Schimbare Saboti, Scule Necesare
![]() ![]() ![]() |
Schimbare Saboti, Scule Necesare
engime |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 213 Joined: 11 November 08 From: Galati ![]() |
|
||
--------------------
Ford 2.0L 131 HP
Mondeo
1998
- GL-03-UIU
|
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Aia sunt pentru frana in general, ca sunt actionati si la frana de mana e altceva. Se schimba cu tot cu suport, nu trebuie sa capsezi nimic.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#3
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
na-i nevoie de mare lucru, inca un prieten daca ai cu tine sa te ajute.
daca ai tamburi mari, de break, reglezi autoreglajul ala cu dinti, dupa ce schimbi sabotii, astfel incat sa intre tamburul la loc usor greu, dar dupa ce pui rulmentul si piulita sa se invarta usurel la mana. sa nu ramana infranata. preferabil, cati dinti ai pe o parte sa ai si pe celalata roata. schimbi TOTI sabotii. sfat f important, verifica-ti sa lucreze limitatorul pe spate. daca nu incerca sa-l deblochezi, sa-l desfaci si sa-l cureti, sau daca nu, cel mai SIGUR, schimba-l. il reglezi la jumate apasat, cu masina pe roti sau ridicata si bagi sub punte roata scoasa si cea de rezervasi o lasi de cric. apoi te bagi sub ea si il reglezi la jumate apasat. asta daca vrei sa ai frane pe spate, daa nu, il faci ca la carte, abia sa apese cu masina goala si o sai frane doar pe fata. frana de mana o reglezi din cele 2 suruburi ale cablului, astfel incat de la dupa 2-3 dinti sa blocheze roata la mana. scule: cheie mare pt piulita rulmentului, de 19 parca, mare oricum. cand o infiletezi la loc, strnagi tare si apoi desfaci 1 sfert de tura iti iei niste stifturi noi pt blocajul piulitei surubelnita zdravana, de forta, patent, ciocan vaselina de rulmenti, grafitata ca nu curge la cald. la sfarsit de tot, faci aerisire la roti, cu masina jos, apoi la final faci aerisire si la pompa. daca nu0-ti merge purja, desfaci de la conducta ce mai de sus This post has been edited by tzepesch: 15 Dec 2008, 13:14 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
Minel |
![]()
Post
#4
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Piulita aceea domneste in vaselina, plus de asta nu se strange exagerat
![]() ci doar sa tina. Daca esti incepetor in ale mecanici o sa-ti ia o groaza de timp, sa te prinzi ce si cum, iar cu franele nu e de joaca, rasfoieste tot pe aici ce tine de frane sa nu arunci asa. Da ... ce-ti veni sa schimbi sabotii, nu tine frana pe spate sau .... ? |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#6
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
e usor, iti trebuie ceva rabdare iar frigul de acum nu prea te ajuta.
si eu vara asta m-am bagat pt prima data la frane spate, ca nu-mi imaginam cum se desface tamburul ... il dai jos, te holbezi la el timp de o tigara lunga, si te apuci de desfacut. e dificil la scos si pus arcurile la loc. si scos sabotii de pe clemele care-i tin. 1/sabot ca-i tot cu-n arculet. f f rigide. d-aia iti mai trebuie un brat vanjos de ajutor. ca sa tragi arcurile la loc te poti folosi de niste cureluse d-alea de plastic, soricei, cu care prinzi capul arcului dupa ce l-ai prins de 1 sabot si tragi cat poti de tare de el si-l prinzi si-n partea aialalta. la tamburii de berlina eputin mai usor mi se pare. la brek sunt dracosi rau. This post has been edited by tzepesch: 16 Dec 2008, 00:11 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
engime |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 213 Joined: 11 November 08 From: Galati ![]() |
vreau sa ii schimb pentru ca frana de mana nu tine aprope deloc o roate tine mai putin si una mai mult, maneta franei de mana se ridica foarte sus si daca ii mai strang cablul se incalzesc rotile. Asta de cand am mers iarna trecuta cu frana de mana trasa cam 1-2km
This post has been edited by engime: 16 Dec 2008, 18:41 |
--------------------
Ford 2.0L 131 HP
Mondeo
1998
- GL-03-UIU
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#8
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
s-ar putea f bine sa se fi intins cablul.
|
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 07:15 |