ce ulei de motor folositi?, pentru motoarele de logan pe benzina
![]() ![]() ![]() |
ce ulei de motor folositi?, pentru motoarele de logan pe benzina
Victorine |
![]()
Post
#3061
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
|
||
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|||
user123 |
![]()
Post
#3062
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Stiu....si mie mi-a parut la fel insa cu 5w40 dar in 8v Afirmatiile tale insa sunt "grele" cu atat mai mult cu cat vin de la cineva cu 16v ( culbutori hidraulici) Totusi, chiar daca e mai zgomotos, nu inseamna ca nu protejeaza in conditii normale.....ai grija la forja insa nu cred ca esti genul Daca te deranjeaza zgomotul, data viitoare pui M1 - tot il ai pe stock Si ca sa fie totul in regula, trebuie sa urmeze si ironii vis-a-vis de zgomotul de care zici..... |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
Victorine |
![]()
Post
#3063
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Zgomotul e real, nu-mi pasa de ironii. Cand am luat masina, nu stiu ce ulei avea in motor, probabil ceva Elf din reprezentanta, insa comparativ cu vechiul 8V mi s-a parut incredibil de silentios... Intre timp am facut un schimb cu Total Quartz Energy 5w40 (cam acelasi lucru cu Elf, din cate am citit despre ele) iar acum Shell. Insa acum asta ramane pana la primavara. Nu o sa stranga prea multi Km, o sa-l consider mai de sacrificiu asa... dimineata pana la lucru cand sunt in jur de 0 grade afara nu prea ajunge la 4 pavele apa, eventual daca am de ajuns la o ora mai dificila, cu aglomeratie mare, si-atunci sta mult la ralanti. Si o sa fie multe situatii dinastea la iarna, din pacate. Nu am mijloc de transport in comun convenabil fara sa schimb si fara sa fac cu 15-30 minute mai mult. Iar de bicicleta nu prea poate fi vorba pana la primavara, la 10 grade, pana ajung la lucru mi se innoada mucii cu lacrimile la ceafa, vorba unui clasic...
|
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
zfmflorin |
![]()
Post
#3064
|
![]() =*=*=*=*=*=*=*=*=*= Group: Members Posts: 294 Joined: 18 January 07 From: BRASOV ![]() |
QUOTE(user123 @ 1 Nov 2017, 23:28) Nu prea e corecta o comparatie, unul e 0w iar restul sunt 5w... ....din lista ta am folosit doar mobil 1 shell si valvoline... Daca ar fi sa aleg ( strict personal) as alege Mobil 1, Valvoline, Shell.... Valvoline il aleg pt pachetul de aditivi ff bun de la Lubrizol....si pt faptul ca au o sg fabrica in europa - olanda Shell-ul las alege pt baza pura pe care o are...e un ulei cinstit dar mie mi-a parut prea subtire si un pic cam "zgomotos" la cald... Toate uleiurile enumerate de tine sunt organice (naturale) - Ravenol pretinde ca ar fi PAO ( adica grupa 4) dar ma indoiesc mult.....uleiurile care au PAO sunt scumpe, cu atat mai mult cu cat Ravenol e doar un blender.... Asta spus in mare.....daca vrei, discutam si dpdv al parametrilor ( vi pp hths etc) Acel mobil 0w, l-am pus doar pt comparatie . Adica , sa gasesc un 5w mai aprope de caracterisicile unui sintetic. In tabel este marcat cu culoare verde caracteristicile care am crezut ca se apropie de acel mobil (index vascozitate, pour point,..) . Am vrut neaparat 5w40, norma RN, A3, SN si fara C3(4). Astfel ca in clasamentul realizat de mine pe locul: 1-Q8 Formula Excel (belgia); 2-Ravenol VST (germania) 3-Valvoline SynPower; 4-Elf evolution 900SXR si Shell Helix Ultra; 5-Havoline Ultra Deposit Shield Date despre hths nu prea am gasit, dar din ce am spicuit pe ici pe colo, par sa fie ok. Acel mobil 0w , are vi de 186, iar restul parametrilor se cam invart pe acolo. Din tabel, acel Q8 are vi-ul cel mai aproape de mobil. Am omis ceva ? This post has been edited by zfmflorin: 2 Nov 2017, 21:20 Attached thumbnail(s) caract_ulei.JPG ( Size: 69.86k ) Number of downloads: 716 |
--------------------
Hyundai
Tucson
Style+ 1.6 T-GDI, E6d AWD 2022
- BV 29 --H ex:
Logan Laureat 1,2 16V mpi E5N-2012-->2022(112.100km) Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->2012(76.100km) |
|
user123 |
![]()
Post
#3065
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Problema cea mai mare actuala este ca, daca vrei sa cumperi un sintetic veritabil (gr4 PAO) risti mai putin cumparand un 0w decat un 5w
De ce? Pt ca tehnica e evoluat atat de mult incat poti foarte usor sa hidrocrachezi un 5w si sal faci sa para sintetic veritabil la indici Si la 0w se poate dar mai greu...si mai scump Intrucat ff multe masini ies cu 5w ca recomandare din fabrica, 5w este hidrocrack la greu Nu ca ar fi rau, dar eu vreau sa fie real ceea ce cumpar....nu bataie de joc- cred ca si restul la fel Revenind la analiza ta, Q8 poate sa aiba VI mai mare dar totul trebuie interpretat in context....pt ca un indice deriva din altul samd... Uitate la pp lui Q8 si comparal cu valvoline... Q8 are pp mai ridicat, si asta poate trada baza organica.....VI ridicat in cazul asta poate fi chiar de la aditivi meniti sa imbunatateasca pp care oricum nui grozav... In general un VI ridicat e un semn bun, dar in context Daca uleiul are doar VI mare iar restul indicilor sunt mediocrii asta poate arata ca baza uleiului e slaba si ca a fost intens aditivat ca sa dea bine pe hartie Prin comparatie valvoline are pp -48....si VI 167 sau cat e.....asta arata o baza sintetica buna datorita pp bun si care nu a avut nevoie de extra aditivare - datorita VI mediu... La uleiurile cu pretentii PAO e ff usor so dai in bara.....ma refer la Ravenol La PAO amestecurile se fac ff dificil si sunt alt tip de aditivi si tehnologie mai scumpa.....pt o companie e mult mai usor sa faca un ulei organic bun excelent aditivat (M1) decat un PAO bun... La PAO daca nu se respecta proportii si aditivii nu sunt compatibili iese mai urat decat la organice....de aici si faptul ca pao sunt rare si scumpe iar organicele sunt pe toate drumurile Ravenolul e cunoscut- vezi forumuri rusi si nemti- ca schimba retetele ca pe sosete...tocmai de la fapt ca e greu sa imbini PAO cu aditivi samd..... Iar pt inconsecventa asta unii fac diverse prin motor....spuma etc etc This post has been edited by klaus: 3 Nov 2017, 11:04 |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#3066
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE La PAO daca nu se respecta proportii si aditivii nu sunt compatibili iese mai urat decat la organice....de aici si faptul ca pao sunt rare si scumpe iar organicele sunt pe toate drumurile Mai las-o nene in papusoi. Organice aditivate sunt pe toate drumurile ca fac fix aceiasi treaba in majoritatea motoarelor ca si PAO si la pret mai bun. Merg unii cu W5à sau W60 hidriocrack la curse si nu le cade ralantiul in baie.... |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
klaus |
![]()
Post
#3067
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Ma scuzati ca intreb, ce se intelge prin ulei organic?
Ca eu formulare asta am auzit-o la baietii de vand uleiuri alimentare sau de masaj care mai de care si o baga pe asta cu "organic". Ce inseamna de fapt la uleiurile auto? ca as vrea sa le dau peste nas la toti pulifricii de-mi ofera "uleiuri organice". |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
user123 |
![]()
Post
#3068
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 3 Nov 2017, 10:53) Mai las-o nene in papusoi. Organice aditivate sunt pe toate drumurile ca fac fix aceiasi treaba in majoritatea motoarelor ca si PAO si la pret mai bun. Merg unii cu W5à sau W60 hidriocrack la curse si nu le cade ralantiul in baie.... Pai si eu ce am zis mai sus colegu : QUOTE(user123 @ 3 Nov 2017, 10:32) ...pt o companie e mult mai usor sa faca un ulei organic bun excelent aditivat (M1) decat un PAO bun... In al doilea rand, la curse e altceva - alte tolerante ale motoarelor ( in functie de cursa si de motor poti merge cu w30 w40 sau w60) In al treilea rand, la curse conteaza ff mult rezistenta uleiului si mai putin capacitatea de curatare.....pt ca uleiul ala nu-l tii poate nici 1000 km..... In al patrulea rand, se foloseste Hidrocrack pt ca e mult mai usor sa ai o asemenea baza ca solvent.....multe lucruri poti combina cu hidrocrackat-ul decat cu cel sintetic....poti pune si PAO in cantitati mici, poti pune esteri sau alte chestii..... @ Klaus : Ce e cu intrebarea asta? Credeam ca se subintelege raspunsul, altfel ne intelegem ca turcii..... Si mai rau e ca nu intreaba nimeni.... Ulei organic e ala care are baza organica......indiferent ca e petrol, titei, parafina sau gaz ( gas to liquid- shell) este organic Practic ulei organic inseamna Grupele 1-2-3 ; tot ce este rafinat din materie organica, chiar daca e ultra mega extra rafinat, tot organic e Ulei sintetic veritabil inseamna ceva care nu are NIMIC organic in el adica grupele 4 (PAO) sau 5 (POE esteri, glicoli etc) Exista avantaje si dezvantaje ale ambelor grupe; sinteticele veritabile sunt scumpe si pretul nu justifica decat partial anumite calitati.....cat mai ales tehnologia de obtinere Organicele sunt mai ieftine, pt ca materia prima e mai usor de gasit ( petrol, gaz etc ) insa pot uneori dpdv al calitatii sa egaleze sau chiar sa intreaca grupa 4.....grupa 5 nu cred, acelea sunt uleiuri de nisa |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
Victorine |
![]()
Post
#3069
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Probabil Klaus voia sa se lege de faptul ca si esterii si glicolii SINTETICI de care vorbesti sunt tot de natura organica, din moment ce contin atomi de carbon, chiar daca nu-s din zeama de dinozaur.
This post has been edited by Victorine: 3 Nov 2017, 14:07 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
user123 |
![]()
Post
#3070
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Nu cred, dar daca asta vroia sa zica atunci sa lamurim lucrurile
Orice poate fi alcatuit din atomi de carbon Ideea este provenienta bazei - respectiv materie organica - petrol, impur care trebuie rafinat....facuta de "mama natura" Sau materie anorganica - sintetic - care nu mai are nevoie de rafinare..... facuta de om Asta e diferenta.....se discuta la nivel macromolecular, nu la nivel de atom Este chimie la nivel de liceu..... This post has been edited by user123: 3 Nov 2017, 14:44 |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#3071
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
sulful e anorganic si e natural.... la nivel de liceu.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
YRX |
![]()
Post
#3072
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.044 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Las' ca cine vrea sa inteleaga a inteles deja ...
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
klaus |
![]()
Post
#3073
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Am intrebat pentru ca eu avea impresia ca uleiurile organice sunt cele produse din organisme inca (aproape) vii (masline, seminte etc) si ca uleiurile pe baza de petrol (chiar daca petrolul provine din descompunerea plantelor in special in perioada paleozoica) sunt uleiuri minerale, nu organice.
Si tot asa avem impresia ca uleiurile sintetice au la baza tot rafinarea petrolului, dar acum inteleg ca de fapt sunt produse din materii prime care nu sunt derivate din petrol. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#3074
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(klaus @ 3 Nov 2017, 18:52) Nu derivate, dar sintetizate se poate...si din petrol si din carbune si din multe altele. Adica sintetic inseamna ca nu mai este produs prin procedee de rafinare, purificare, extragere, inseamna ...recompus, il ametesti pana nu mai stie de unde a venit. This post has been edited by BLUE R 19: 3 Nov 2017, 20:10 |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
Nooxy |
![]()
Post
#3075
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 25 January 18 ![]() |
Salut,
Pentru un 0.9 tce ce ulei recomandati ? Masina are 11 000 de km si 4 schimburi de ulei Dacia Oil 5w30 pana acum, ultimul schimb a avut loc in octombrie la 9000 km pe bord , in reprezentanta, dar doresc sa ii pun ceva mai bun in primavara asta. Incepand de anul asta o sa faca in jur de 12000 km pe an , cam 35-40 km pe zi naveta din provincie , intrare Bucuresti. Ce recomandari aveti ? Multumesc ! |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 0.9 tce
2014
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#3076
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Mobil 1 , Yacco lube FR in vascozitatea precizata de tine
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Nooxy |
![]()
Post
#3077
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 25 January 18 ![]() |
Am vazut ca Yacco mai are 2 variante 5 w 40 :VX 1000 FAP - SAE 5W-40 PREMIUM si VX 1000 LL - SAE 5W-40 PREMIUM pe langa LUBE FR SAE 5W-40
Diferenta in bani la ambalaj de 5 litri e de 9 lei, si nu stiu care e varianta cea mai buna de la yacco. Trebuie neaparat sa aiba norma RN 710 ? Sau sunt si norme mai bune care sunt ok pe motorul asta ? Multumesc ! This post has been edited by Nooxy: 25 Jan 2018, 13:06 |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 0.9 tce
2014
|
|
plopii |
![]()
Post
#3078
|
![]() Ionescu Cezar Group: Members Posts: 112 Joined: 19 August 14 From: Plopii Slavitesti ![]() |
Eu am pus Amsoil 0W40 Signature la 60 de lei litrul.
Sunet înfundat la pornire, silențios, rezistent...foarte mulțumit. Singurul defect: prețul mai mare ![]() Transport gratuit de pe Boutique Oils. |
--------------------
Renault
Clio (Symbol) 1.4 8v 75 CP
2003 Expression
- TR-05-PSU
|
|
Kojak |
![]()
Post
#3079
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Urmeaza Redline 0w40 la urmatorul schimb, sau ramai pe Amsoil?
|
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
plopii |
![]()
Post
#3080
|
![]() Ionescu Cezar Group: Members Posts: 112 Joined: 19 August 14 From: Plopii Slavitesti ![]() |
Amsoil e pragul de sus...mai mult nu mai merg...60 de lei pe litru e maxim...
Deja am mai luat 3 litri și cu unul rămas ( din care am luat 200 ml.) de data trecută...abia aștept să-l schimb...mai am vreo mie jumate și fac 10 000. ![]() |
--------------------
Renault
Clio (Symbol) 1.4 8v 75 CP
2003 Expression
- TR-05-PSU
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#3081
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
nu stiu cat de frig era azi la 8, dar motorul a pornit si suna ca si cum ar fi fost cald afara, yacco lube FR 5W40. Uitandu-ma pe specificatii, anul asta cred ca iau 5 litri si pun si la scuter aceiasi zeama.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Kojak |
![]()
Post
#3082
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Azi a fost relativ cald, -4...-5 in oras.
Ieri dimineata trebuia sa fii atent la eventualele zgomote, au fost -15...-16. |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
iuliu m. |
![]()
Post
#3083
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 12 August 09 ![]() |
@plopii: Un sincer "Bravo!" pentru alegerea făcută. Se pare că sunt și oameni deciși să se diferențieze în bine de uriașa masă "cuminte" a utilizatorilor docili, captivizați de mecanismul șmecheresc al normelor "de producător". Ce-aș putea să-i mai transmit este că are în motor un lubrifiant aflat în top 3 mondial în ceea ce privește calitatea/performanța/exclusivitatea ce nici nu se compară cu poșircile hidrocracate aflate în marea majoritate a motoarelor mașinilor aflate în posesia " publicului larg", din păcate pentru el, ignorant.
Așa că, acestea fiind zise, poate continua să-l țină în motor, mult peste 10 000 de km. Acel ulei este garantat spre a fi folosit fără vreo scădere a performanțelor sale, 15000 de mile/24000 de km în regim sever și 25000 de mile/40000 de km în regim normal de utilizare a autoturismului, sau 700 de ore de funcționare a motorului. Mult peste cele 200-250 de ore oferite de "biata așa-zisă concurență". Normal, aș zice, doar este un produs al specialistului nr. 1 worldwide în ceea ce privește " long drain"-ul. E adevărat că garanția este oferită folosind filtrele lor cu mediu de filtrare sintetic, EaO. Handicapul poate fi depășit ușor schimbând doar filtrul normal, la 10000 de km, și lăsând mai departe uleiul în motor. Încă o dată, felicitări! E reconfortant să descoperi că încă mai există oameni care gândesc! Drumuri bune! This post has been edited by iuliu m.: 4 Mar 2018, 18:11 |
--------------------
citroen,daewoo
C5 2,0 HDI , TICO SX
2001,2000
- cam murdar
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#3084
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca ii dai adidasii lui usain Bolt lui tataie de la vaslui nu-l faci sa alerge suta in 10 secunde, sau 14.. sau 20.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
user123 |
![]()
Post
#3085
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Bineinteles ca trebuia sa apari tu sa dai cu mucii-n fasole.... ![]() Ai terminat cu aberatiile cu relantiul dincolo cu YRX si ai venit aici cu offtopic..... |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#3086
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Macar n-am insultat 3:4 din membri forumului zicand ca sunt niste moroni care nu gandesc...
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
user123 |
![]()
Post
#3087
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Despre ce insulte si "moron" vorbesti si unde am scris asta ? Vezi ca topicul "cafenea" e in alta parte, semneaza condica acolo.... Nu as fi intervenit daca nu as fi stiut despre ce user e vorba, intamplator il stiu chiar "personal" si omul stie ce vorbeste..... Din partea mea, poti sa scrii ce doresti si unde doresti - si restul la fel - nu ma mai intereseaza iar cei care va cred si procedeaza asa nu au decat sa plateasca pretul..... Totusi, interesanta ideea ta cu Yacco.....astept sa testez Galaxie RS din plictiseala P.S: ce chestii ai putut scrie cu presiunea in colector ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#3088
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(iuliu m. @ 4 Mar 2018, 19:08) @plopii: Un sincer "Bravo!" pentru alegerea făcută. Se pare că sunt și oameni deciși să se diferențieze în bine de uriașa masă "cuminte" a utilizatorilor docili, captivizați de mecanismul șmecheresc al normelor "de producător". Ce-aș putea să-i mai transmit este că are în motor un lubrifiant aflat în top 3 mondial în ceea ce privește calitatea/performanța/exclusivitatea ce nici nu se compară cu poșircile hidrocracate aflate în marea majoritate a motoarelor mașinilor aflate în posesia " publicului larg", din păcate pentru el, ignorant. Așa că, acestea fiind zise, poate continua să-l țină în motor, mult peste 10 000 de km. Acel ulei este garantat spre a fi folosit fără vreo scădere a performanțelor sale, 15000 de mile/24000 de km în regim sever și 25000 de mile/40000 de km în regim normal de utilizare a autoturismului, sau 700 de ore de funcționare a motorului. Mult peste cele 200-250 de ore oferite de "biata așa-zisă concurență". Normal, aș zice, doar este un produs al specialistului nr. 1 worldwide în ceea ce privește " long drain"-ul. E adevărat că garanția este oferită folosind filtrele lor cu mediu de filtrare sintetic, EaO. Handicapul poate fi depășit ușor schimbând doar filtrul normal, la 10000 de km, și lăsând mai departe uleiul în motor. Încă o dată, felicitări! E reconfortant să descoperi că încă mai există oameni care gândesc! Drumuri bune! am bolduit, poate nu ai observat exact partile ingrijoratoare... Over and aout pentru mine, poate vede vreun moderator offotpicu. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
user123 |
![]()
Post
#3089
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
O duda, fix pix, vax sau ce mai vrei! Esti rautacios un pic...... Nu fac pe avocatul, insa dai alt sens vorbelor lui......se refera la cei care gandesc "outside the box" daca tot o tii pe englezisme.... Iar acolo e scris cuminte, nu "cu minte"..... Practic omul e incantat ca a descoperit un pasionat - plopii- eu asta inteleg, dincolo de cuvintele lui.... Eu nu ma simt jignit in nici un fel de acel mesaj, nu m-am simtit jignit nici cand am fost jignit direct de unii de aici ( parca si tu ....sau ma insel?), trebuie sa fie cineva foarte important incat sa imi pese.....restul sunt vorbe.... Daca este vorba de acelasi user ( si cred ca da), uitati-va de curiozitate la ce a scris pe softpedia.....asta daca vreti sa stiti ce "referinte" are..... Iar cu paratul la moderatori nu vad de ce, in plus aici moderatorii sunt net mai "calitativi" decat pe forumul celalalt alt marcii........remember ce ti-au facut dincolo? ![]() |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
MariusWSG |
![]()
Post
#3090
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 18 December 17 ![]() |
Va salut,
Eu in momentul de fata la logan 1.6 16v, + gpl tocmai i-am pus Ravenol FDS 5w30, recunosc ca nu sunt un priceput ci doar un pasionat novice care invata din mers. Asadar va intreb : e k varianta asta de ulei? Am vazut diverse recomandari, insa sincer nu stiu pana la urma daca e in regula sau nu alegerea facuta? Mentionez ca tot din discutii, sfaturi si oarece documentari am facut alegerea Ravenolului, deci ce parere aveti..ce sfat pe viitor aveti? P.S. Logan MCV 2008 1.6 16v + gpl...200.000 km. This post has been edited by MariusWSG: 15 Mar 2018, 14:12 |
--------------------
Dacia
Logan MCV
2009 1.6 MPI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 07:15 |