Scheme electronice, Scheme electronice si electrice auto
![]() ![]() ![]() |
Scheme electronice, Scheme electronice si electrice auto
0000 |
![]()
Post
#1711
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 338 Joined: 18 June 08 From: Rm Sarat ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1990
|
|||
diaconuliviu |
![]()
Post
#1712
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Poti si optic, ce afisezi in postul anterior e de la ceva imprimanta...
E si asta pe forum, parca Ceacu??? facuse asta? Problema cu el e praful...in delco se poate aduna relativ mult si poti avea surpriza sa se obtureze ledul sau fotodioda. Apoi, atentie la distanta intre led si foto, pe acolo trece un ecran rotativ, trebuie sa fie relativ rigid si fix, o abatere de la traseu putindu-ti reteza senzorul. Poate fi si tip oala, ca la senzorii hall dedicati, gen HKZ121, cu fante. Dar s-a tot scris, destule pagini de "taste"..numa' tre' cautat. This post has been edited by diaconuliviu: 16 Nov 2011, 10:12 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
vsebir |
![]()
Post
#1713
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 12 February 09 ![]() |
Salut. Cine imi poate spune ce inseamna desenele alea incercuite cu rosu si albastru si daca trebuie sa folosesc piese la aceasi valoare ca in schema.
Cum sunt marcate rezistentele din schema, cum le recunosc? Multumesc Attached thumbnail(s) buzzer.jpg ( Size: 15.17k ) Number of downloads: 1604 |
--------------------
Renault
Grand Scenic 2
2006
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#1714
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.176 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
cu rosu e un tranzistor iar cu albastru este semnalul de comanda , poate merge si fara , rolul tranzistorului este de intrerupator
rezistentele sint alea R1 si R2 semnul convetional de rezistena s-a invatat pe la fizica la partea de electricitate , daca vrei sa stii mai multe despre electronica , eu zic sa il intrebi pe gogu , This post has been edited by bygy007: 10 Dec 2011, 16:32 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Siconi |
![]()
Post
#1715
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
vsebir |
![]()
Post
#1716
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 12 February 09 ![]() |
mersi mult. am dat schema unui elev la electronica si o face la practica.
|
--------------------
Renault
Grand Scenic 2
2006
|
|
dacianymo |
![]()
Post
#1717
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 12 January 12 ![]() |
am citit acest topic si am vazut ca sunt cateva persoane foarte pasinate si pricepute. propun urmatorul proiect care ar trebui sa intereseze si pe altii.
chiar daca se gasesc sisteme de alarma ieftine, ar fi interesant un: sistem de alarma artizanal lowcost, care ar avea avantajul unei flexibilitati mai mari la montare: - se declanseaza la un stimul (ex. intreruperea circuitului de curent - cand se deschide usa la masina / sau o alternativa mai practica) - folosese avertizor claxonul, aprinderea luminilor, un buzzer din comertz, de genul celor la 3-40 RON de la magazine de bricolaj folosite pentru alarme de locuintze (daca nu sunt compatibile cu alimentarea de 12v, atunci pote recomandti altceva ce se gaseste usor in comertz) - are un temporizator reglabil care nu o lasa sa sune la infinit. - se armeaza/desarmeaza eventual din telecomanda cat mai simpla (ideal din comertz). Eu am dat niste sugestii, cei care se pricep pot veni cu solutii mai practice si eficiente. cu cat mai multe variante, cu atat mai bine ![]() |
--------------------
renault
clio
1995
|
|
bac. |
![]()
Post
#1718
|
![]() Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 9 October 09 ![]() |
am gasit un dispozitiv de avertizare pt lumini aprinse, are 3 fire si nu stiu cum trebuie legate, poate are cineva si imi poate spune, uitati si montajul.Photo0512.jpg ( Size: 331.75k )
Number of downloads: 1615
Photo0514.jpg ( Size: 297.11k ) Number of downloads: 1478 mai am si modulul unei alarme si tot asa nu stiu cum trebuie trase firele de la aceastaPhoto0504.jpg ( Size: 478.38k ) Number of downloads: 1438 Photo0508.jpg ( Size: 458.28k ) Number of downloads: 1434 |
--------------------
Dacia
Berlina
1997 L
- nr de DJ
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#1719
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.176 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
galben plus , albastru minus , rosu avertizare
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
bac. |
![]()
Post
#1720
|
![]() Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 9 October 09 ![]() |
multam' functioneaza, culmea ca aseara am incercat toate combinatiile posibile dar pe o baterie mica de scuter, care nu am mai masurat-o sa vad cat curent are , la 6 volti era normal sa nu gasesc combinatia.
|
--------------------
Dacia
Berlina
1997 L
- nr de DJ
|
|
cristicipaian |
![]()
Post
#1721
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 304 Joined: 9 January 09 From: Tg. Mures ![]() |
Salutare!
Intrucat consum inutil benzina uitand socul tras m-am gandit sa apelez la cineva care poate sa ma ajute sa construiesc un montaj electronic bazat pe PIC 16f628A si un motoras pas cu pas, care in functie de demperatura apei sa imi inchida sau deschida clapeta de soc.Ce ziceti, se poate? (nu pe gratis) |
--------------------
Dacia
1310 L
1999
- MS 04 NWC
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#1722
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
pune carburator solex si scapi de grija cablului de soc
Attached thumbnail(s) carburator_solex_pentru_dacia_1300.jpg ( Size: 46.31k ) Number of downloads: 364 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
cristicipaian |
![]()
Post
#1723
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 304 Joined: 9 January 09 From: Tg. Mures ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 L
1999
- MS 04 NWC
|
|
magelan_explorer |
![]()
Post
#1724
|
![]() membru intamplator ! Group: Members Posts: 546 Joined: 25 November 07 From: bucuresti ![]() |
am un releu pe care scrie 12volti 10amperi
ai pot folosi contactul pt alimentarea unui bec de 75 watti -220volti ? cei 10 amperi se refera la 12 v-10A sau 10A orice tensiune ? multumesc |
--------------------
solenza
scala 2003 / logan dci 2007
ex:supernova.dacia 95.dacia 87
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#1725
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.176 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
ar merge , ideea este ca cei 10A este curentul suportat de contacte , la 220 ar fi cam 2200W , da de ce nu pui un releu mai mic la 75W ai curent de 0,35A
This post has been edited by bygy007: 15 Jan 2012, 00:01 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
crick |
![]()
Post
#1726
|
Membru autentic Group: Members Posts: 666 Joined: 2 January 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(magelan_explorer @ 14 Jan 2012, 22:55) am un releu pe care scrie 12volti 10amperi ai pot folosi contactul pt alimentarea unui bec de 75 watti -220volti ? cei 10 amperi se refera la 12 v-10A sau 10A orice tensiune ? multumesc Daca ai nevoie sa comanzi ceva(bec,motor,etc) in reteaua de 220V,te sfatuiesc sa folosesti un releu pe care este specificat ca acel contact rezista la un curent de x A/220V. Daca nu este specificat decat 12V/10A inseamna ca acel contact nu este proiectat pentru 220V.Releul este un element care separa galvanic 2 circuite(unul la bobina si altul la contact) permitand lucrul la cele 2 circuite cu tensiuni sau/si curenti de valori diferite.Un releu cu contactul la 220V este proiectat sa impiedice ca acea tensiune sa ajunga la bornele bobinei si apoi in circuitul de comanda evitand o distrugere a pieselor de comanda,un incendiu prin supraincalzirea contactului sau a arcului electric produs de acesta la inchidere/deschidere sau chiar a unei electrocutari. |
--------------------
Dacia Solenza
Scala
2003
- B _____
|
|
magelan_explorer |
![]()
Post
#1727
|
![]() membru intamplator ! Group: Members Posts: 546 Joined: 25 November 07 From: bucuresti ![]() |
QUOTE(crick @ 15 Jan 2012, 01:05) Daca ai nevoie sa comanzi ceva(bec,motor,etc) in reteaua de 220V,te sfatuiesc sa folosesti un releu pe care este specificat ca acel contact rezista la un curent de x A/220V. Daca nu este specificat decat 12V/10A inseamna ca acel contact nu este proiectat pentru 220V.Releul este un element care separa galvanic 2 circuite(unul la bobina si altul la contact) permitand lucrul la cele 2 circuite cu tensiuni sau/si curenti de valori diferite.Un releu cu contactul la 220V este proiectat sa impiedice ca acea tensiune sa ajunga la bornele bobinei si apoi in circuitul de comanda evitand o distrugere a pieselor de comanda,un incendiu prin supraincalzirea contactului sau a arcului electric produs de acesta la inchidere/deschidere sau chiar a unei electrocutari. da,releul este luat de la niste aplicatii de 12 volti iata un profesinist care stie ce vorbeste. multumesc |
--------------------
solenza
scala 2003 / logan dci 2007
ex:supernova.dacia 95.dacia 87
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#1728
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.176 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
daca NU este releu auto si este modelul asta merge
chiar daca aplicatia aia avea 12 V pe contacte si nu scrie This post has been edited by bygy007: 16 Jan 2012, 00:14 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Siconi |
![]()
Post
#1729
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Pentru ca tot e sezonul rece si sunt multi care tanjesc sa se urce intr-o masina gata incalzita, vin in intampinarea acestei nevoi cu o schema:
Schematic_for_Clio_1__V2_.png ( Size: 73.88k ) Number of downloads: 520 Desigur, se mai pot aduce imbunatatiri (de ex., contactul de la frana de mana poate fi inseriat pe masa releului bistabil). Eu asa am gandit-o la ora respectiva. M-am apucat de ea, dar nu am terminat-o inca. Suntem destui care nu folosim iesirea de comanda pentru portbagaj a alarmei sau care mai avem vreun canal auxiliar (cum ar fi pentru geamuri electrice sau altele...). Tot la fel de bine, vara se poate porni motorul pentru a face racoare in interiorul habitaclului, daca avem clima sau pur si simplu pornim ventilatorul pe o treapta mare sa arunce aerul cald afara cat mai repede. Am folosit ca intarziere un mic montaj cu condensator, suficient cat sa ofere cateva secunde pentru amorsarea circuitului de combustibil (la masinile cu pompe electrice si injectie). Releul bistabil este perfect functional si este de genul FLIP-FLOP (la un impuls aplicat pe intrare se va activa releul de la iesire, iar la al doilea impuls pe intrare se va dezactiva releul respectiv). Deci, se poate si porni, dar si opri motorul. Sper sa va fie de folos multora. Functioneaza bine si la masinile pe carburatie, deci tot ce ar mai trebui sa fie in meniu este o alarma sau un modul cu telecomanda care sa dea impulsul de start/stop de la distanta. P.S.: Unii posesori de autovehicule au montata inchidere centralizata cu iesire auxiliara pentru portbagaj, deci nu e neaparat necesara achizitia unui sistem de alarma auto. Eu folosesc relee de far de 12V/30A care au ambele contacte NO+NC. Se poate face un montaj in care sa fie folosite alte relee, mai mici ca dimensiuni sau, pentru experimentati, se pot folosi tranzistori si astfel montajul va avea un gabarit redus cu mult, la fel se va reduce si numarul de fire trase, dat ffind faptul ca se va folosi un cablaj imprimat. Se va tine totusi cont de consumul fiecarui consumator conectat la releul/tranzistorul respectiv. BAFTA !!! This post has been edited by Siconi: 28 Jan 2012, 12:40 |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
crick |
![]()
Post
#1730
|
Membru autentic Group: Members Posts: 666 Joined: 2 January 09 From: Bucuresti ![]() |
Salut,la o schema asemanatoare am incercat sa ma gandesc si eu.Pentru ca alarma mea nu mai are nici un buton suplimentar de comanda ,am realizat un modul de aprindere lumini cu ajutorul butonului de cautare in parcare,la care,daca pe timpul cat sunt aprinse luminile(cca 15 s) mai apas inca o data,se actioneaza un releu care poate da o comanda suplimentara(exact ptr trigger).Dupa ce am "mestecat" mai mult timp ideea,au aparut niste probleme de rezolvat :
1 este nevoie de un contact suplimentar actionat cand schimbatorul este pe 0(se poate uita in viteza si pot apare accidente). 2 la mine alarma va incepe sa sune de nebuna din cauza vibratiilor caroseriei,deci un releu va taia alimentarea sirenei(nu ma deranjeaza daca semnalizarile vor clipi). 3 in caz ca doresc oprirea motorului din telecomanda(sa zicem ca mai intarzii) aceasta face ca UCE sa-mi descuie usile si asta nu este bine. 4 la deschiderea usii,sistemul trebuie sa opreasca functionarea motorului pentru trecerea pe pornire manuala din cheie. 5 pornirea electromotorului trebuie sa aiba un timp bine definit,vara mai scurt si iarna mai lung(in functie de temperatura motorului) 6 oprirea electromotorului nu trebuie sa depinda de stingerea acelui bec de alternator,(daca se rupe cureaua caz rar ,dar se poate intampla) altfel va functiona prea mult timp si apar pagube( as opta pentru temporizarea lui) 7 ultima si cea mai cea, cum sar peste codul cheii fara a renunta la aceasta protectie antifurt? PS- firul verde se poate lega la 87 R1 ,astfel dispare releul 1. -contactul franei se poate implementa in circuitul cu 555 si dispare releul 8. .Intrebare : la trecerea alimentarii triggerului prin 0,la reconectare ramane oprit?(adica sa nu comute singur cand se conecteaza borna la baterie). |
--------------------
Dacia Solenza
Scala
2003
- B _____
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#1731
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
Cine ma poate ajuta cu o schema electronica pentru un dispozitiv de convertire din curent alternativ in continuu la 12 v si minim 50 amperi? Multumesc mult.
|
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
Siconi |
![]()
Post
#1732
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
@crick:
QUOTE 1 este nevoie de un contact suplimentar actionat cand schimbatorul este pe 0(se poate uita in viteza si pot apare accidente). Pentru transmisia manuala, cum avem marea majoritate in RO se va crea un obicei de a lasa masina doar cu frana de mana (eu deja am acest obicei). Eventual se poate pune si un senzor care sa "citeasca" pozitia manetei schimbatorului, dar includerea contactului de la frana de mana in schema e sfant, chiar daca masina e in viteza (mai mult decat un "hac" de 10cm nu va face ca nu are cum). QUOTE 2 la mine alarma va incepe sa sune de nebuna din cauza vibratiilor caroseriei,deci un releu va taia alimentarea sirenei(nu ma deranjeaza daca semnalizarile vor clipi). Senzorul de vibratii se poate seta mai putin sensibil in cazul tau (sau montezi acel releu de care vorbeai; practic, cu acest releu poti taia doar alimentarea senzorului, adica doar un singur fir e nevoie sa fie intrerupt si senzorul e inactiv). QUOTE 3 in caz ca doresc oprirea motorului din telecomanda(sa zicem ca mai intarzii) aceasta face ca UCE sa-mi descuie usile si asta nu este bine. E o chestiune de obisnuinta: cand opresti motorul (deci folosesti aceeasi telecomanda pentru a-l opri) mai apesi si pe butonul de blocare usi si gata. Ca si cum ai da "dublu click" in loc de unul simplu. Asta chiar nu e un impediment. QUOTE 4 la deschiderea usii,sistemul trebuie sa opreasca functionarea motorului pentru trecerea pe pornire manuala din cheie. Nu e nevoie de acest lucru; doar bagi cheia in contact ca sa deblochezi coloana de directie si gata. Eventual, putem sa gandim schema astfel incat ca, la punerea contactului prin cheie, contactul pus prin releu sa cada si sa ramai doar pe cheie. Astfel, cand intorci cheia ca sa opresti motorul in mod instinctiv, acesta se va opri nemaifiind alimentat contactul prin releu. Mai gandim la partea asta. deocamdata, oprirea se face tot din telecomanda indiferent de pozitia cheii de contact. QUOTE 5 pornirea electromotorului trebuie sa aiba un timp bine definit,vara mai scurt si iarna mai lung(in functie de temperatura motorului) Timpul cat electromotorul e actionat depinde nu de temperatura exterioara, ci de cat ii ia motorului pana sa porneasca, fapt indicat de STINGEREA becului din bord pentru indicarea incarcarii bateriei. Acesta functioneaza astfel: cat timp e pus contactul si motorul nu e pornit, alternatorul NU incarca nimic, e inert, iar becul primeste un PLUS prin cheia de contact iar prin alternator primeste MINUS sau MASA. Cand motorul a pornit (la turatia de relanti), alternatorul deja incarca si pe becul din bord MASA devine PLUS. Cu 2 plusuri pe el, becul se stinge. La fel si releul care este conectat la becul de stare al incarcarii (alternator). Deci durata actionarii electromotorului este determinata de timpul de pornire al motorului (motor rece=timp mai lung; motor cald=timp mai scurt). QUOTE 6 oprirea electromotorului nu trebuie sa depinda de stingerea acelui bec de alternator,(daca se rupe cureaua caz rar ,dar se poate intampla) altfel va functiona prea mult timp si apar pagube( as opta pentru temporizarea lui) Ceea ce spui tu e o chestiune doar in teorie; la cate alarme cu pornire am montat, nici o masina nu a avut probleme cu cureaua. Si, in plus de asta, ce alta treaba ai decat sa pui o curea noua, de calitate si care sa stii ca te tine cel putin 30.000 km?! QUOTE 7 ultima si cea mai cea, cum sar peste codul cheii fara a renunta la aceasta protectie antifurt? Pentru asta exista doua variante: una ieftina si simpla si una un pic mai costisitoare si cu un minim de efort de rezolvare. Varianta simpla si ieftina: iei chip-ul din cheie si il lipesti langa bobina din jurul cheii de contact (antena respectiva pentru RFID). Apoi pui masca la loc si nu sti decat TU asta, nu te mai lauzi si la altii. Varianta un pic mai costisitoare: Se cumpara una bucata transponder si se "implementeaza ca atare, alimentandu-l in momentul in care se pune si contactul prin releu (IGN). QUOTE PS- firul verde se poate lega la 87 R1 ,astfel dispare releul 1. -contactul franei se poate implementa in circuitul cu 555 si dispare releul 8. Dupa cum spuneam, schema e doar o varianta si nu are pretentia de a fi infailibila. Orice imbunatatiri notabile sunt binevenite (chiar sieu am enuntat una sau doua optiuni de modificare). QUOTE Intrebare : la trecerea alimentarii triggerului prin 0,la reconectare ramane oprit?(adica sa nu comute singur cand se conecteaza borna la baterie). La etajul bistabil facut cu acel LM555, exista posibilitatea sa il configurezi sa treaca pe HIGH (1 logic) la conectarea alimentarii sau sa ramana in LOW (0 logic). "By default" l-am desenat sa fie in LOW, deci NU va trece in HIGH decat la primul trigger, dat de releul 6. Practic, facand scurt intre punctele notate A si, respectiv, B se trigger-eraza bistabilul: un impuls il trece pe "1", urmatorul il comuta la loc inn "0", apoi urmatorul impuls il trece iar pe "1" si tot asa. Sper ca am putut raspunde intrebarilor sau problemelor ridicate de tine pe tema asta. Eu inca lucrez la acest montaj si imi ia ceva timp pentru ca nu am atata vreme sa ma ocup de asta. Probabil ca va fi gata cand afara e cald. Sper sa nu fie asa ca muncesc de pomana. Spor la treaba. |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
bygy007 |
![]()
Post
#1733
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.176 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#1734
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
ma poti ajuta cu o schema? merge cu o punte redresoare de 30 si una de 50 puse in paralel sau serie?
|
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#1735
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.176 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
nu este recomandat ,se poate arde una din ele, mai bine iei diode de 100-200A , costa 35-50 lei bucata
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#1736
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
am inteles. am luat doua surse de pc acuma care vreau sa le pun in paralel sa imi dea tensiunea. Vreau sa fac un experiment pentru facultate cu electroliza apei si mai multe tampenii...
|
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#1737
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.176 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#1738
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
multumesc mult bygy. imi poti spune te rog pe o placa cum sa fac conexiunile la un integrat cu 14 picioruse fine? tot timpul mai fac cate un mic scurt fara sa vreau. am cumparat azi un soket pentru integrat si maine imi voi bate capul cum sa il montez pe placa care imi trebuie.
|
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#1739
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.176 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
uite aici
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
grieg1955 |
![]()
Post
#1740
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 5 November 09 ![]() |
SALUT,
Am o mare rugaminte ; stie cineva unde este localiza priza de diagnoza la dacia 1310 cu injectie? Multumesc f. mult. |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 dCi
2006
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 07:41 |