Senzor lichid frana
![]() ![]() ![]() |
Senzor lichid frana
megyes raul |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 23 October 11 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia/Ford
Sandero/Focus
Black Line 1.2 16V-2010/Trend 1.6 16v-2006
- AR**JGN/AR**RGH
|
|||
kog |
![]()
Post
#2
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
masa o conectezi la capac la un papuc. Prelungesti firul de la buton, ii pui un papuc si il prinzi la capac. Papucul sin capac ce ramane liber vine legat la masa. In momentul in care ai lichid destul circuitul e intrerupt, dar cand scade o saiba metalica leaga cele doua fire realizand masa, asa se aprinde becul.
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
maho |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.214 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Din cate stiu, martorul "Brake" e pt. uzura placutelor de frana. Lipsa lichidului e semnalizata prin aprinderea martorului rosu "P", din ceasul din dreapta.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
eu.beby |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 9 October 11 ![]() |
|
--------------------
supernova
dacia
2001
- B 24 BBY vand/montez geamuri electrice.
|
|
kog |
![]()
Post
#5
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
depinde de masina. (P) este doar pentru frana de mana. Au am martor in bord si pentru dezaburire si pentru faruri de ceata dar nu inseamna ca si merg. Dacia 1310 NU ARE MARTOR DE UZURA LA PLACUTE asa ca raman doua optiuni, ori (!) ori BRAKE
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
maho |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.214 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Bine zis, depinde de masina (dacia, mereu surprinzatoare !): la a mea, "brake" nu s-a aprins niciodata, iar cand am ramas fara lichid de frana in borcan s-a aprins "P"-ul, ca atunci cand e frana de mana trasa...
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
megyes raul |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 23 October 11 ![]() |
Senzor de uzura placute cred ca nici Sandero n-are.
Singurii martori legati de frana ce ii am in bord sunt "BRAKE" si "P". In alta ordine de idei, am gasit undeva prin compartimentul motor in zona pompei doua fire cu papuci care nu erau legate nicaieri(masina are GPL si este foarte aglomerat compartimentul motor).Firele sunt: unul verde si unul negru. Le-am legat la capacul vasului si totusi martorul "BRAKE" sta in contiunare aprins. Martorul "P" nu stiu cum reactioneaza(daca este el cel legat la masurarea lichidului deoarece la toate testele aveam trasa frana de mana, deci becul aprins).Am sa incerc sa repet testele dar de data acesta sa fiu atent la martorul "P". Daca ar fi martorul "P" cel in cauza, atunci care este rolul martorului "BRAKE" si de ce sta aprins continuu? This post has been edited by megyes raul: 19 Nov 2011, 13:59 Attached thumbnail(s) IMG455.jpg ( Size: 489.54k ) Number of downloads: 469 IMG458.jpg ( Size: 454.15k ) Number of downloads: 515 IMG459.jpg ( Size: 408.92k ) Number of downloads: 505 IMG460.jpg ( Size: 417.06k ) Number of downloads: 510 IMG461.jpg ( Size: 427.57k ) Number of downloads: 480 |
--------------------
Dacia/Ford
Sandero/Focus
Black Line 1.2 16V-2010/Trend 1.6 16v-2006
- AR**JGN/AR**RGH
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
sta aprins pentru ca nu face contact intre cele 2 fire.poate nu e bun capacul.ca si cum n-ai avea lichid.verifica capacul ala, sa faca contact cand e atins de lichid
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
megyes raul |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 23 October 11 ![]() |
Sau mai bine zis, daca as uni cele doua fire intre ele becul ar trebui sa se stinga??Daca se stinge am gasit problema, si anume la capac.
Am uitat sa precizez ca membrana de la servo este defecta, prin urmare cand calc frana scade turatia mult.Momentan este astupat cu o bucata de punga acel furtun care intra in oala de la servo si asa nu mai scade turatia, dar se comporta ca o masina fara servo. Poate avea vreo legatura problema de la servo cu becul care sta aprins? Si inca ceva: pompa de frana cu tot cu vas am luat-o de pe alta masina din familie care a fost dezmembrata in urma cu cativa ani, insa nu stiu daca pe masina aceea functiona acest sistem si daca capacul era ok. This post has been edited by megyes raul: 19 Nov 2011, 14:13 |
--------------------
Dacia/Ford
Sandero/Focus
Black Line 1.2 16V-2010/Trend 1.6 16v-2006
- AR**JGN/AR**RGH
|
|
kog |
![]()
Post
#10
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
nu are nici o legatura. Iar firele alea ce le-ai gasit probabil ca nu sunt de la frana. In mod normal (P) se aprinde cad e frana de mana trasa, asta cam la toate masinile, ala e martorul ei. La majoritatea daciilor senzorul de nivel la lichidul de frana e legat la (!), dar poate di si la BRAKE cum ai tu. Capacul ala se desface usor si vezi care e sistemul de functionare.
Attached thumbnail(s) capac.JPG ( Size: 40.63k ) Number of downloads: 182 |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
megyes raul |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 23 October 11 ![]() |
Am desfacut capacul vasului, l-am curatat, l-am probat si functioneaza perfect.
Cele doua fire ar putea fi de la frana, dar nu sunt conectate prin bord deoarece in 2002 masina a fost vopsita si au fost schimbate multe elemente de caroserie(acest lucru se intampla inainte sa ajunga masina la mine) si probabil atunci nu au mai fost legate. Mai am o singura intrebare: Daca trag firul acela de la capac, la masa butonului, mai am nevoie de vreun fir pentru masa la buton sau ramane doar cel tras de la pompa? Attached thumbnail(s) Untitled.png5.png ( Size: 14.17k ) Number of downloads: 134 |
--------------------
Dacia/Ford
Sandero/Focus
Black Line 1.2 16V-2010/Trend 1.6 16v-2006
- AR**JGN/AR**RGH
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
daca tragi inca un fir la masa atunci tot o sa stea aprins.nu trebuie altul numai cel de la capac
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
megyes raul |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 23 October 11 ![]() |
Asta am asteptat sa spuna cineva.Eu evident ca am tras si un fir de la caroserie si imi sta aprins, dar nu mai merg acum sa il scot, il scot maine dimineata.
Oricum se pare ca capacul ala cu plutitor nu este in cea mai buna stare, in caz ca isi da duhul cam cat poate costa unul nou? |
--------------------
Dacia/Ford
Sandero/Focus
Black Line 1.2 16V-2010/Trend 1.6 16v-2006
- AR**JGN/AR**RGH
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#14
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
megyes raul lasa cele doua fire scoase,pot fi de la o,,,inventie,,,sa care sa renuntat,firele pentru capac sunt mult mai subtiri si trebuie asa fie pe langa pompa de frana
daca a mers pana acum laso pana se incalzeste afara,firele sunt ambatranite si de la frig se poate crapa izolatia de pe ele,daca te deranjeaza becu ala scoatel |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
megyes raul |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 23 October 11 ![]() |
Si am terminat aceasta operatiune.Functioneaza normal si anume:Cand lichidul este destul circuitul este intrerupt de plutitorul din capac, cand scade nivelul circuitul se inchide, prin urmare si cu contactul pus, si cu motorul pornit martorul "BRAKE" sta aprins.
Am tras alt fir de la masa butonului, pana in compartimentul motor deoarece cele doua fire nu stiu de la ce erau, iar pentru masa la capac am folosit firul negru de la acele doua fire. In pozele urmatoare: La buton firul albastru este alimentarea, iar firul rosu este firul ce duce in compartimentul motor(este defapt de culoare gri, dar papucul este rosu). In compartimentul motor firul vrede(cel gri, dar cu papuc verde) vine din habitaclu, iar masa este firul negru. Acest capac este pe post de intrerupator(cand nivelul scade o saiba coboara inchizand circuitul, iar cand nivelul lichidului este sus circuitul este deschis, iar becul nu se aprinde). PS:Cu ocazia asta am verificat si nivelul uleiului, si surpriza.Nu mai am pic de ulei in motor ![]() Acum m-am gandit,daca cele doua fire sunt de la stropitoarea parbriz??Acolo sunt tot 2 fire sau sunt mai multe fire??Intreb deoarece nu am pe masina nici acest sistem. This post has been edited by megyes raul: 20 Nov 2011, 19:39 Attached thumbnail(s) IMG463.jpg ( Size: 457.52k ) Number of downloads: 89 IMG464.jpg ( Size: 367.43k ) Number of downloads: 95 IMG465.jpg ( Size: 635.84k ) Number of downloads: 83 IMG467.jpg ( Size: 246.29k ) Number of downloads: 93 IMG468.jpg ( Size: 272.33k ) Number of downloads: 97 IMG469.jpg ( Size: 322.12k ) Number of downloads: 91 IMG472.jpg ( Size: 532.35k ) Number of downloads: 99 IMG473.jpg ( Size: 454.12k ) Number of downloads: 103 |
--------------------
Dacia/Ford
Sandero/Focus
Black Line 1.2 16V-2010/Trend 1.6 16v-2006
- AR**JGN/AR**RGH
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 08:05 |