DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme instalatia electrica, Nu se mai opreste motorul

susp3ctu
post 29 Jan 2012, 22:17
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 9 September 06
From: bucharest..romania




SALUT.
Detin o Solenza clima, pentru majoritatea problemelor pe care le-am avut la masina am gasit rezolvari pe acest forum in post-urile voastre, dar de 2 zile citesc pe aici si nu gasesc ceva asemanator.
Joi 26.01. am mers toata ziua prin zapada, cand am ajuns acasa am parcat masina ca de obicei si am scos cheia din contact( normal ca si cum as fi oprit motorul), numai ca atunci cand am coborat din masina cu stupoare am constatat ca motorul inca functiona. Normal m-am urcat inapoi in masina, si ma tot uitam pe bord, nimic aprins totul era oprit si ventilatia si dezaburitorul lunetei numai ca motorul functiona........... intr-un final am bagat-o in treapta I si am dat drumul la ambreiaj, motorul a murit(toate acestea fara a baga din nou cheia in contact) pe bord ramasese contactul pus (desi nu aveam cheia in contact). Bag cheia o rotesc normal si porneste ca si cum nu ar avea nimic,(in momentul in care am bagat cheia, dupa ce am rotit-o a pornit aeroterma si s-a aprins si martorul de la dezaburire). Incerc din nou sa o opresc aceiasi chestie, tot bordul se stinge dar motorul ramane pornit......scot cheia si din intamplare apas frana.....ca sa vezi se opreste si motorul....iau piciorul de pe frana se aprinde iar bordul ca si cum as fi pus contactul ( martorul de la ulei, bateria, benzina, acul de la ceasul de apa si se aude si pompa de benzina cum amorseaza) calc frana din nou iar se stinge. Am coborat din masina... iau cheia si desfac borna minus la baterie.
Ceva sfaturi , ce poate fi? am verificat sigurantele din habitaclu si de langa baterie, am schimbat stopurile de pe spate cu altele de la o alta masina, am incercat si urmatoarea varianta - am scos alimentarea de la stopurile de pe spate si atunci cand calci frana nu se mai opreste motorul, am verificat masa la stopurile pe spate din spatele banchetei, masa pe caroserie, de langa pedalier, nu rugina nu nimic. Nu am idee ce poate fi.....


--------------------
DACIA SOLNITA 2003 CLIMA - B-33-ZBU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex_DNK
post 30 Jan 2012, 06:28
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.795
Joined: 9 May 08
From: Slobozia




ai cumparat cumva benzina de la marginea drumului, si nu de la peco? sa nu fie benzina de extractie (folosita la prepararea uleiului). are CO mare si asa se comporta


--------------------
skoda octavia 2009 - 87 dnk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
susp3ctu
post 30 Jan 2012, 09:54
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 9 September 06
From: bucharest..romania




Nu, ultima data am bagat de la AGIP vreo 10 litri, n am gasit niciodata la marginea drumului benzina ...doar motorina


--------------------
DACIA SOLNITA 2003 CLIMA - B-33-ZBU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 30 Jan 2012, 10:44
Post #4


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




1. Verifica contactul cheii (ala de sub volan)
2. Verifica de vreun scurt pe undeva (inclusiv butonul de avarii, care are (+) permanent, sau prezenta apei in mufa calculatorului de injectie)

Pe aici a mai fost cineva odata care a sustinut ca problema era de la cablul de masa de pe caroserie, insa nu a mai reusit sa produca si dovezile pe care le promisese.

@alex_DNK: CO mare inseamna ... rezistenta la detonatii.
Iar la motoarele pe injectie, unde pompa de combustibil e ELECTRICA si sunt si ceva injectoare pe drum, daca nu ai curent nu ai combustibil. Simple as that.
Oricat te-ai chinui cu oirce combustibil de racheta, doar din combustibil, cu contactul luat, motorul nu merge.
Ce spui tu era la carburatie, cu pompe mecanice pe came de la motor si distribuitoare mecanice. La injectie e altfel.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
susp3ctu
post 31 Jan 2012, 12:53
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 9 September 06
From: bucharest..romania




Doar ce am venit de la un service, ....dupa n-spe verificari.....cica ar fi de la alarma, asa ca trebuie sa gasesc un service pentru alarme


--------------------
DACIA SOLNITA 2003 CLIMA - B-33-ZBU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
susp3ctu
post 1 Feb 2012, 16:48
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 9 September 06
From: bucharest..romania




Dupa ce am fost de 2 ori la service, dupa ce am mai demontat si alarma, mi se recomanda cu incredere sa merg la DACIA SERVICE ( ca domne stiu ei acolo ce sa ii faca o baga la calculator si alte chestii sau e inghetata pe undeva , mai stai un pic sa incalzeasca afara sa vedem daca mai face ). Azi am fost la un service pe Salaj si dupa ce a demontat omu ( care se dadea mecanic sau electrician...ce o fi fost ) jumatate de masina a zis cu stupoare....."n-am mai intalnit in viata mea asa ceva ... dute la DACIA SERVICE". Chiar m am saturat de dobitoci care se tot dau mari mecanici. Ultima chestie e ca ar fi de la cutia de coduri (UCE sau cum draq ii zice) desi masina porneste fara probleme recunoaste cheia etc.
Drept urmare vineri o sa ma duc la ADRAS sa vedem ce mai zic si aia...daca nici acolo nu merge mai am sa incerc la biserica...poate cine stie ....ii face popa o slujba si ori isi revine ori ia foc.


--------------------
DACIA SOLNITA 2003 CLIMA - B-33-ZBU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 1 Feb 2012, 17:28
Post #7


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Te gasisi si tu, la micile service-uri de pe Salaj...
Aia sunt buni la inlocuit uleiul, o planetara, d-astea mecanice, nu la electrica.

Incearca sa depistezi sursa scurgerii prin eliminare.
Scoate intai mufa contactorului de sub volan (il desfaci si pornesti cu el atarnand in fire si ii scoti mufa)
Scoate mufa butonului de avarie, curata mufa UCE-ului injectie si da-l cu spray de contacte.
Daca nici asta nu ajuta, scoate una cate una sigurantele din habitaclu. Aia care conduce la oprirea motorului e pe circuitul vinovat. Il depistezi si il verifici.

PS: pe Slaj nu e si Dacoserv?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pskint25
post 1 Feb 2012, 18:30
Post #8


Membru de ieri pe maine


Group: Members
Posts: 500
Joined: 15 June 07
From: Aproape




Ca sa nu mai deschid alt topic, ma revars aici. Tot de cand a dat frigul am folosit cam to atat cat am circulat cu masina si dezaburirea luneta. Normal butonul s-a topit/stricat nu mai merge. Daca era doar asta era bine, dar a aparut o problema si cu aeroterma, respectiv cand pun cheia in pozitia ON, fara sa pornesc motorul, aeroterma merge pe toate treptele. Cand pornesc motorul, aeroterma se opreste in orice treapta ar fi, si nu mai porneste pana opresc motorul... am scos butonul de dezaburire luneta, dupa care a inceput sa mearga aeroterma si in timpul functionarii motorului, dar se opreste pentru cateva secunde (indiferent de treapta) se aude un clantanit ca de releu, se aud actuatoarele de la usi, apoi pleaca din nou... la sigurante am verificat, toate la locul lor intregi. Pe unde sa mai vad, ce?

Mersi,


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala 1.4 MPi... vreau RS - B81PSK
Always ahead!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
susp3ctu
post 1 Feb 2012, 19:03
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 9 September 06
From: bucharest..romania




La ala pe Salaj am fost azi, ieri am fost la renumitul Viiiiiorel, care face si desface de toatte si rezolva tot, s-a uitat unu la ea care cred ca avea in el mai mult coniac decat aveam eu benzina in rezervor si verdict : nu domne ...e de la alarma...numai de la aia poate face asa dar.. eu nu ma bag dute acolo unde a fost montata (Pret diagnosticare = 0 lei, oricum s-a uitat lung dupa mine), luni am fost langa liberty mall vis a vis de electromagnetica , mare service cu lumini chestii electtrice alarme profesionisti....de unde stateau 3 si se uitau la ea de parca cobora cineva din cer....la un momentan il cheama pe al 4 lea ... Vasile ..ia vino ma! Tu ai vazut masini sa faca d-astea?!?! Binenteles verdict era de la alarma, drept urmare m am carat si de acolo pentru ca domnii nu se bagau peste alarma....dar apoi la plecare ma tineau cu ... Stiti domu costa 50 de lei diagnosticarea...iar eu un domn le am zis : Frate nu ma bag frate peste lucrarea altora., ala care o rezolva primeste si banii, ca bagatul in seama nu se plateste...
Sunt curios cum o fi la astia la dacia..... si da putin mai jos du unde umblase mucosul ala la masina azi era DACOSERV , m as fi dus acolo din prima dar ma cam ustura in anumte parti cand vad ce preturi au ...daca ma intelegi....
Numai bine, astept sa vad ce fac acolo cine stie peste cine mai dau si o sa dau de stire, cine stie daca mai maplimb mult asa poate mi deschid si un blog.

PS: klaus dupa recomandari sigur nu lucrezi la DACIA????

This post has been edited by susp3ctu: 1 Feb 2012, 19:06


--------------------
DACIA SOLNITA 2003 CLIMA - B-33-ZBU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cris06
post 1 Feb 2012, 21:48
Post #10


Mester


Group: Members
Posts: 597
Joined: 7 October 08
From: Iasi




Dupa fenomen pare a fi o legatura la masa deficitara. Verifica contactul cu cheie, bornele bateriei sa fie curate si stranse. Daca ai posibilitatea imprumuta alta baterie si verifica cu aia...


--------------------
Daewoo TF19Y Cielo Exe Plus, E3/ GPL BRC 24-11 SEQ/ 2006 - IS.06.---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
susp3ctu
post 1 Feb 2012, 21:54
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 9 September 06
From: bucharest..romania




Contactul a fost verificat azi, au pus unul nou .....aceleasi fenomene.... bateria zic ca este foarte buna, are aproape 6 ani ( este verificata in fiecare toamna) dar si pe gerul asta masina a pornit in fiecare zi la prima cheie.


--------------------
DACIA SOLNITA 2003 CLIMA - B-33-ZBU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crick
post 1 Feb 2012, 22:27
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 666
Joined: 2 January 09
From: Bucuresti




QUOTE(pskint25 @ 1 Feb 2012, 18:30)
Ca sa nu mai deschid alt topic, ma revars aici. Tot de cand a dat frigul am folosit cam to atat cat am circulat cu masina si dezaburirea luneta. Normal butonul s-a topit/stricat nu mai merge. Daca era doar asta era bine, dar a aparut o problema si cu aeroterma, respectiv cand pun cheia in pozitia ON, fara sa pornesc motorul, aeroterma merge pe toate treptele. Cand pornesc motorul, aeroterma se opreste in orice treapta ar fi, si nu mai porneste pana opresc motorul... am scos butonul de dezaburire luneta, dupa care a inceput sa mearga aeroterma si in timpul functionarii motorului, dar se opreste pentru cateva secunde (indiferent de treapta) se aude un clantanit ca de releu, se aud actuatoarele de la usi, apoi pleaca din nou... la sigurante am verificat, toate la locul lor intregi. Pe unde sa mai vad, ce?

Mersi,
*


Daca contactul este asemanator cu cel de berlina(asa cum banuiesc) arata in interior cam asa:
contact_electric.jpg ( Size: 22.75k ) Number of downloads: 2437

Este posibil din cauza consumului(trec destule prin el) ca acel contact mobil sa nu mai calce cum trebuie pe ploturi,intr-o vreme se gasea la vanzare separat de yala .


--------------------
Dacia Solenza Scala 2003 - B _____
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 1 Feb 2012, 23:41
Post #13


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




@susp3ctu, eu vad treaba cam asa:
UCE (injectie) este alimentat prin 2 alimentari, una permanenta de la baterie, si una de comanda, intrerupta de contactorul cheii. Aceste 2 alimentari sunt una langa alta (pin 29 si pin 30, parca)
Alimentarea de comanda vine prin siguranta 5 din habitaclu, aflata pe aceeasi patina cu sigurantele 4 si 6.
Din aceeasi siguranta (5) se alimenteaza si releul pompei de benzina, care alimenteaza si bobina.
Deci siguranta 5 alimeneteaza tot ce e necesar ca motorul sa mearga (pinul comanda de + de la UCE, releul pompei de benzina care alimenteaza si bobina). UCE comanda si releul de actuatori (care e alimentat cu + permanent si UCE il pune la masa).
Deci atata timp cat exista o tensiune minima pe siguranta 5 habitaclu motorul va putea functiona, chiar daca tensiunea aia nu e suficienta sa aprinda bordul.
Cand apesi frana se introduc in circuit (prin siguranta 6, cu alimentare comuna cu siguranta 5) si becurile de frana, motiv pentru care tensiunea pe siguranta 5 cade sub nivelul de comanda a UCE injectie. UCE injectie nealimentat pe pinul de comanda intrerupe injectoarele si motorul se opreste.
Dupa ce iei piciorul de pe frana, ies din circuit becurile de frana, insa motorul acum e oprit deci nu e pe circuit nici UCE nici releul pompei, deci e tensiune suficienta sa se aprinda bordul.

Drept urmare, daca nu e din contactorul cheii, eu as verifica un scurt intre circuitul sigurantelor 2 si 3 (care sunt + permanent de la baterie) si circuitul sigurantei 5 (comun pe alimentare cu ale sigurantelor 4 si 6), inclusiv in mufa UCE (daca e apa se face un transfer intre pinii 29 si 30 suficienta pentru a mentine releul pompei ancrasat).
Eu as paria ca in momentul in care nu ti se opreste motorul si scoti siguranta 5, motorul se va opri...

Attached thumbnail(s)
Pages_from_scheme_electrice_e7j_cu_uch.jpg ( Size: 163.57k ) Number of downloads: 2575


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pskint25
post 2 Feb 2012, 09:30
Post #14


Membru de ieri pe maine


Group: Members
Posts: 500
Joined: 15 June 07
From: Aproape




azi in incercarea de a o urni din nou, am scos alarma, am scos cochilia de la volan, am scos mufele contactului si le-am sprayat..De vreo 4 opri cand dadeam la cheie se stingea tot(doar cand dadeam pe demaror), de vreo cateva ori a dat sa invarta dar nu a luat-o-cu siguranta bateria prea descarcata.... oricum mi-e groaza de problemele astea electrice... contactul a fost schimbat acum vreo 3 ani caci cel original se blocase - iar in afara de contacte nu cred ca mai pot verifica altceva.Mai pot?


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala 1.4 MPi... vreau RS - B81PSK
Always ahead!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ostilu84
post 3 Feb 2012, 16:58
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 188
Joined: 16 December 07
From: Dragasani , Valcea , Romania




@susp3ctu Totusi, alarma are posibilitatea de a porni motorul de la distanta, sau este cea montata din fabrica?

This post has been edited by ostilu84: 3 Feb 2012, 17:00


--------------------
Dacia Solenza 2004 - VL-43-***
Sa te fereasca Dumnezeu de cei care au doar convingeri si nici o indoiala! (Tudor Octavian)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
susp3ctu
post 3 Feb 2012, 19:46
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 9 September 06
From: bucharest..romania




Mda .. a trecut si ziua de azi ...n-am fost la service, am dormit all day. Alarma de pe masina este K9 clasic, nu este cea de fabrica, plus ca nu are modul de pornire din telecomanda avea doar un modul pentru perimetru atat( nimic special la ea).
Maine seara o sa ma duc la un amic sa o bag intr-o hala o sa iau un spray de contacte si iau la rand orice inseamna mufa, plus sa vad ce mai zice prin cartea masinii ( volumul din partea electrica ) .
Sincer nu mi se pare o problema grava , parca vad ca toata treaba asta este dintr-o chestie stupida... oricum o sa anunt care a fost cauza, cand va fi descoperita.


--------------------
DACIA SOLNITA 2003 CLIMA - B-33-ZBU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
moustache
post 5 Feb 2012, 23:33
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 313
Joined: 12 July 04
From: Brasov




Aceeasi problema am avut si eu. Dupa ce am rezolvat nu am mai cautat explicatia. Problema a fost cablul de masa dintre cutie si caroserie (rupt de la papucul dinspre lonjeron). Ca sa nu cauti pe sub ea, ia un cablu de curent cu crocodili, daca nu ai poate gasesti de imprumut, si trage o masa suplimentara de la baterie sau de pe motor la caroserie (pe un surub de la caroserie, de ex unul din cele care strang amortizoarele, sau care strang o aripa, vezi unde ai un contact bun, nu prin vopsea). Daca se rezolva, sti ce ai de investigat.


--------------------
Dacia Solenza Clima - BV-36-MAT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 5 Feb 2012, 23:42
Post #18


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Si bujiile de unde isi lua masa?
Dar demarorul?
Dar alternatorul?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
susp3ctu
post 6 Feb 2012, 16:01
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 9 September 06
From: bucharest..romania




Culmea.... azi dimineata a facut la fel, dar... dupa ce am mers prin nameti toata ziua cand am ajuns acasa nu a mai facut...... destul de stupid. Am tot incercat si acum se opreste si motorul si se stinge si bordul. Perfect....macar sa ramana asa pana fac ITP ul si apoi poate sa faca cat vrea ea pana vine caldura. Sa vedem ce simptome are zilele ce vor urma.


--------------------
DACIA SOLNITA 2003 CLIMA - B-33-ZBU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
moustache
post 7 Feb 2012, 01:28
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 313
Joined: 12 July 04
From: Brasov




QUOTE(klaus @ 5 Feb 2012, 23:42)
Si bujiile de unde isi lua masa?
Dar demarorul?
Dar alternatorul?
*


Slz are un cablu de la borna minus baterie pana pe carterul cutiei. Si de aici pleaca alt cablu de masa catre caroserie (cutie - lonjeron stanga). Daca primul cablu e bun, motorul care e legat de cutie (contact direct plus suruburi) are masa (deci si bujiile, injectoarele, demarorul, alternatorul, senzorii si inclin sa cred ca si calculatorul de injectie). Daca al doilea cablu e rupt, caroseria ramane fara masa (sau aproape fara, la consum mic probabil ajung alte cai de curent care mai sunt intre motor si caroserie, nu am analizat ce circuite raman prin care se pot scurge curenti spre masa si ce rezistente au). Tot ce tine de masa pt bord e legat la caroserie, in principal sunt mai multe cabluri care se strang intr-un surub la caroserie undeva in stanga, mai jos de maneta deschidere capota. Deci poti avea masa la motor (inclusiv bujii si toate anexele) si sa ramai fara masa la bord, uce/uch etc. Poate de asta si acel comportament cand calca frana cu contactul luat si motorul mergand. Probabil la fel ar fi si daca ar aprinde farurile (banuiesc ca sunt conectate la masa la caroserie, nu la motor). Eu nu garantez ca asta e cauza la problema data, dar la fel am patit si eu, am banuit care e problema si provizoriu am rezolvat-o cu o masa suplimentara pana am schimbat acel cablu de masa de care ziceam. Acel cablu este cam la limita ca lungime si se misca odata cu motorul, cred ca a cedat la multe Solenze.


--------------------
Dacia Solenza Clima - BV-36-MAT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 7 Feb 2012, 18:46
Post #21


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(moustache @ 7 Feb 2012, 01:28)
Slz are un cablu de la borna minus baterie pana pe carterul cutiei. Si de aici pleaca alt cablu de masa catre caroserie (cutie - lonjeron stanga).
*

Mda, asa e, asta imi scapase.
Atunci intrebarea care se ridica e: pompa de benzina de unde isi ia masa atunci?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 7 Feb 2012, 19:31
Post #22


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Pai nu are cablu de minus direct de la mufa?


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 7 Feb 2012, 20:59
Post #23


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Masa din cablu ala e luata de pe punctul de masa "MD" care e pe caroserie in jurul oalei stanga spate.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 7 Feb 2012, 21:20
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




pompa de benzina la solenza isi ia masade pe suportul de ridicare al. motorului in caz ca vrei sa il dai jos chiar langa senzoru de tempertur ,eu un cablu negru cu surub de 8


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 7 Feb 2012, 21:45
Post #25


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Esti sigur?

Attached thumbnail(s)
Pages_from_electrice_solenza_1.4_mpi_Page_1.jpg ( Size: 183.28k ) Number of downloads: 2348
Pages_from_electrice_solenza_1.4_mpi_Page_2.jpg ( Size: 171.12k ) Number of downloads: 2211
Pages_from_scheme_electrice_e7j_cu_uch.jpg ( Size: 73.52k ) Number of downloads: 2131
Pages_from_scheme_electrice_e7j_cu_uch_2.jpg ( Size: 51k ) Number of downloads: 140
Pages_from_scheme_electrice_e7j_cu_uch_3.jpg ( Size: 142.75k ) Number of downloads: 176


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 8 Feb 2012, 11:39
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




nu eram sigur 100 % ,da ... atunci releul pompei isi ia masa de unde am zis


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
moustache
post 8 Feb 2012, 22:02
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 313
Joined: 12 July 04
From: Brasov




Nu stiu de unde si-a luat masa. Face sens intrebarea ta, dar asa fara masa, am mers cam 5 km. Initial parcasem masina intr-un garaj la un subsol si la manevra de mers inapoi, probabil de la trepidatia motorului a cedat cablul de tot ca am ramas fara lumini si bordul a luat-o razna. Am scos cheia si cu ea in mana, eu pe langa masina, motorul mergea. Mi-a trecut prin cap sa o bag in viteza sa o opresc fortat, dar m-am gandit ca nu o mai pornesc si era cam impropriu sa fac debug acolo, asa ca am decis sa ies afara cat merge motorul. La primul viraj in garaj s-a blocat volanul, atunci mi-am dat seama ca aveam cheile in buzunar. In fine, am iesit si daca tot am iesit am zis sa merg pana acasa. Semnalizare nu am avut si banuiesc ca nici stopuri pe frana. Acasa am oprit-o fortat. Cum s-a oprit motorul a plecat GMV-ul. Nu stiu ce temperatura avea apa ca bordul arata prostii. Am banuit ca e o problema de masa, am cautat niste cabluri de curent cu crocodili si am tras o masa de pe borna bateriei pe un cap de surub de la blocul amortizor. Si asta a rezolvat problema. Am plecat in service ca nu era vreme buna de mesterit. Cablul de masa era rupt, statea atarnat. L-am schimbat si asta a fost. Am mai tras ulterior unul suplimentar, de backup. Asta e povestea completa, pt cei curiosi si care au timp de citit. Acum ma intreb si eu ce masa a avut pompa de benzina. Si inca ceva, dupa ce am oprit atunci motorul fortat, pana sa pun masa aceea provizori nu am incercat sa il mai pornesc. Acum ma intreb daca bucsa antidemaraj ar mai fi citit codul de la cheie.


--------------------
Dacia Solenza Clima - BV-36-MAT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 9 Feb 2012, 00:06
Post #28


Fost Membru Solenzar


Group: Members
Posts: 8.949
Joined: 6 May 08
From: Litoral




Pai bucsa citeste codul doar la pornire...


--------------------
Autoturism visiniu cu roti - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
moustache
post 10 Feb 2012, 23:00
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 313
Joined: 12 July 04
From: Brasov




Asa e, codul e citit la pornire. Eu am ramas fara acel cablu de masa cu motorul pornit si nu l-am putut opri. Iar dupa ce l-am oprit (mai brutal) am refacut acea masa, fara a incera sa-l repornesc fara acea masa. Intrebarea mea, retorica, era daca ar mai fi pornit. Oricum, sa nu ne indepartam de la problema initiatorului. Ar fi interesant sa ne tina la curent, eventual daca a rezolvat, sa ne spuna si cum.


--------------------
Dacia Solenza Clima - BV-36-MAT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi_eftimie
post 11 Feb 2012, 00:01
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 17 May 11
From: Oltenita




"moustache" iti spun eu,nu mai porneste fara acel cablu de masa,mie mi s-a rupt in mers,s-a oprit motorul,si n-a mai vrut sa porneasca deloc,facea bordul ca toti dracii,dar de pornit nu pornea
cum spun si colegii,cablul ala e intins cam la maxim si,din cauza varstei si a trepidatiilor,se rupe
la mine se vedea ca se mai tinea in cateva fire si abia mai facea contact
l-am refacut cu un cablu mai lung si mai gros si nu am mai avut probleme

This post has been edited by cristi_eftimie: 11 Feb 2012, 00:03


--------------------
VW Golf IV variant 2000 / 1.9 TDI ALH - CL_03_TFG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 07:48
Forum Renault