Renault Symbol, 1,5 dci
![]() ![]() |
Renault Symbol, 1,5 dci
slider2 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
|
||
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|||
diesel_power |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Stii tu chestia aia "this thread is worthless without pics"
![]() N-ai spus ce motorizare ai. Varianta de echipare este ori Fidji ori Music. |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#3
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
unucincideceii bre, scrie in titlu.
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
slider2 |
![]()
Post
#4
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
@iulik cred ca diesel power se referea la care din variantele 1,5 dci. ma rog in talon este trecut 62kw, dar eu cred ca are 63, prin urmare 85cp.
urmeaza sa atasez poze si sa mai scriu cateceva 3 Nov 2013, 20:24: Desi nu intentionam sa pun poze pentru ca nu aveam, neobisnuind sa-i fac fotografii, totusi o sa uploadez cateva pe care le-am facut azi. Masina este cam murdara, si inca n-am pus rotile de iarna si pe spate pentru ca una din roti am gasit-o desumflata si n-am apucat s-o duc la vulcanizare. Kilometrajul actual, am modificat si in primul post unde scrisesem mai putin cu 1000 km. 20131103_143155.jpg ( Size: 1.12mb ) Number of downloads: 1323 Distanta parcursa de la ultima resetare 20131103_143205.jpg ( Size: 1.29mb ) Number of downloads: 1378 Litri de motorina consumati pe distanta parcursa 20131103_143211.jpg ( Size: 1.26mb ) Number of downloads: 1321 Consumul mediu actual 20131103_143217.jpg ( Size: 1.23mb ) Number of downloads: 1298 Distanta pe care o mai pot parcurge daca pastrez acelasi stil de condus 20131103_143227.jpg ( Size: 1.28mb ) Number of downloads: 1295 Viteza medie obtinuta 20131103_143235.jpg ( Size: 1.19mb ) Number of downloads: 254 20131103_143256.jpg ( Size: 2.13mb ) Number of downloads: 379 3 Nov 2013, 20:27: Urmarile incidentului cand i-a scapat piciorul de pe ambreiaj 20131103_143327.jpg ( Size: 1.79mb ) Number of downloads: 433 Urmarile incidentului cand m-a atins usor taximetrul 20131103_143337.jpg ( Size: 1.39mb ) Number of downloads: 385 Urmarile incidentului cand am gasit bara fata atinsa 20131103_143316.jpg ( Size: 1.57mb ) Number of downloads: 360 3 Nov 2013, 20:29: Si o poza cu tapiteria masinii care mie unul imi place 20131103_143722.jpg ( Size: 1.61mb ) Number of downloads: 396 3 Nov 2013, 20:47: @diesel_power desi am factura masinii, nu stiu unde am pus-o si nu mai imi aduc aminte de pe ea decat pretul masinii, si anume 12.000 euro. prin urmare nu stiu nivelul de echipare. la ph3-ul de la munca aveam scris pe un bandou fidji, caci acest nivel de echipare era. la symbolul meu am pe ambele bandouri scris doar dci. de asemenea la nivelul de echipare music stiu ca era ca si dotare radio-cd cu mp3, ceea ce eu n-am. This post has been edited by slider2: 3 Nov 2013, 20:47 Attached thumbnail(s) 20131103_143347.jpg ( Size: 2.18mb ) Number of downloads: 401 20131103_143358.jpg ( Size: 2.11mb ) Number of downloads: 310 20131103_143414.jpg ( Size: 1.92mb ) Number of downloads: 332 20131103_143427.jpg ( Size: 1.74mb ) Number of downloads: 342 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
hellcat |
![]()
Post
#5
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Echiparea e "dinamique".
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#6
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Mijto. Multi kmp !!
Mie totusi nu imi plac mortaciunile alea de pe bord / parbriz si nici stickeru' cu caufland. |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
slider2 |
![]()
Post
#7
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
revenind la masina sunt multumit de ea, mai ales ca tine cu buzunarul. rca-ul ma supara dar asta nu-i vina masinii ci a legilor din tara asta, am platit in august 485 lei pe jumatate de an
![]() motorasul trage destul de bine raportat la puterea produsa, nu m-a lasat niciodata, bine nici eu nu i-am cerut mai mult decat poate. pe langa asta masina in sine nu m-a lasat niciodata balta, m-a dus unde am vrut si cand am vrut. prin august am avut niste probleme cu pornirea si ma panicasem mai ales ca la auzul simptomelor mecanicul mi-a sugerat ca as avea celebra problema a piliturii. astfel porneam motorul si acesta murea imediat, apoi reuseam sa-l pornesc dupa ce puneam contactul de cateva ori si dadeam la automat destul de mult. problema a avut o rezolvare si o cauza foarte simple, respectiv un colt al capacului de protectie al motorului datorita vibratiilor a gaurit conducta de alimentare cu combustibil a pompei de injectie. n-am inlocuit conducta ci am taiat o bucatica din ea si am pus in locul respectiv un mic tub metalic si pe langa asta am taiat coltul capacului de protectie. anul trecut am experimentat si clasica problema a pompei de servodirectie de la symbol care s-a remediat cu ajutorul unei cunostinte cu experienta in aceasta problema. reparatia m-a costa 150 lei in conditiile in care am schimbat si lichidul de servodirectie. ce nu-mi place la ph4 sunt aeratoarele care fata de ph3 au o cursa foarte scurta si astfel fluxul de aer poate fi dirijat destul de putin. poate unora nu le place dar genul de aeratoare pe care le are loganul mi se par ideale, nu exista altele mai bune in opinia mea. in ceea ce priveste symbolul in sine recunosc este destul de inghesuit, as fi vrut sa am mai mult loc pe latime si desi in spate nu prea sta nimeni in afara de catelusa mea, as vrea totusi sa fie mai spatioasa. iar in ceea ce priveste portbagajul desi este mare si m-a multumit de cateva ori recunosc ca imi doream ca symbolul sa fi avut caroserie break. datorita gurii de incarcare mici nu se poate folosi spatiul portbagajului la capacitate maxima. deja mi-am fixat un fel de conditie pentru urmatoare masina si anume sa fie break. de asemenea as fi vrut ca masina sa fie mai silentioasa la rulare si sa fi avut pilot automat si cotiera. ultimele doua chestii pot sa le pun eu pe masina, dar cu ceva dificultati. aer conditionat automat as fi vrut sa aiba un buton "on", care sa aprinda afisajul si sa porneasca ventilatia. momentan daca este oprit il pot porni apasand butonul auto sau dezaburirea pentru parbriz, ceea ce face sa porneasca si aerul conditionat instantaneu ceea ce eu nu vreau. 3 Nov 2013, 21:37: QUOTE(Iulikk @ 3 Nov 2013, 21:23) Mijto. Multi kmp !! Mie totusi nu imi plac mortaciunile alea de pe bord / parbriz si nici stickeru' cu caufland. stickerul cu kaufland urmeaza sa fie dat jos, a fost pus acolo pentru un concurs la care visam si eu sa castig un duster. mortaciunile sunt doar doua, a treia este un saculet parfumat care mi s-a parut mai bun decat clasicii braduti. mortaciunile au valoare sentimentala si sunt primele cadouri primite de la sotia mea, la scurt timp dupa ce am inceput o relatie, si ar trebui sa ma reprezinte pe mine. nici mie nu-mi plac parbrizele impopotonate, dar astea doua vor ramane. pe cel atarnat de oglinda l-as pune la un maner de sustinere din spate dar o sa-l roada catelusa. @hellcat mersi de informatie. This post has been edited by slider2: 3 Nov 2013, 21:37 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#8
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
slider2 |
![]()
Post
#9
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
Sa fiu complet sincer eu as vrea banii de duster ca sa.mi iau un logan 2 mcv, desi as mai astepta un pic poate apare 1.2 tce sau dci110
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Daca te pasioneaza cotiera, eu mi-am luat Armster. Este cam scumpa, dar e singura care se potriveste perfect.
Cat despre pilot automat poti sa apelezi la userul sherlock. Iti poate activa pilotul automat existent in ECU-ul motorului. |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
Mariusgl |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 320 Joined: 28 September 09 From: Galati ![]() |
In postul 4 ai pus niste poze..Imposibil sa mai mergi inca 465 de km cu o linie de motorina.
Masina este frumoasa,sa te bucuri mult timp de ea fara incidente. |
--------------------
Renault Megane
Business Line
1.6 16v 2008
- GL-35-MRS Bă!Aprinde naibii farurile alea că-i noapte!
|
|
hellcat |
![]()
Post
#12
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Acea valoare e orientativa, intradevar in realitate nu mai ajungi sa faci 465 km, insa informatia nu e gresita.
Dupa pozitia acului in rezervor ar mai fi cca. 12-13-14 L, la consumul mediu afisat de 3,2%...cam ies cei 4 sute si ceva de km. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Eu am ajuns la concluzia ca e destul de precis computerul de bord. Valorile instantanee mai dau gres, dar media se apropie cu o eroare de 0.2 litri / 100km de realitate.
|
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
Mariusgl |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 320 Joined: 28 September 09 From: Galati ![]() |
M.oi insela eu,da' recunosc ca rezervorul de pe Clio e ciudat rau (nu stiu daca are aceeasi forma si la Symbol).Mereu ramane acul blocat la anumite gradatii,sunt bucuros ca i-aute ce putin consuma si deodata scade o linie.
![]() |
--------------------
Renault Megane
Business Line
1.6 16v 2008
- GL-35-MRS Bă!Aprinde naibii farurile alea că-i noapte!
|
|
hellcat |
![]()
Post
#15
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Nu e nimic ciudat, ai tu asteptari prea mari de la o solutie tehnica ce are si ea limitarile ei.
Indicatorul din bord nu poate afisa perfect liniar scaderea si din cauza formei neregulate a rezervorului si a deplasarii benzinei in rezervor in timpul deplasarii. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
slider2 |
![]()
Post
#16
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
@mariuasgl cum ti.au zis si colegii nu mai merg chiar atat dar pe aproape. Oricum acea valoare invlude si cei aproximativ 100 de km pe care ii faci cu becul rosu de la rezervor aprins. Uite.chiar o sa ma uit si o sa pun poza cat am mers in totalitate cand voi alimenta.
Mersi frumos de urari. Legat de cotiera m.am interesat si eu si m.am gandit la o solutie pentru a putea monta si alte modele in afara de cel de la armster care dupa mine are un pret piperat rau. Am citit si despre montarea pilotului automat, acum ceva timp, si din cate imi aduc aminte butoanele de control nu prea merg puse pe voland pentru ca acesta nu poate fi scos din cauza airbagului. De asemenea imi aduc aminte ca toata distractia costa cam 200 euro. |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Se pot pune butoane pentru pilot automat si pe volan, dar necesita un contact rotativ scump + butoane scumpe.
Butoanele mele de pilot automat sunt puse pe semi-cochilia inferioara a volanului, si toata distractia m-a costat 150 ron. |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
argon |
![]()
Post
#18
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu conteaza ca e complicat, ca merita toti banii, si eu o sunt pe cale sa-mi pun, la M2 e mai simplu.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
nonic |
![]()
Post
#19
|
![]() Together we can do more Group: Members Posts: 3.964 Joined: 22 May 09 From: Ploiesti ![]() |
Multi km fara incidente!
Imi aduc aminte de Symbolul meu care m-a dus fara probleme vreo 260k km, de consum pot sa spun numai ca era fantastic de mic si nici nu mergeam prea incet ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 dci
2004 Privilege Sedan
|
|
Tince1290 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru cititor Group: Members Posts: 1.795 Joined: 19 September 08 ![]() |
felicitari pentru masinuta!
eu am ph4 2008 pe benzina (1.4 75cp) cu 16.000 km iar parintii meu au ph3 2005 motor ca al tau dar 60.000 km...ambele merg exceptional de bine si cer foarte putini bani...consumul la diesel exact cum ai spus tu, extrem de mic (am facut si 1200 km cu un singur plin)...aeratoarele la ph4 foarte proaste (la mine s-au rupt deja 2, cele de pe ph3 sunt mult mai bune)...in rest, o alegere foarte buna...versiune de top ca dotari, numar decent de km, sursa de incredere si pret bun....felicitari si sa o stapanesti fara probleme! |
--------------------
-
-
-
|
|
slider2 |
![]()
Post
#21
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
Inca o data multumesc de urari, o sa revin cu o postare iar ceva mai lunga legata de rezistenta electrica pentru incalzirea habitaclului.
@diesel_power te.a costat 150 de lei absolut toata distractia adica activare functie, cablaj, butoane si bricolat? Ai probleme cu pilotul automat sau merge bine? Citeam pe topicul de la logan cum ca ar merge un pic in suturi 6 Nov 2013, 14:59: @tince ma gandisem la un moment dat sa incorporez aeratoare gen logan macar pe consola centrala si sa modific bordul cu fibra pentru a le face loc dar este cam complicat This post has been edited by slider2: 6 Nov 2013, 14:59 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
kum |
![]()
Post
#22
|
![]() Banat Group: Banned Posts: 2.408 Joined: 19 January 05 From: Galati ![]() |
![]() La mine dupa ce fac plinu' imi zice ca pot sa merg ceva peste 600 de km. Si am rezervor de aproape 70 de l ![]() |
--------------------
Laguna
2.0T
2006
- GL-15-... Sa te fereasca al de sus de prostu' ajuns in functie.
|
|
l@u |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Da. 150 lei cu manopera cu tot. Nu merge in suturi, merge bine. Singura problema este ca uneori intrerupe, se autoanuleaza. Treaba asta se intampla in medie cam la 20-30km.
Tocmai ce mi-am updatat softul de la ECU motorului in weekend, dar n-am apucat de atunci sa mai merg pe autostrada. Sunt curios daca au fixat bugul asta. Dar la cum se merge pe autostrazile de la noi, rareori vei apuca sa mergi 20km pe pilot automat, fara sa il anulezi manual. This post has been edited by diesel_power: 6 Nov 2013, 18:28 |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
kum |
![]()
Post
#25
|
![]() Banat Group: Banned Posts: 2.408 Joined: 19 January 05 From: Galati ![]() |
Cand merg la copitala o iau intotdeauna pe la Slobozia si apuc sa merg cca. 100 de km pe A2.
De fiecare data merg cu pilotul automat fara sa-l anulez deloc, cu exceptia intrarii la cate un PECO pentru pauza de cafea. In rest toata autostrada cu pilotul automat pe ON si folosesc doar butoanele + si -. Bineinteles, daca e vreo problema si trebuie sa incetinesc mai mult, normal ca se anuleaza. Dar cel putin ultimele drumuri nu a fost nici o problema => nu a fost nevoie. |
--------------------
Laguna
2.0T
2006
- GL-15-... Sa te fereasca al de sus de prostu' ajuns in functie.
|
|
l@u |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
cumetre el are AM tu ai OEM !
|
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
slider2 |
![]()
Post
#27
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
legat de problema mea cu incalzitul in habitaclu, sper sa obtin poate aici niste raspunsuri ca pe forumul reno n-am primit.
la masina mea am problema des intalnita cu "fiertul termoplonjoarelor". pentru cei care nu stiu la ce ma refer, symbolul diesel (nu stiu daca si benzinarele) are 3 bujii care ar trebui sa preincalzeasca antigelul. din pacate acestea se defecteaza si in momentul in care afara temperatura este de cel mult 6 grade in habitaclu se aude un zgomot ca un huruit pana cand motorul se incalzeste un pic. de obicei dureaza maxim 5 minute. zgomotul se aude doar in habitaclu, afara este in totalitate insesizabil. din pacate datele obtinute pe forumul reno despre rezolvarea problemei sunt putine, stiu doar ca la renault costa in jur de 500 lei. dar sunt useri la care dupa 1,5 ani de la interventia facuta la renault problema a reaparut. norocul este ca se poate circula cu masina fara probleme chiar daca nu se repara aceste termoplonjoare. de curand cand am facut revizia la mecanic i-am spus acestuia de termoplonjoare si de rolul lor in incalzirea mai rapida a habitaclului, acesta mi-a zis ca masina mea trebuie sa aiba rezistenta electrica pentru incalzire. eu i-am spus ca din cate stiu eu symbolul nu are aceasta optiune, ci doar loganul, numai ca mare mi-a fost surpriza cand mecanicul a scos rezistenta din locasul ei si a si testat-o, aceasta incalzindu-se destul de repede. problema este ca desi aceasta rezistenta se incalzeste eu in habitaclu nu primesc nici macar o bruma de aer cald pana la incalzirea propriu zisa a motorului. de asemenea de pe forumul reno am inteles ca modele de clio/symbol nu au ambele solutii tehnice si anume atat termoplonjoare cat si rezistenta, sau poate gresesc eu si am citit gresit. as vrea sa stiu cum pot face sa primesc aer cald de la rezistenta si daca "infunctionalitatea" ei are legatura cu termoplonjoarele. @diesel_power daca poti sa-mi dai mai multe detalii legate de pilotul automat ti-as fi profund recunoscator. as vrea sa stiu cine te-a ajutat, de unde ti-ai procurat cele necesare si eventual daca ai si niste poze cu functionalitatea butoanelor ar fi excelent. mersi anticipat 6 Nov 2013, 21:41: am gasit un filmulet pe care l-am facut acum vreun an si ceva in care am inregistrat huruitul cauzat de termoplonjoare mentionez ca zgomotul persista indiferent ce as face cu aeroterma masinii, adica chiar daca este oprita, pornita pe ventilatie, dezaburire, aer conditionat, etc. pe langa cotiera si pilot automat, as vrea sa montez pe masina niste bavete de noroi, in opinia mea acestea fiind destul de folositoare. si la symbolul de munca mi se intampla ca pe vreme urata rotile fata sa arunce mizerie pana pe clantele usilor This post has been edited by slider2: 6 Nov 2013, 21:41 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
hellcat |
![]()
Post
#28
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
kum |
![]()
Post
#29
|
![]() Banat Group: Banned Posts: 2.408 Joined: 19 January 05 From: Galati ![]() |
|
--------------------
Laguna
2.0T
2006
- GL-15-... Sa te fereasca al de sus de prostu' ajuns in functie.
|
|
espacern |
![]()
Post
#30
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(slider2 @ 6 Nov 2013, 22:37) de curand cand am facut revizia la mecanic i-am spus acestuia de termoplonjoare si de rolul lor in incalzirea mai rapida a habitaclului, acesta mi-a zis ca masina mea trebuie sa aiba rezistenta electrica pentru incalzire. eu i-am spus ca din cate stiu eu symbolul nu are aceasta optiune, ci doar loganul, numai ca mare mi-a fost surpriza cand mecanicul a scos rezistenta din locasul ei si a si testat-o, aceasta incalzindu-se destul de repede. problema este ca desi aceasta rezistenta se incalzeste eu in habitaclu nu primesc nici macar o bruma de aer cald pana la incalzirea propriu zisa a motorului. de asemenea de pe forumul reno am inteles ca modele de clio/symbol nu au ambele solutii tehnice si anume atat termoplonjoare cat si rezistenta, sau poate gresesc eu si am citit gresit. as vrea sa stiu cum pot face sa primesc aer cald de la rezistenta si daca "infunctionalitatea" ei are legatura cu termoplonjoarele. Cum bine ti-a explicat mecanicul termoplonjoanele nu au treaba cu incalzirea habitaclului. Aceste sunt pentru incalzirea lichidului de racire cu scop de reducere a poluarii cand motorul are temperatura joasa de functionare. Rezistenta electrica din interior este pentru confortul interior.....dar aceasta este comandata de UCH dupa date bine stabilite. Cu testerul CLIP poti verifica aceste setarii....daca doresti! @+ This post has been edited by espacern: 7 Nov 2013, 08:57 |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 06:38 |