Vopsea ?, .. ce rezista la caldura ridicata
![]() ![]() ![]() |
Vopsea ?, .. ce rezista la caldura ridicata
raptordivx |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 335 Joined: 26 November 04 From: Suceava ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
1999 / 1.6 16v / concorde
- SV-10-SIS Vreau LAGUNA 2 :D
|
|||
StefanT |
![]()
Post
#2
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
In principiu vopsea pe baza de intaritor, insa cel putin pe galeria de evacuare, nu cred ca ai vreo sansa!
Bafta! |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
alexblondul |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Nedisciplinat Group: Members Posts: 335 Joined: 4 February 06 From: Lizeanu - Stefan Cel Mare ![]() |
nu inteleg de sa-l vopsesti ... pt ca nu a fost niciodata vopsit ... poti galeriile sa le cromezi daca stii pe cineva ... si bloc motorul sa-l speli si sa-l lasi la culoare lui ..
|
--------------------
Dacia
1310
1986 TLX
- B 12 SVE Dacia 1310, rosu imperial, si tot tacamul ... Benzina sa fie , motor avem noi !!!
|
|
raptordivx |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 335 Joined: 26 November 04 From: Suceava ![]() |
Deci sa inteleg ca nu exista nimic care sa reziste pe galeriile de evacuare. De vopsit vroiam sa vopsesc pentru a arata curat si frumos. Nu cred ca am unde sa le cromez .. si chiar daca ar fi unde cred ca ar costa o gașca de bani. Blocuri motoare vopsite am vazut cateva prin poze, dar nu stiu cu ce sunt vopsite.
|
--------------------
Renault
Laguna
1999 / 1.6 16v / concorde
- SV-10-SIS Vreau LAGUNA 2 :D
|
|
argon |
![]()
Post
#5
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Mai bine apucate de niste imbunatatiri la vedere si care chiar ajuta la ceva, ce conteaza ce culoare are sub capota?
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#6
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Motorul il duci la spalatorie sa ti-l curete bine de toate grasimile.
Partea din aluminiu n-are rost s-o acoperi cu vopsea, are o culoare placuta cand e curat. Partea de jos o grunduiesti, capacul cu busonul de ulei il vopsesti cu vopsea obisnuita de masina iar galeriile le iei la peria de sarma si apoi le dai tamponat cu pensula cu bronz pentru sobe. (usite, cuptoare, etc) Un fel de aurolac dar argintiu ![]() Nu glumesc, efect optic garantat. This post has been edited by vis-a-vis: 19 May 2006, 10:00 |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Ii spunea "Lunar" pe vremuri sau "Bronzal"
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
raptordivx |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 335 Joined: 26 November 04 From: Suceava ![]() |
Merci mult baieti , argon sa stii ca dorm bine noaptea cand stiu ca masina mea arata asa cum vreau eu. E ca si cum la tine in bucatarie ar fi gresia curata dar cand deschizi frigiderul gasesti dezastru. Mie imi place sa fie curat si aspectuos peste tot. De ce sa imi fie rusine sa ridic capota ?
|
--------------------
Renault
Laguna
1999 / 1.6 16v / concorde
- SV-10-SIS Vreau LAGUNA 2 :D
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#9
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Sunt total de acord.
Eu am fost placut surprins de chestia asta cand am dus prima data masina la schimbat setul motor si mecanicul respectiv mi l-a curatat la exterior si l-a vopsit exact cum am scris mai sus. Aveam o placere nebuna sa vad fetele surprinse ale prietenilor, cand ridicam capota ![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
argon |
![]()
Post
#10
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
era doar o idee, nu dati cu parul.
Mie mi se pare inutil, mai ales, ca deschid capota odata pe luna(Da e Dacie...rar nu-i asa?), pentru 2 minute. Dar Bronzul e foarte bun, am vopsit toba mica cu el, si se prezinta excelent la caldura. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
pe bloc rezista absolut orice tip de vopsea, pt ca nu se incalzeste foarte tare. Eu l-am facut la spray.
|
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#12
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
pt galerie ca sa reziste trebuie vopsea termorezistenta care de calitate este ff scumpa.asa cum zice robert.pe bloc orice tip de vopsea merge
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#13
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.340 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
La Foliatec se gasesc sparayuri de vopsea cam pentru toate subansamblurile de sub capota.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#14
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
si sti cat e bucata?
![]() |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Mario_b |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Simplu Group: Members Posts: 625 Joined: 9 December 04 From: Craiova+Sibiu ![]() |
Am motorul de pe combina agricola vopsit cu o vopsea de duzina, nu se cojeste daca cureti si degresezi bine blocul. Eu l-am spalat la jet sub presiune mare si a luat toata murdaria, apoi cu bormasina cu un disc abraziv flexibil l-am curatat bine si apoi vopsit, si gata! Si vreau sa spun ca lucreaza la temperaturi foarte inalte, turat la maxim tot timpul si plin de mizerie, iar dupa campanie il spal si e ca nou.
|
--------------------
'05 Dacia
Logan 1,6
Ambition
- MBM War is peace. Freedom is Slavery. Ignorance is Strength.
--->Logan Tuning Club Craiova<--- |
|
ydaniel |
![]()
Post
#16
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Siconi |
![]()
Post
#17
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Ce vorbiti voi, cu vopsea pe blocul motor, sunt povesti. Daca nu ati facut asta niciodata, lasati pe altii.
Cu orice spray sau vopsea veti da, dupa o oarecare perioada, fara sa frecati, vopseaua se va coji. Blocul motor atinge temperaturi destul de ridicate pentru vopseaua obisnuita (in medie 200-300 gr.C). Ori de cate ori veti vopsi blocul motor, la prima cheie se va arde vopseaua si va face fum, pana se stabilizeaza reactia vopselei la caldura, dar de aici pana la a se scoroji nu mai e decat de asteptat putin. Daca vreti un lucru de durata, va dau eu reteta, facuta de tatal meu cu un alt meserias. Ingrediente: - miniu de Pb (un fel de praf rosiatic-castaniu) - ulei de in fiert (de care folosesc pictorii la preparat culorile) sau ulei de transformator - recipient pentru amestecarea celor doua substante (fara reactii vizibile) - rabdare Emulsia astfel obtinuta se aplica in 2 straturi la intervale de 12h cel putin, pentru uscare completa intre straturi. Nu se porneste motorul pana nu e gata uscat complet blocul EU am facut operatiunea asta si inca un amic la care "vopseaua" e inca intacta chiar si dupa 10 ani. Incredibil?!? Incercati si voi. Torul e testat de mine, nu vorbesc din auzite. Cine e in domeniu stie ce spun. O sa pun si poze cat de curand. This post has been edited by Siconi: 22 May 2006, 15:11 |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
vaally |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 182 Joined: 4 August 05 From: Ploiesti ![]() |
Blocul motor atinge temperaturi destul de ridicate pentru vopseaua obisnuita (in medie 200-300 gr.C).
Dace este asa se duce si uleiul si lichidul de racire. Temperaturi mari ai doar pe galeriile de evacuare. O vopsea care rezista la 150 gr.C este foarte buna si nu este scumpa. Eu am vopsit blocul cu grund si bronz siliconic, pentru ca m-am descurcat si este bestial. Aceste componente sunt de la vopsirea unor cuptoare de rafinarie rezista pina la 750 gr.C iar bronzul este un argintiu excelent. |
--------------------
Dacia berlina
1310 L
- PH 11 SYH
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#19
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
miniu de Pb nu se mai gaseste de multi ani,mia bine zis nu se mai fabrica:)interesant faza cu uleiu de in:)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
bodel |
![]()
Post
#20
|
![]() rege`n tara orbilor Group: Members Posts: 217 Joined: 2 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Siconi esti "mesriasi" dar te scarpini la urechea stanga cu piciorul drept.
Aceeasi vopsea de tevi de gaze mi-a vopsit si chiulasele la V6, dupa doi ani cand am vandut-o erea vopseaua ca noua. Attached thumbnail(s) Fotos_10_.jpg ( Size: 34.72k ) Number of downloads: 925 |
--------------------
dacia
1410 Sport
1989
- B 25 RLR Low Rider Sport
|
|
argon |
![]()
Post
#21
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Siconi, blocul motor atinge maxim 80 de grade la exterior...poate nici atat.
Pana la 2-3 sute e cale lunga. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Siconi |
![]()
Post
#22
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Bine, mai vitejilor... omul vrea sa va dea un sfat bun si voi il luati peste picior. Dati, ma, si cu zeama de fasole pe motor, poate o sa aibe si evacuare mai buna, cine stie?!
No offence acuma, dar ati masurat voi temperatura blocului? O sa aiba 80 gr.C la exterior dupa ce se mai odihneste vreo juma de ora. Ia ganditi si voi: de ce va fierbe apa in motor daca nu are circuit deschis prin radiator, hmm? (termostat defect) Apa face racirea, dar niciodata blocul nu va avea aceeasi temperatura ca a apei, care e racita de radiator si astfel sensorul indica temperatura pe care o are dupa racire. Dar transferul termic nu e total, dupa cum legea fizicii ne spune, mai ales ca sunt doua lucruri diferite ca si compozitie dar si ca structura metal-solid / apa-lichid). Think again,man! Blocul va fi mereu mult mai cald decat apa. Pt. yDaniel: Ce-i drept, miniu de Pb nu se mai gaseste, decat pe la cei care poate mai au vreo rezerva. Din pacate. Era solutia cea mai buna. Pt. vaaly: E f. bun bronzul siliconic, dar nu usor accesibil. In general pentru toti: cand am zis 200-300 gr.C nu am facut altceva decat sa va fac atenti. Daca veti folosi o vopsea la limita ei termica se suportare nu ati facut nimic; astfel, va puteti orienta spre vopsele sau siliconi care sa suporte linistit 200-300 gr.C. In felul asta sigur nu veti avea probleme cu "reasfaltarea" motorului. Succes la farbe! ![]() This post has been edited by Siconi: 23 May 2006, 13:51 |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#23
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Siconi, ai masurat tu temperatura exterioara sau iar iti dai cu parerea?
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Siconi |
![]()
Post
#24
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
tu ce zici? asa.... dupa tine?! oare chiar am facut ceva sau ma prind cu tine?
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
Uncle-Sam |
![]()
Post
#25
|
![]() MEMBRU DE PARTID Group: Members Posts: 1.377 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Siconi @ 22 May 2006, 18:08) Ce vorbiti voi, cu vopsea pe blocul motor, sunt povesti. Daca nu ati facut asta niciodata, lasati pe altii. Cu orice spray sau vopsea veti da, dupa o oarecare perioada, fara sa frecati, vopseaua se va coji. Blocul motor atinge temperaturi destul de ridicate pentru vopseaua obisnuita (in medie 200-300 gr.C). Ori de cate ori veti vopsi blocul motor, la prima cheie se va arde vopseaua si va face fum, pana se stabilizeaza reactia vopselei la caldura, dar de aici pana la a se scoroji nu mai e decat de asteptat putin. Daca vreti un lucru de durata, va dau eu reteta, facuta de tatal meu cu un alt meserias. Ingrediente: - miniu de Pb (un fel de praf rosiatic-castaniu) - ulei de in fiert (de care folosesc pictorii la preparat culorile) sau ulei de transformator - recipient pentru amestecarea celor doua substante (fara reactii vizibile) - rabdare Emulsia astfel obtinuta se aplica in 2 straturi la intervale de 12h cel putin, pentru uscare completa intre straturi. Nu se porneste motorul pana nu e gata uscat complet blocul EU am facut operatiunea asta si inca un amic la care "vopseaua" e inca intacta chiar si dupa 10 ani. Incredibil?!? Incercati si voi. Torul e testat de mine, nu vorbesc din auzite. Cine e in domeniu stie ce spun. O sa pun si poze cat de curand. esti chiar atat de sigur? eu am vopsit blocul de 2 ani cu grund si nu se cojeste pe nicaieri (nici macar in partea cu galeria de evacuare) |
--------------------
DACIA 1100
1971 / DAEWOO
TICO 1999
- B ** *** Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
|
|
Siconi |
![]()
Post
#26
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
QUOTE(Uncle-Sam @ 23 May 2006, 15:20) esti chiar atat de sigur? eu am vopsit blocul de 2 ani cu grund si nu se cojeste pe nicaieri (nici macar in partea cu galeria de evacuare) ciubucul tau, unchiule...sa-ti fie de bine. Eu am prezentat ceea ce am facut eu si voi ma luati in ras. Am zis si ma repet. Dati si cu zeama de fasole. Nu trebuie sa fie la toti ca la mine, nu? Am prezentat o alta alternativa, ca de-aia discutam. Acuma faceti fiecare cum stiti. Ma bucur daca va iese si voua cu alte retete. |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(Siconi @ 23 May 2006, 15:05) Eu zic ca ce spui e o aiureala. Blocul, daca lichidul de racire are 85 grade, va avea datorita transferului de caldura imperfect, 90-95 grade cel mult. A, camasile au mai mult in interior, asta e altceva. Daca ai masurat temperatura blocului si la exterior are 200 grade, unde e expus mediului, la interior ar avea 250 grade, deci lichidul de racire, datorita transferului de caldura de la camasi, chiulasa, etc, ar fi de mult vapori uscati. P.S. 1. Sincer, axpresiile: "Bine, mai vitejilor... omul vrea sa va dea un sfat bun si voi il luati peste picior. Dati, ma, si cu zeama de fasole pe motor" parca imi suna cunoscute ca stil.. P.S. 2. Spune-ne, te rog, cu ce ai masurat temperatura aia? This post has been edited by diaconuliviu: 24 May 2006, 14:16 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Siconi |
![]()
Post
#28
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
liviule, nu am zis ca am masurat temp si ca termometrul arata 200 gr.C, ci ca am dat o val. minima pentru vopsea, dar al doilea post nu l-ai mai citit. Iar stilul nu stiu de unde ti-e cunoscut... dar sunt curios. Normal, temp ajunge undeva la 95-105. dar daca tot pui mana pe o vopsea ca lumea, macar sa fie de anduranta termica serioasa, ca la pret nu-i mare diferenta. Acum ca ai inteles ceea ce nu am exprimat eu suficient de clar in cele doua posturi anterioare, tin sa te anunt ca nu vorbesc din presupuneri ci din practica de zi cu zi. Ma rog, fiecare cat poate...
P.S.: pentru voi toti, am sa masor inca odata, numai de curiozitate, temp blocului la ext, dupa ce apa va fi ajuns la 86 gr.C. This post has been edited by Siconi: 24 May 2006, 15:11 |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Scrii asta: "Blocul motor atinge temperaturi destul de ridicate pentru vopseaua obisnuita (in medie 200-300 gr.C). Ori de cate ori veti vopsi blocul motor, la prima cheie se va arde vopseaua si va face fum, pana se stabilizeaza reactia vopselei la caldura, dar de aici pana la a se scoroji nu mai e decat de asteptat putin.", ok? Apoi, "tu ce zici? asa.... dupa tine?! oare chiar am facut ceva sau ma prind cu tine?" asta la intrebarea lui vis-a-vis " Siconi, ai masurat tu temperatura exterioara sau iar iti dai cu parerea?" Iar in al doilea post vii si o scalzi, ca n-ai zis ca e 200..etc. Apoi: "Apa face racirea, dar niciodata blocul nu va avea aceeasi temperatura ca a apei, care e racita de radiator si astfel sensorul indica temperatura pe care o are dupa racire." Apa din radiator este trimisa de pompa intii in bloc, pe la camasi, de unde urca in chiulasa, unde e si senzorul - recte sonda de temperatura. A, si ca sa ma explic: acele expresii semanau cu ale mesterului surubel. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
ydaniel |
![]()
Post
#30
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
iar aveti chef de scandal.poate blocu ajunge la temp de 200 grade numai daca nu mai are agent de racire
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th April 2025 - 06:35 |