dacia pe injectie cu turbo
![]() ![]() ![]() |
dacia pe injectie cu turbo
crystyan28 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 6 July 11 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
2000 berlina
- CT 91 RUS
|
|||
roland |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Am inteles specificatiile problemei, dar intotdeauna trebuie sa fie si numere implicate.
Spuneai ca vrei un plus de putere. Hai s-o luam asa: - din fabrica, 1310 Li are 60 cp - cati cai are dupa adaugarea filtrului sport si evacuarii sport? - cati cai doresti sa aiba dupa adaugarea unui sistem turbo? Cred ca abia dupa ce stabilesti asta te vei putea informa ce implica adaugarea unui sistem turbo, care ar fi costurile lui si daca iti aduce plusul de putere exact care-l vrei. Altfel, daca e nemasurabil, totul va fi placebo. This post has been edited by roland: 3 Dec 2013, 08:57 |
--------------------
.
.
.
|
|
payty |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
pune-ti motor de 1.6 si ai rezolvat cu depasirile.
ca sa iti pui turbo, pe langa turbina ti-ar trebui si un ecu care sa stie sa gestioneze un motor turbo. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
Leo0608 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
ia legatura cu BH-59-FIF, el trecea acuma in iarna de pe carburatie turbo pe injectie + turbo
bafta |
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
pcostica |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
da dar are motor turbo nu aspirat
P.S- ca sa faci turbo din aspirat e un pic cam greu This post has been edited by pcostica: 3 Dec 2013, 22:43 |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
Black%Snake |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.717 Joined: 13 June 08 From: Resita ![]() |
QUOTE(crystyan28 @ 3 Dec 2013, 01:56) Salut. Sunt navetist si ma cam supara puterea anemica a motoarelor de dacie mai ales la depasiri intrucat cam stai in spatele tirurilor pana treci de panta sa scapi la vale . Deci ma gandeam daca sar putea pe un motor de dacie pe injectie sa ii pun turbo fara a mai modifica altceva la motor(chiuloasa ,axa,pistoane ,etc)daca se poate as vrea sa imi spuneti si mie,ce piese mi-ar trebui,cam cat mi-ar creste consumul si mai ales care ar fi riscurile. Nu ma intereseaza sa ma dau la liniute vreau doar sa fie un pic mai puternica atunci cand am nevoie. Putina mecanica cunosc dar treaba cu turbo ma depaseste. In momentul de fata pe masina am:Filtru sport,evacuare sport cap coada,suspensie sport si frane foarte bune (totul nou) Intrebarea este:Se merita sa ii pun turbo sau sunt alte modificari care se pot face la injectata pentru un plus de putere? nu poti sa faci aceasta trecere ai nevoie de alte pistoane alte injectoare si multe alte maruntisuri care te duc la un pret de o alta masina mult mai buna. baga benzina buna de 100, regleaza totul sa fie perfect si atunci o sa mearga mai bine si o sa fi multumit. |
--------------------
Dacia
1300
1973/Alpine 1.6
- Cs-02-LEL Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D |
|
roland |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Benzina "buna" de 100 nu te va ajuta la nimic.
Cifra octanica reprezinta de fapt rezistenta la detonatii, cu alte cuvinte cat poti sa faci compresie fara sa ai autoaprindere. In motoarele normale, cu raport de compresie normal, benzina de 95 nu se autoaprinde (presupunem reglaj corect, mai ales ca e controlat de computer), deci nici cea de 98 sau 100. Altfel spus, bagand benzina de 100 nu vei obtine niciun plus de putere. Totul e placebo. Invers, daca motorul cere benzina cu cifra octanica 98 si tu bagi 95, atunci electronica masinii va reduce puterea. Acest lucru este documentat pe diferite site-uri si da, vei gasi si informatii gen "mi-a crescut puterea, mi-a scazut consumul", etc. Asta se poate doar daca masina avea reglaje proaste si aveai detonatii cu benzina normala. Oricum, solutia nu este benzina cu cifra octanica mai mare! |
--------------------
.
.
.
|
|
crystyan28 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 6 July 11 ![]() |
Oare de ce mi-ar trebui alt injector si alte maruntisuri ca din cate stiu eu ecu-ul este controlat de sonda landa care comanda amestecul si in functie de ce comanda ea ecu-ul comanda amestecul(nu dati cu pietre este doar o parere).
Si sa imi pun motor de 1,6 nu vreau pentru ca nu castig mare lucru. Ar mai fi o varianta dublu corpul de nova dar duce la un consum exagerat si nu vreau carburator pentru ca sunt satul de problemele unui carburator. Deci singura varianta ar fi turbo pentru ca daca merg in regim normal (80-90/h)nu va sari consumul foarte mult,parerea mea. |
--------------------
dacia
1310
2000 berlina
- CT 91 RUS
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Dar acel ECU pe care il are masina e programat sa iti dozeze amestecul cu motorul normal aspirat,nu cu turbo. Degeaba bagi tu aer cu presiune din turbina si injectorul ala nu-ti scuipa mai multa benzina corelata optim cu debitul marit de aer. Plus ca montarea unui turbo nu o faci in doi timpi si trei miscari,nu e ca atunci cand schimbi un set de bujii. Ia la rasfoit jurnalul de bord al lui FIF,userul mai sus mentionat si iti spun sigur ca o sa te potolesti cu avioanele astea. Motorul si injectia aia monopunct nu-s facute pentru asa ceva,daca vrei masina puternica,vinde-o pe asta si i-ati ceva mai puternic. Si ba da,cu un 1,6,injectat mai ales castigi destul de mult.
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
roland |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
QUOTE(crystyan28 @ 4 Dec 2013, 22:00) Si sa imi pun motor de 1,6 nu vreau pentru ca nu castig mare lucru. Revin cu intrebarea: cat vrei sa castigi? |
--------------------
.
.
.
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#11
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
probabil ca vrea sa faca asa ceva,tot vine iarna
limbaju nu este chiar de biserica |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Babaq139QMB2 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 27 November 12 From: Bucuresti ![]() |
Da , sa sara rotile
![]() |
--------------------
Dacia
1310
din 1900 Toamna spre vara-sa
|
|
tinker |
![]()
Post
#13
|
![]() gradinar,lingvist, filosof Group: Members Posts: 221 Joined: 22 July 12 ![]() |
de ce nu pui un 1.6 injectie pe care sa l modifici ca sa mai scoti putin?sunt destule subiecte
|
--------------------
Dacia
1310 Ti
2000/berlina
- 123 nu iau droguri,eu sunt droguri
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#14
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Pentru turbo trebuie:
-stand alone (megasquirt, vems, haltech etc.) -injectoare de 250cc/min -clapeta acceleratie -turbo -boost controler electronic -sonda lambda wideband/narrow band -flanse turbo -flansa clapeta Si acum incepem. Ori te chinui sa introduci injectoarele intr-o galerie de admisie de aluminiu de dublucorp. Sau faci flansa pe galerie, iti faci admisie custom made, serpidori pe evacuare pana in turbina. Te apuci sa montezi, croiesti. Te apuci sa le legi pe toate (dpdv electric) si faci softu pentru turbo. |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
crystyan28 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 6 July 11 ![]() |
Imi pare rau daca v-am facut sa credeti ca am avioane in cap dar eu am intrebat doar daca se poate pentru ca nu am vazut nici un subiect de genul asta pe forum.
Oricum nu mai vreau pentru ca am observat ca eu am o problema cu injectorul de aceea nu imi trage cum trebuie dar daca tot am deschis subiectul problema mea consta in:cand accelerez la orice viteza da in nas parca ar fi carburatie cu jigloru infundat la fel si cand schimb treptele si la plecare de pe loc si oricand accelerez de turat se tureaza dar trebuie sa apas usor pe acceleratie(stiu de acea intarziere la acceleratie a injectiei dar nu e aia) si porneste urat iar la rece trece de 2500rpm la pornire iar dupa aia scade imediat la 1400rpm eu folosesc injectia din vara si nu stiu cum se comporta iarna dar acel dat in nas nu stiu de la ce ar putea fi dar banuiesc ca e injectorul pantru ca am observat ca dupa 3700rpm incepe sa scoata un fum mai negricios. injectorul are 170000km o fi el sau nu? |
--------------------
dacia
1310
2000 berlina
- CT 91 RUS
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#16
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
La treaba asta cu turbo ma gandeam si eu sa fac,doar ca pe un motor de 1.8 cu injectie multipunct.Aici banuiesc ca mi-ar fi mai usoara munca.
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
Kiraly |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
injectorul e de vina
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
crystyan28 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 6 July 11 ![]() |
Acum mai am o problema si anume:pornesc motorul se incalzeste repede pana la jumatate dar caldura deloc pana nu turez iar aerisire daca ii fac cu motorul pornit da numai in suturi apa pe la stutul de aerisire.Iam schimbat garnitura de chiuloasa crezand ca e de vina dar dupa ce am schimbat-o nu sa schimbat nimic aceeasi problema.Pana acum cateva zile nu ridica decat un sfert apa iar caldura baga dar acum ajunge la jumate dar nu baga caldura.
|
--------------------
dacia
1310
2000 berlina
- CT 91 RUS
|
|
pcostica |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
ridica vasul de expansiune pe aripa si aeriseste din nou.
Bafta! P.S-daca prinde aer verifica robinetul de caldura |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 04:06 |