Schimb cap de bara cu probleme
![]() ![]() ![]() |
Schimb cap de bara cu probleme
bcg |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 18 May 07 ![]() |
|
||
--------------------
-
-
-
|
|||
aline |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 13 February 15 ![]() |
Prima data se slabeste piulita de pe bieleta de directie care strange capul de bara in bieleta de directie..apoi desfaci capul de bara sau tai cu ffexul piulita.
|
--------------------
logan
logan 1,6
2005
|
|
user123 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
In primul rand schimbi mecanicul, apoi piesele pe care le-ai mentionat Tot din curiozitate, ca tine, ce marca ai folosit la capul de bara? Si ce marca la bieleta? |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Nu are nimic crestatura aia.
|
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
bcg |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 18 May 07 ![]() |
|
--------------------
-
-
-
|
|
user123 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Ai ales bine....de fapt urmatoarele piese la directie o sa le iau TRW, ca tine Si daca tot am scris aici o sa motivez si de ce: bieleta de directie TRW are hexagon la prindere pe cand cea Lemforder are doar 2 santuri pt care iti blestemi zilele cand o desfaci sau o montezi.....cei care leau montat stiu la ce ma refer.. in plus capul de bara TRW este mai solid ( gros) ca cel Lemforder... Pana acum am avut numai lemforder...voi testa trw |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
tynn |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Testeaza, dar ai sa revii tot la Lemforder... Pe frate-miu l-au tinut 10.000 de km capetele de bara TRW la Logan. A pus apoi Lemforder si de cateva zeci de mii nu mai are probleme.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
user123 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Ramane de vazut....capetele Lemforder m-au tinut in medie 120-130000 km; oricum pt ca e fun car, nu am nimic de pierdut; totusi sper sa se ridice la inaltime |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
bcg |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 18 May 07 ![]() |
QUOTE(tynn @ 9 Mar 2016, 16:00) Testeaza, dar ai sa revii tot la Lemforder... Pe frate-miu l-au tinut 10.000 de km capetele de bara TRW la Logan. A pus apoi Lemforder si de cateva zeci de mii nu mai are probleme. Eu cred ca depinde si de stilul de condus/ gropile prin care ai avut "onoarea" sa dai in acei kilometri... Ca asa, daca prinzi vreun "crater", poti sa termini capatul de bara si a doua zi... |
--------------------
-
-
-
|
|
sobolan |
![]()
Post
#10
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.240 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(bcg @ 7 Mar 2016, 20:08) Am fost la un mecanic din asta de cartier sa-mi schimbe un capat de bara, ca avea joc foarte mare. Bun, se chinuie o gramada sa scoata surubul de langa disc. Nu merge, la un moment dat se blocheaza, asa ca taie piulita. Apoi trece dincolo, la cealalta imbinare, aici nu reuseste nici mort sa scoata capul din bieleta,dupa vreo 40 de minute, incat a fost nevoie sa taie cu flexul pe lung capul de bara in zona infiletarii pe bieleta. Problema e ca a crestat putin si filetul de pe bieleta , nu mult, cam 1mm. eu l-as spanzura pe "mecanicul" ala ! serios...ala nu e mecanic,e un cretin ordinar.....capatul de bara iese din fuzeta la ciocan(ca sa nu mai spun de presa) ....doua ciocane,unul pus cu smallul in fuzeta si lovesti cu celalalt in el....desfaci piulita si aplici doua ciocane si cade capul de bara jos ! pentru bieleta iti trebuie un cleste mox mai bun.....e simplu de tot,treaba asta o face orice baiat destept,la bordura/in fata blocului,in 30 de minute maxim ! This post has been edited by sobolan: 10 Mar 2016, 00:19 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
bcg |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 18 May 07 ![]() |
![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
sobolan |
![]()
Post
#12
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.240 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
ai profil torx interior pe tija filetata a ce trece prin fuzeta.....tii contra cu ala si cu o cheie de 17 desfaci lejer.....mai ciocanesti putin pana isi da drumul si tot iese piulita aia.....la bieleta eu lucrez cu moxul.....parca era 32 acolo,nu mai retin bine......
Schimba-l pe golanul ala prost de mecanic ,cauta altul ! ![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
bcg |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 18 May 07 ![]() |
|
--------------------
-
-
-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 07:02 |