Testare frane, Rezultat test frana pe stand
![]() ![]() ![]() |
Testare frane, Rezultat test frana pe stand
clr |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|||
cristimm |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru vechi Group: Members Posts: 664 Joined: 30 September 02 From: Bucuresti ![]() |
La roata spate dreapta ai ceva probleme, cel mai probabil mazga, ceea ce o face sa franeze mai slab atat la frana de mana cat si la frana de picior.
|
--------------------
ex
Dacia Nova
GTi
|
|
Liviu |
![]()
Post
#3
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Ca sa poti face o comparatie. Uite rezultatele de frana de la masina mea facute azi:
Attached thumbnail(s) DSC02279.JPG ( Size: 20.44k ) Number of downloads: 1602 |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
AL |
![]()
Post
#4
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Franele tale sunt ok, nu ai de ce sa iti faci probleme...
Cel mai grav este dezechilibrul stanga-dreapta pe oricare din axe... La rotile fatza, trebuie sa ai sub 10% iar la cele spate sub 15%... la frana de mana se accepta si 40%... cel mai bine este sa le ai cat mai aproape de 0%... De asemenea, rotile din spate trebuie sa prezinte o forta de franare mai mica decat cele din fatza.... datorita repartitorului... in cazul tau, acesta functioneaza corect... Dezechilibrul de la rotile spate (st/dr) este cam mare....dar e la limita... pe viitor, va fi nevoie de o verificare. P.S. Liviu, si la tine, pe fatza, dezechilibrul este cam mare.... dar se datoreaza probabil placutelor.... au am avut 10% la ITP, numai din placute neomogene.... cum le-am schimbat, a scazut la 1% |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
Liviu |
![]()
Post
#5
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
AL, placutele mi-au fost schimbate de mecanic fara sa ma intrebe macar daca vreau sa mi le schimbe. Mi-a spus ca alea vechi erau uzate (mi le-a si aratat, erau cam pe la 50-60% din grosimea originala). Cica acum am placute BOSCH .... ce-or fi alea chiar nu stiu ...
Oricum imediat cum pun mana pe niste malai, am sa imi pun la loc placute Ferodo. Mie mi se par ca sunt imbatabile ca franare. |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
costi |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Liviu, Bosch am eu, dupa ce m-am plins de n'spe ori ca placutele originale imi scirtie. Astea nu mai scirtie si sint absolut OK. Eu as zice sa le mai lasi.
|
--------------------
DSN/SLZ
|
|
clr |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(AL @ 27 Oct 2004, 10:02) Dezechilibrul de la rotile spate (st/dr) este cam mare....dar e la limita... pe viitor, va fi nevoie de o verificare. Cu cilindrul dreapta spate am avut probleme in trecut (scurgeri de lichid). Am schimbat atunci numai pistonasul de la cilindru (chit care avea si garniturile pe el) si de atunci n - a mai curs. Se pare ca totusi nu lucreaza ca la carte, asa ca probabil in viitorul apropiat voi schimba cilindrul cu totul. |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
cristimm |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru vechi Group: Members Posts: 664 Joined: 30 September 02 From: Bucuresti ![]() |
Nu e de la cilindru. Daca ar fi de la cilindru atunci la frana de mana ar fi ok. Este mazga pe ferodouri, am patit-o si eu. Trebuie numai demontat si sters (degresat) pe acolo.
|
--------------------
ex
Dacia Nova
GTi
|
|
AL |
![]()
Post
#9
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Poate fi de la cilindru....de regula nu se inlocuieste doar pistonul cu garniturile ci tot cilindrul... Oricum, sfatul lui cristim este bun... intai vei curata bine de tot pe acolo si dupa cateva zile vei face un nou test... daca problema persista, in final tot la schimb de cilindru vei ajunge...
asa cum am zis si mai sus, inca nu este o diferenta alarmanta dar atentie ca vine iarna! bafta!... |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
clr |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
AL |
![]()
Post
#11
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
E simplu.... daca vei face testul de trei ori, de fiecare data vei obtine alta valoare; apropiate, dar diferite!... de aceea am spus ca este OK, dar LA LIMITA... conteaza mult cat de curate sunt cauciucurile, cat de uzati sunt cilindrii aparatului de verificat si pe ce zona a lor se produce franarea/testul (au latimea canalului/rolei cam de trei ori cat roata si, datorita uzurii, suprafata mediana a rolelor are alta aderenta decat marginile), plus erorile de masurare ale aparatului etc.
Cel mai bine este sa faci o verificare a rotilor spate si o curatire a mecanismelor de franare... se va verifica obligatoriu si revenirea corecta a cablului de la frana de mana dupa ce a fost actionata! |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
clr |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Ok, saru' mana de informatie.
|
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
cpanoiu |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 4 January 05 ![]() |
Toata saptamana asta am pierdut-o incercand sa trec ITP-ul; masina este din mai 2001 si este la a 2-a infatisare la un ITP; doua probleme: una a constituit-o "Gazele": au trebuit sa incalzeasca sonda cu o bricheta ( afirmatiile sunt ale indivizilor si daca ei m-au vrazit.... astept reactia voastra); a doua problema a fost dezechilibtul pe frane: fata 46,5%, pe spate 19,5%; si cum cu franele nu e bine sa te joci, am dat fuguta la service unde dupa 2 interventii la frane, urmate de 2 verificari pe stand ale lor, am plecat "fericit"
![]() ![]() |
--------------------
renault
symbol dynamique 1.4 16 v 100 cp
2007
- sb-25-pcm
|
|
Liviu |
![]()
Post
#14
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Te-ai uitat un pic pe astea ? :
Frane/lichid http://www.daciaclub.ro/viewtopic.php?t=208 http://www.daciaclub.ro/viewtopic.php?t=1501 http://www.daciaclub.ro/viewtopic.php?t=927 http://www.daciaclub.ro/viewtopic.php?t=950 http://www.daciaclub.ro/viewtopic.php?t=1462 http://www.daciaclub.ro/viewtopic.php?t=670 http://www.daciaclub.ro/viewtopic.php?t=1036 http://www.daciaclub.ro/viewtopic.php?t=2826 http://www.daciaclub.ro/viewtopic.php?t=2997 http://www.daciaclub.ro/viewtopic.php?t=4583 Sunt trecute in PRIMUL TOPIC (cel lipicios) .... |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
cpanoiu |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 4 January 05 ![]() |
le-am vazut pe toate, dar referintele la dezechilibrul de frane este tangential...
|
--------------------
renault
symbol dynamique 1.4 16 v 100 cp
2007
- sb-25-pcm
|
|
tse |
![]()
Post
#16
|
![]() Daciist convertit Group: Members Posts: 282 Joined: 15 November 02 From: Bucuresti ![]() |
Cauciucurile umflate aiurea, sau rotite haotic pe masina, adica au uzuri diferite.
Dezechilibrul era liniar- plecau ambele ace la fel si la sfirsit (blocare) se diferentiau sau plecau diferit de la inceputul frinarii? Du-te cu presiunea facuta bine, la 1,9 pe fata si 2 pe spate, si eventual mai desumfli cauciucul cu frina mai proasta. Cel mai important este sa nu traga intr-o parte la frina. Nu te juca... This post has been edited by tse: 21 Mar 2005, 11:09 |
--------------------
Ex_Clio3_Laguna3
Dyn1,5dCi 2dCi
2009
|
|
cpanoiu |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 4 January 05 ![]() |
presiunea in pneuri NU am verificat-o ( poate se fie anapoda);
unul din cauciucuri este mai putin folosit ( a stat ca rezerva) si este pe roata care prindea mai bine; curbele plecau la fel, dar spre sfarsit o luau razna; masina nu a prea fost plimbata in iarna asta ( s-a si descarcat acumulatorul de stat) este o problema tipica la DSN sau doar la mine din cauze particulare, dezechilibrarea de frane? |
--------------------
renault
symbol dynamique 1.4 16 v 100 cp
2007
- sb-25-pcm
|
|
tse |
![]()
Post
#18
|
![]() Daciist convertit Group: Members Posts: 282 Joined: 15 November 02 From: Bucuresti ![]() |
Pune roti similare, mai ales fata. Eventual imprumuta roti bune pentru proba de frina.
Mergi la vulcanizare si urmareste-i ce fac. 1.9 fata, 2 spatele, 2.3 rezerva. Si, inainte de ITP, mergi la spalatorie MOL acolo au posibilitatea de a o spala pe dedesubt. Asta face impresie mai buna decit plicul bagat in buzunar. This post has been edited by tse: 22 Mar 2005, 13:26 |
--------------------
Ex_Clio3_Laguna3
Dyn1,5dCi 2dCi
2009
|
|
Mihai007 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 13 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu am DSN productie august2001 si la ITP-ul de acu' 2 ani am patit acelasi lucru : dezechilibru de franare pe spate de X%. Si eu am fost destul de fraier sa zic... dom'le este importanta treaba ! Asa ca am bagat-o in service la Meridian. Peste 1 ora, cand m-am intors, masina era deja afara. Factura era facuta. Am platit si m-am dus iar la responsabilul ITP. Zic "uite factura. hai s-o bagam iar pe stand. vreau sa vad cum au rezolvat-o baietii la service" ... Dar surpriza
![]() Dar eu nu pot stii sigur daca chiar s-a rezolvat... Stiu doar ca am platit 400.000 lei (in 2003) pentru reglare frana spate. |
--------------------
Dacia SuperNova
Rapsodie
|
|
costi |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
pai s-a cam rezolvat daca ne scrii acum
altfel din 2003...... |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
Mihai007 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 13 February 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(costi @ 24 Mar 2005, 18:20) pai vreau sa-ti spun ca intre inainte si dupa marea reglare de frane nu am simtit vre-o diferenta. frana bine si inainte, frana bine si dupa...franeaza bine si acum... ![]() din ce am inteles de la un alt mecanic (intre timp) este ca sabotii de frana de pe spate au un sistem special de autoreglare ... cu niste dinti ca o cremaliera. Si din punctul lui de vedere ar fi fost imposibil sa existe o astfel de diferenta pentru ca se ...auto-regleaza ![]() This post has been edited by Mihai007: 24 Mar 2005, 16:29 |
--------------------
Dacia SuperNova
Rapsodie
|
|
costi |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
pai mai ai putintica rabdare ca acu vine ITP-ul si te lamuresti
![]() |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
Mihai007 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 13 February 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(costi @ 24 Mar 2005, 18:34) da stiu ![]() Poate mi-or mai trimite si acum dar... slabe sanse. |
--------------------
Dacia SuperNova
Rapsodie
|
|
Levistiitp |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 10 January 23 ![]() |
Daca are cineva nevoie de test de frana gratuit in Cluj-Napoca, il asteptam la statia noastra ITP. Levisti Itp Cluj str. Fabricii de Zahar nr 149. Mai multe informatii:Levisti ITP Cluj
www.itpcj.ro |
--------------------
Renault
Megane
2015
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 07:11 |