benzina in baia de ulei, creste nivelul uleiului
![]() ![]() ![]() |
benzina in baia de ulei, creste nivelul uleiului
dan2008 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 16 January 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 2022
2022/Confort
|
|||
romanvs |
![]()
Post
#2
|
![]() membru autentic Group: Members Posts: 1.248 Joined: 14 January 08 From: CRAIOVA ![]() |
in primul rand benzina nu are importanta daca e proasta sau buna ca tot nu are ce cauta in baia de ulei;
dac o bujie nu merge se spune ca"merge in trei" si motorul va merge intrerupt(neregulat) iar amestecul de aer+benzina(neexplodat(timpul 3)) este dat afara pe evacuare ,nu in baia de ulei si se obseva ca gazele de evacuare miroasa putin a benzina nearsa; am o carte cu posibile defecte la motoarele pe benzina ,iar defectul tau nu apare,e posibil sa iti scape compresia in baie,asta insemna segmenti uzati... in legatura cu mecanicul tau ,nu are nici o treaba... sfatul meu mergi la un service autorizat Dacia-Reanault. |
--------------------
Hyundai
Elantra
2021 D A C I A S O L E N Z A
|
|
guliver |
![]()
Post
#3
|
No title Group: Members Posts: 545 Joined: 26 December 05 ![]() |
Incepe prin a schimba bujiile. Nu sunt scumpe si le schimbi tu f usor.Dar avand in vedere ca deja ai nivel mare la joja du-te la service ca nu e bine sa mergi cu ulei peste maxim.
|
--------------------
fosta dacie
fosta solenza
1900 dar nu toamna "Fericirea e o minge de fotbal, cînd e aproape o lovești, cînd este departe alergi după ea!"
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
scoate joja cu ceva ulei pe ea si incearca sa aprinzi o bricheta si vezi daca arde. si stai departe de motor cand faci proba asta cu joja. si inca un test ar fi : scoate joja cu motorul pornit si vezi daca ai spuma pe ea. ar putea sa fie lichid de racire in ulei.
ps: esti sigur ca nu ai pus mai mult ulei decat era nevoie ? |
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
i96nds |
![]()
Post
#5
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Poate SLZ ta a fost taxi si a trecut de mult de 300.000 km.... in cazul asta.... mare problema, tb revizie capitala la motor.
|
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
YR-ZBG |
![]()
Post
#6
|
![]() membru sufletist Group: Members Posts: 814 Joined: 4 April 07 ![]() |
din cate stiu eu singurul loc prin care benzina ar putea ajunge in baia de ulei ar fi pe langa segmenti (scapa compresie). Aste nu are nicio legatura cu functionarea bujiilor.
Deci daca ai benzina in ulei inseamna ca iti scapa compresie in baie... Asta o poti verifica astfel: cu motorul pornit scoti joja si ar trebui sa pufaie eventual sa sara si stropi de ulei. Daca e asa trebe facuta segmentarea. Dar daca dupa 5 min de functionare a motorului scoti joja si pe ea vezi un fel de emulsie albicioasa (o spuma) atunci ai lichid de racire in baie si de vina e garnitura de chiuloasa. |
--------------------
Dacia
Sandero
2009 Slz....buna masina...
|
|
dan2008 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 16 January 08 ![]() |
Scuze ca nu am intrat dar am avut ceva probleme.
Asadar caz rezolvat cu benzina in baia de ulei, am fost la un mecanic recomandat de altcineva si acesta m-a linisti ca nu este benzina in ulei( am facut si testul sa vad daca ia foc) ci asa este mirosul de ulei ars dupa 500 km adica miroase a ulei folosit. Intr-un cuvant am avut noroc si cu acesta ocazie am schimbat si mecanicul care cred ca nu era sa de cunoscator cu toate ca parea. Multumesc de ajutor celor cara au vazut acest topic. ![]() |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 2022
2022/Confort
|
|
mark`` |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.826 Joined: 12 February 06 From: Tg.Mures ![]() |
Pai si de unde ulei in plus in baie?
|
--------------------
Dacia
Spring
2023
|
|
adicorbos |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 720 Joined: 3 December 07 From: brasov ![]() |
Poate cand a facut schimbu` de ulei, nu a lasat sa iasa tot uleiu` si a mai ramas putin prin motor
|
--------------------
dacia
solenza
rapsodie 2003
- bv 87 car
|
|
YR-ZBG |
![]()
Post
#10
|
![]() membru sufletist Group: Members Posts: 814 Joined: 4 April 07 ![]() |
La doua schimburi consecutive declara omul ca are peste maxim 1 respectiv 1,5 cm. Nu stiu unde a facut schimbul...dar recomandat e sa schimbe locul.
Ok colegu deci nu era benzina asa miroase uleiul...si ce ai facut in rest? Ai mai scos din ulei si ai revenit intre repere...mai creste nu mai creste?.... in alta ordine de idei daca nea' mecanicu zice ca nu e bai daca ai ceva ulei in plus....afla ca e bai. ulei peste maxim inseamna depuneri de canamina, consum inutil de ulei, afectarea arderii si daca nu ma insel in timp afectarea performantelor catalizatorului. Deci ai mai scos din ulei? |
--------------------
Dacia
Sandero
2009 Slz....buna masina...
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#11
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Verifica injectoarele, ca daca e unyul decalibrat si are debit prea mare, pe langa ca merge cu amestec bogat, poate picura benzina in cilindru si de acolo ajunge in baie. Apoi test de compresie.
Uleiul amestecat cu benzina are o problema: nu prea mai unge. Si asta e mai grav decat depunerile de calamina |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(YR-ZBG @ 12 Feb 2008, 12:18) La doua schimburi consecutive declara omul ca are peste maxim 1 respectiv 1,5 cm. Nu stiu unde a facut schimbul...dar recomandat e sa schimbe locul. Ok colegu deci nu era benzina asa miroase uleiul...si ce ai facut in rest? Ai mai scos din ulei si ai revenit intre repere...mai creste nu mai creste?.... in alta ordine de idei daca nea' mecanicu zice ca nu e bai daca ai ceva ulei in plus....afla ca e bai. ulei peste maxim inseamna depuneri de canamina, consum inutil de ulei, afectarea arderii si daca nu ma insel in timp afectarea performantelor catalizatorului. Deci ai mai scos din ulei? Daca ti-a pus de fiecare data 3 L fix de ulei si nu l-a scurs bine pe cel vechi ... asta e . Daca schimbi doar uleiul se pune 2,7 L , daca schimbi si filtrul , bagi 2,8 L . Eu bag de obicei cam 2,5 L si apoi completez fie cu aditiv , fie la ochi , dupa o zi de functionare , dupa ce o las peste jumatate de ora sa se aseze uleiul . |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
adicorbos |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 720 Joined: 3 December 07 From: brasov ![]() |
in cartea tehnica a masinii scrie : "capacitate baie ulei 2.9litri inclusiv filtru"
|
--------------------
dacia
solenza
rapsodie 2003
- bv 87 car
|
|
YR-ZBG |
![]()
Post
#14
|
![]() membru sufletist Group: Members Posts: 814 Joined: 4 April 07 ![]() |
corect....stiu ca la fiecare schimb imi raman cam 2-300 ml...
chiar vb cu cineva ca e bonus...la 20 de schimburi faci unul gratuit...din ca ramane. Problema e ca cei care i-au facut schimbul ar fi trebuit sa stie ca nu se pune fix 3l. |
--------------------
Dacia
Sandero
2009 Slz....buna masina...
|
|
moustache |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 313 Joined: 12 July 04 From: Brasov ![]() |
Daca ar fi un injector decalibrat in asa masura incat sa treaca prin el atata benzina, sau daca o bujie nu ar arde, atunci, pe langa benzina care ajunge in baie, ar trebui sa apara si o ardere foarte defectuasa, incompleta, cu rateuri in evacuare, in cel mai nefericit caz, in catalizator, ca acolo e cel mai cald si exista si surplusul de oxigen necesar functionarii catalizatorului. Daca este asa, ar trebui sa auzi bubuituti destul de puternice, dar se pare ca nu este cazul. De asemenea, manifestarea asta ar fi de asteptat sa se intample la un cilindru, nu la toti, consecintele fiind, pe langa cele de mai sus lipsa de putere, mers neregulat si consum crescut. Iar nu s-a pomenit de asa ceva. Deci mai raman doua cauze: cea fericita, in care a existat de la bun inceput un surplus de ulei, poate din cauza ca era masina in panta ori cand a bagat ulei (daca a ajustat la joja), sau poate era in panta cand ai verificat tu. Sau... cauza nefericita, segmenti uzati. Si aici e posibil sa existe o uzura aproximativ egala la toti cilindri, ceea ce lasa impresia ca motorul merge cat de cat uniform, insa ajunge benzina in baie in timpul compresiei, ar trebui sa simti si la putere, eventual si la felul cum porneste. Un mecanic bun, eventual intr-un service cu tester, ar putea sa iti dea un verdict clar.
|
--------------------
Dacia
Solenza Clima
- BV-36-MAT
|
|
Mekaniku |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 21 December 09 ![]() |
Am aceeasi problema, cu cateva diferente cronologice si anume:
Asta primavara- garniture de chiulasa arsa- compresie in instalatia de racier- ambele radiatoare sparte, corp thermostat fisurat, furtune sparte. Ma apucai cu vecinu' sa resuscitam coaja... Schimbat radiatoare, furtune, desfacut motorul, schimbat garniture de chiulasa, schimbat segmenti(MARE greseala am aflat.... eu am 370k km, altii pe taxi au 700k km si nu au segmentat motorul), curatat calamine de pe chiulasa, baie, etc... (curatate cu TRIUMF de aragaze) pana la luciu metallic... Toate ok, la prima cheie a pornit dar mergea cu galci, apoi (dupa 2-300 km)au inceput sa apara simptomele: mai intai s-a aprins becul de la ulei-verific nivel, peste maxim cu 1,5 cm si mirosea a benzina. La indicatia unui alt prieten mechanic schimb bujiile apoi schimb uleiul cu unul ieftin pentru proba 15W40 (fiind vara si cald mi s-a spus ca e ok si asta). TOT el mi-a masurat compresia care a iesit astfel: 7-6-8-8 Bar. Becul de la ulei statea aprins la ralanti si se stingea cand se tura motorul. Uleiul vechi scos (aprox 4 litri) dupa ce am segmentat avea o textura sidefata (probabil pilitura) si o culoare mai inchisa. Acum ma pregatesc sa schimb din nou uleiul (dupa aprox 1000 km de la segmentare) dar ieri am patit alte dandanale.... In mers, la un moment dat motorul da sa intre in starea frana de motor chiar daca acceleram. Opream motorul, pornire normal la cheie, demaraj normal iar peste 10 sec la fel intra parca in frana de motor. Am incercat sa mentin acceleratia constanta in diverse pozitii si de cateva ori am obs ca parca isi dadea drumul si se accelera. Din intamplare am vazut ca in interior, suportul metallic al scaunului soferului si al pasagerului din dr erau calde bine... sa fie de la tobe? Ce o avea sau ce n-o avea? Orice sfat, idee, este binevenita. Multumesc. |
--------------------
Dacia
in..Solenza
2004
- CS )( xXx Cea mai grea lupta este cu tine insuti...
|
|
i96nds |
![]()
Post
#17
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
sinele calde de la scaune si cu frana de mana calda... sunt de la evacuare, e oarecum normala, pana la un anumit nivel. Deci nu de aici ai tu problemele acestea....
|
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
GIC |
![]()
Post
#18
|
![]() Doar membru Group: Members Posts: 929 Joined: 13 January 04 From: Oradea ![]() |
|
--------------------
Dacia
Duster 2021 TCe 150 EDC / Rover 45 1.6L -
2002 Nicio faptă bună nu rămâne nepedepsită!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 08:18 |