chiulasa 1.6 pe motor 1.4
![]() ![]() ![]() |
chiulasa 1.6 pe motor 1.4
savu_florin93 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 25 December 11 From: Pitesti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1997
- ......
|
|||
ghitza |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
ca sa il comprimi ori iei din chiulasa de 1.4 ori montezi o chiulasa de 1,3 nici decum cea de 1,6
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
poti sa iei pana la 71 inaltime linistit pt montare pe 1.4 , eu am pe 1.6 luat pana la 70,7 si consuma 8-8,5 afara pe gaz
mai bine lasai pe cel de 1.6 , cu toate bune si reglat corect nu are voie sa ia 15, 10 maxim in oras |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
payty |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
de acord cu cele spuse mai sus.
1.6 pe bezina (n-am gaz) 6.2 in afara 9 in oras. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
dacia_geo |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 23 December 10 ![]() |
Motorul dacia 102-13 (rc 9:1, 62 CP) are un volum al camerei de ardere de 39.25 cm cubi.
Motorul dacia 106-00 (rc 9.25:1, 72 CP) are un volum al camerei de ardere de 42.2 cm cubi. Ca sa pui chiulasa de 1600 si sa ai acelasi raport de compresie trebuie sa iei o inaltime care sa echivaleze cu 42.2-39.25=2.95 cm cubi. Imi aduc aminte ca am calculat odata ca daca rabotezi 1 mm din chiulasa de 1600 si o pui pe motorul de 1400, o sa obtii un raport de compresie de 9.1:1 (cam pe acolo ca nu imi aduc aminte valorile sigur). Ceea ce stiu e ca daca iei 1 mm depasesti acei 2.95 cm cubi sigur dar nu cu mult (de aici rap de compresie un pic mai mare). Te sfatuiesc sa faci calculele ca nu e mare scofala si ai sa stii sigur cat trebuie sa iei. Marele avantaj al chiulasei de 1600 sunt supapele de admisie mai mari iar dc tot vrei sa iti pui aceasta chiulasa nu uita sa o cureti bine si lustruieste admisia si evacuarea din chiulasa (nu strica si o galerie de 1600 cu admisia lustruita -are corpul de aluminiu si se face usor- si poate si un carburator dublu corp ![]() PS: stie cineva cat se castiga (CP) cu o chiulasa de 1600 pe motor de 1400, raport de compresie 9.5:1, admisii si evacuare chiulasa lustruite, galerie de papuc 1.6 (cu admisia lustruita) si carburator dublu corp progresiv mecanic de lada 1500? Se ajunge la 72 CP cat are motorul de 1600? Stiu ca Volvo 343 cu motor renault ca de dacie 1400 are 72 de cai iar singura diferenta vizibila e un carburator dublu corp weber si galeria de admisie. Ce stiti despre acest motor? difera cumva rap de compresie si/sau axa cu came? Daca aia au stors 10 cai putere noi nu putem face la fel? ![]() |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
savu_florin93 |
![]() ![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 25 December 11 From: Pitesti ![]() |
Va multumesc de raspunsuri.Am sa pun chiulasa de 1.6 de nova dupa ce am sa iau din ea cam 1,5mm si am sa o lustruiesc la admisie si evacuare....oricum 95% o sa merg pe gpl unde cred ca o sa am un consum relativ la fel cu cel de acum cu motorul normal....
|
--------------------
Dacia
1310
1997
- ......
|
|
dizzy |
![]()
Post
#7
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.059 Joined: 11 February 04 ![]() |
Ia regleaza tu bine 1557-le ala si pe urma sa vezi ca mananca cu cel mult o juma de litru mai mult decat ala micu.
This post has been edited by dizzy: 8 Dec 2012, 09:36 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
Black%Snake |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.717 Joined: 13 June 08 From: Resita ![]() |
QUOTE(savu_florin93 @ 8 Dec 2012, 05:01) Va multumesc de raspunsuri.Am sa pun chiulasa de 1.6 de nova dupa ce am sa iau din ea cam 1,5mm si am sa o lustruiesc la admisie si evacuare....oricum 95% o sa merg pe gpl unde cred ca o sa am un consum relativ la fel cu cel de acum cu motorul normal.... regleaza bine carburatorul ala si nu iti mai consuma asa mult sau pune o flansa si carburator carfill si atunci chiar ca nu mai ai nici o treaba. Eu stiu ca, consumul este dat de carburator si nu de motor. |
--------------------
Dacia
1300
1973/Alpine 1.6
- Cs-02-LEL Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D |
|
aditza579 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(dacia_geo @ 7 Dec 2012, 18:39) PS: stie cineva cat se castiga (CP) cu o chiulasa de 1600 pe motor de 1400, raport de compresie 9.5:1, admisii si evacuare chiulasa lustruite, galerie de papuc 1.6 (cu admisia lustruita) si carburator dublu corp progresiv mecanic de lada 1500? Se ajunge la 72 CP cat are motorul de 1600? Stiu ca Volvo 343 cu motor renault ca de dacie 1400 are 72 de cai iar singura diferenta vizibila e un carburator dublu corp weber si galeria de admisie. Ce stiti despre acest motor? difera cumva rap de compresie si/sau axa cu came? Daca aia au stors 10 cai putere noi nu putem face la fel? ![]() O sa obtii 62.5 CP si consum mult mai mare. E doar efectul Placebo. Motorul de Volvo de care zici tu este C2J care are multe alte modificari, printre care enumeram chiulasa regandita la canale si la camera de ardere. Alt design al camerei, alt RC, alta axa, aprindere electronica, carb dublu-corp etc. Deci linisteste-te, nu o sa ajungi tu acolo prea curand. |
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
Tecnosel |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 12 December 12 ![]() |
Care este diametrul supapelor admisie\evacuare la 1.4 si 1.6?
|
--------------------
BMW
E30
1989e30 Cabrio
- CJ 03 WMW "Scrieti baieti,numai scrieti..."
|
|
valy1233 |
![]()
Post
#11
|
![]() Pasionat de dacii :D Group: Members Posts: 200 Joined: 20 June 12 ![]() |
intrebare,daca se ia din chiuloasa,deschiderea supapelor nu or sa fie mai mare?cat se ia din chiuloasa,1,2,3 mm?
|
--------------------
Dacia
is the
best! Dacia 1610
|
|
B17XGG |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 8 April 12 ![]() |
@Tecnosel: Evacuarile sunt la fel = 30,3. Admisii 1,4 = 33,5 ; 1,6 = 34,6.
@vali1233 : Nu are nici o legatura fiindca refaci reglajul culbutoarelor. Daca iei exagerat din chiulasa poti avea surpriza imposibilitatii reglajului (trebuie tije mai scurte). |
--------------------
Dacia
1310 MLS recarosat
omologat 2001
- B17XGG
|
|
valy1233 |
![]()
Post
#13
|
![]() Pasionat de dacii :D Group: Members Posts: 200 Joined: 20 June 12 ![]() |
QUOTE(B17XGG @ 20 Dec 2012, 20:38) @vali1233 : Nu are nici o legatura fiindca refaci reglajul culbutoarelor. Daca iei exagerat din chiulasa poti avea surpriza imposibilitatii reglajului (trebuie tije mai scurte). si ce treaba are cu reglajul?atata timp cat chiuloasa e mai jos cu atati mm cat s-a luat din ea,logic ar trebui sa deschida mai mult supapele. eu asa cred ![]() This post has been edited by valy1233: 20 Dec 2012, 20:43 |
--------------------
Dacia
is the
best! Dacia 1610
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
Supapele nu se deschid mai tare, exact la fel se deschid
Chiulasele original au diferite inaltimi, si camera are geometrii diferite pt diferite capacitati. De ex din chiulasa de 1300 am luat mai putin de 0,5 mm pt montat pe 1600, din cea de 1600 am luat pana la 70,7, deci 3-3,5 mm cam ,ea avea in jur de 74; masina merge aproximativ la fel cu oricare din ele pe gaz; am ramas cu cea de 1600 pe ideea ca are supape mai mari si simeringuri This post has been edited by krapcarasu: 20 Dec 2012, 23:18 |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
B17XGG |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 8 April 12 ![]() |
Scuza-ma @valy1233, nu cunosteam cat de bine sunt implementati parametrii logicii tale. Nu inteleg de ce mai ai nevoie de forum.
This post has been edited by B17XGG: 20 Dec 2012, 23:14 |
--------------------
Dacia
1310 MLS recarosat
omologat 2001
- B17XGG
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.461 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Tecnosel @ 20 Dec 2012, 16:55) QUOTE(valy1233 @ 20 Dec 2012, 17:49) intrebare,daca se ia din chiuloasa,deschiderea supapelor nu or sa fie mai mare?cat se ia din chiuloasa,1,2,3 mm? Auzi, da' voua amandoura va interzice religia sa va atingeti de functia search ? Ca s-a raspuns la intrebarile astea de m-am saturat si eu de ele. This post has been edited by bucatzel: 20 Dec 2012, 23:23 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Tecnosel |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 12 December 12 ![]() |
QUOTE(bucatzel @ 21 Dec 2012, 00:22) Auzi, da' voua amandoura va interzice religia sa va atingeti de functia search ? Ca s-a raspuns la intrebarile astea de m-am saturat si eu de ele. Am dat si search inainte si am gasit exact ce aveam nevoie... Sorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don't know why you got this error message, try looking through the help files for more information. Si totusi m-am gandit sa mai intreb odata sa ma bag si eu in seama! Acum sincer..sunt sigur ca functia Search e de folos,doar ca nu ma prea stiu descurca in utilizarea acesteia.....si DA...am citit si tutorialul! |
--------------------
BMW
E30
1989e30 Cabrio
- CJ 03 WMW "Scrieti baieti,numai scrieti..."
|
|
ABG |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 11 May 04 From: Constanta ![]() |
Salutare!
In loc sa schimbi chiuloasa, mai bine schimbi supapele de admisie - la 1.6 sunt mai mari. Ca sa deschida mai mult supapele, se alezeaza dosul camelor. Acum nu te astepta sa ii dublezi puterea motorului - asta sigur nu se va intampla ![]() Conumul mare este dat de carburator prost reglat - cel dublu corp. |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 04:49 |