DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> bateria dusa...., strica alternatorul???

horsewhisperer27
post 2 Dec 2007, 23:50
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.491
Joined: 15 March 04
From: Bucuresti




am gasit aceasta opinie pe un alt forum, si hop aici sa aud pareri!

ca cica e mai bine s a schimbi bateria preventiv, ca daca e pe duca poate sa arda alternatorul, din cauza ca acesta baga curent si ea nu il primeste!

ce stiti de chestia asta?mi se pare cam aiurea!


--------------------
fan VAG!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 3 Dec 2007, 00:03
Post #2


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Abureala zic eu.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zanga
post 3 Dec 2007, 00:18
Post #3


Daciot solenzar


Group: Members
Posts: 972
Joined: 17 July 05
From: Bacau




QUOTE(Merced @ 3 Dec 2007, 00:03)
Abureala zic eu.
*


Subscriu, de ce sa nu primeasca, faptul ca bateria e "dusa" inseamna ca nu mai functioneaza ca acumulator, nu ca nu mai trece curentul prin ea, deci circuitul e inchis.


--------------------
Dacia Logan Preference - 2004 - BC ## MSU
Daca Ai Cap Iese Altfel

Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 3 Dec 2007, 00:21
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.176
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(horsewhisperer27 @ 3 Dec 2007, 00:50)
am gasit aceasta opinie pe un alt forum, si hop aici sa aud pareri!

ca cica e mai bine s a schimbi bateria preventiv, ca daca e pe duca poate sa arda alternatorul, din cauza ca acesta baga curent si ea nu il primeste!

ce stiti de chestia asta?mi se pare cam aiurea!
*


radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif cea mai mare aberatie si timpenie vazuta de mine pina acum parca era de BULA DACIATOULUI


bateria este folosita doar la pornire in rest este folosita tampon in cazul in care este surplus de energie este inmagazinata in baterie , in anumite situatii cind cererea de curent este mai mare si alternatorul nu o poate da este luata de la baterie

daca bateria nu este buna nu mai poti porni nu??

cam asta sint explicatiile

This post has been edited by bygy007: 3 Dec 2007, 00:30


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horsewhisperer27
post 3 Dec 2007, 01:26
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.491
Joined: 15 March 04
From: Bucuresti




stiti care e problema?
cateodata , desi esti ff sigur de ceva, cand ti se explica cu o convingere de nedescris, incepi sa te intrebi daca nu cumva tu esti ala nebun...


cand eram mic si nu se gaseau baterii foloseam iarna la greu mortaciunea de baterie pe care o incarcam de seara pana dimineata...si dacia respectiva inca are alternatoru original pe ea!


--------------------
fan VAG!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 3 Dec 2007, 10:15
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




Daca "nu primeste" curentul e f. OK. Asta se intampla si cand bateria e complet incarcata, ea nu mai "primeste" curent de incarcare.

DAR: o baterie se poate defecta si in sensul de a avea un scurt in ea (sau cel putin rezistenta prea mica), adica "primeste" foarte liber curentul, caz in care poate intr-adevar defecta alternatorul, prin suprasolicitare.

Imbatranirea naturala a bateriei duce la primul tip de defectiune, care nu afecteaza alternatorul, (doar slabeste puterea de pornire), dar daca observi gaz (cu miros de oua clocite) iesind din baterie in functionare, sau incalzirea intensa a ei, atunci e tipul de defectiune care trage curent mare, si e periculos si pt. corcuitul de incarcare.


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horsewhisperer27
post 3 Dec 2007, 12:15
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.491
Joined: 15 March 04
From: Bucuresti




nici vorba, bateria da curent suficient pt pornire, nici un semn de oboseala, cel putin pe vremea asta!

discutia pornise de la intrebarea daca se merita schimbata o baterie care merge doar preventiv, pt ca are 6 ani sau nu!

si apoi a aparut ideea ca trebuie schimbata preventiv ca sa nu arda alternatorul!


--------------------
fan VAG!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 3 Dec 2007, 17:03
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




Deci, nu! Daca nu da semne de defectiuni serioase (incalzire intensa, emanatii de gaz), atunci nu poate defecta alternatorul, si nu merita schimbata preventiv.



--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horsewhisperer27
post 3 Dec 2007, 18:32
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.491
Joined: 15 March 04
From: Bucuresti




asa ma gandisem si eu!
va salutez!:)


--------------------
fan VAG!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 07:19
Forum Renault