discuri spate pe punte dacia, adaptate
![]() ![]() ![]() |
discuri spate pe punte dacia, adaptate
geti |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() sofer corupt Group: Members Posts: 304 Joined: 25 July 05 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
dacia
Cielo si Vectra
- IS OO GTO A gresi este uman dar te face sa te simti divin.Murphi
|
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(geti @ 8 Sep 2005, 19:35) am si eu o altaaaa,intrebare pe puntea normala de dacia nu se pot adapta dicuri sau toata fuzeta,zic si eu da cred ca zic prost.Astept lamuriri.Va multumesc In primul rand nu vad ce motive ai avea sa faci asa ceva. Vino cu un motiv plauzibil si intemeiat si vei primi poate si explicatii. E ca si chestia cu curea de distributie in loc de lant la berlina..nonsense. In al doilea rand vad la tine in Avatar Dacia 1610 ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
SfNeo |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 4 September 05 ![]() |
Arata-ne niste poze cu dacia ta te rog! geti..
|
--------------------
Dacia Logan
Logan Laureat 1.6MPI
- BcxxNEO Cei mai mari hoti din orice tara sunt in guverne!
|
|
geti |
![]()
Post
#4
|
![]() sofer corupt Group: Members Posts: 304 Joined: 25 July 05 From: Iasi ![]() |
am scris 1610i dar de fapt este 1310 si are motor de 1600 injectie,dar din fabrica,an fab 2000 cul bej arata exact ca o dacie normala,dar motorul de 1,6 este motivul pentru care am scris dacia 1610.Imi cer scuze pentru inducerea in eroare.Iar in ceea ce priveste motivul pentru care optez pentru o punte cu discuri este acelasi al tuturor constructorilor auto ce se respecta fie si numai in varianta sport.Va multumesc si in speranta ca am fost inteles astept raspunsuri.
|
--------------------
dacia
Cielo si Vectra
- IS OO GTO A gresi este uman dar te face sa te simti divin.Murphi
|
|
argon |
![]()
Post
#5
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(geti @ 8 Sep 2005, 20:17) am scris 1610i dar de fapt este 1310 si are motor de 1600 injectie,dar din fabrica,an fab 2000 cul bej arata exact ca o dacie normala,dar motorul de 1,6 este motivul pentru care am scris dacia 1610.Imi cer scuze pentru inducerea in eroare.Iar in ceea ce priveste motivul pentru care optez pentru o punte cu discuri este acelasi al tuturor constructorilor auto ce se respecta fie si numai in varianta sport.Va multumesc si in speranta ca am fost inteles astept raspunsuri. Cu 1610 am inteles. Cu constructorii ce se respecta e alta poveste..asa sunt proiectate..sunt masini noi. Constructorul Dacia nu se respecta. 1310 sunt dupa un proiect din ani 60-70, daca le adaptezi asa ceva va iesi un fel de Frankestein auto ![]() Parerea mea e ca tamburii isi fac excelent treaba, si nu am auzit niciodata de Dacie modificata cu discuri pe spate..nici macar Loganul/Solenta nu au ...dar nu zic ca nu se poate..poate se gaseste pe aici cineva care a auzit sau a facut asa ceva. This post has been edited by argon: 8 Sep 2005, 20:25 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ABG |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 11 May 04 From: Constanta ![]() |
Cel mai simplu mod de a avea discuri pe spate e sa gasesti o punte cu discuri - puntea poate fi de Fuego turbo sau Renault 18 turbo. Daca mai stie cineva vre-un model sa zica.
Daca vrei sa pui discuri de dacie, poti s-o faci prinzand etrierul de punte si discul de tambur - tamburul se modifica astfel incat sa pui discul. Problema care o sa apara este urmatoarea: cand ai sa franezi o sa fuga masina de spate din cauza ca frana o sa fie mai putenica pe spate. Inti trebuie discuri mici de frana pe spate daca vrei sau un repartitor bun si care functioneaza cum trebuie. Dar daca nu ai probleme cu franele, eu zic ca tamburii sunt suficienti. Daca Audi 80 este oprita pe spate de tamburi - si sunt mai mici decat ai Daciei, eu zic ca opresc si Dacia. Discurile se pun atunci cand folosesti mult frana sau cand masinile au motoare mai puternice si greutate mai mare - sa stii ca tamburii sunt mai rezistenti in timp (sabotii ma refer) dacat placutele de frana. Folosind-o mult, tamburii, ne putandu-se ventila, se incalzesc si odata cu ei si vasilina care va curge. Nu stiu cat m-am facut inteles, dar ... astept intrebari in cazul nelemuririi "interlocutorilor". |
-------------------- |
|
geti |
![]() ![]()
Post
#7
|
![]() sofer corupt Group: Members Posts: 304 Joined: 25 July 05 From: Iasi ![]() |
imi pare rau ca nu m-am facut inteles.Nu este vorba de modificarea actualei berline ci a celei pentru competii,o fac mai mult de spectacol,insa am nevoie si de frani tari la superlativ deopotriva,vreau punte cu discuri nu ABS sau altceva.Nu sunt sau cel putin nu mai sunt unul din cei care se lauda cu viteza ci unul din cei care e lauda cu frana.Mai exact,am nevoie de cele mai bune variante posibile in ceea ce priveste frana si implicit discurile.Nu neg gandul modificarii daciei asa zisa 161O.Insa odata cu pornirea acestui proiect,ma bag serios pe capitolul siguranta si tot ce implica cum ar fi stabilitatea.Evident as opta pentru o garda mai joasa si nu numai.In acest caz aceasta masina ar fi numai pentru ext iar cea amintita la inceput,cea de spectacol,sa fie o masina de mers urban.Proiectul fiind inca in stadiu pasiv astept idei si in ceea ce priveste masina pentru care e bine sa optez.Dacia 1610 sau 1300.In speranta ca nu v-am deranjat,va multumesc pentru atentie si timpul acordat
|
--------------------
dacia
Cielo si Vectra
- IS OO GTO A gresi este uman dar te face sa te simti divin.Murphi
|
|
ABG |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 11 May 04 From: Constanta ![]() |
Pai daca o faci de competitie, citeste cu atentie ce am scris mai sus si ai sa vezi cum o sa faci. Dar va trebui sa schimbi si pompa de frana cu una mai buna - cea de Dacie e varza (am ovalizat 2 pana acum) si lichidul sa-l treci pe DOT4.
Bauta pe la dezmembrari punte cu discuri sau fa-o din discuri de dacie. Parerea mea e sa optezi pentru masina care are motorul mai puternic, in rest, caroseria e aceeasi. This post has been edited by ABG: 9 Sep 2005, 07:19 |
-------------------- |
|
Mae |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 19 February 04 From: pierdut prin bucuresti ![]() |
eu nu inteleg ce vreti asa sa aveti frane tari pe spate... daca tineti neaparat sa se blocheze roata spate cadn atinig frana scoti doar repartitorul..... la mine cum e reglata mi se intampla sa imi fuga un pic de fund daaca e umezeala pe crosabil sau si asta se intampla chiar daca e masina incarcate.... mi se pare ca faza cu discurle e mai mult pt fitze...
|
--------------------
dacia
break
2001 injectie burn baby... burn... burn
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#10
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
nu prea vad rostul la o dacie stoc la motor sa aiba asa ceva, cand oi trece si tu pe alpin mai zic... in locul tau as trece pe tamburi si fuzete de R18 in 4 prezoane
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
tmkrf |
![]()
Post
#11
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 845 Joined: 22 November 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Mae @ 14 Dec 2007, 15:05) eu nu inteleg ce vreti asa sa aveti frane tari pe spate... daca tineti neaparat sa se blocheze roata spate cadn atinig frana scoti doar repartitorul..... la mine cum e reglata mi se intampla sa imi fuga un pic de fund daaca e umezeala pe crosabil sau si asta se intampla chiar daca e masina incarcate.... mi se pare ca faza cu discurle e mai mult pt fitze... cu siguranta nu ti se franeaza o roata sau franeaza mai tarziu decat restu 3 , asa pateam si eu si din caza ca nu prindeam toate 4 in aceasi moment fugea de spate intr o parte |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
- TM-02-KRF http://www.daciaclub.ro/TM-02-KRF-Dacia-1310-TLX-1-6-page-7-t169060-s180Dai Click ===> Topicul Masinii Mele
|
|
neamtzu25 |
![]()
Post
#12
|
cu masina nu te plimbi!!fugi cat poate... Group: Members Posts: 175 Joined: 10 March 09 ![]() |
daca ia condus vreodat un papuc benzinar d e1,6 ai sa vezi dif la frane ;iar tot ce are in plus sunt dcisurile ventilate,serva mai marecat si pompa..fa o schimbare de serva si pompa ....va forma o pres mai mare la apsarea pedalei si frana va fi mai eficienta...bafta
|
--------------------
DACIA 1,4 berlina
S
1997
- BR 28 PSM cea mai mare problema la masina:TACANITU dintre volan si scaun:D
|
|
r3d |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
as vrea sa montez si eu discuri de fata de dacie pe spate.ma gandeam sa tai un tambur de dacie,iar pa el sa montez in spatele tamburului sa montez discu iar in fata sa montez discu acela cu prezoane.are cineva ceva poze mai detaliate cu aceasca modificare.nu as vrea sa trec in 4 prezoane
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#14
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
tamburi,discuri si tot ce-ti trebuie gasesti la dezmembrari,trebuie doar sa-ti pui neuronii la treaba si sa scoti banii din buzunar
vai fi mult mai fericit daca faci o lucrare de la zero,gandita si facuta de tine,asa facuta de altii parca nu are nici un farmec dar stii ca cu astfel de sistem de franare nu vei lua niciodata ITP-ul pe bune,cum si unde vei pune sistemul de frana de mana,daca mai dai si peste RAR + politie pe strazi si ai ghinionu sa te opreasca stii ce vei patii,amenda,talon luat si readucera masinii la starea ca atunci cand a iesit pe portile fabricii dar ce sa-ti zic bafta cu proiectu tau,bine ca nu stai in bucuresti |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
sspoitoru |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.788 Joined: 8 April 08 From: Brasov ![]() |
Din pacate tamburul de dacie are forma aia ciudata si cand ii dai fata dreapta si gauri pt disc, nu ramane mare lucru...
Desi cand tai fata dreapta iei din cele 3 "forme" care sunt subtiri, celelalte 3, groase, ramanand intregi. Ma apucasem si eu dar am tot amanat si parca nici nu vreau sa stau cu morcolelu' ![]() Probabil voi continua proiectul cand ma voi plictisi ![]() Sper sa te ajute si poate revii cu feedback ![]() Attached thumbnail(s) 2013_12_18_908.jpg ( Size: 1.43mb ) Number of downloads: 818 2013_12_18_909.jpg ( Size: 1.39mb ) Number of downloads: 840 |
--------------------
Membru cu
rugina turbata
...Dacia 1310
- TLX 1987
|
|
Iuli |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 271 Joined: 15 November 08 ![]() |
Sau butuci de padis poti folosi
|
--------------------
dacia
dacia
88/1310
|
|
r3d |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
multumesc pentru poze.ramane sa caut niste tamburi de remorca
![]() |
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
sspoitoru |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.788 Joined: 8 April 08 From: Brasov ![]() |
Clar, butucii de padis sunt alegerea cea mai buna, doar sa gasesti.
Etrieri cu frana de mana pe cablu, gasesti cam la orice masina mai moderna. Eu gasisem de hyundai cu 100ron, perechea. Astept cu interes urmatorul reply ![]() |
--------------------
Membru cu
rugina turbata
...Dacia 1310
- TLX 1987
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#19
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Stefane nu mai bine treci pe 4 prezoane?e mai usor de adaptat sistemul.
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
sspoitoru |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.788 Joined: 8 April 08 From: Brasov ![]() |
On topic baieti!
S-au discutat de n ori chestiile cu proteveu' si omologarea. Daca nu puteti contribui cu ceva, va rog sa va abtineti. Rog un moderator sa sterga posturile off topic. Multumesc! |
--------------------
Membru cu
rugina turbata
...Dacia 1310
- TLX 1987
|
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
Da, sunt totusi Dacii.
|
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
1986
- BH 59 FIF http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
bucatzel |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.461 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(sspoitoru @ 9 Feb 2015, 16:10) Nu strica niciodata un pic in plus ![]() Amu' sincer, la cat de des ar trebui sa franeze spatele, nush' zau de ce se agita lumea chiar atat. Mda, ok, faci trecerea trecerea la tamburii mari de break, dar mai departe, poate ar trebui sa-si mai puna lumea intrebarea daca chiar e nevoie, si daca daca au atata incredere in ce pot face cu doua maini dibace. l.e. da, stiu, nu-mi da masina ta exemplu. Sau suratele ei de herghelie. Ca unii de p-aci inca viseaza sa modifice chestiile astea la masina cu care se trambaleaza zilnic. This post has been edited by bucatzel: 9 Feb 2015, 19:00 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
sspoitoru |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.788 Joined: 8 April 08 From: Brasov ![]() |
Inteleg ce zici dar dupa o iarna de hibernare, cilindrii, sigur sunt blocati sau aproape.
Eu nu pt nfs-isme as face conversia, ci doar pt fiabilitate. Clar as pastra limitatorul ![]() Am mai gasit 2 poze in pc Sunt chiar butuci de padis... Attached thumbnail(s) franele_lu_matli_1.jpg ( Size: 756.68k ) Number of downloads: 514 franele_lu_matli_2.jpg ( Size: 707.51k ) Number of downloads: 494 |
--------------------
Membru cu
rugina turbata
...Dacia 1310
- TLX 1987
|
|
SiloS |
![]()
Post
#24
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.284 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Ce e aia padis ?
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
sspoitoru |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.788 Joined: 8 April 08 From: Brasov ![]() |
Remorca stas, in 3 prezoane si jante de Dacia.
|
--------------------
Membru cu
rugina turbata
...Dacia 1310
- TLX 1987
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
0722993826 Numar de telefon al unui baiat care taicasu vinde piese de reorci padis in piata in Salonta (orasu natal al padisului) , eu am luat multe piese de la el pt remorca , preturi foarte bune
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
Muttley |
![]()
Post
#27
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(sspoitoru @ 5 Feb 2015, 21:39) QUOTE(sspoitoru @ 13 Feb 2015, 19:48) Am vazut ca pozele se numesc "franele lui matli". GRESIT! Am renuntat la ce apare in pozele puse de tine, fix in stadiul imortalizat acolo. Si primul quote e si mai gresit, butucii de remorca NU SUNT alegerea cea mai buna! Fuleaza si au cota de rulment interior larga! Cine vrea si e capabil sa corecteze problemele astea, n-are decat. Eu am preferat sa nu risc, asa ca am folosit SINGURA VARIANTA VIABILA: butuci de R12/R17 Gordini. Pare-se ca ti-a scapat, dar astea sunt franele mele: This post has been edited by Muttley: 14 Feb 2015, 09:45 Attached thumbnail(s) 194.88.148.41.jpg ( Size: 655.97k ) Number of downloads: 481 194.88.148.40.jpg ( Size: 664.67k ) Number of downloads: 166 194.88.148.403.jpg ( Size: 44.68k ) Number of downloads: 152 194.88.148.413.jpg ( Size: 805.57k ) Number of downloads: 148 194.88.148.413r.jpg ( Size: 625.4k ) Number of downloads: 157 194.88.148.4113.jpg ( Size: 565.62k ) Number of downloads: 165 194.88.148.40333334.jpg ( Size: 533.59k ) Number of downloads: 170 194.88.148.41314.jpg ( Size: 653.07k ) Number of downloads: 181 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
sspoitoru |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.788 Joined: 8 April 08 From: Brasov ![]() |
Nu mi-a scapat
![]() Cunosc varianta finala dar daca era vb de butuci padis... Nu stiam de problemele lor. Deci nici cu aia de padis nu e treaba ![]() Mai vazusem undeva butucii astia ce par a fi autohtoni gsdftasrgt.jpg ( Size: 211.11k ) Number of downloads: 176 Oricum slabe sanse sa gasesti unii sau altii ![]() |
--------------------
Membru cu
rugina turbata
...Dacia 1310
- TLX 1987
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 06:47 |