dacia logan 0.9 tce,90cp, probleme tehnice,fiabilitate
![]() ![]() ![]() |
dacia logan 0.9 tce,90cp, probleme tehnice,fiabilitate
Marco John |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 10 May 13 ![]() |
Attached thumbnail(s) Dacia_Logan_2013_images_06.jpg ( Size: 418.04k ) Number of downloads: 12226 |
||
--------------------
Dacia Logan
2009,Laureate
1.6,8v,85cp
|
|||
Marco John |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 10 May 13 ![]() |
mai mult curaj,posesori de Dacia Logan,Sandero care aveti noua motorizare de 0.9 tce,cum se descurca in trafica aceasta motorizare,consum,daca vibratiile motorului sunt ok avand in vedere ca sunt doar 3 cilindri.Vreau sa stiu de voi daca se merita cumparata Dacia cu acesta motorizare sau 1.2,16v 75 cp
![]() This post has been edited by Marco John: 12 May 2013, 10:20 |
--------------------
Dacia Logan
2009,Laureate
1.6,8v,85cp
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#3
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Tu ai facut test drive? parerea ta care este...
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
Kojak |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Io am facut drive-test si mi se pare "de vis" pe langa loganu' vechi la capitolu' insonorizare si vibratii / trepidatii interioare, cel putin.
Ce se va intampla in timp, ramane de vazut. This post has been edited by Kojak: 12 May 2013, 21:34 |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
corbex |
![]()
Post
#5
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Motoarele mici fac zgomote mici
![]() |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
andri1940 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
Marco John, inca nu am mers cu 0.9 TCe, dar ar trebui sa se comporte similar cu vechiul 1.6 de 90cp, care se descurca binisor pe Logan (mai ales versiunea euro3). Motorul 1.2 16v e mult mai slab, se observa din curba de putere-cuplu ca o sa ai probleme la demaraj, mai ales cu masina incarcata- desi cutia de viteze e mai scurta.
Attached thumbnail(s) diagrama_putere_TCe90_0.9l.JPG ( Size: 52.93k ) Number of downloads: 13883 diagrama_putere_K7M_1.6l.jpg ( Size: 42.52k ) Number of downloads: 14925 diagrama_putere_D4F_1.2_16v.jpg ( Size: 71.48k ) Number of downloads: 14553 |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
corbex |
![]()
Post
#7
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Din grafic rezulta ca ala de 1,2 e de toata jena.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
andri1940 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
Exact, dupa cum se vede la 1000 rpm are doar cativa KW putere!!! Daca pornesti si aerul conditionat, sunt curios la cat ridica calulatorul turatia de relanti si in ce conditii "de finete" se mai face plecarea de pe loc... La masina mea, de exemplu, compresorul de la clima absoarbe 1920 W la relanti, deci aproximativ 2 KW.
This post has been edited by andri1940: 13 May 2013, 15:47 |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
panter1 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
am mers eu cu logan 1.2 16V cu AC pornit si spre surprinderea mea nu s-a simtit mai deloc ca l-am pornit(exceptie fiind relantiul mai crescut pe la 900-1000Rot/min).. cred ca este un alt model de compresor care opune mai putina rezistenta si deci.. mai eficient.. dar foarte zgomotos AC-ul lui comparativ cu altele cu care am mai mers desi mai vechi 1.4, 1.6 8v
in rest.. merge bine 1.2 16v daca vitezele se schimba pe la 2600-2800 Rot/min uiti ca esti cu 1.2 ![]() ![]() Supremul avantaj al 1.2 16v este consumul mai redus cam cu 1-1.5 litri in oras fata de logan 1.4 8v This post has been edited by panter1: 13 May 2013, 16:38 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
Marco John |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 10 May 13 ![]() |
andri1940
Dacia Logan cu noul motor 0.9 TCE se descurca bine are cuplu,putere. Problema este ca motorul are doar 3 cilindri,iar acestia vibreaza,se simte asta la relanti. Eu nu inteleg de ce au scos din oferta motoarele de 1.6,8 v si 16v care erau bune fiabile.Unui client nu trebuie sa ii impui ceva,trebuie sa il lasi sa aleaga. Schmbarile trebuie facute treptat,iar pt pretentiile pe care le au cei de la Dacia 2 motoare pe benzina este prea putin. Astept opinii despre acest motor 0.9 tce eu nu ma grabesc sa fiu cobai ![]() O alta problema este ESP-ul care nu este decuplabil,ce faci iarna pe zapada? |
--------------------
Dacia Logan
2009,Laureate
1.6,8v,85cp
|
|
vijelie |
![]()
Post
#11
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Celelalte modele ce crezi ca fac ?
Se descurca bine mersi. |
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
roland |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
QUOTE(Marco John @ 14 May 2013, 11:22) O alta problema este ESP-ul care nu este decuplabil,ce faci iarna pe zapada? Care ar fi problema? Adica, ce crezi tu ca face ESP-ul iarna pe zapada? |
--------------------
.
.
.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#13
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Daca ramai blocat in zapada iti taie maul, ca patineaza rotile.
Problema e de ASR, nu tot ESP-ul. La foarte putine masini se decupleaza ESP-ul in totalitate, de cele mai multe ori se opreste doar ASR-ul de fapt. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Marco John |
![]() ![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 10 May 13 ![]() |
Iarna,Esp-ul v-a intrerupe puterea pe cara motorul o transimite la roata de fiecare data cand senzorul de ESP o sa inregistreze o pierdere de aderenta.
Mai pe intelesul nostru este ca daca o sa ai norocul sa prinzi o intersectie cu gheata/zapada acolo ai sa ramai ![]() Majoritatea producatorilor au acest ESP decuplabil on/off,se pare ca un buton la Dacia este scump:) Eu am o Dacia Logan din 2009,1.6,8v,85 cp masina care la 27.000 km este perfecta. Vi se pare normal ca cineva sa cumpere un Renault Megane cu motor de 1.4 tce si la 47.000 sa schimbe turbina? De aceea va intreb pe voi cei care aveti motorizarea noua 0.9 TCE daca este ok,probleme,etc. |
--------------------
Dacia Logan
2009,Laureate
1.6,8v,85cp
|
|
vijelie |
![]()
Post
#15
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu te supara, dar iarna se folosesc anvelope de iarna, chiar daca ai ESP decuplabil (din ce in ce mai rar).
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Vad ca se confunda ESP-ul(controlul stabilitatii) cu ASR-ul(controlul tractiunii).
ESP-ul nu ai de ce sa-l decuplezi decat daca vrei sa faci derapaje iar ASR-ul de la dacia se decupleaza automat pentru cateva fractiuni de secunda pentru a permite o patinare controlata pe suprafete pe care nu se poate altfel(nisip, zapada, afanata, pietris), deci, nu ai nevoie de buton . |
--------------------
-
-
-
|
|
torquemada |
![]()
Post
#17
|
![]() torquemada Group: Members Posts: 1.902 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Am avut destule situații, iarna trecută, când ESP ul a facut ce trebuia să facă: adică să mențină traiectoria. Nici vorba de ramas blocat la plecarea de pe loc fie gheață sau zăpada.
14 May 2013, 18:31: Am avut destule situații, iarna trecută, când ESP ul a facut ce trebuia să facă: adică să mențină traiectoria. Nici vorba de ramas blocat la plecarea de pe loc fie gheață sau zăpada. This post has been edited by torquemada: 14 May 2013, 17:31 |
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
Marco John |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 10 May 13 ![]() |
Ok,poate gresesc eu,va spun ceea ce mi-a zis un expert auto,poate greseste si el referitor la ESP.
Vreau sa aud de primul posesor de Dacia Logan/Sandero cu noul motor 0.9 TCE ca a facut primii 50.000 km fara probleme. |
--------------------
Dacia Logan
2009,Laureate
1.6,8v,85cp
|
|
vijelie |
![]()
Post
#19
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Intreaba-l pe expertul ala, crezi ca cine face 2-3 mii de km saptamanal sta de forumuri ?
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
o sa mai ai ceva de asteptat...
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
panter1 |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
ca de exemplu ABS-ul la logan 1 sau sandero 1 se decupleaza prin scoaterea sigurantei de la tabloul electric desi nu am incercat niciodata.. Abs-ul isi isi revine cand se monteaza siguranta la loc el fiind un sistem comandat electric. Ma gandesc acum ca si la logan 2, 0.9TCE sau ce o fi el.. daca are sigurante la tablou de ABS/ESP/ASR sau ce sisteme o mai avea.. teoretic ar trebui sa putem decupla cu 'japca' orice
This post has been edited by panter1: 14 May 2013, 18:31 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#22
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
andri1940 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
Marco John, motoarele 1.6 8v si 1.6 16v au fost scoase din dotarea noului logan pur si simplu din cauza normelor Euro.
E bine de stiut ca Renault nu mai dezvolta motoare pe benzina, treaba cazand pe umerii celor de la Nissan. Francezii prefera de-acum sa dezvolte propulsoarele dci, unde chiar au rupt gura targului cu dci 130. O alternativa de motor aspirat, clasic si fiabil, pare a fi motorul de 1.6 si 115cp de origine Nissan (HR16DE), care se monteaza de putin timp pe Fluence ph2 cu CVT. Nu cred ca o sa vedem insa asa ceva pe Dacia prea curand, desi din ce am vazut are caracteristici superioare motorului K4M de 110 cp, cu o curba de cuplu mai buna (asta se vede si din poza, are "bratele" galeriei de admisie mai lungi, deci un cuplu mai mare la turatii joase). Attached thumbnail(s) motor_Fluence_1.6_16v_115cp_Nissan_HR16DE.JPG ( Size: 112.11k ) Number of downloads: 13497 |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
Marco John |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 10 May 13 ![]() |
observ ca sunt oameni amabili care vor sa te ajute cu informatii dar mai sunt si rautaciosi.
De aceea sunt aceste forumuri ca noi sa putem comunica,sa putem face o concluzie despre ce urmeaza sa cumparam. Eu am rabdare avand in vedere ca Dacia Logan/Sandero cu motorul 0.9TCE este nou lansat. Un adevarat fan Dacia,gaseste timp pt a oferi si celorlalti informatii utile. Marea mea dilema cu acest motor tce este daca el vibreaza de nou,cum o sa fie dupa un nr mai mare de km. |
--------------------
Dacia Logan
2009,Laureate
1.6,8v,85cp
|
|
vijelie |
![]()
Post
#25
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Te referi cumva la rautaciosii care insista cu vibratiile, cu ESP-ul nedecuplabil si cu turbine schimbate prematur ?
This post has been edited by vijelie: 15 May 2013, 12:22 |
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
Marco John |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 10 May 13 ![]() |
motorul 0.9 TCE vibreaza la relanti,nu este adevarat?Cum o sa se comporte dupa un nr de km?Este normal ca o turbina sa fie schimbata la putini km?
Poate cu Esp-ul am fost informat eu gresit desi producatorii care ofera aceasta posibilitate de decuplare au ei un motiv. Eu caut adevarati fani Dacia care sa ma ajute sa imi fac o parere despre noul Logan. Un jurnal de bord.km parcursi,cum se comporta Loganul cu 4-5 persoane la bord,cat mai multe informatii utile,asta caut eu. Am ramas surpris pe alt forum de la un alt producator sa vad cati oameni amabili,fani adevarati iti ofera informatii fara a cauta discutii inutile. Ok,Dacia Logan/Sandero sunt modele noi,am rabdare pana au sa ajunga la un nr de km si sa imi spuna parerea lor asa discutii inutile nu isi au rostul. 15 May 2013, 17:59: ma gandeam la 1.5 dci,vecinul care a avut Logan pe firma a zis ca decat Logan dci mai bine joc la lotto sunt sanse mai mari de castig. Eu nu inteleg daca au vazut ca au probleme cu injectoarele de ce nu au schimbat ceva la motor?Sau este normal sa le schimbi asa de des? ![]() This post has been edited by Marco John: 15 May 2013, 17:59 |
--------------------
Dacia Logan
2009,Laureate
1.6,8v,85cp
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
QUOTE(Marco John @ 15 May 2013, 16:56) Eu caut adevarati fani Dacia care sa ma ajute sa imi fac o parere despre noul Logan. ... Am ramas surpris pe alt forum de la un alt producator sa vad cati oameni amabili, fani adevarati iti ofera informatii fara a cauta discutii inutile. .... iarta-ne, maria ta! |
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
corbex |
![]()
Post
#28
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Cauti fani adevarati care, eventual, sa ia teapa in locul tau si sa-ti spuna sa te feresti?
Cumpara tu si ne comunici impresiile la anul. Si noi cautam fani adevarati. This post has been edited by corbex: 16 May 2013, 10:51 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
vijelie |
![]()
Post
#29
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Cu asa experti auto priceputi și vecini patiti chiar nu vad de ce informatii mai are nevoie.
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
Marco John |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 10 May 13 ![]() |
Eu vroiam sa cumpar noul Logan cu motor de 1.6,8v sau 16v.
Da este adevarat eu nu am curajul sa dau banii pe ceva care nu sunt 100 % sigur ca este fiabil. Am rabdare omul cand este pacalit aici pe forum o sa vina sa isi spuna necazul. Poate ma gandesc la un Renault Fluence,1.6,16v,105 cp diferenta de pret nu este asa de mare. O zi buna la toata lumea ![]() |
--------------------
Dacia Logan
2009,Laureate
1.6,8v,85cp
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 06:41 |