Probleme la lumini spate, - aprindere haotica -
![]() ![]() ![]() |
Probleme la lumini spate, - aprindere haotica -
Lord Hades |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
|
||
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|||
bradone |
![]()
Post
#92
|
Membru autentic Group: Members Posts: 622 Joined: 5 March 07 ![]() |
Incearca, dar s-ar putea sa spuna ca face din cauza infiltrarilor de apa samd...
|
--------------------
skoda
octavia II
2008
|
|
StreetStyle |
![]()
Post
#93
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 27 February 09 ![]() |
Aceasta problema o are tatal meu la logan,masina are 190.000 de km. Eu o rezolv asa,ca tot apare,am observat ca se topise plasticul iar unul din acei pini de pe circuitul stopului e negru si parca ar avea vaselina pe el,l-am curatat eu,am mai strans aceea mufa ce seama cu o clema de la firul negru (masa) si merge,dar dupa ceva timp,apare la loc..ma gandeam sa trag umpic de cositor pe pinul acela de pe circuitul stopului,ca ala e problema.Ce ziceti,procedez bine daca cositoresc pinul acela care e cu masa ?
![]() This post has been edited by StreetStyle: 23 Jan 2010, 16:14 |
--------------------
Pejos
cu doua picioare
1991
|
|
cristyyy |
![]()
Post
#94
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 13 October 05 ![]() |
Si eu am avut problema asta pe partea stanga acum vreo 6 luni. Am cositorit pinul ca il ingros putin, si de atunci nu am mai avut probleme.
Dar azi a inceput sa imi faca probleme pe partea dreapta. |
--------------------
Dacia
SuperNova
- BC-22-GNG Dacia Logan 1.6 16V
|
|
mau65 |
![]()
Post
#95
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 7 February 10 ![]() |
Salut. si Loganul meu sufera de asa ceva inca de la 35.000 km. Scurgerile astea de curent se produc datorita lipsei contactului la masa. Daca va uitati pe pinul de la masa o sa vedeti oxidare. Partea proasta e ca la mufa de racordare, lamelele nu sunt otelite si oricat le aduci unde trebuie, tot se departeaza.Am ajuns ca pe partea dreapta, am miscat mufa sa vad unde face contact bun si am intepenit-o cu ceva tare. Asta nu stiu cum se poate rezolva, ca sa schimbi mufa cu tot, trebuie sa tai firele si sa le legi. Nu mai stiu ce sa fac. acum , merge. pana cand ? nu stiu...
|
--------------------
dacia
Logan
2005
- B 47 UKE
|
|
criscora |
![]()
Post
#96
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 15 March 06 ![]() |
Salutare
Si al meu la 190.000 km a inceput sa faca probleme atat pe stanga (se aprindea martorul pentru stopul de ceata din bord la apasarea pedalei de frana), cat si pe dreapta (se aprindea semnalizarea dreapta la franare). Problema remediata dupa adaugarea de cabluri pentru masa, cositorite direct pe banda de masa de pe suportul becurilor la surubul de masa de langa stop. |
--------------------
Logan MCV
1.5 DCI
2007
|
|
marius_ar |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 25 February 10 From: Arad ![]() |
scoateti mufa de la stopurile din spate si apropiati piciorusele,fiinca de aceia se aprine becul fiinca nu face contact bine si o sa vedeti ca va merge.
|
--------------------
Logan
Laureate
2004
|
|
Bujor Stefan |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 17 March 06 From: Bucuresti ![]() |
Dupa cum scria in post-ul http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=2080742 , cu mici modificari, adica am luat curent din tabloul de sigurante, de la siguranta pentru incalzire scaune, mi-am montat si eu releu pentru aprinderea lampii de mers inapoi.
DSC00165.JPG ( Size: 346.81k ) Number of downloads: 2180 DSC00166.JPG ( Size: 353.65k ) Number of downloads: 2317 Dupa cum se observa, montajul incape la fix intre prag si polistirenul de sub mocheta, nu deranjeaza cu nimic asezarea mochetei. |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Ambition 1,6
- B
|
|
kti |
![]()
Post
#99
|
![]() ,,hobyst,, Group: Members Posts: 123 Joined: 20 May 08 From: CRAIOVA ![]() |
in legatura cu aprinderea unor martori sau alte becuri din tripla st. sau dr. nu conteaza care deoarece problema se afla dupa cum spun si altii aici DOAR privitor la firul de masa de la fiecare tripla desi cea din dreapta este putin in avantaj pt ca legaturile de masa se afla sub tripla dreapta deci mai aproape de surub.
Varianta cu refacerea circuitului de masa prin cositorirea unui fir de pe cablajul becurilor si adus de la fiecare tripla la suruburile de masa din spatele lor ESTE CEA MAI EFICIENTA VARIANTA 100% GARANTAT Celelalte contacte inperfecte (pini mufa, nituri cablaj tripla, oxidari montura becuri,etc...),sunt foarte rare si USOR de executat. ASTA DACA VRETI SA TINETI CONT DE O PARERE DE ELECTRICIAN AUTO ! sall si spor la lucru PA ! |
--------------------
logan
1.4/gpl/stag200-4 ,1,5 diesel
2005
- xx-70-xxx
|
|
roland |
![]()
Post
#100
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
O intrebare... s-a gandit cineva la solutia de a inlocui mufa cu niste papuci (bine, cu izolatie de plastic pe ei)? Aia sigur vor face contact ca lumea cu pinii de pe soclu, mai ca lumea decat mufa existenta din fabrica...
Deci pui 5 papuci, scrii pe fire pozitia (in caz ca nu ai manualul la tine cand schimbi un bec) si gata. |
--------------------
.
.
.
|
|
cosmin19871 |
![]()
Post
#101
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 6 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Am avut aceeasi problema: licarirea martorului stop ceata. La un service Dacia, in Bucuresti...mai spre iesirea pe autostrada - care dintre cele 2 nu zic ca sa nu fac reclama
![]() Deci pt cei care nu se pricep, recomand sa se duca la service, in mod normal nu ar trebui sa taxeze nimic - atata timp cat nu o baga in hala un mecanic zelos special pt asta ![]() Accelerator intins! |
--------------------
Dacia
Logan 1.4MPI
Laureate 2005
- B 57 XXX
|
|
Bujor Stefan |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 17 March 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(roland @ 12 Mar 2010, 08:36) O intrebare... s-a gandit cineva la solutia de a inlocui mufa cu niste papuci (bine, cu izolatie de plastic pe ei)? Aia sigur vor face contact ca lumea cu pinii de pe soclu, mai ca lumea decat mufa existenta din fabrica... Deci pui 5 papuci, scrii pe fire pozitia (in caz ca nu ai manualul la tine cand schimbi un bec) si gata. Nu trebuie sa pui neaparat 5 papuci, consumul cel mai mare e pe frana si pe stopul de ceata/mers inapoi. Pozitia si semnalizarea nu fac probleme. Deci ar merge pusi doar doi papuci, pentru becul de frana. |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Ambition 1,6
- B
|
|
valkaze |
![]()
Post
#103
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 25 August 09 ![]() |
1. in nici un caz nu trebuiesc "papucite" toate legaturile
2. tipul ala care este electrician are dreptate,desi se pare ca nu vreti sa bagati la cap si inca mai incercati alte metode care nu o sa tina... e clar ca problema este la mufa si nu conteaza ca este din cauza materialului prost sau sudurilor...cert este ca trebuie "sarita" partea cu mufa,deci aveti 2 posibilitati 1 - sa lipiti un fir direct pe cablajul de masa (MASA E SINGURA CARE DUCE LA TOATE BECURILE FARA NICI O INTRERUPERE) si firul de masa deja existent din instalatia masinii: si ca sa puteti eventual,cu vreo alta ocazie sa luati partea cu becurile fara sa trebuiasca sa stati sa dezlipiti iar ,taiati firul la mijloc si bagati un papuc mama si unul tata ....ambele cu manson sau 2. in loc sa duceti firul la instalatia masinii, puteti sa-l duceti la cel mai apropiat surub din caroserie, cu specificatia sa nu-l puneti pe vopsea!!!! curatati bine locul inainte si verificati ca toate contactele sa fie luna...nu o sa mai aveti probleme EVER 3. problema n-are legatura cu taximetristii...nu este specifica LOGAN,nici macar nu este specifica DACIA...am intalnit-o la o gramada de tipuri de masini,indiferent daca sunt romanesti,straine,scumpe,"ieftine" etc. 4.incercati sa rezolvati problema si pe stanga si pe dreapta...daca inca nu aveti probleme o sa aveti... 5. pt. o lipitura ca lumea, curatati cablajul cu smilgher sau cu un cutit,dati cu pasta decapanta si topiti fudorul pana incepe sa se "intinda",ca sa nu iasa o lipitura"rece" |
--------------------
renault
logan
2005
- B 58 YKY
|
|
razvanamza |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru Numarator Group: Members Posts: 509 Joined: 25 November 07 From: Buzau ![]() |
rezolvarea permanenta a acestei probleme:lipire_stoape_1.jpg ( Size: 237.26k )
Number of downloads: 2204
lipire_stoape2.jpg ( Size: 195.45k ) Number of downloads: 2158 Fotografii_0021.jpg ( Size: 249.82k ) Number of downloads: 2082 Fotografii_0020.jpg ( Size: 244.11k ) Number of downloads: 857 Fotografii_0019.jpg ( Size: 248.64k ) Number of downloads: 799 stoape_lipite.jpg ( Size: 299.32k ) Number of downloads: 710 |
--------------------
Dacia
Oarecare
Candva
- Bz-00-xxx (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your (")_(") signature to help him gain world domination. |
|
mv_andrei |
![]()
Post
#105
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 13 March 10 ![]() |
Salutare, si eu am avut aceasi problema la blocul de lumini din partea dreapta. Am indepartat oxidul de pe pinul de masa, am pus mufa la loc dar nu s-a rezolvat nimic. Uitandu-ma la mufa am observat ca lamelele erau departate, am luat o surubelnita mica si le-am apropiat ... si a functionat
![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.4MPI
2006
|
|
roland |
![]()
Post
#106
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
la mine problema e la mufa, nu pe cablaj-ul de la becuri, nu la pini. mai exact la mufa, la firul de semnalizare.
daca se misca de fir (atentie, nu de mufa) atunci nu mai face contact ca lumea, pentru ca se misca si lamela corespunzatoare. deci, in anumite cazuri, sunt si probleme in alta parte decat la cablaj si la masa (degeaba le cositoresti, problema se rezolva dar nu in toate cazurile). nu exista mufe aftermarket? sa le schimbam? |
--------------------
.
.
.
|
|
alexp_ |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 7 September 06 ![]() |
La mine au aparut la 85000 primele probleme: se aprindea odata cu semnalizarea si stopul...la o intensitate mai mica.Se aprindea stopul cand se stingea semnalul....stiti voi.cum am vazut la mai toti taximetristii.Eu am curatat(conform recomandarilor de pe daciaclub) si papucul si lamelele de la becuri cu un bat de chibrit sa scot carmazul.Am dat si cu wd40.Pana sa dau cu wd si sa curat calumea tot facea figuri , chit ca tensionasem pinii aia din mufa.Eu gasesc rezolvarea ca fiind curatirea serioasa si nu tensionarea pinilor.
|
--------------------
logan
preference 1.6
2006
- IF-o8-FAP
|
|
adită |
![]()
Post
#108
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.161 Joined: 25 June 07 From: BUCURESTI ![]() |
la mine cand apasa frana se aprinde in bord becul pt ceata..si cateodata cand dau semnal stanga clipoceste cand semnanul cand becul de ceata!in schimb la stop e totul in regula..nu am nici un joc de lumini pe acolo...doar in bord!
razvane crezi ca ma poti ajuta ra remediez problema? in stop e totul ok..nu am nici o depunere! This post has been edited by adită: 22 May 2010, 12:57 |
--------------------
--------------
-------------
-------------
- BUCURESTI -------------------------
|
|
mariuspetcu81 |
![]()
Post
#109
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 9 January 10 ![]() |
E circ cu pb astea...astazi am fost in targ la Vitan dupa mufa....nu se fabrica asa ceva..decat daca iei toata instalatia spate ( dreapta sau stanga).....la dezmembrari te imbraliga tiganii si arabii ...50 ron mufa...panarama aia de plastic 50 ron...la magazin de piese de origine ( auto nesti) nu gasesti asa ceva..............daca ma duc in service sa-mi remedieze pb sigur ma pun sa schimbe instalatia cu totul ( pe spate)...si cred ca va costa caruta de bani...pb se poate remedia prin curatarea pinilor si a papucilor, insa la mine deja unul dintre pini s-a incins prea tare si a topit mufa in dreptul sau, iar unul din papucul mama nu mai poate fi adus in pozitia initiala din aceasta cauza...mi-e sa nu iau foc....ma duc acum jos .... sa vad cu / cum remediez pb....
|
--------------------
Dacia
Logan
2006/Prefferance
- B-27-PMS
|
|
mariuscond |
![]()
Post
#110
|
![]() Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(adită @ 22 May 2010, 13:56) la stop e totul in regula..nu am nici un joc de lumini pe acolo...doar in bord!... Problema este tot in stopul spate. Rezistenta de contact a mufei pe pinul de masa este prea mare (contact deficitar) si de aici vin "licuricii". Faptul ca tu nu vezi ca s-ar aprinde luminile aiurea in lampa spate inseamna ca, contactul in mufa este inca bunișor. Daca mai amini rezolvarea problemei vor incepe sa blinkăne si luminile din tripla...... in stop e totul ok..nu am nici o depunere! Asta este... proiectare deficitara... la Logan TOTUL este la limita rezistentei/fiabilitatii! This post has been edited by mariuscond: 22 May 2010, 18:14 |
--------------------
dacia
Logan
dizăl
- B52
|
|
adită |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.161 Joined: 25 June 07 From: BUCURESTI ![]() |
pai si ce sa ii fac..ca de la razvanamza nu am inteles nimic!vreau sa rezolv prb ca ma sacaie rau!
|
--------------------
--------------
-------------
-------------
- BUCURESTI -------------------------
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#112
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Ai citit tot topicul si nu ai gasit rezolvarea, eu unul nu cred...
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
adită |
![]()
Post
#113
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.161 Joined: 25 June 07 From: BUCURESTI ![]() |
<span class='edit'>23 May 2010, 12:02:</span> bunnn am citit tot! deci vad 2 variante..ori cositorire...ori un fir care se leaga la masa? ce sa aleg? This post has been edited by adită: 23 May 2010, 12:03 |
--------------------
--------------
-------------
-------------
- BUCURESTI -------------------------
|
|
alexp_ |
![]()
Post
#114
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 7 September 06 ![]() |
@adită
Nici la mine nu erau probleme la stop la inceput(cam 1 an s-a aprins doar in bord...afara era ok).Apoi a aparut problema afara : umezeala...diferente de temperatura....s.a. Rezolvarea e simpla: cureti papucul cu spray de curatat wd40 sau echivalent si apoi tensionezi un pic lamele contactelor(pinii).Se desface foarte simplu stopul si mufa.Iti trebuie doar un bat de chibrit....fara patenti surubelnite si alte prostii. |
--------------------
logan
preference 1.6
2006
- IF-o8-FAP
|
|
adită |
![]()
Post
#115
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.161 Joined: 25 June 07 From: BUCURESTI ![]() |
am inteles!pai si dau cu spary chiar daca nu am nimic pe contancte?
|
--------------------
--------------
-------------
-------------
- BUCURESTI -------------------------
|
|
Mihai San |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 973 Joined: 2 April 08 From: Bucuresti sau Arges ![]() |
Adita ,desfaci mufa triplei spate,folosesti un spray de contacte sau wd 40 pe contactele mufei cat si pe contactele triplei apoi cu un betisor de chibrit sau o scobitoare(pentru a nu face scurt circuit) mai tensionezi putin contactele mufei pentru un contact mai ferm intre mufa si tripla.
Abia apoi daca nu se rezolva poti incerca prin cositorirea de care se vorbea mai sus sau suplimentarea firului de masa. This post has been edited by Mihai San: 25 May 2010, 23:31 |
--------------------
Dacia;
solenza
2005/confort ; vw golf 4 1.6 16v
|
|
roland |
![]()
Post
#117
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Am mai spus sus, nu intotdeauna masa e de vina. La mine pur si simplu nu facea mufa contact, i-am pus si masa suplimentara de test si degeaba. Cauzele sunt multiple.
|
--------------------
.
.
.
|
|
Johnny91 |
![]()
Post
#118
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 563 Joined: 26 June 10 ![]() |
Legat de toata problema asta. nu spuneti doar de logan. eu am vazut o laguna 2 si un megane 1 cred ca e ( nu ma pricep) dinala de prin 95 cu problema asta. Cred ca e ceva mostenit genetic de la renault.
|
--------------------
-
dizl
-
|
|
nicu_mrk |
![]()
Post
#119
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 10 October 06 From: Timisoara ![]() |
Am avut si eu aceasta problema a luminilor. A aparut cam la 40000 KM. Motivul este subdimensionarea conductorului de masa de la mufa de lumini spate, care se incalzeste, contactul prin incalzire se slabeste si se oxideaza si lampa nu mai are masa. La mine am observat pt ca imi palpaia indicatorul de bord de lumini de ceata pt ca semnalizarea si stopul faceau masa prin el. NU este un scurtcircuit, e un defect de masa. Se poate remedia fie prin curatare si strangerea contactelor (dar datorita subdimensionarii problema revine) fie prin inlocuirea mufelor cu o alta solutie.
|
--------------------
Dacia
Logan
2008
- TM 12 FBF
|
|
Lord Hades |
![]()
Post
#120
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
Se da un logan diesel MCV, si o lipsa totala a aprinderii becurilor de frana (toate 3 stopurile).
Acum, daca siguranta e OK, si exceptand situatia exceptionala in care toate becurile sunt arse si proprietarul nu stie acest lucru, de unde ar putea veni problema? Exista vreun releu de protectie pe undeva? Cica a inlocuit deja contactorul (intrerupator cum so fi numind) de sub pedala de frana. Multumiri ![]() |
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Problema se datoreaza contactului de masa imperfect la unul din becurile din tripla (stopul) spate (din cauza incalzirii mufei sau a circuitului din stop, datorita subdimensionarii acestora)
Solutia: refacerea contactului, fie cel din mufa (strangerea picioruselor si spray de contacte, fie de pe placa triplei spate (cositorire unde este cazul) |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 06:14 |