Renault Megane 3 1.6 16V, Jurnalul lui Zohan
![]() ![]() |
Renault Megane 3 1.6 16V, Jurnalul lui Zohan
Laurentziu83 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Attached thumbnail(s) 17376_103419283013552_100000364415295_90249_2445783_n.jpg ( Size: 47.98k ) Number of downloads: 3181 17376_103419286346885_100000364415295_90250_1578631_n.jpg ( Size: 40.75k ) Number of downloads: 3381 17376_103419289680218_100000364415295_90251_8168309_n.jpg ( Size: 32.14k ) Number of downloads: 3131 382000_290773894278089_100000364415295_1029374_1840292302_n.jpg ( Size: 112.81k ) Number of downloads: 3201 20122009_010_.jpg ( Size: 190.95k ) Number of downloads: 3230 Img_009_.jpg ( Size: 265.69k ) Number of downloads: 865 Img_143_.jpg ( Size: 250.18k ) Number of downloads: 916 Img_656_.jpg ( Size: 286.75k ) Number of downloads: 796 IMG_0217.jpg ( Size: 866.77k ) Number of downloads: 589 IMG_0332.jpg ( Size: 829.68k ) Number of downloads: 634 IMG_0378.jpg ( Size: 1.08mb ) Number of downloads: 829 IMG_0860.jpg ( Size: 607.74k ) Number of downloads: 769 IMG_1236.jpg ( Size: 616.46k ) Number of downloads: 599 IMG_1311.jpg ( Size: 634.26k ) Number of downloads: 777 IMG_1470.jpg ( Size: 1.38mb ) Number of downloads: 754 IMG_1482.jpg ( Size: 852.64k ) Number of downloads: 512 IMG_2138.jpg ( Size: 723.36k ) Number of downloads: 632 IMG_2171.jpg ( Size: 651.21k ) Number of downloads: 665 |
||
--------------------
.
.
.
|
|||
madkat |
![]()
Post
#2
|
![]() ™™™™™™™™™ Group: Members Posts: 2.351 Joined: 3 May 05 From: Bucuresti ![]() |
multi km fara probleme
intr-adevar cand m-ai dat la o intalnire cu meganul asta, am fost foarte placut impresionat. este un real progres fata de cusca cu greieri numita m2. Si antifonarea si finisajele mi s-au parut net superioare (cat poate totusi reno, sa nu exageram ![]() |
--------------------
Alfa Romeo & VW
156 2.5 V6 & Bora TDI
1999 & 2001 Hoping for the best, and expecting the worst
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#3
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.854 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Misto masina, multi km fara probleme. Si eu am tot Little Wil, mi se par cele mai bune antene...
|
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
Alex4u |
![]()
Post
#4
|
![]() Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie ![]() |
pe cati ani ai bagat leasingu?
|
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
iulian'71 |
![]()
Post
#5
|
![]() membru uneori batut in cap Group: Members Posts: 895 Joined: 18 April 10 ![]() |
Faina masina si dotata destul de bogat la un pret competitiv fara concurenta. Cand s-au lansat in aprilie 2009 am fost la test si am condus aceiasi motorizare ca a ta. Ce nu prea mi-a placut a fost cutia de viteze in 6tr. destul de scurta aceasta nefavorizand consumul in ultima treapta, la 3000n/min cca. 120km/h, dar asta nu este decat a mea parere si las pe posesori sa-si declare ofurile. Ar mai fi locurile din spate in cazul in care la volan se afla un lungan ca mine. Ce am remarcat ca un plus confort fata de al meu scunele mai bine profilate si AC-ul automat bizona.
|
--------------------
Renault
Megane sedan/ Kadjar
Expr. 1.5dci85cp.2009/Business 2018 1.5dci 110cp
- GL-07-*** Mersul pe jos face piciorul...peste 45.
Grabeste-te incet. |
|
padre |
![]()
Post
#6
|
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Ati facut o estimare ref. la distanta de la care functioneaza (receptionati si sunteti rceptionati) antena Little Wil? Eu am ML 145 dar parca e prea mare si ma bate gandul sa o schimb.
Sa stapanesti masina cu placere, eu am fost foarte multumit de M2, sunt convins ca M3 este o evolutie pozitiva. |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
@Alex4u: pe 5 ani e leasingul. Probabil tot atat o voi tine. Momentan nu am nevoie de altceva mai bun, doar sa fie benzina mai ieftina, ca masina nu consuma cine stie ce.
@iulian71: intr-adevar, a 6-a se putea mai lunga, la 110 ai 3000 de ture, la 140 ai cam 4000 de ture, practic e mai scurta decat a 5-a la Cielo, prin urmare consumul creste peste 7 la peste 120 km/h, la 140 deja sare de 8. Insa daca asa a facut-o fabricantul, probabil a stiut de ce. Spatiul in spate este mic, intr-adevar, dar la mine in spate nu prea au stat persoane mai inalte de 1.65, asa ca n-a deranjat prea mult, iar eu am 1.76, asa ca nu-l dau prea mult in spate. 95% din timp la mine in spate nu sta nimeni. Scaunele fata sunt intradevar foarte bine profilate, n-au nici o legatura cu scaunele de pe Symbol-ul anterior. @padre: ca raza de actiune, nu stiu ce sa zic, undeva pana in 10 km, clar nu bate in tot Bucurestiul, dar jumatate din el tot il acopera. Per total sunt foarte multumit de antena, mai ales ca, degeaba poti receptiona de departe daca nu poti fi auzit departe. Joi seara am facut un drum Bucuresti-Ploiesti-Buzau si retur pe aceeasi ruta si, cod galben fiind, am stat tot timpul pe info trafic si am aflat tot ce aveam nevoie. Nu stiu ce raza de actiune are Midland-ul, dar stiu sigur ca e prea mare pentru mine, odata ca antena mea incape foarte bine in portbagaj si, in al doilea rand, ca si cu ce am tot o ating cand intru in parcari subterane gen Otopeni sau Afi. ML-ul probabil l-as rupe. Statia si antena le-am luat de la CB Mania, pe M Eminescu, iar calibrarea am facut-o tot acolo. Antena a fost 120 de lei, montajul si calibrarea 30. De masina sunt extrem de multumit, singurii greieri discreti pe care ii are sunt la polita portbagaj, dar si ei s-au dus de cand trece cablul de la antena pe acolo. Imi aduc aminte si acum cand am facut drive-test-ul, cum imi spunea cel care mi-a vandut-o ca "nici nu zici ca-i Reno" atunci cand esti la bordul ei. This post has been edited by Laurentziu83: 4 Feb 2012, 18:43 |
--------------------
.
.
.
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#8
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Pai ce facem... avem reno si sticker cu deuuclub?
![]() Mie cel mai mult la masina asta imi place bordu' ![]() |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#9
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Dacă-i puneau și label Tefal era perfect!
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Stickerul e pe luneta deoarece sunt membru si acolo de 8 ani.
La bord e foarte practic vitezometrul digital, realizezi mult mai rapid daca cumva ai depasit viteza legala. Din pacate insa, acum vitezometrul digital se mai aduce doar pe versiunile de varf. Chiar realizase ceva bun Renault cu aceasta masina, dar s-a decis mai apoi sa dea cu mucii in fasole. |
--------------------
.
.
.
|
|
cdadan |
![]()
Post
#11
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Cutia M6 a stat pe 1.6 cam un an, dupa care a fost inlocuita cu ... M5.
![]() Destul de insetat agregatul, parerea mea. Apropo, pielea si butoanele de pe volan sunt de mare angajament. ![]() |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Este el cam insetat, dar asta era nivelul de tehnologie oferit in acesti bani, motor 1.6 16V lansat in 1998, cu defazor pe admisie, montat pe o masina de 1.3 tone. Nici versiunile 1.4 Tce nu-s mai economice.
Ce mi se pare curios e ca multi se plang ca se toceste pielea de pe volan; la mine arata ca in prima zi. |
--------------------
.
.
.
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#13
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Păi numai BMW iese pe primul loc la vânzări de mașini premium cu volane de plastic.
![]() Vitezometrul digital e util și pentru că de obicei are o eroare constantă față de viteza reală, plus că se poate ajusta să indice corect, inclusiv când se schimbă diametrul roților. |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#14
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 4 Feb 2012, 15:21) cand am iesit in extraurban si i-am dat pana la 160 la ora si am vazut cum se lipeste de asfalt, am zis ca asta-i masina[...]Tinuta de drum este excelenta, masina se lipeste pe sosea, caroseria este foarte rigida si nu se simte ca s-ar torsiona in vreun fel, la fel si trenul de rulare in viraje tendinta e de derapaj si nu de rasturnare, anvelopele (mai ales cele de iarna) pierd aderenta mai repede fata de cat ar putea duce caroseria si motorul, posibil cu niste anvelope mai aderente sa se imbunatateasca acest lucru[..]Un inconvenient al suspensiei rigide se simte pe drumurile judetene ondulate, acolo unde cu Symbolul o tineam in 140 fara nici o jena, cu Megane-ul e inconfortabil peste 120. Dar asta e, nu le poti avea pe toate. Nu stiu cum dracu se face, da toata lumea care a condus M3 a spus ca suspensia este confortabila. Si apropo de torsiune, daca pui cricul pe fata se ridica si roata spate de pe sol? |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#15
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Il auzi acu' ca spune ca se ridica roata din spate, dar din coltul opus
![]() |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
@Ironick, n-am spus ca nu e confortabila, ci doar ca e rigida.
Faza cu cricul n-am incercat-o, n-am avut nici o pana pana acum. Imi aduc aminte ca la Symbol am incercat odata sa pun cricul mai pe mijloc si a inceput sa se indoaie pragul. ![]() This post has been edited by Laurentziu83: 4 Feb 2012, 19:57 |
--------------------
.
.
.
|
|
clr |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Frumoasa masinuta. Sa te bucuri de ea (ma rog, e o figura de stil dupa 3 ani, dar na, tu ai decis cand sa faci jurnalul
![]() Cat despre QUOTE(Laurentziu83 @ 4 Feb 2012, 15:21) Vezi ca nu trebuie sa accepti musai ce-ti baga leasingul pe gat. Am colegi care si-au facut RCA unde au considerat ei si "le-au dat peste bot" celor de la leasing (e adevarat, era alta societate de leasing - ma gandesc ca tu ai mers pe cel standard la Renault - posibil sa mai depinda si de contract). LE: de unde si pana unde .... Zohan ? ![]() This post has been edited by clr: 4 Feb 2012, 21:38 |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Leasingul e prin BCR, firma alor mei lucreaza bine cu ei, CASCO-ul e la Ommniasig, implicit si RCA-ul trebuie sa fie tot acolo pentru a avea acoperire externa. Si, cum ies destul de des din tara cu masina, e bine sa fiu acoperit. N-am mai vrut CASCO la BCR pentru a nu mai avea faze penibile gen "adus spoilerul de Symbol in sediul asiguratorului ca sa se convinga ca nu s-a pus pe alta masina".
![]() Ca sa schimb CASCO-ul, e mai complicat, plus ca, oricum tarifele la polite variaza de la un an la altul, unii ieftini intr-un an pot fi cei mai scumpi anul urmator. Numele de Zohan a venit odata cu numerele de inmatriculare definitive. Asa s-a nimerit. La Matiz s-au nimerit initialele de la Marlboro, la Symbol a fost CPU, procesor. Cum orice vede masina si implicit numerele astea, la asta se gandeste, e clar ca nu va avea alt nume. Altfel nu obisnuiesc sa dau nume la masini, le pun benzina pe la un capat, lichid de parbriz la celalalt, revizia odata pe an, presiunea in roti din cand in cand, spalat odata la cateva luni si in rest, drum bun ! Megane-ul are perioade lungi in care sta in parcare, uneori si 2 saptamani nu e nici macar descuiat, dar cand iese din parcare, face macar 500 de km. Cand stateam in Galati, ma intreba un vecin la ce mi-am luat masina daca o tin in parcare (el facand 10 mii de km in 2 ani, acasa-servici). Nu i-a venit sa creada cand a vazut ca facusem 20 de mii de km intr-un an si ceva. This post has been edited by Laurentziu83: 4 Feb 2012, 21:54 |
--------------------
.
.
.
|
|
St |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.466 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
@clr Cand zice despre RCA cred ca se referea la faptul ca-i scump pentru 1.6, iar motivul este leasingul (RCA pe PJ este dublu fata de PF)
This post has been edited by St: 4 Feb 2012, 22:11 |
--------------------
Ford/ BMW
Mondeo/ 650GS
2018/ 2004 Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#20
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Nu, n-are nici o legatura. Stiu bine ca sunt destule masini mult mai bune ca a mea, eu aici nici nu incerc sa o laud, nici sa o fac de ras.
Pe scurt, imi place, sunt multumit de ea si ma simt bine in ea. Cand am cumparat-o, doar Honda Civic mi-ar fi placut mai mult. Acum insa da mai bine designul ceva mai sobru al Megane-ului. This post has been edited by Laurentziu83: 4 Feb 2012, 22:31 |
--------------------
.
.
.
|
|
cdadan |
![]()
Post
#22
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
A, nu, motorul 1.8 140 CP si ar fi fost si ceva mai scurta masina, mai buna la parcari.
This post has been edited by Laurentziu83: 4 Feb 2012, 22:35 |
--------------------
.
.
.
|
|
iulian'71 |
![]()
Post
#24
|
![]() membru uneori batut in cap Group: Members Posts: 895 Joined: 18 April 10 ![]() |
@iulian71: intr-adevar, a 6-a se putea mai lunga, la 110 ai 3000 de ture, la 140 ai cam 4000 de ture, practic e mai scurta decat a 5-a la Cielo, prin urmare consumul creste peste 7 la peste 120 km/h, la 140 deja sare de 8. Insa daca asa a facut-o fabricantul, probabil a stiut de ce. Spatiul in spate este mic, intr-adevar, dar la mine in spate nu prea au stat persoane mai inalte de 1.65, asa ca n-a deranjat prea mult, iar eu am 1.76, asa ca nu-l dau prea mult in spate. 95% din timp la mine in spate nu sta nimeni. Scaunele fata sunt intradevar foarte bine profilate, n-au nici o legatura cu scaunele de pe Symbol-ul anterior. Apropo eu nu vorbeam de symbol fiindca in ala nu prea incap (am 1.90 si usor peste 100 kg) si nici nu m-am gandit vreodata sa-mi achizitionez ci de M2, dar am avut prima masina un Oltcit in care incapeam. |
--------------------
Renault
Megane sedan/ Kadjar
Expr. 1.5dci85cp.2009/Business 2018 1.5dci 110cp
- GL-07-*** Mersul pe jos face piciorul...peste 45.
Grabeste-te incet. |
|
cdadan |
![]()
Post
#25
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
iulian'71 |
![]()
Post
#26
|
![]() membru uneori batut in cap Group: Members Posts: 895 Joined: 18 April 10 ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane sedan/ Kadjar
Expr. 1.5dci85cp.2009/Business 2018 1.5dci 110cp
- GL-07-*** Mersul pe jos face piciorul...peste 45.
Grabeste-te incet. |
|
clr |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 4 Feb 2012, 21:52) Leasingul e prin BCR, firma alor mei lucreaza bine cu ei, CASCO-ul e la Ommniasig, implicit si RCA-ul trebuie sa fie tot acolo pentru a avea acoperire externa. Si, cum ies destul de des din tara cu masina, e bine sa fiu acoperit. ....... Nu stiu ce problema ai tu, dar eu de vreo 5 ani numai la Omniasig am CASCO, iar de 2 ani pe polita scrie clar ca primesc automat si extern fara sa fie nevoie sa am RCA la ei. Chiar am avut o surpriza acum doi ani, imi facusem RCA (care atunci chiar era semnificativ mai scump decat la altii) la Omniasig tocmai pentru a extinde automat si extern, iar dupa 2 luni cand mi-am reinnoit polita CASCO am constatat cu stupoare ca scrie chestia asta. L-am intrebat pe broker, iar acesta mi-a raspuns zambind ca da, e un bonus pe care Omniasig il da automat ![]() Clauza.jpg ( Size: 77.58k ) Number of downloads: 403 This post has been edited by clr: 5 Feb 2012, 13:29 |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
l@u |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
Masina ar fi fost ok daca ar fi avut un cerc sau mai multe in bot.!
|
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cdadan @ 4 Feb 2012, 19:07) Cutia M6 a stat pe 1.6 cam un an, dupa care a fost inlocuita cu ... M5. ![]() Destul de insetat agregatul, parerea mea. Apropo, pielea si butoanele de pe volan sunt de mare angajament. ![]() meganul de vest a avut tot timpul 6 viteze, vezi breakul. 5 viteze au ps pe varianta low cost, care e un fluence hatchback cu forma de megan 3. bafta |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#30
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(iulian'71 @ 5 Feb 2012, 08:16) consumul creste peste 7 la peste 120 km/h, la 140 deja sare de 8. Insa daca asa a facut-o fabricantul, probabil a stiut de ce. E a stiut pe naiba, atat a putut sa scoata fara doreasca sa investeasca suplimentar. Si-a dorit o marja mare pe unitate si gata.Cu cateva modificari se poate ajunge la consumul asta: bscap0000.jpg ( Size: 28.45k ) Number of downloads: 502 This post has been edited by IRONICK: 8 Feb 2012, 10:49 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 06:39 |