Schimbare pivot inferior si bucse brat, am nevoie de sfaturi
![]() ![]() ![]() |
Schimbare pivot inferior si bucse brat, am nevoie de sfaturi
adumitrachy |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|||
adumitrachy |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
La pivot stiu ce trebuie sa fac.
Beleaua e la bucsele bratelor. Pt ce imi trebuie presa? Fara nu ma pot descurca? Aaa. Si inca ceva: in momentul in care dau drumu surubului ala mare, amortizorul + arcul nu imi vor impinge bratul in jos, astfel incat sa nu il mai pot impinge innapoi? This post has been edited by adumitrachy: 2 Apr 2007, 15:20 |
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
driverx |
![]()
Post
#3
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Ba da, poti si fara presa, dar numai cu ciocanul. Treaba romaneasca, da' nu cred ca face vreun rau la masina ta.
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
adumitrachy |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
Aha. Incep sa imi dau seama cam despre ce este vorba... Acuma ma duc la piese auto sa imi iau cele necesare. Banuiesc ca bucsele trebuie batute si in momentul montarii, nu?
Am sa pot sa bat cu ciocanul cand bratul este montat pe masina (evident, dupa ce am dat drumul surubului ala lung), sau va trebui sa dau jos de tot de pe masina bratul? |
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
ionutctn |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu zic ca ar trebui sa verifici sa nu fie ceva din directie. Cum verifici asta? Traverseaza niste linii de tramvai (care presupun ca nu sunt chiar la nivel cu soseaua) dar perpendicular cu ambele roti deodata la 20 la ora si strange tare volanul in maini. Daca se simte in volan, e directia: cap de bara, brat bieleta, ceva bucsi directie, poate si din caseta. Eu la mine am patit la fel: troncanea si am schimbat ce mi-a zis meseriasu' dar mai era si pe la directie cate ceva pe langa pivot si bucse bascula.
This post has been edited by ionutctn: 2 Apr 2007, 15:27 |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
driverx |
![]()
Post
#6
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Da, bucsile se bat in brat, asta daca doresti o treaba romaneasca de c a c a t, chestie la care ai sanse sa ai bucsa moarta inca inainte de a pune la loc roata.
Du-te la service si ai grija sa iti puna bucsile cu presa. Daca pune ciocanul pe ea, iei ciocanul si il plasezi strategic in capul mecanicului. Asta daca tii la dihania ta si vrei o treaba ca lumea, nu ca restul lucrurilor de pa masina ta. Serios, mergi la servis. Sau cauta un mecanic bun, priceput, cu garaj, ca sigur are presa.... |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
iulian.bisty |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 382 Joined: 24 March 07 From: Braila ![]() |
tb sal dai jos ca sa schimbi bucsele . daca gasesti ia Fartec daca se mai gasesc
|
--------------------
Renault
Megane 3 2015
Kadjar 2017 zxcxzcz
|
|
OAP |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Poate te ajuta la ceva:
-suspenzi masina pe ceva stabil (foarte important); -scoti bratul cu tot cu pivot (nu desfaci nimic altceva); butucul nu o sa coboare deoarece il tine planetara; eventual desfaci intai bratul din cele patru suruburi de la pivot si dupa aia scoti si pivotul; -scoti axul de pe bucse si indepartezi teava distantier dintre ele -reintroduci axul pe cele doua bucse, introduci o piulita distantier (ideal ar fi un cap de teava sau o bucsa la care in prealabil ii scoti cauciucul si teava de pe mijloc, una uzata evident, dar atentie ca o sa ramana ea blocata in brat, deci ar trebui alezat cam un mm din ea) cu diametrul exterior egal cu diametrul exterior al bucselor si strangi piulitele pana cand bucsele sunt extrase din locas; -introduci bucsele noi prin acelasi procedeu iar in prealabil le dai cu vaselina; -montezi mai intai pivotul nou pe butuc dupa care montezi bratul; nu uita teava distantier afara; -ti-recomanda sa schimbi si axul daca il gasesti uzat in zona bucselor; -iti mai trebuie si o saiba mai mare care sa impiedice surubul axului sa treaca prin bucsa cu rol de presa; |
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
danny_b |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 29 January 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Dragul meu mecanic amator..! Sa nu te puna cel din adincuri sa te apuci sa desfaci singur ceva .E o treaba destul de grea si daca nu ai mai facut-o e JALE. E mult mai bine sa desfaci alaturi de cineva care stie si are presa de rotula si pentru bucsi.Nu e chiar asa usor sa stii!Si nu glumesc.Gindeste-te ca e vorba de directie!Mai mult, sunt niste smecherii ,pe care trebuie sa le stii . Teoretic nu e greu,mai ales daca ai desfacut de N ori bratele si stii ce etape sa parcurgi ca sa mearga bine si usor.Pot sa apara probleme cu prezonul ruginit in bucsi pe care trebuie sa-l tai ca sa-l scoti.Ce sa mai zic,daca ai pe cineva care pricepe cit de cit ,apuca-te daca nu ,nu.Mai vorbim.
|
--------------------
DACIA
dacia 1310 break
1990 GPL
- CJ-01-XAN Ascunse sunt caile DOMNULUI
|
|
OAP |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(danny_b @ 2 Apr 2007, 21:07) Mai mult, sunt niste smecherii ,pe care trebuie sa le stii . Si care ar fi smecheriile respective? Multumiri anticipate.. |
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
adumitrachy |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
QUOTE(ionutctn @ 2 Apr 2007, 17:26) Eu zic ca ar trebui sa verifici sa nu fie ceva din directie. Cum verifici asta? Traverseaza niste linii de tramvai (care presupun ca nu sunt chiar la nivel cu soseaua) dar perpendicular cu ambele roti deodata la 20 la ora si strange tare volanul in maini. Daca se simte in volan, e directia: cap de bara, brat bieleta, ceva bucsi directie, poate si din caseta. Eu la mine am patit la fel: troncanea si am schimbat ce mi-a zis meseriasu' dar mai era si pe la directie cate ceva pe langa pivot si bucse bascula. Si pivotul nu intra in directie? Bucsele le schimb din cauza ca este totusi putina uzura si nu imi face placere sa stiu ca am belele la directie. QUOTE(driverx @ 2 Apr 2007, 17:28) Da, bucsile se bat in brat, asta daca doresti o treaba romaneasca de c a c a t, chestie la care ai sanse sa ai bucsa moarta inca inainte de a pune la loc roata. Du-te la service si ai grija sa iti puna bucsile cu presa. Daca pune ciocanul pe ea, iei ciocanul si il plasezi strategic in capul mecanicului. Asta daca tii la dihania ta si vrei o treaba ca lumea, nu ca restul lucrurilor de pa masina ta. Serios, mergi la servis. Sau cauta un mecanic bun, priceput, cu garaj, ca sigur are presa.... Multumesc pt sfat. Problema e ca nu prea mai am chef sa ma mai duc la mecanicul la care ma duceam pana acuma, avand in vedere ca nu mi-a gasit jocul la pivot, chiar daca pana acuma am fost multumit de el. Referitor la partea a II a, in care te referi la lucrurile de pe masina mea, te rog sa iti masori cuvintele. Doar faptul ca am fost la trei mecanici, iar pana la urma am ajuns sa ma duc cu masina pe standul de la ITP cred ca spune destule. Nu cred ca mai sunt multi pe aici care sa faca acest lucru. Momentan nu am sa iti dau report cum mi-ai facut tu mie alta data (fara motiv in caz ca nu iti amintesti). Initial ti-am scris mai multe, dar totusi m-am abtinut, nu vreau sa ma cobor la nivelul tau. QUOTE(iulian.bisty @ 2 Apr 2007, 17:30) Prea tarziu. Am fost si le-am cumparat deja. Am dat 24 de lei pe ele. Am sa ma uit din curiozitate sa vad ce scrie pe ele, eventual am sa ma duc la magazinul de unde le-am luat sa ii intreb daca nu au fartec. QUOTE(OAP @ 2 Apr 2007, 18:00) Poate te ajuta la ceva: -suspenzi masina pe ceva stabil (foarte important); -scoti bratul cu tot cu pivot (nu desfaci nimic altceva); butucul nu o sa coboare deoarece il tine planetara; eventual desfaci intai bratul din cele patru suruburi de la pivot si dupa aia scoti si pivotul; -scoti axul de pe bucse si indepartezi teava distantier dintre ele -reintroduci axul pe cele doua bucse, introduci o piulita distantier (ideal ar fi un cap de teava sau o bucsa la care in prealabil ii scoti cauciucul si teava de pe mijloc, una uzata evident, dar atentie ca o sa ramana ea blocata in brat, deci ar trebui alezat cam un mm din ea) cu diametrul exterior egal cu diametrul exterior al bucselor si strangi piulitele pana cand bucsele sunt extrase din locas; -introduci bucsele noi prin acelasi procedeu iar in prealabil le dai cu vaselina; -montezi mai intai pivotul nou pe butuc dupa care montezi bratul; nu uita teava distantier afara; -ti-recomanda sa schimbi si axul daca il gasesti uzat in zona bucselor; -iti mai trebuie si o saiba mai mare care sa impiedice surubul axului sa treaca prin bucsa cu rol de presa; ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() QUOTE(danny_b @ 2 Apr 2007, 22:07) Dragul meu mecanic amator..! Sa nu te puna cel din adincuri sa te apuci sa desfaci singur ceva .E o treaba destul de grea si daca nu ai mai facut-o e JALE. E mult mai bine sa desfaci alaturi de cineva care stie si are presa de rotula si pentru bucsi.Nu e chiar asa usor sa stii!Si nu glumesc.Gindeste-te ca e vorba de directie!Mai mult, sunt niste smecherii ,pe care trebuie sa le stii . Teoretic nu e greu,mai ales daca ai desfacut de N ori bratele si stii ce etape sa parcurgi ca sa mearga bine si usor.Pot sa apara probleme cu prezonul ruginit in bucsi pe care trebuie sa-l tai ca sa-l scoti.Ce sa mai zic,daca ai pe cineva care pricepe cit de cit ,apuca-te daca nu ,nu.Mai vorbim. Trebuie sa fie pentru orice un inceput. ![]() ![]() Intrebare de baraj: daca tot schimb pivotul inferior, sa il schimb si pe cel superior? This post has been edited by adumitrachy: 2 Apr 2007, 21:28 |
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
OAP |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(adumitrachy @ 2 Apr 2007, 22:25) Doar daca este uzat, adica daca are joc sau daca ti tu neaparat. dar pentru asta trebuie sa desfaci mai multe si s-ar putea sa fie nevoie sa te ajute cineva cand scoti butucul de pe masina si cand il pui la loc. |
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
adumitrachy |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
Uzura nu are. Cica... Intrebam doar ca fapt divers. Si eu ma gandeam ca e posibil sa fie nasol cu discul... Nu stiu ce sa spun. Ma mai gandesc.
![]() |
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
OAP |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu e deloc nasol doar trebuie sa muncesti un pic mai mult. Dupa ce ai desfacut suruburile de la pivotul superior, planetara si bieleta de directie (si ai scos pivotul bieletei din locasul sau) se intreoduce o ranga pe sub bratul superior, se sprijina capatul de lonjeron si se trage in sus comprimand arcul cat sa iti permita sa scoti butucul afara. Procedeul este invers cand il pui pe masina. De asta trebuie doua persoane...dar tocmai ai spus ca ai un vecin dispus sa te ajute/..
Edit: se scoate si etrierul.. This post has been edited by OAP: 2 Apr 2007, 21:42 |
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
adumitrachy |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
QUOTE(iulian.bisty @ 2 Apr 2007, 17:30) Am cautat azi prin Iasi, Tg Frumos si Pascani si nu am gasit nicaieri bucse produse de Fartec. Ceea ce am inteles este ca nu se mai fabrica de un an de zile. Astea pe care le-am luat eu sunt fabricate de catre Amro/Amco... nu mai retin exact. Fabrica aceasta cica ar fi furnizat bucse si pentru uzina, desi ma cam indoiesc.... Am luat intre timp suruburile alea noi si pivot inferior romanesc. Am inteles ca ar fi mai bun decat cele de import. Ce parere aveti? Oricum, in 5 minute ma bag sub masina. Am sa incerc sa fac poze pentru un tutorial. Urati-mi bafta ![]() ![]() This post has been edited by adumitrachy: 3 Apr 2007, 15:38 |
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
OAP |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Bafta
|
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#17
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
cumpara bascula cu totu.de uzina.eu nu am facut asa,dar asta e recomandarea unui tip care stie;)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
argon |
![]()
Post
#18
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Am si eu o intrebare, nu am schimbat pivotii pana acum, si sunt capsati, nu au nici un surub, cand se schimba, se decapseaza, si se pun 4 suruburi in loc? E rezistenta improvizatia? nu imi inspira deloc incredere, in caz ca trebuie sa schimb un pivot as schimba bascula cu pivot cu tot..daca se gaseste..nu as pune suruburi..
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
OAP |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Da, se gauresc niturile alea si se pun 4 suruburi in loc cu filet normal (M6). Daca vrei si ai poti pune si cu filet "marunt". oricum e bine sa pui shaiba si doua piulite. Atunci cand cumperi pivotul, la alea de uzina gasesti si setul de suruburi in interior. pune-le fara frica, nu se intampla nimic (daca sunt stranse bine). Sunt mii de masini pe strazi care au suruburi, de fapt majoritatea berlinelor au suruburi. Cele 4 suruburi M6 sunt valabile pentru pivotul inferior, la cel superior sunt doua M6 si doua M10 cu filet "marunt", acolo se prinde si tirantul. Nu merita sa ei bascula cu totul pentru asta.
Edit: nu este o improvizatie, chiar si fabrica le facea asa. This post has been edited by OAP: 3 Apr 2007, 20:23 |
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
adumitrachy |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
Back....
![]() M-am dus la masina si am inceput sa desfac. Am scos surubul ala mare , am desfacut pivotul, iar cand sa dau jos bratul de la pivot, canci ![]() ![]() ![]() ![]() Dau jos bratul si sa incep sa dau jos bucsele cum am primit indicatiile in topic. A mers o branza. Singurul lucru pe care am reusit sa il fac a fost sa STRAMB BRATUL ![]() ![]() M-am dus la piese auto, mi-au primit baietii bucsele si pivotul inferior cumparat innapoi si am luat alt brat. A fost frumos ca a trebuit sa dau jos pana la urma toata fuzeta ca sa pot scoate partea din pivotul inferior care ramasese in fuzeta. Concluzii: -nu mai trancane absolut deloc, este super ![]() ![]() ![]() ![]() -maine trebuie sa ma duc in service sa schimb placutele de frana pt ca nu stiu ce am facut cand am montat fuzeta (precizez ca am fost ajutat de vecini, ca altfel si acuma ma uitam ca bolovanul la masina ![]() -vreau sa schimb si pe stanga fata bucsele de la brat; ma gandesc sa ii schimb doar bucsele, fara sa schimb bratul, ca sa fac o comparatie intre ce e mai rentabil: sa schimb bucsele, sau tot bratul.... ma hotarasc eu maine sa vad care e treaba P.S. @Argon Am 200.000 km si pana acuma am avut pivotii originali din fabrica care sunt capsati, dar, am vazut la foarte multe masini pivotii prinsi cu suruburi(de 10 cheia, nu stiu exact ce numar are surubul ![]() This post has been edited by adumitrachy: 3 Apr 2007, 22:15 Attached thumbnail(s) DLA_Barosanu007.jpg ( Size: 155.83k ) Number of downloads: 1635 DLA_Barosanu008.jpg ( Size: 174.61k ) Number of downloads: 1719 DLA_Barosanu009.jpg ( Size: 176.29k ) Number of downloads: 1647 DLA_Barosanu010.jpg ( Size: 188.31k ) Number of downloads: 1631 |
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
Muttley |
![]()
Post
#21
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Mda, ai stricat-o
![]() Da' de unde pana unde sa nu se mai gaseasca bucse de brat Fartec? ![]() Le-am schimbat pe toate acu' jumatate de an si se gaseau pe toate drumurile... E chiar pe bune? Ca sa ma duc sa fac provizii... ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
driverx |
![]()
Post
#22
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Muttley
Du-te si cumpara piese din care ai mai putea face inca o masina. Asa e cel mai sigur ![]() |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Muttley |
![]()
Post
#23
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
He he... nu-ti inchipui cate piese zac p-acasa...
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
adumitrachy |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
Am fost azi in service. In 15 minute au fost schimbate bucsele de pe partea stanga.
![]() ![]() ![]() ![]() Concluzia: mergeti in service-uri, pt ca baietii stiu ce fac acolo. Am sa atasez poze din timpul operatiunii ca sa vada si cei care nu stiu despre ce e vorba cum se face. P.S. Tot imi trancane ceva pe stanga cand merg printre blocuri (unde sunt drumuri turnate din beton ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() @Mutley De ce vrei sa iti faci provizie de bucse? Tu le schimbi des? Eu nu le-am schimbat niciodata pana acuma de cand am masina. |
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
adumitrachy |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
[...]
Am scos intre timp pozele facute azi. Din pacate nu am reusit sa surprind chiar momentul in care se scoteau bucsele de pe brat, din cauza ca cei doi mecanici mi-au blocat toata fata. ![]() This post has been edited by diaconuliviu: 5 Apr 2007, 07:11 Attached thumbnail(s) DLA_Barosanu000.jpg ( Size: 131.65k ) Number of downloads: 1643 DLA_Barosanu001.jpg ( Size: 127.24k ) Number of downloads: 377 DLA_Barosanu002.jpg ( Size: 173.87k ) Number of downloads: 362 DLA_Barosanu005.jpg ( Size: 89.82k ) Number of downloads: 366 DLA_Barosanu004.jpg ( Size: 139.87k ) Number of downloads: 360 DLA_Barosanu006.jpg ( Size: 154.35k ) Number of downloads: 367 |
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
adumitrachy |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
In postul anterior, am postat poze si cu bratul nou montat ieri
![]() This post has been edited by adumitrachy: 4 Apr 2007, 22:12 Attached thumbnail(s) DLA_Barosanu007.jpg ( Size: 106.57k ) Number of downloads: 343 DLA_Barosanu008.jpg ( Size: 132.31k ) Number of downloads: 337 |
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#27
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
La faza cu batutul bucselor sunt de acord ca or sa te lase mai repede. Daca le bat cu ciocanul mecanicii le strica de la inceput.
Stiu ca se foloseste o presa pentru chestia asta. |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
adumitrachy |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
QUOTE(driverx @ 5 Apr 2007, 01:24) Ma, sincer eu ti-am pus o intrebare serioasa. Si nu degeaba. Ca te-au tinut bucsile astea 200mii km sau nu, niste bucsi batute ar putea sa nu tina nici 20 mii km. Deci eu tare serios te-am intrebat, in schimb tu ai scris degaba gramada de text. Si eu am fost foarte serios cand ti-am spus cat m-au tinut bucsele pe care le-ai vazut date jos. Nu cred ca as avea ceva de castigat atata timp cat nu sunt la sectiunea masina mea sau nu incerc sa vand masina. Nu stiu ce sa spun de bucsele batute. Cele pe care le-am avut pana acuma nu stiu cum au fost montate, dar, banuiesc ca cei din uzina nu le-au batut. Sper ca glumesti cand spui ca bucsele astea no name (nu am gasit fartec ![]() Totusi, ai idee ce ar putea sa mai fie de vina pentru trancaniturile care se aud pe drumurile proaste (nu merg eu pe ele, dar totusi mai merg prin cartiere si moare inima in mine cand aud soriceii ![]() Editat moderator: V-am sters off-topicul si atacurile. This post has been edited by diaconuliviu: 5 Apr 2007, 07:23 |
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
argon |
![]()
Post
#29
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(adumitrachy @ 4 Apr 2007, 20:40) @Mutley De ce vrei sa iti faci provizie de bucse? Tu le schimbi des? Eu nu le-am schimbat niciodata pana acuma de cand am masina. Si eu le am pe alea originale din fabrica, cam toate piesele de cauciuc fara cauciucuri binenteles, sunt cele originale. Probabil ca masina sta in garaj, intuneric, si 15 grade constant. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
adumitrachy |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
|
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 07:10 |