Probleme pornire, invarte greu electromotorul
![]() ![]() ![]() |
Probleme pornire, invarte greu electromotorul
drooopy |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 27 June 05 From: iasi ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1996 L
- IS-XX-CMV
|
|||
SebyAvrig |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 351 Joined: 28 October 07 ![]() |
pai cum invarte greu?ii noua bateria ce ai puso pe ea?in mod normal ar trebui sa invarta greu cand ii bateria pe moarte si cand ii frig afar` si vascozitatea uleiului mare...io asa stiu...porneste mai usor impinsa?
|
--------------------
VW
Golf
1993 GT 1.8 Prietenii imi bat in geam.Nu-i aud…am termopan
|
|
drooopy |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 27 June 05 From: iasi ![]() |
pai invarte greu ca si cum n-ar avea curent bateria dar am incercat cu 2 baterii noi, 3 electromotoare si tot la fel face :|
|
--------------------
dacia
1310
1996 L
- IS-XX-CMV
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.176 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
de care tip ai scurt sau lung cablurile intre barerie ai diametrul intre 15-25 mm ? daca este mai subtire atunci o posibila problema poate fi de acolo
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
drooopy |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 27 June 05 From: iasi ![]() |
Imi cer scuze dar ai putea spune un pic mai pentru nestiutori?
![]() |
--------------------
dacia
1310
1996 L
- IS-XX-CMV
|
|
qwertyro |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 2 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Eu am patit la fel cu alta masina ...nu se amorsa pompa de ulei si chiar nu pornea(cred ca era si un pic frig afara) . Impinsa a pornit la cheie dar se auzea cum merge pe uscat....
|
--------------------
Dacia
1310
1983
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.176 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(drooopy @ 24 Feb 2008, 22:45) sint 2 tipuri de electromotoare tipul scurt mai nou care are magneti permanenti si 4 perii si tipul mai lung cu 2 perii, eu la al meu cu bateria luata de la incarcat nu pornea si am constatat ca rotorul atingea de stator la mine este o problema trebuie schimbate bucsile in fiecare an deoarece banuiesc ca este un pic strimb despre cabluri este vorba de cele intre baterie si electromotor daca sint prea subtiri sau sint papucite prost ele devin ca o rezistenta si merge greu electromotorul, nu asigura curent suficient pentru pornire |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Bullix |
![]()
Post
#8
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Continui acest topic cu o ultima problema pe care mi-a facut-o masina si mi-a pus capac, motiv pentru care urmeaza sa divortam pentru totdeauna: nu misca deloc electromotoul, desi bateria nu descarcata. Asta mi se pare culmea: ma dau jos din masina ca sa iau ceva de-acasa, si in 5 minute ma sui inapoi la volan si PA! Deci fiti atenti: dau la cheie si nu se aude decat vag de tot un tacanit care probabil vine din bendix. Am incercat s-o pornesc "manual" cu surubelnita in ax si contactul pus, si tot nimic. Cate milioane mai trebuie sa scot ca sa-i fac un vant din fata blocului sa n-o mai vad in veci?
|
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Dar un reglaj de cursa la solenoid ai incercat? Nu intreba unde e ala, da o cautare ca se discuta de ani buni.
Eventual verifica cum invirte electromotorul scos de pe masina. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
bygy007 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.176 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(Bullix @ 25 Feb 2008, 02:00) Continui acest topic cu o ultima problema pe care mi-a facut-o masina si mi-a pus capac, motiv pentru care urmeaza sa divortam pentru totdeauna: nu misca deloc electromotoul, desi bateria nu descarcata. Asta mi se pare culmea: ma dau jos din masina ca sa iau ceva de-acasa, si in 5 minute ma sui inapoi la volan si PA! Deci fiti atenti: dau la cheie si nu se aude decat vag de tot un tacanit care probabil vine din bendix. Am incercat s-o pornesc "manual" cu surubelnita in ax si contactul pus, si tot nimic. Cate milioane mai trebuie sa scot ca sa-i fac un vant din fata blocului sa n-o mai vad in veci? desfa electromotorul si fa-i o revizie schimba perii si bucse http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1113829 This post has been edited by bygy007: 26 Feb 2008, 00:03 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
droooopy, totusi eu cred ca este de la alternator, te-a tinut cateva drumuri masina cu acel curent din baterie si acuma s-a cam dus. Verifica pe banc daca chiar debiteaza curent alternatorul, asta in cazul nu ai verificat bobinajul, carbunii sa stea bine pe rotor si diodele
![]() Orice e nou, nu inseamna ca si merge (daia exista garantia ![]() |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
Merced |
![]()
Post
#12
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Am patit cu masina unui prieten ceva similar. El avand fire multe rupte de pe bornele bateriei, cand venea vorba sa dea la automat abia invartea motorul, desi bateria era noua si restul consumatorilor mergeau brici. De fapt si la mine am patit ceva de genu', am dat la automat pana a crapat o borna. Reomand fire cu borne de calitate, groase, solide si daca se poate la legatura dintre cele doua sa nu iasa firicelele de cupru in aer, ci sa fie incapsulate in plumbul bornelor. Eu am pus un set d-asta asta vara si n-am mai avut probleme de atunci.
This post has been edited by Merced: 26 Feb 2008, 12:18 |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
KTC |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 3 May 06 From: BUC -IF ![]() |
confirm ce spune merced. verifica contactele, cat de strans e cablul in borna, etc. Am patit si eu aceasi faza cu electromotorul.
|
--------------------
Dacia
1310
`85 (54cp)
- IF 75 KTC BMW 325i `93 (192cp) - B 95 KTC
|
|
Bullix |
![]()
Post
#14
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Stiu ce este acela un solenoid si unde vine. Si stiu ca poate fi o problema de conectica. Dar mi se pare anormal sa se intample totul dintr-o data. Am sa verific si revin cu detalii. Multumesc!
|
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
Merced |
![]()
Post
#15
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Eu personal am postat legat de problema celui care a deschis topicul. La tine e clar ceva pe la electromotor. Nici daca tine cineva apasat cu surubelnita in ax cand tu iar tu dai la cheie nu vrea sa invarta?
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.176 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
si la mine s-a intimlat dintr-o data nu a mai vtrut sa invirta cum trebuie nu a mai facut nimic am desfacut electromotorul si am constatat ca rotorul era topit la colector l-am strunjit pina l-am adus cit de cit asa cum trebuie urmeaza sa il montez , o sa incerc sa fac niste poze cu explicatii pentru montare , demontare
This post has been edited by bygy007: 26 Feb 2008, 12:51 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Tux |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 12 November 06 ![]() |
Salut,
Si eu am patit aceeasi chestie legata de invartirea greoaie a motorului. In final s-a dovedit a fi pompa de apa intepenita. La cald se invartea relativ usor, dar la rece abia putea fi miscata cu mana. Merita verificat. ![]() Bafta! |
--------------------
Dacia
1300
1982
- B##TUX
|
|
mitu2002 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 30 June 07 From: onesti ![]() |
si eu am avut aceiasi problema adica ori nu cupla electro motorul (se misca numai surubelul de la solenoid dar nu cupla sau nu se misca nimic dar se auzea celebrul clik )am dat electro motorul jos de 3 ori in 3 zile pina mam pris de faza (intre timp am schimbat solenoid perii si rotor) dar la fel facea pina am obresvat ca face clic dar solenoidul nu atrage surubelul ala inauntru desi am facut proba in casa la baterie si invirtea super bine... deci de unde venea clicul
![]() ![]() Rezolvare dat releu jos curatat contactul cu caroseria si pus un surub cu piulita in loc se holsurubul care mergea in gol si acum porneste f bine ![]() stiu ca a mai zis cineva pe forum ca are releu de pornire .... ei am si io la fel ![]() This post has been edited by mitu2002: 5 Mar 2008, 10:02 |
--------------------
pescariador amator
Megane 2 1.6 -16v
2006
- BC 06 AMX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 08:43 |