DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Ulei sau Parafina pt bobina., pt bobina oltcit

tzepesch
post 20 Jan 2008, 15:08
Post #1


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




Sal...

am 2 bobine de oltcit, una incapsulata metalica si una de ebonita neagra. ambele de sf.gheorghe.

problema e asa.
cea neagra e prea slaba, dar are uleiul in ea.
cea metalica, e f buna, dar nemaiavand surubul si clema de la conectorul Central (fisa) e posibuil sa fi ramas fara ulei.

acum eu ma intreb daca exista si modele fara ulei, cu parafina, ceva si nu se aude cand o scutur galgaiul specific. sau mai are in ea, dar a curs f putin pe la gat pe acolo.

am scos uleiul tot din bobina neagra si vreau sa-l bag in asta metalica.
cum fac ca pe la Central nu intra.

as putea sa dau o gaurica mica in ea (0.5, 1mm) si sa bag pe acolo uleiul cu seringa? sa fac vreo belea? pe la capac ma gandeam

aveti vreo idee,
multumesc

This post has been edited by tzepesch: 20 Jan 2008, 17:43


Attached thumbnail(s)
DSC02191__1024x768_.JPG ( Size: 76.42k ) Number of downloads: 360
DSC02192__1024x768_.JPG ( Size: 106.54k ) Number of downloads: 357
DSC02189__1024x768_.JPG ( Size: 61.29k ) Number of downloads: 355


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 20 Jan 2008, 15:49
Post #2


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Ulei trafo daca ai o cunostinta la Electrica..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 20 Jan 2008, 16:00
Post #3


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




wink.gif wink.gif wink.gif


am aflat ca aia neagra e de dacie 1300. se faceau la un moment dat.

acu, aia metalica, ma gandesc, logic, daca nu intra uleiu in ea pe la Centrala, nici ni avea cum sa iasa...

poate e pe parafina sau e uscata.

21 Jan 2008, 05:29:
e parafina.

maine, daca am timp o montez. o sa va spun cum merge.

momentan am patit beleaua de a o plezni la gat, am fortat o clema sa intre ianuntru si n-a vrut
. o s-ai infiletez doar un surub si fisa sa intre pe el,,, sa vad daca merge smecheria

21 Jan 2008, 22:52:
am pus-o in sfarsit. e cu parafina sau uscat, nu stiu

efectul este uimitor. relanti f stabil, mai jos, si arderea e complata. am curatat teava de esapament si dupa 60km prin buc e curata, usor de tot auriu-argintie.

mai ceva decat cu aprindere electronica

nu impusca platina , nici macar n-o afuma.

nu mai am nici un parazit in statia audio... formidabil

motor simtitor bine mai silentios... la 80/H abia se auzea, parca as avea injectie.
abia astept un gotronic atO11...


LUATI-VA BOBINA DE OLTCIT, e de 2-3 ori mai scumpa dar nici nu se compara cu traznaile de dacie.


Foarte Multumit!!!! daca nu mi-ar batea distributia nici nu s-ar auzi motorul la relanti la stop!!!

multumesc celor cu ideea biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

This post has been edited by tzepesch: 21 Jan 2008, 22:52


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 21 Jan 2008, 23:46
Post #4


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




Pai nu se mai fabrica ca as cumpara si eu una.Am fost pe la mine pe la dezmembrari si nu mai au oltcituri sad.gif


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 22 Jan 2008, 10:40
Post #5


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




vezi la piese de schimb oltcit. e unu pe ferdinand, de la intersectia mihaibravu spre baicului.


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 22 Jan 2008, 16:50
Post #6


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




Daca ai o adresa exacta ar fii perfect ,maine ma duc sa iau biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 22 Jan 2008, 17:23
Post #7


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




Cum ai conectat bobina asta de oltcit?

Vezi ca are rezistenta balast!

This post has been edited by autom: 22 Jan 2008, 17:25


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 22 Jan 2008, 18:10
Post #8


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




D-aia neagra am si eu. Credeam ca e de Oltcit, se pare ca nu e, dar oricum e mai buna decat bobinele clasice de Dacie. Nici eu n-am avut probleme cu platina vreodata, si merg cu masina de 10.000km. Bujiile-s curate dupa acelasi numar de kilometri. Daca nu de Oltcit, recomand macar una d-aia neagra. icon_mrgreen.gif


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 22 Jan 2008, 18:15
Post #9


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




Nici bobina mea ,cea cu care a venit masina din fabrica nu da semne de oboseala.La masurare are valori bune ,insa sunt nemultumit ca imi tremura motorul la relanti si nu inteleg de ce sleep.gif .Amestecul e bun,am aprindere gotronic cu senzor ,turometrul nu oscileaza decat foarte putin odata la 3-4 secunde cam 30 de rpm.
Si bobina e singurul lucru care nu l-am schimbat.

This post has been edited by mad toz: 22 Jan 2008, 18:21


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 22 Jan 2008, 18:18
Post #10


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Incearca si cu alta, nu strica si nici timp extrem de mult nu cred ca pierzi. wink.gif


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 22 Jan 2008, 20:15
Post #11


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




mad toz daca iti oscileaza mai redu putin din avans si vezi cum se prezinta.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 23 Jan 2008, 00:47
Post #12


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




si daca merg cu aia de oltcit ce are? aia neagra era mai slaba si decat aia pe care o aveam pe masina.

n-am avut nici un simptom negativ cu asta cu rezistenta. tocma, se simta o diferenta in bine ca are scanteia mai puternica. ganditiva ca oltcitul tre sa porneasca din prima, a doua maxim. daca nu l-ai innecat. nu-i ca la dacie sa dai sprituri inainte. dai si te pui pe curatat bujii. am oltcit, stiu


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 23 Jan 2008, 09:11
Post #13


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




Explica , te rog, la care borne ai legat bobina. Nu cumva ai Bypassat rezistebnta balast? Asta inseamna ca in loc de 9 v ai aleimentat bobina la 12!!


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 23 Jan 2008, 10:33
Post #14


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(autom @ 23 Jan 2008, 09:11)
Explica , te rog, la care borne ai legat bobina. Nu cumva ai Bypassat rezistebnta balast? Asta inseamna ca in loc de 9 v ai aleimentat bobina la 12!!
*




huh.gif huh.gif huh.gif


deci cum se vede bobina de sus cu rezistenta pe dreapta, firul de la delcou e la borna din stg (singura) si firul de contact e legat la borna de jos din dreapta, si statia la fel, tot la ala.

am incercat sa leg statia audio la cealalta borna cu rezistenta (dr.sus) si baga paraziti oribil. care-i treaba cu 9V?

Attached thumbnail(s)
DSC02192__1024x768_.JPG ( Size: 94.11k ) Number of downloads: 334


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 23 Jan 2008, 10:59
Post #15


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




Anumite bobine, de exemplu asta de Olticit sau unele negre, de ebonita, aveau o rezistenta suplimentara.
In mod normal, bobina este alimenteaza prin inserierea rezistentei cu circuitul bobinei.
La pornire, firul de la electromotor avea un papuc care alimenta bobina direct, fara sa treaca prin rezistenta. De ce? Deoarece , la pronire, odata cu cresterea curentului in electromotor, scade tensiunea si nu mai e suficienta pentru a initializa o scanteie normala.

Deci, la ponire, bobina se alimenteaza direct, in functionare, prin rezistenta.

Gotronic poate sa ne zica mai multe!

Spre sa intervina aici!

Ps. rezistenta asta, balast, isi schimba conductivitatea in functie de temperatura.

Cand e frig afara/motor rece are rezistenta mai mica si ,implicit, tensiunea este mai mare la bujie, cand e cald afara/incinta motor calda, pentru protejarea bobinei, isi micsoreaza conductivitatea.

<span class='edit'>23 Jan 2008, 11:12:</span>
QUOTE(autom @ 23 Jan 2008, 10:59)
Anumite bobine, de exemplu asta de Olticit
*



http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?t=7793&check=4834821

Bun de citit la colegii nostrii de Oltcitari!

Ps.2. Te-am vazut si acolo tepes!

This post has been edited by autom: 23 Jan 2008, 11:17


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 23 Jan 2008, 18:21
Post #16


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Prea multa teorie despre rezistenta de balast , ea e pusa in primul rand pentru protejarea bobinei fiindca fara ea curentul absorbit pe infasurarea primara ar fi foarte mare si s-ar praji primarul bobinei de inductie. Tepes ce tot cauta alimentarea statiei audio pe firul de la bobina de inductie ? adica pe plusul de la bobina de inductie . Tarage un fir de la plusul de pe baterie dupa aceea printr-o siguranta si o celula de filtrare FTJ (filtru trece jos in configuratie TT) si dupa aceea la statie amplificator sau ori ce sursa audio casetofon cd etc.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 23 Jan 2008, 19:42
Post #17


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




da, da, djasu, dar la 3 zile impingeam masina sau puneam bateria la rederesor.

statia e legata acolo ca sa nu fie alimentata decat in functionarea masinii...

intrebarea mea este, firul de contact e pe borna 4. trebuia sa fie pe borna 15?

intr-o carte de 1300, o s-o pun la Documentatie, scrie clar ca se leaga firul de delco la borna 1 (-bob) si contactul la borna 15 (+bob)... eu m lagat la borna 4 a bobinei. sa nu mai treaca curentul prin rezistenta, ce ziceti. a functionat f bine masin asa asa ca nu mi-am batut capul, azi am vazut cu bornele...

ps: sunt si pe forumul oltcit, fiind si oltcitar inainte.
ps: dacia-i buna pt a invata, dup-aia faci mecanica la oltcit


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 23 Jan 2008, 21:10
Post #18


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Totusi sa preiei alimentare de pe firul care se duce expre la boboina de inductie nu mi se pare corect fiindca apar curenti de diferite intensitati si de aceea ai tu acel parait in statie. Firul care vine la bobina de inductie e cam subtirel asadar el se v-a comporta ca o mica rezistenta de la contactul de chei pina la bobina iar tu daca preiei de la boboina + 12V cu siguranta vei preloa si impulsurile care apar de la bobina in functie de turatie. Te doare mina sa tragi un plus de la baterie un mic filtru si un buton on /off?


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 24 Jan 2008, 09:57
Post #19


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




bre, si din baterie am paraziti, inainte asa aveam, legatura directa. si tot aveam paraziti care cresteau cu turatia


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 27 Jan 2008, 21:59
Post #20


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Bobina asta nu e de Oltcit. !!!! Normal ar fi fost ca rezistenta aditionala sa fie suntata la pornire. Dar nici la Oltcit nici la dacie nu s-a folosit "metoda". Nu am inteles niciodata de ce, si de ce s-au folosit bobine cu rezistente aditionale fara sa fie folosite ca atare.

Attached thumbnail(s)
DSC02192__1024x768_.JPG ( Size: 94.04k ) Number of downloads: 279


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 27 Jan 2008, 22:25
Post #21


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




o fi, n-o fi, eu am luat-o de la un nene care a avut-o pe oltcit, si eu tot pe oltcit am tinut-o o perioada

e posibil sa fie de alta masina, dar am senzatia ca are 3 infasurari primare si 1 secundara. am impresia ca oricum as lega contactul pe rezistenta aia nu conteaza...

ps sa-i mai pun si condensator d-ala care era pe oltcit la bobina, de 50uF sau cat era?


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 27 Jan 2008, 22:42
Post #22


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




3 infasurari nu are SIGUR. Poate 2, (la 3 borne primar) care pot fi puse in serie sau paralel (sau individual). Personal nu am mai intalnit bobine de genul asta.

This post has been edited by gotronic: 27 Jan 2008, 22:46


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 28 Jan 2008, 12:04
Post #23


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




da, scz, am zis eu o prostie ca n-am fost atent... da 2 pe primar si una pe secundar...


oricum eu nu ma prind cum funct rezistenta aia din moment ce nu am un fir aditional la rez. la care se leaga contactul, trece prin rezistenta si se duce la + bobinei. si oricum as lega contactul functioneaza....

statia insa pe borna 15(aia de sus) paraie rau de tot si pe borna 4 (jos) nu paraie deloc. ceva o fi, dar ce?


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 30 Jan 2008, 18:59
Post #24


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Nu este sigur cu 2 infasurari. Este o singura infasurare, inseriata cu rezistenta de balast. Ca la Oltcit.(Nu ar avea nici un sens ca una din infasurari sa fie in paralel cu rezistenta de balast) Numai ca bornele rezistentei sunt ambele pe bobina. Una din bornele rezistentei este "in aer", acolo se pune alimentarea. Pe punctul comun cu bobina se poate pune acel condensator de 50 microfarazi la masa (ca la Oltcit). Se pot depista bornele care sunt, simplu cu ohmetru.!! Masori pe rand intre terminalele rezistentei si cealalta borna a bobinei. Unde gasesti valoarea mai mare inseamna ca sunt in serie, pe valoarea mai mica vei masura bobina, iar valoarea rezistentei este efectiv la bornele ei.!:)

This post has been edited by gotronic: 30 Jan 2008, 19:08


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 5 Feb 2008, 23:39
Post #25


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




pana la urma, aparatul pus pe 20kO:

- aia de dacie are intre central si - 6.2 kO

- aia cu rezistenta are intre Central si - 8.6 kO

care din ele????


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 5 Feb 2008, 23:42
Post #26


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Pai, amandoua ar fi bune dupa rezistenta ohmica a secundarului. Primarele si rezistenta de balast cat au?


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 6 Feb 2008, 01:20
Post #27


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




5ohmi aia de dacia,

2 O aia cu rezistenta

6 Feb 2008, 01:21:
primarele.

rezist. n-am masurat-o

This post has been edited by tzepesch: 6 Feb 2008, 01:21


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 6 Feb 2008, 07:22
Post #28


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Mi se pare mult 5 ohmi ptr. primar (ai etalonat aparatul, sau l-ai verificat masurand o alta rezistenta cunoscuta, de cca 5 ... 10 ohmi sa vezi daca indica coect?) Cealalta valoare de 2 ohmi ar fi buna, numai sa fii sigur ca e bobina si nu rezistenta. Ar trebui facute masuratori intre toate cele 3 borne sa vedem "cum stam"


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 8 Feb 2008, 00:05
Post #29


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




aparatul e digital, profesional si nu indica eronat.


intre + si - pe o borna de plus, parca 15 indica 0 Ohmi, pe cealalta, pe 4 indica 2Ohmi

<span class='edit'>8 Feb 2008, 23:52:</span>
interesant e ca am mutat contactul de pe borna + 15 pe +4, si am mers un km si s-a orit brusc, din neant, nemai vrand sa o ia din loc dupa aceea nici dupa 4-5 chei

am pus iar contactul pe 15 si a pornit imediat.

ciudat

This post has been edited by tzepesch: 8 Feb 2008, 23:53


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 9 Feb 2008, 09:39
Post #30


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Borna 15 cum ti-am mai spus se leaga la + bateriei sau prin acea rezistenta de balast iar borna 4 ar trebui pusa la platina impreuna cu condensatorul . adica la - tongue.gif. Faci si tu o poza si vedem ce si cum cu siguranta nu ai alimentat cum trebuie bobina de inductie.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th April 2025 - 07:19
Forum Renault