Solutii pornire masina inecata
![]() ![]() ![]() |
Solutii pornire masina inecata
silviu_best |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 17 August 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1988 TLX 1,4 BC-04-BUR
|
|||
vladut88 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
eu am facut urmatoarele si o ia la sfert indiferent de temperatura
-aprindere at 011 +senzor 011 (gotronic) -carburator nou de carfil (mono corp care nu va sta prea mult timp urmeaza un dublu corp de lada) -pompa de benzina electrica de damas -motorul are 15000 km de cand am bagat setul -bujii brisk au 20000 km -alternator renault 21 75 A motor 1,6 baterie rombat 55 A |
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
wizkid |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 190 Joined: 1 February 09 ![]() |
O pui la punct din vara ca sa o ai iarna. Eu am aprindere+senzor,buji beru,fise siliconice si o baterie Bosh S5 de 63Ah si 610A. Dupa 3 zile de -25,unde n-am pornit-o deloc...a pornit la a 3-ea cheie. Pornire prin: sprit 2 pedale la fund,tras socul la maxim si dai la cheie(eu nu dau mult ca n-are rost,parerea mea) calcand usor acceleratia. Mi-e unu imi porneste. Azi la -16 a pornit din prima (dupa 18ore de -28)
|
--------------------
Dacia
1300
1976/berlina
- vn-01-fgd
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
ca solutie dimineata. invarte de elicea motorului, cu motorul oprit, pe liber, inainte de pornire(sa rupi uleiul cat de cat), dupa aia fa cum a zis si colegul.
2 sprituri, socul la maxim si cheie. eu asa fac si am pornit-o in fiecare dimineata zilele astea. ieri au fost-19.5 azi 21.8. duminica au fost vreo -16. atunci chiar a luat-o fara probleme, si fara sa-i fac ce am zis cu ruptu uleiului. ieri si azi a facut har har trosc. am cam avut emotii, ca nu invartea cu spor. dar doar de doua ori a facut har si a luat-o. |
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
silviu_best |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 17 August 09 ![]() |
cand invart de elice tre sa pun contactul?
|
--------------------
Dacia
1310
1988 TLX 1,4 BC-04-BUR
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
NU ,sa nu pui contactul ca doamne fereste porneste si iti face praf mana
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
dizzy |
![]()
Post
#7
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.062 Joined: 11 February 04 ![]() |
Hai sa va povestesc cum porneam eu Oltcitul iarna:
Ies dimineata, friiiig, ma duc la masina, pun o piatra pe ambreiaj, scot din viteza. Deschid capota de la motor, scot coarba, bag coarba in rac. O tura, doua ture, trei ture... bagam cam 20-30 ture la motor pana se misca relativ usor Scot coarba si o pun la locul ei Pun contactul, dau doua pedale, trag socul, mai dau o pedala, dau la cheie. Minune, porneste dihania la "prima" cheie. Daca aveti rac si coarba asta e solutia. |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
pirvumark |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
cum sa pui contactul mai omule. vrei sa ramai fara maini? atunci isi baga coada si porneste si te lasa fara degete.
uite cum faci: scoti pe liber. nu pui contactul, il lasi luat(scoate mai bine cheile din contact) ridici capota si invarte de elice(vezi sa nu patineze cureaua) de vreo cateva ori. usor insa sa nu pocneasca de la ger. daca totusi se ineaca si nu porneste, cea mai eficienta metoda este trasul sau impinsul. asa o ia sigur. lasa ca oricum mai ai de indurat 2-3 zile si pe urma se mai incalzeste. chiar peste 0 am vazut. ajunge pe la 2 grade. |
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
silviu_best |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 17 August 09 ![]() |
cu impinsul sau trasul e destul de greu,in parcare spatiul e destul de mic,zapada mai incurca si ea,mai si alunec ca e gheata.sambata am pornit-o trasa;vineri am lasat-o in afara orasului ca am avut treaba si cand sa o iau ioc,nimic.a venit un amic sa o trag pana acasa dar pe drum a pornit(tractata fiind,metoda clasica).dar din parcarea din fata blocului e destul de greu.desi bateria e destul de noua(nu are nici macar un an) dupa 3-4 chei nu mai are putere,desi becul ramane aprins(invarte destul de incet).dar mai sunt vreo 3-4 zile de ger si am scapat.multumesc tuturor pentru raspunsuri
|
--------------------
Dacia
1310
1988 TLX 1,4 BC-04-BUR
|
|
barbutu |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 466 Joined: 22 May 07 From: pitesti ![]() |
seara,dupa ce ai ajuns acasa,ia bateria cu tine.
|
--------------------
Renault
megane
2010
|
|
florian90 |
![]()
Post
#11
|
![]() sofer de dacie,cu aprindere electronica gotronic Group: Members Posts: 196 Joined: 25 July 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(vladut88 @ 26 Jan 2010, 18:11) eu am facut urmatoarele si o ia la sfert indiferent de temperatura -aprindere at 011 +senzor 011 (gotronic) -carburator nou de carfil (mono corp care nu va sta prea mult timp urmeaza un dublu corp de lada) -pompa de benzina electrica de damas -motorul are 15000 km de cand am bagat setul -bujii brisk au 20000 km -alternator renault 21 75 A motor 1,6 baterie rombat 55 A si nu-i dai tu nici un "spritz"?miram-as cam cat e un alternator de 75 A?daca ai un alternator mai mare am inteles ca iti incarca mai repede bateria si in plus cand acelerezi si ai becurile aprinse nu isi mai maresc puterea(ca sa zic asa)...asa este? |
--------------------
DACIA
1310 Break
1996..Break..benzina..1397 cmc
- B 87 TBW Conduc o dacie fermecatoare:X
|
|
bac. |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 9 October 09 ![]() |
dupa ce mi-am invatat lectia de 2 ori cu pornirea daciei , cum sunt sofer de foarte mult timp (5 luni
![]() |
--------------------
Dacia
Berlina
1997 L
- nr de DJ
|
|
silviu_best |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 17 August 09 ![]() |
ar fi o mica problema cu luatul bateriei in casa:eu stau la etajul 7 si liftul e "comunist",merge o zi da,7 nu.si daca urc bateria 7 etaje ar trebui sa ma conectez si pe mine la ea ca sa mai am viata in mine
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1988 TLX 1,4 BC-04-BUR
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.176 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
in mod normal (cum scrie titlul topicului ) daca masina este inecata se procedeaza asa:
(chestie verificata) se apasa pedala de acceleratie usor pina la podea (si se tine asa) apoi se da la automat 10-20 secunde in intervalul asta ar trebui sa porneasca , daca totusi nu porneste se scoate bujiile si se procedeaza ca mai sus cu pedala la podea se da la automat 10 -20 sec , daca bujiile sint ude se usuca pe aragaz si de monteaza dupa ce se da doar 10 sec la automat , sigur va porni , daca nu porneste atunci exista o problema si degeaba incercati , remediati defectul |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
C@talin |
![]()
Post
#15
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
tico e tot cu carb deci merge
![]() ![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
M.C. |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.152 Joined: 24 January 04 From: Ploiesti ,din cind in cind. ![]() |
Cele mai bune metode de a porni un motor innecat sunt cele recomandate de BYGY 007. Aplicate personal de multe, multe ori pe vremea cind aveam masini cu carburator.
|
--------------------
Renault Megane
II Sedan Influence
1,6 16 V ,2005 Alfa Romeo 159 1,9 JTS, 2007 , Ford Mustang 2,3 Ecoboost, 2017
|
|
jorj3l |
![]() ![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 28 January 10 ![]() |
Big problem am intampinat ieri si cred ca sfaturile voastre sunt singurule care ma pot ajuta.
In urma cu 2 zile, am incercat sa-mi pornesc "batrana doamna"(cum imi alint a mea dacie 1310), dupa 3 zile de stat, cu clesti de pornire (2 perechi), nici o sansa dupa o ora de chinuri. (baterie varza) Drept urmare ieri, am facut o investitie intr-o baterie rombat premier 60 A+580 A crn pornire , dar aproape ca murea si bateria noua iar ea nu dadea semne de pornire. Am incercat cu alta pereche de bujii gasite prin ladita cu scule, a pornit dar nu mergea rotund, o bujie(macar) fiind stricata. M-am tarait cum am putut pana la piese auto, am cumparat un set bujii Sinterom (bunute, nu ?), le-am schimbat, masina-ca noua ! Acum apare buba:dupa 600 metri de mers, masina nu mai tine relatiul si nu mai mergea rotund. O las 5 minute cu motorl oprit, dau cheiem, porneste la sfert, merge brici, dar dupa cateva sute de metri: iar se opreste. AM fost cu ea la un mecanic, mi-a zis ca-i de la reglaje, a chinuit-o, a curatat carburatorul (metoda clasica 7000 rpm, mana deasupra), a suflat in jiglior, a umblat la avans, la aer...peste tot la aprindere, parea ca merge brici! Dupa cate sute de metri iar se opreste ! A facut vreo 5 incercari... A ramas ca astazi sa dau jos carburatorul sa-i fac o curatare ca la carte. Pareri, sfaturi ? Precizez ca acum la relanti oscileaza turatia, pana se opreste, mai ales pe motor cald. hellp..... ![]() Imi cer scuze pt lipsa de cursivitate in post, dar sunt cam agitat.. This post has been edited by jorj3l: 28 Jan 2010, 09:36 |
--------------------
Dacia
"uan fre uan zirau"
1997/1310
|
|
dizzy |
![]()
Post
#18
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.062 Joined: 11 February 04 ![]() |
Se cheama jivraj, se rezolva cu clasicul carton la dacia
|
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
jorj3l |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 28 January 10 ![]() |
atat de simpla sa fie ecuatia ?! multumesc frumos, voi incerca...
ma gandesc ca a mai circulat pe temperaturi negative (foarte negative ![]() Mentionez ca masinuta face de 2 anisori, 150 km zilnic....e o campioana ! |
--------------------
Dacia
"uan fre uan zirau"
1997/1310
|
|
tom79 |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 17 January 10 ![]() |
QUOTE(vladut88 @ 26 Jan 2010, 18:11) eu am facut urmatoarele si o ia la sfert indiferent de temperatura -aprindere at 011 +senzor 011 (gotronic) -carburator nou de carfil (mono corp care nu va sta prea mult timp urmeaza un dublu corp de lada) -pompa de benzina electrica de damas -motorul are 15000 km de cand am bagat setul -bujii brisk au 20000 km -alternator renault 21 75 A motor 1,6 baterie rombat 55 A aprinderea face toti baniii...am si bujii cu platina fo.mo.co. |
--------------------
dacia
1994 berlina
1994 berlina
- ct 94 ela
|
|
panzerjager |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 6 November 09 ![]() |
A mea nu are nimic...pe ea, nici o aprindere electronica, dar un amarat de amplificator de tensiune
![]() ![]() ![]() |
--------------------
dacia
1300
1979
|
|
alexandrusiri |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 830 Joined: 18 December 07 From: iasi ![]() |
chiar daca nu s-a mai scris demult aici o a o fac eu acum.
am ponit si eu masina,dacia 1310 carburatie din '97,care era inecata dupa metoda lui bygy007.vrea sa spun ca dupa montarea noilor bujii nu am dat nici 10 sec la automat ca a si pornit. |
--------------------
dacia
Lodgy 1.5 dci 107 cp
2013
- IS-54-SIR
|
|
ghitza |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
care e metoda aia?
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Alexio |
![]()
Post
#24
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
Inecata? Pateam sa se inece cand eram incepator si dadeam aiurea la acceleratie inainte sa o pornesc.
De ce sa se inece? Mai bine zis "cum sa nu inecam masina" Simplu. Iarna: Dam 2 pedala la acceleratie, tragem socul la jumatate, dam la automat fara a apasa acceleratie si cum simtim ca a luat-o putin apasam usor acceleratia si o mentinem. Tam tam si pornit Dacia. |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Socul il trageam in functie de temperatura de afara , de exemplu daca era ger il trageam de tot si cum pornea il impingeam pana obtineam un mers rotund al motorului.
De inecat nu prea o inecam ca pornea mereu dar cand mai ajutam pe cineva suflam cu putere in carburator (cu clapeta deschisa la maxim) de cateva ori pana disparea din mirosul puternic de benzina si o porneam cu pedala la podea fara "sprituri".In majoritatea cazurilor pornea. |
--------------------
-
-
-
|
|
Alexio |
![]()
Post
#26
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
Mama ei de Dacie. Trebuiau sa faca si manual de instructiuni pentru ea
![]() |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
rodi |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 648 Joined: 2 November 10 ![]() |
Dar noi facem asa dupa inecarea motorului, ca sa avem economie de baterie: Scoatem bujiile si in orificiile chiulasei introduceam pe rand in fiecare flacara - cilindrul detona - timp necesar operatiunii acesteia de 4 ori lasa bateria sa-si revina putin.
Bujiile le treceam prin flama si le curatam cu peria mica si aspra de plastic. Le suflam cu gura - cum s-ar zice - si le puneam astfel, curatate si uscate, la loc. |
--------------------
---
---
---
- --- E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
|
|
kxz |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 618 Joined: 5 November 10 From: Cuiul de la harta. ![]() |
QUOTE(Alexio @ 22 Nov 2010, 12:34) Imposibil. Au personalitate. Nu prea pornesc doua la fel. Asta cu reguli la pornire e o aiureala. Una porneste cu sprituri, alta o ineci. Una porneste cu soc maxim, alta nici sa o pici cu ceara. Pana la urma fiecare isi cunoaste masina si se obisnuieste cu toanele ei. |
--------------------
Dacia 1410
/
Opel Corsa --------------------
Și-oricât de-ngustă o fi calea Oricâte piedici m-or lovi din greu Eu sunt stăpânul sorții mele Sunt căpitanul sufletului meu. |
|
Alexio |
![]()
Post
#29
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
A mea cred ca a fost mustang in alta viata.
|
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
TXzamora88 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 310 Joined: 21 March 10 ![]() |
daca vreti ca dimineata sa porneasca imediat la temperaturi scazute faceti asa ...dupa ce mergeti cu masina luati bateria si punetio in casa dimineta sau cand o fi cand vreti sa o porniti puneti bateria trageti socul si porneste din prima fara probleme
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1989
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 08:45 |