, sti ce ai de investigat.
|
--------------------
Dacia
Solenza Clima
- BV-36-MAT
|
|
klaus |
![]()
Post
#18
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Si bujiile de unde isi lua masa?
Dar demarorul? Dar alternatorul? |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
susp3ctu |
![]() ![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 9 September 06 From: bucharest..romania ![]() |
Culmea.... azi dimineata a facut la fel, dar... dupa ce am mers prin nameti toata ziua cand am ajuns acasa nu a mai facut...... destul de stupid. Am tot incercat si acum se opreste si motorul si se stinge si bordul. Perfect....macar sa ramana asa pana fac ITP ul si apoi poate sa faca cat vrea ea pana vine caldura. Sa vedem ce simptome are zilele ce vor urma.
|
--------------------
DACIA
SOLNITA
2003 CLIMA
- B-33-ZBU
|
|
moustache |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 313 Joined: 12 July 04 From: Brasov ![]() |
QUOTE(klaus @ 5 Feb 2012, 23:42) Slz are un cablu de la borna minus baterie pana pe carterul cutiei. Si de aici pleaca alt cablu de masa catre caroserie (cutie - lonjeron stanga). Daca primul cablu e bun, motorul care e legat de cutie (contact direct plus suruburi) are masa (deci si bujiile, injectoarele, demarorul, alternatorul, senzorii si inclin sa cred ca si calculatorul de injectie). Daca al doilea cablu e rupt, caroseria ramane fara masa (sau aproape fara, la consum mic probabil ajung alte cai de curent care mai sunt intre motor si caroserie, nu am analizat ce circuite raman prin care se pot scurge curenti spre masa si ce rezistente au). Tot ce tine de masa pt bord e legat la caroserie, in principal sunt mai multe cabluri care se strang intr-un surub la caroserie undeva in stanga, mai jos de maneta deschidere capota. Deci poti avea masa la motor (inclusiv bujii si toate anexele) si sa ramai fara masa la bord, uce/uch etc. Poate de asta si acel comportament cand calca frana cu contactul luat si motorul mergand. Probabil la fel ar fi si daca ar aprinde farurile (banuiesc ca sunt conectate la masa la caroserie, nu la motor). Eu nu garantez ca asta e cauza la problema data, dar la fel am patit si eu, am banuit care e problema si provizoriu am rezolvat-o cu o masa suplimentara pana am schimbat acel cablu de masa de care ziceam. Acel cablu este cam la limita ca lungime si se misca odata cu motorul, cred ca a cedat la multe Solenze. |
--------------------
Dacia
Solenza Clima
- BV-36-MAT
|
|
klaus |
![]()
Post
#21
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#22
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Pai nu are cablu de minus direct de la mufa?
|
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
klaus |
![]()
Post
#23
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Masa din cablu ala e luata de pe punctul de masa "MD" care e pe caroserie in jurul oalei stanga spate.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
pompa de benzina la solenza isi ia masade pe suportul de ridicare al. motorului in caz ca vrei sa il dai jos chiar langa senzoru de tempertur ,eu un cablu negru cu surub de 8
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
klaus |
![]()
Post
#25
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Esti sigur?
Attached thumbnail(s) Pages_from_electrice_solenza_1.4_mpi_Page_1.jpg ( Size: 183.28k ) Number of downloads: 2348 Pages_from_electrice_solenza_1.4_mpi_Page_2.jpg ( Size: 171.12k ) Number of downloads: 2211 Pages_from_scheme_electrice_e7j_cu_uch.jpg ( Size: 73.52k ) Number of downloads: 2131 Pages_from_scheme_electrice_e7j_cu_uch_2.jpg ( Size: 51k ) Number of downloads: 140 Pages_from_scheme_electrice_e7j_cu_uch_3.jpg ( Size: 142.75k ) Number of downloads: 176 |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
nu eram sigur 100 % ,da ... atunci releul pompei isi ia masa de unde am zis
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
moustache |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 313 Joined: 12 July 04 From: Brasov ![]() |
Nu stiu de unde si-a luat masa. Face sens intrebarea ta, dar asa fara masa, am mers cam 5 km. Initial parcasem masina intr-un garaj la un subsol si la manevra de mers inapoi, probabil de la trepidatia motorului a cedat cablul de tot ca am ramas fara lumini si bordul a luat-o razna. Am scos cheia si cu ea in mana, eu pe langa masina, motorul mergea. Mi-a trecut prin cap sa o bag in viteza sa o opresc fortat, dar m-am gandit ca nu o mai pornesc si era cam impropriu sa fac debug acolo, asa ca am decis sa ies afara cat merge motorul. La primul viraj in garaj s-a blocat volanul, atunci mi-am dat seama ca aveam cheile in buzunar. In fine, am iesit si daca tot am iesit am zis sa merg pana acasa. Semnalizare nu am avut si banuiesc ca nici stopuri pe frana. Acasa am oprit-o fortat. Cum s-a oprit motorul a plecat GMV-ul. Nu stiu ce temperatura avea apa ca bordul arata prostii. Am banuit ca e o problema de masa, am cautat niste cabluri de curent cu crocodili si am tras o masa de pe borna bateriei pe un cap de surub de la blocul amortizor. Si asta a rezolvat problema. Am plecat in service ca nu era vreme buna de mesterit. Cablul de masa era rupt, statea atarnat. L-am schimbat si asta a fost. Am mai tras ulterior unul suplimentar, de backup. Asta e povestea completa, pt cei curiosi si care au timp de citit. Acum ma intreb si eu ce masa a avut pompa de benzina. Si inca ceva, dupa ce am oprit atunci motorul fortat, pana sa pun masa aceea provizori nu am incercat sa il mai pornesc. Acum ma intreb daca bucsa antidemaraj ar mai fi citit codul de la cheie.
|
--------------------
Dacia
Solenza Clima
- BV-36-MAT
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#28
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Pai bucsa citeste codul doar la pornire...
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
moustache |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 313 Joined: 12 July 04 From: Brasov ![]() |
Asa e, codul e citit la pornire. Eu am ramas fara acel cablu de masa cu motorul pornit si nu l-am putut opri. Iar dupa ce l-am oprit (mai brutal) am refacut acea masa, fara a incera sa-l repornesc fara acea masa. Intrebarea mea, retorica, era daca ar mai fi pornit. Oricum, sa nu ne indepartam de la problema initiatorului. Ar fi interesant sa ne tina la curent, eventual daca a rezolvat, sa ne spuna si cum.
|
--------------------
Dacia
Solenza Clima
- BV-36-MAT
|
|
cristi_eftimie |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 17 May 11 From: Oltenita ![]() |
"moustache" iti spun eu,nu mai porneste fara acel cablu de masa,mie mi s-a rupt in mers,s-a oprit motorul,si n-a mai vrut sa porneasca deloc,facea bordul ca toti dracii,dar de pornit nu pornea
cum spun si colegii,cablul ala e intins cam la maxim si,din cauza varstei si a trepidatiilor,se rupe la mine se vedea ca se mai tinea in cateva fire si abia mai facea contact l-am refacut cu un cablu mai lung si mai gros si nu am mai avut probleme This post has been edited by cristi_eftimie: 11 Feb 2012, 00:03 |
--------------------
VW
Golf IV variant
2000 / 1.9 TDI ALH
- CL_03_TFG
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 07:48 |