Rezonanță la 100 km/h
![]() ![]() ![]() |
Rezonanță la 100 km/h
serge |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 20 June 05 From: IAȘI ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1400 break
- IS-92
|
|||
ydaniel |
![]()
Post
#2
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
pai e un zgoot aerodinamic dupa cum il descri tu!sau vibreaza ceva din masina@
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
serge |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 20 June 05 From: IAȘI ![]() |
|
--------------------
Dacia
1400 break
- IS-92
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#4
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
pai trepidati am avut si eu cauta la echilibrare anvelope,geometrie si acu ce crezi ca este mert sa nu fac urat!dar intai vezi poate nu neaparat da ceva poate nu e strans bine la galerie....ceva de genul astA!@
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
serge |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 20 June 05 From: IAȘI ![]() |
QUOTE(ydaniel @ 11 Jul 2005, 09:53) pai trepidati am avut si eu cauta la echilibrare anvelope,geometrie si acu ce crezi ca este mert sa nu fac urat!dar intai vezi poate nu neaparat da ceva poate nu e strans bine la galerie....ceva de genul astA!@ JAnte noi, cauciucuri noi, echilibrate, amortizoare și arcuri noi. Repet, dacă mototul nu trage, mașina se comportă bine și la viteze mai mari de 100 la oră. Eu bănuiesc duritatea saxofonului. NU poate fi vorba despre jante, table și alte prostii. Mașina intră în rezonanță, adică vibrează în toată splendoarea ei, scoțînd un sunet grav, ca de vapor. Evident, nu poate fi de la roți, nu? Mă interesează să știu, repet, ce sorți de izbîndă am dacă tai saxofonul și adaug un tub flexibil în toba intermedidară. |
--------------------
Dacia
1400 break
- IS-92
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#6
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
nu stiu ce modificari ai la esapament ,dar nu cred ca este de acolo,mai asteapta de alti forumisti idei!
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
serge |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 20 June 05 From: IAȘI ![]() |
MAi aștept. NU vreau să fac o operaține de pomană. CU toatte că nu e chiar atît de anevoioasă. Un fai, tăiat țeava, pus racordul, băgat la intrarea în toba intermediară.
|
--------------------
Dacia
1400 break
- IS-92
|
|
stasi |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 3 December 03 From: Iasi ![]() |
la mine face la fel. chiar cand stau. accelerez, si pe la 3000-3100 de turatii are exact vuietul de care zici. am ridicat-o, s-a uitat lumea, a inceput sa traga de toata pe dedesubt, au mai sudat ceva pe la toba finala, e fix la fel. zgomotul a aparut deodata sau asa mi s-a parut. nu facusem nimic special la masina.
|
--------------------
Dacia
Berlina 96
|
|
gattoman |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 24 December 04 From: --- ![]() |
|
--------------------
Tractor
U650 16v
z
- K-MR-589
|
|
serge |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 20 June 05 From: IAȘI ![]() |
QUOTE(gattoman @ 11 Jul 2005, 12:01) vezi daca gasesti ceva pe aici: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=3916&hl http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=3016&hl http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=13934&hl Am dat pe linkurile respective. Sînt din ce în ce mai convins că e o problemă de evacuare. CU atît mai mult cu cît vibrația (atît de legată încît devine sonoră), vuietul pare a se propaga de undeva de dedesupt, din zona tobei intermediare. O să încerc să îi pun racordul flexibil și să renunț la o bucată din saxofonul atît de dur... |
--------------------
Dacia
1400 break
- IS-92
|
|
emircea |
![]()
Post
#11
|
![]() membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara ![]() |
Vezi sa nu fie cutia de viteze. Nu-i musai sa fie evacuarea.
|
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
1981 / 1977 / 2009
- MH / TM / B Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|
andu911 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
pai chestia asta e la toate daciile...daca tu crezi ca un racord flexibil te-ar ajuta....ce mai stai ? chiar sunt curios de rezultat, nu de alta...dar vreau si eu
![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
gattoman |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 24 December 04 From: --- ![]() |
daca se rezolva nu uita sa ne scrii si noua cum ai facut.
|
--------------------
Tractor
U650 16v
z
- K-MR-589
|
|
serge |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 20 June 05 From: IAȘI ![]() |
QUOTE(andu911 @ 11 Jul 2005, 17:47) pai chestia asta e la toate daciile...daca tu crezi ca un racord flexibil te-ar ajuta....ce mai stai ? chiar sunt curios de rezultat, nu de alta...dar vreau si eu ![]() Fiți siguri că o să vă povestesc. Problema e că depind de acel "maț". Trebie să îl iau lamîna a doua, că de nou costă vreo 80 RON și nu mă prea bizui... Ar mai fi manopera etc. Dacă îl iau second, nu cred să trec de 50 RON, cu totul. Efectul ar fi acela că mai "desolidarizează" piesele mari și dure aflate în contact ferm, reducînd totodată volumul "dur" al eșapamentului. CHiar dacă, să zicem, problema ar fi de la cutie, rezultate de atenuare a zgomotului vor fi. O să vă povestesc imediat ce aflu și eu. |
--------------------
Dacia
1400 break
- IS-92
|
|
serge |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 20 June 05 From: IAȘI ![]() |
|
--------------------
Dacia
1400 break
- IS-92
|
|
to_the_limit |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 25 March 04 ![]() |
Aceeasi problema o am si eu la masina lu taicamiu,cred.
de la 95-100km/h rage ca nebuna in tr-5..un huiet de te doare capu la un drum de 150km... se poate sa fie si din cutie mi-a zis cineva..un rulment,etc am schimbat ulei completat la fel face. dar ma intreb de ce la masina mea din 99 nu face asa si pot merge linistit cu 100?? |
-------------------- |
|
Taxon |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 18 March 04 From: galati/ploiesti ![]() |
tot asa si la patrunjika mea
![]() numai ca eu am zgomot la 50-60 km/h (dar aici suspectez rotile), in schimb la 95-105 Km/h e taman simptoma descrisa de serge. |
--------------------
dacia
1300
1982
- ph-06-vgj ford fusion 2004 - gl-75-chr
|
|
Al Cap0nE |
![]()
Post
#18
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Aceasta rezonanta o ai intr-o anumit interval de turatii ? Sau se mentine si peste ~3000 rpm ?
|
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
Claudiopolis |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 29 July 04 From: Sibiu ![]() |
Exact la fel face si a mea!!! La 3000 turatii, la 95 Km/h, incepe vuietul. Mi se infunda urechile efectiv de la rezonanta. Singura fericita e nevasta-mea care stie acuma cand sa-mi dea un ghiont ca merg prea repede...
As vrea foarte mult sa scap de problema. Cred ca am postat si eu un topic pe tema asta, fara succes. M-au trimis toti la echilibrat, antifonat, etc.. Nu s-a rezolvat problema. Si suspectez si eu evacuarea... Spune-ne daca rezolvi ceva. |
--------------------
Dacia
1310 L
|
|
serge |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 20 June 05 From: IAȘI ![]() |
QUOTE(Claudiopolis @ 14 Jul 2005, 08:34) Exact la fel face si a mea!!! La 3000 turatii, la 95 Km/h, incepe vuietul. Mi se infunda urechile efectiv de la rezonanta. Singura fericita e nevasta-mea care stie acuma cand sa-mi dea un ghiont ca merg prea repede... As vrea foarte mult sa scap de problema. Cred ca am postat si eu un topic pe tema asta, fara succes. M-au trimis toti la echilibrat, antifonat, etc.. Nu s-a rezolvat problema. Si suspectez si eu evacuarea... Spune-ne daca rezolvi ceva. Dragii mei, am fost ieri cu un meșter mustăcios, oarecum prieten cu mine. L-am lăsat la volan, am așuns la pragul respectiv, a ascultat (vă mărturisesc faptul că vuietul se auzea acum, în fața "doctorului" mult mai discret; rămăseseră neschimbate însă trepidațiile) și mi-a spus că nu are nici un sens să tai saxofonul etc. Cică 100% e de la tobă (un tampon, un joc, cam așa ceva). Fac rost de timp și de o rampă și voi afla atunci mai multe. Vă țin la curent! Mulțumesc pentru susținere! Oricum, la dezechilibrare de roți, lucrurile se petrec altfel, mașina începe să "bată" excentric și să devină instabilă. Dragule Claud, dacă dăm de o afecțiune comună, îmi pare rău, dar va trebui să o dezamăgești pe soția ta cu viteze mai mari după remedierea defecțiunii. |
--------------------
Dacia
1400 break
- IS-92
|
|
serge |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 20 June 05 From: IAȘI ![]() |
QUOTE(Al Cap0nE @ 14 Jul 2005, 07:19) Pe răspunsul de la Claudiopolis vei vedea că a disgnosticat-o deja un meșter. Chestia e că atunci cînd am depistat defectul nu m-am aventurat la viteză mai mare, deoarece făcea un zgomot înfricoșător. Acum, fiind mai spteriată de meșter, nu a făcut chiar așa urît. Am dus-o mai sus și, după 105 la oră a început să se domolească. E de la evacuare. |
--------------------
Dacia
1400 break
- IS-92
|
|
to_the_limit |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 25 March 04 ![]() |
|
-------------------- |
|
llaure |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 4 July 05 ![]() |
Zi mai tata i-ai facut ceva, ca n-am priceput nimic pana acum. Masina mea face la fel si au vazut-o toti vracii din lume. Toti spun fel de fel de bazaconii, dar si eu sunt convins ca este din evacuare.
|
--------------------
Dacia
Break
- b25xlk
|
|
serge |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 20 June 05 From: IAȘI ![]() |
QUOTE(llaure @ 18 Jul 2005, 20:41) Zi mai tata i-ai facut ceva, ca n-am priceput nimic pana acum. Masina mea face la fel si au vazut-o toti vracii din lume. Toti spun fel de fel de bazaconii, dar si eu sunt convins ca este din evacuare. Încă nu am făcut nimic. Ce e drept, și eu mă cam aflu la răspîntia meșterilor! oricum, în cazul meu, părerea e unanimă: Evacuarea!. Acum, că o fi să pun racordul flexibil ori să schimb toba intermediară, ori să mai strîng un tampon voi vedea. Deoacamdată nu am cum să mă duc cu ea la dosctor. Săptămîna care vine voi merge și te țin la curent. Oricum, dacă se comportă la fel, e de la evacuare. Numai bine! |
--------------------
Dacia
1400 break
- IS-92
|
|
cosmin206 |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 20 July 05 ![]() |
Of,of a mea fosta berlina cand ajunge la aproape 100Km la ora mugeste de-ti dardaie si dintii in gura.Am cutie in 4 trepte,n-am turometru si am de asemeni o toba intermediara fabricata de "nea Gheorghe" din Mioveni pe undeva prin vreun fost CAP.Cert este ca pana sa vand masina si sa-i puna verisorul meu toba asta intermediara de kkt(scuzati nu m-am putut abtine),nu prea era asa zgomotoasa la 100/ora.Cum la viteza asta iti da impresia ca deja se dezintegreaza si cred ca am un pic peste 3000 de ture/minut,am luat decizia de a verifica echilibrarea rotilor(una am gasit-o cu bataie)=remediat problema,am purces la etanseizarea imbinarilor dintre tobe cu silicon rosu si banda izolatoare (metoda taraneasca dar buna,ca-i DACIE da-o
![]() Asa ca-i recomand celui cu problema sa verifice si char sa inlocuiasca "intermediara" si rezultatul se va vedea.De asemeni sa verifice atent etanseizarile dintre tevi la toba intermediara si cea finala,sa cumpere coloiere noi si sa fie atent sa nu scape fum pe undeva.NU este defect de cale de rulare ci de vibratii ale esapamentului la 3000 de ture. Remediu in cazul meu: se lasa DACIA in parcare si se urca in Peugeot ![]() ![]() Cu stima,Cosmin Mares ![]() This post has been edited by cosmin206: 20 Jul 2005, 15:03 |
--------------------
Peugeot 206 X-Design
1,4l,gri-cedre
- PH 16 MAB
|
|
serge |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 20 June 05 From: IAȘI ![]() |
QUOTE(cosmin206 @ 20 Jul 2005, 14:56) Of,of a mea fosta berlina cand ajunge la aproape 100Km la ora mugeste de-ti dardaie si dintii in gura.Am cutie in 4 trepte,n-am turometru si am de asemeni o toba intermediara fabricata de "nea Gheorghe" din Mioveni pe undeva prin vreun fost CAP.Cert este ca pana sa vand masina si sa-i puna verisorul meu toba asta intermediara de kkt(scuzati nu m-am putut abtine),nu prea era asa zgomotoasa la 100/ora.Cum la viteza asta iti da impresia ca deja se dezintegreaza si cred ca am un pic peste 3000 de ture/minut,am luat decizia de a verifica echilibrarea rotilor(una am gasit-o cu bataie)=remediat problema,am purces la etanseizarea imbinarilor dintre tobe cu silicon rosu si banda izolatoare (metoda taraneasca dar buna,ca-i DACIE da-o ![]() Asa ca-i recomand celui cu problema sa verifice si char sa inlocuiasca "intermediara" si rezultatul se va vedea.De asemeni sa verifice atent etanseizarile dintre tevi la toba intermediara si cea finala,sa cumpere coloiere noi si sa fie atent sa nu scape fum pe undeva.NU este defect de cale de rulare ci de vibratii ale esapamentului la 3000 de ture. Remediu in cazul meu: se lasa DACIA in parcare si se urca in Peugeot ![]() ![]() Cu stima,Cosmin Mares ![]() Ai dreptate, Cosmine, (în ce privește originea vibrațiilor). Așa am crezut și eu și așa mi s-a și cnfirmat, inclusiv de tine. O să ajung pe rampă săptămîna viitoare. Cît despre a doua variantă de rezolvare a problmei... rămîne doar partea anecdotică! Oricum, 206 de la Peugeot au fost și rămîn printre feblețile mele. Însă mă uit la ele cu detașarea unui spectator, din doua motive: 1. Am nevoie de volumul și modularitatea uni breack. Așadar, linia citadină a frumosului 206 este pentru mine doar un "haute couture"; îmi place, dar n-am ce-i face. 2. Al doilea motiv... e limpede, nu? |
--------------------
Dacia
1400 break
- IS-92
|
|
andu911 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
e de la pistoane, biele,vibrochen... neechilibrate, fac pariu ca de la astea e...de-aia si face pe la 3000rpm...acolo e cuplu maxim
|
--------------------
-
-
-
|
|
to_the_limit |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 25 March 04 ![]() |
nu.eu nu cred,eu cred ca e din CV
|
-------------------- |
|
andu911 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
pai si pe loc se aude aiurea la 3000 rpm, numai ca daca nu e in sarcina, n-ai cum sa simti, doar auzi..
|
--------------------
-
-
-
|
|
to_the_limit |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 25 March 04 ![]() |
pe loc se aude cum se ingroasa tonalitatea in zona aia de turatie,in mers uruie...e un pic diferit la mine..
|
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 07:27 |