REZOLVARE problema consum baterie cu motorul oprit, Pt. cei care ve-ti intampina aceasta problema
![]() ![]() ![]() |
REZOLVARE problema consum baterie cu motorul oprit, Pt. cei care ve-ti intampina aceasta problema
gelogan |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 26 November 15 ![]() |
|
||
--------------------
logan
laureat
2006
|
|||
dstdan |
![]()
Post
#2
|
![]() Damian Stefan Tolbariu-Dan dst Team Group: Members Posts: 343 Joined: 6 November 13 From: Mures autoservice Team DST Dan ![]() |
Pai, cred ca ai gresit, ai aceeasi valoare a consumului?!!
|
--------------------
Dacia,Renault,VW -
1310, Megan, Tiguan
1997, 2003, 2008
- TAM Mintile luminate discuta idei, mintile mediocre discuta evenimente, mintile reduse discuta oameni!
D.S.T.DAN Team |
|
gelogan |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 26 November 15 ![]() |
salut. Nu , inainte, ieri, cand imi descarca bateria arata pe aparat , pe ampermetru 0,70 Ah . Acum , dupa ce am schimbat releul de incarcare , imi arata 0,09. Ceea ce am inteles ca e tensiunea normala. Deja mi s-a facut verde becul acela de control, ochiul magic cum i se spune , de la baterie. si la 4 ore de cand a fost oprita masina imi arata la baterie o tensiune de 12,33 volti. Releul de incarcare imi papa bateria in parcare cu motorul oprit.
This post has been edited by gelogan: 27 Nov 2015, 16:47 |
--------------------
logan
laureat
2006
|
|
dstdan |
![]()
Post
#4
|
![]() Damian Stefan Tolbariu-Dan dst Team Group: Members Posts: 343 Joined: 6 November 13 From: Mures autoservice Team DST Dan ![]() |
Normal sa stii ca este sub 0.05 A, cand cumperi o baterie noua, daca ai mai mult de 0.05 A consum, dupa 1-2 min. dupa ce ai scos cheia din contact, astia evita sa-ti dea garantie la ea. Sa stii ca tot ai o problema undeva, zic eu, fara suparare !
![]() <span class='edit'>27 Nov 2015, 17:55:</span> 0.09 A x 100 ore (cam 4 zile) = 9A Bateria are apx. 60 A, deci in max. 20 salut baterie daca nu mergi distante mai lungi cu ea , sa apuce sa se incarce, iar acum iarna, sigur iti spun, in max. 10 zile nu o mai pornesti, daca nu e noua This post has been edited by dstdan: 27 Nov 2015, 17:11 |
--------------------
Dacia,Renault,VW -
1310, Megan, Tiguan
1997, 2003, 2008
- TAM Mintile luminate discuta idei, mintile mediocre discuta evenimente, mintile reduse discuta oameni!
D.S.T.DAN Team |
|
gelogan |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 26 November 15 ![]() |
Aaaa, nu ma supar, multumesc mult chiar, am sa fiu atent in continuare. Dar cred ca daca mai asteptam putin, scadea la 0,05, caci, imediat dupa ce am oprit motorul am pus ampermetru si imi indica 0,18 si in maxim 10 secunde a scazut la 0,09 . Am sa mai masor si am sa astept mai mult, sa vad daca mai scade. Oricum , cel mai bun control e faptul ca mi s-a inverzit ochiul acela la baterie. Nu l-am mai avut verde de vre-o 3 luni, probabil de cand s-a ivit problema cu releul.
|
--------------------
logan
laureat
2006
|
|
dstdan |
![]()
Post
#6
|
![]() Damian Stefan Tolbariu-Dan dst Team Group: Members Posts: 343 Joined: 6 November 13 From: Mures autoservice Team DST Dan ![]() |
Daca e verde inseamna ca acumulatorul e incarcat, ia-l in casa pune-l pe redresor (unul bunicel e vreo 65 lei), tine-l min. 12 ore la incarcat.
Mai repeta masuratorile inca odata astfel : Dupa ce ai oprit motorul, iesi din masina, -lasa capota deschisa, -cupleaza aparatul de masura ptr. a masura amperajul/consumul de curent, scotand borna plus si intercaland aparatul (fizat pe 10 A] -astfel realizat, cupleza alarma si inchide centralizata usilor - dupa 3-5 minute vazi cat indica Asta e consumul real in stationare, parcare, cu toate elementele active si/sawu inchise stinse(becuri) This post has been edited by dstdan: 27 Nov 2015, 17:19 |
--------------------
Dacia,Renault,VW -
1310, Megan, Tiguan
1997, 2003, 2008
- TAM Mintile luminate discuta idei, mintile mediocre discuta evenimente, mintile reduse discuta oameni!
D.S.T.DAN Team |
|
gelogan |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 26 November 15 ![]() |
Eu cu acest redresor incarc bateria ( foto ). In poza cu aparatul de masura, tensiunea de 11,6 Volti este cea masurata de aparat la clestii redresorului, fara sa fie conectata bateria.
Attached thumbnail(s) IMG_20151125_102855.jpg ( Size: 1.81mb ) Number of downloads: 170 IMG_20151125_102916.jpg ( Size: 2.04mb ) Number of downloads: 173 |
--------------------
logan
laureat
2006
|
|
dstdan |
![]()
Post
#8
|
![]() Damian Stefan Tolbariu-Dan dst Team Group: Members Posts: 343 Joined: 6 November 13 From: Mures autoservice Team DST Dan ![]() |
Vezi ca ti-am dat un raspuns/parere pe postul celalalt deschis de tine !
|
--------------------
Dacia,Renault,VW -
1310, Megan, Tiguan
1997, 2003, 2008
- TAM Mintile luminate discuta idei, mintile mediocre discuta evenimente, mintile reduse discuta oameni!
D.S.T.DAN Team |
|
bygy007 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.176 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(gelogan @ 27 Nov 2015, 16:38) Salut. Am rezolvat. Acum arata la aparat , pe ampermetru 0,09 . Problema a fost de la releul de incarcare . Dupa ce am scos casetofonul, am dat jos becul de la portbagaj, am verificat sigurantele una cate una , tot aveam acel consum de 700mAh pe ampermetru . In momentul in care am desfacut cu cheia de 13 plusul de la alternator, firul acela gros, a disparut si tensiunea de pe ampermetru. Am schimbat releul, ( pret 130 lei ) si acum, la verificarea cu ampermetru imi indica 0.09. SPER sa fie de ajutor cuiva ceea ce am scris daca se va lovi de aceasta problema. ![]() ![]() ![]() ai dat curent cuiva , ai pus bornele invers la baterie? 0,09 sint 90mA cam mare totusi , dar si la mine se duce pe la 70-80 si am bateria originala inca , sper sa mai tina si iarna asta |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
gelogan |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 26 November 15 ![]() |
am inteles ca pana in 100-150mAh ar fi ok
|
--------------------
logan
laureat
2006
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.627 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
cam 30-50 e ok
|
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
dragon58 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 9 February 15 ![]() |
@gelogan
"am inteles ca pana in 100-150mAh ar fi ok " Intensitatea curentului electric nu se masoara in mAh! Inca una: "a disparut si tensiunea de pe ampermetru" Ceva fizica de clasele 5-8 nu cred ca ar strica. |
--------------------
Dacia
Logan
2015 / Laureate
- B58YKC
|
|
gelogan |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 26 November 15 ![]() |
da, nu prea sunt in domeniu.
![]() ![]() ![]() 28 Nov 2015, 23:53: QUOTE(dragon58 @ 28 Nov 2015, 22:47) @gelogan "am inteles ca pana in 100-150mAh ar fi ok " Intensitatea curentului electric nu se masoara in mAh! Inca una: "a disparut si tensiunea de pe ampermetru" Ceva fizica de clasele 5-8 nu cred ca ar strica. Recunosc , nu prea ma pricep. ![]() ![]() ![]() This post has been edited by gelogan: 28 Nov 2015, 23:53 |
--------------------
logan
laureat
2006
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 07:54 |