DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> gaura in radiator, se mai poate repara

fane
post 23 Mar 2005, 08:30
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 28 February 05
From: Bucuresti




Noroc

Aseara am vrut sa scot antigelul din radiator pentru ca vroiam sa schimb un furtun care era spart si am incercat sa deschid surubul ala din coltul de jos stanga dar s-a rupt cu totul si mi-a lasat gaura in radiator. Am reusit sa astup gaura cu un cauciuc dar este doar o solutie provizorie. Intrebarea mea este daca se mai poate suda la loc surubul respectiv sau cumpar alt radiator.(poate gasesc la dezmembrari mai ieftin)


--------------------
Dacia Berlina - B-XX-BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 23 Mar 2005, 08:36
Post #2


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Cred ca se poate suda... mie mi-a zis mecanicul de la inceput sa nu fac scurgerea pe acolo, ca ala se rupe usor; puteai sa faci si pe altundeva scurgerea, dar acum e tardiv smile.gif


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali73
post 23 Mar 2005, 09:19
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 15 October 04




Se sudeaza cu cositor.Asa a fost si cand a fost nou.


--------------------
Dacia 1310 - ph-73-ali
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fane
post 23 Mar 2005, 09:30
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 28 February 05
From: Bucuresti




Si unde gasesc un sudor si cam cat costa? Eu stau pe Mihai Bravu la Iancului.


--------------------
Dacia Berlina - B-XX-BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
harbulet
post 23 Mar 2005, 09:34
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 13 December 04




radiatorul daca este din alama se poare repara cu cositor, chestia asta se face la orice atelier cere face tinichigerie chiar si cei care fac burlane, galeti etc

daca radiatorul este in aluminiu poti incerca cu poxipol

bafta

This post has been edited by harbulet: 23 Mar 2005, 09:35


--------------------
dacia 1310 - berlina mlx
Propetar de Dacie = Mecanic autentic fara diploma
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romulus
post 23 Mar 2005, 09:39
Post #6


membru fost posesor de Dacie


Group: Members
Posts: 460
Joined: 11 January 05
From: Targu Mures




QUOTE(harbulet @ 23 Mar 2005, 10:34)
daca radiatorul este in aluminiu poti incerca cu poxipol
bafta
*


Nu incerca cu poxipol. La caldura, se inmoaie. Am incercat eu la un radiator si nu tine.


--------------------
Daewoo Cielo 1997 - MS 06 BCL
pana la urma, totul se rezuma la obisnuinta...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driver
post 23 Mar 2005, 09:40
Post #7


i'm not driving fast, i'm flying low...


Group: Members
Posts: 542
Joined: 10 November 04
From: South Coast




In Cluj sunt niste firme care se ocupa cu radiatoare si fac tot felul de lipituri chiar si pe fagure, cauta o firma din asta pe la tine ca trebuie sa fie peste tot, il lipeste cu cositor dar au niste solutii cu care curata bine locul ca altfel nu prinde.
Daca esti aproape de cluj cauta strada Oasului pe la nr 91-97 nu stiu sigur


--------------------
Nissan Leaf cu baterie - RLU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 23 Mar 2005, 09:41
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




Pentru a nu mai avea probleme pe viitor ar fi foarte bine sa-l alamesti in loc de cositor,dar trebuie un sudor in autogen maserias nu cirpaci.
Pentru cositorit , daca mergi pe aceasta varianta nu trebuie sa mergi la sudor, da zvon pe la prieteni sa-ti faca rost de un ciocan de lipit din cupru ( mare ) si^poti face operatia de cositorire in bucataria ta, incalzind ciocanul ( de cupru ) pe aragaz.De lipit cu fludor sau cositor cred ca ai facut, indiferent de marimea piesei tehnologia este la fel.


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 23 Mar 2005, 10:43
Post #9


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.508
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




io l-am facut singur la dacia mea veche. Am avut cum spune si Dyda un ciocan de lipit sanator, pasta decapanta (aspirina rulez), muuuuuuult cositor si vreo juma de ora de munca. Efectul garantat !


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romulus
post 23 Mar 2005, 10:49
Post #10


membru fost posesor de Dacie


Group: Members
Posts: 460
Joined: 11 January 05
From: Targu Mures




Poti sa incerci cu lampa de gaz de care folosesc instalatorii. Sa nu uiti sa decapezi foarte bine locul lipiturii. Daca ai pe cuneva cunoscut care si-a facut instalatie de incalzire centrala din cupru si i-a ramas pasta, ti-o recomand. E foarte eficienta.


--------------------
Daewoo Cielo 1997 - MS 06 BCL
pana la urma, totul se rezuma la obisnuinta...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fane
post 23 Mar 2005, 12:28
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 28 February 05
From: Bucuresti




QUOTE(Ov @ 23 Mar 2005, 10:43)
io l-am facut singur la dacia mea veche. Am avut cum spune si Dyda un ciocan de lipit sanator, pasta decapanta (aspirina rulez), muuuuuuult cositor si vreo juma de ora de munca. Efectul garantat !
*


de unde iau cositor si " pasta decapanta" - ce e asta


--------------------
Dacia Berlina - B-XX-BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
harbulet
post 23 Mar 2005, 13:23
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 13 December 04




QUOTE(fane @ 23 Mar 2005, 12:28)
de unde iau cositor si " pasta decapanta" - ce e asta
*



de la magazinele de instalaii sanitare sau electrice

pt dacapare poti sa folosesti o perie se sirma buna sa cureti locu' si eu foloseam "apa tare" - care folosesc tigani

si la lipit sa mearga mai usor poti sa pui radiatorul deasupra unui resou - nu pe el -fara lichid in el sa ajunga la o temperatura de 30-40*C si dupa sa te apuci sa cureti si sa faci lipitura - recomandarea mea, eu asa am facut la multe radiatoare si chiar rezervoare efectul era super


poxipolu' - scrie ca tine pana la 120*C, cel putin asa scrie pe instructiunile din tubul meu

This post has been edited by harbulet: 23 Mar 2005, 13:31


--------------------
dacia 1310 - berlina mlx
Propetar de Dacie = Mecanic autentic fara diploma
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius Adrian
post 23 Mar 2005, 15:32
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 74
Joined: 21 February 05
From: Bucuresti




Daca nu reusesti sa il sudezi, iti dau eu radiatorul de la masina mea ca s-a stricat motorul si o dau pe bucati. 0724.150.745-Marius


--------------------
Dacia 1300
Traieste clipa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fane
post 24 Mar 2005, 07:57
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 28 February 05
From: Bucuresti




QUOTE(Marius Adrian @ 23 Mar 2005, 15:32)
Daca nu reusesti sa il sudezi, iti dau eu radiatorul de la masina mea ca s-a stricat motorul si o dau pe bucati. 0724.150.745-Marius
*


Pai cat ceri pe el.


--------------------
Dacia Berlina - B-XX-BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romulus
post 24 Mar 2005, 08:05
Post #15


membru fost posesor de Dacie


Group: Members
Posts: 460
Joined: 11 January 05
From: Targu Mures




QUOTE(harbulet @ 23 Mar 2005, 14:23)
poxipolu' - scrie ca tine pana la 120*C, cel putin asa scrie pe instructiunile din tubul meu
*


Nu te contrazic, dar eu stiu ca nu tine ca am patit-o. E drept ca cu radiatorul de incalzire, dar tot cam acolo e. L-am lipit, facut proba de presiune (cu apa rece) montat, facut proba in trafic, rezistat, plecat la drum pe o distanta mai mare, injurat de mama focului. Radiator spart unde a fost lipit. Asa ca eu nu mai cred ce scrie pe ambalaj.


--------------------
Daewoo Cielo 1997 - MS 06 BCL
pana la urma, totul se rezuma la obisnuinta...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Biskrem
post 29 Oct 2005, 22:54
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 24 October 05
From: Bucuresti




Am patit-o si eu in seara asta la fel ca Fane, am vrut sa scot lichidul de racire si am ramas cu surubul de la radiator in mana, a dracului tehnologia asta a Daciei...
Demontatul radiatorului este dificil? Treaba de mecanic? sau se poate da jos de user si mers cu el in sacosa pana la tablagist-tinichigiu, pt lipit-cositorit?
Oare nu exista vreo solutie de lipit, exclus poxipol (pt ca nu imi inspira prea mare incredere), care sa reziste in conditiile de temperatura ridicata si umezeala?


--------------------
Dacia 1310L - TL 04 XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
electric
post 29 Oct 2005, 23:18
Post #17


in cautare de informatii


Group: Members
Posts: 403
Joined: 18 September 05
From: Bucuresti




QUOTE(Biskrem @ 29 Oct 2005, 22:54)
Am patit-o si eu in seara asta la fel ca Fane, am vrut sa scot lichidul de racire si am ramas cu surubul de la radiator in mana, a dracului tehnologia asta a Daciei...
Demontatul radiatorului este dificil? Treaba de mecanic? sau se poate da jos de user si mers cu el in sacosa pana la tablagist-tinichigiu, pt lipit-cositorit?
Oare nu exista vreo solutie de lipit, exclus poxipol (pt ca nu imi inspira prea mare incredere), care sa reziste in conditiile de temperatura ridicata si umezeala?
*


se da foarte usor jos,nu incerca sa il lipesti cu solutii grn poxipol ca nu tine,COSITORESTEL e cel mai bine shi mai sigur. cind mai vrei sa scoti lichidul scoate mai bine furtunul de jos e mai sigur,shi da drumul shi la lichidul din motor (are un surub de golire cu cheie de 11 linga pompa de apa)


--------------------
dacia Logan 2012
[COLOR=red][SIZE=7][B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Biskrem
post 30 Oct 2005, 00:16
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 24 October 05
From: Bucuresti




Si nu risc sa rup si surubul ala de 11, de langa pompa de apa?


--------------------
Dacia 1310L - TL 04 XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dex lada
post 30 Oct 2005, 14:08
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 442
Joined: 20 October 04
From: Bucuresti




nu stiu cu reusiti voi sa rupeti surubul ala .
La lada (cred ca si la dacie) are pe radiator un hexagon pe care pui cheia de 17 si ti contra si pe surub cheia de 13. Nu pui cheia pe surub mic si tragi ca neamul pana il rupi. Daca nu merge incercati sa porniti masina pana ajunge apa la temp. de lucru a motorului si incercati din nou nu trageti ca neamul.

Pentru a lipi radiatorul sa trebuie: - lampa cu gaz merge si cu ciocan de lipit dar
mai greu.
-pasta care se foloseste la instalatile de cupru
(cel mai bun rezultat)
- cositor (fludor) tot din ala.

This post has been edited by dex lada: 30 Oct 2005, 14:22


--------------------
lada 2105 - secret
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
electric
post 30 Oct 2005, 18:00
Post #20


in cautare de informatii


Group: Members
Posts: 403
Joined: 18 September 05
From: Bucuresti




QUOTE(dex lada @ 30 Oct 2005, 14:08)
nu stiu cu reusiti voi sa rupeti surubul ala .
La lada (cred ca si la dacie) are pe radiator un hexagon pe care pui cheia de 17 si ti contra si pe surub cheia de 13. Nu pui cheia pe surub  mic si tragi ca neamul pana il rupi. Daca nu merge incercati sa porniti masina pana ajunge apa la temp. de lucru a motorului si incercati din nou nu trageti ca neamul.

Pentru a lipi radiatorul sa trebuie: - lampa cu gaz merge si cu ciocan de lipit dar
                                                          mai  greu.
                                                        -pasta care se foloseste la instalatile de cupru 
                                                          (cel mai bun rezultat)
                                                        - cositor (fludor) tot din ala.
*


la dacie este o bucsa in loc de acel hexagon care cedeaza foarte usor ; merge cu un letcon de putere mare sau tiganesc care se incalzeste pe aragaz


--------------------
dacia Logan 2012
[COLOR=red][SIZE=7][B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
electric
post 30 Oct 2005, 18:01
Post #21


in cautare de informatii


Group: Members
Posts: 403
Joined: 18 September 05
From: Bucuresti




QUOTE(Biskrem @ 30 Oct 2005, 00:16)
Si nu risc sa rup si surubul ala de 11, de langa pompa de apa?
*


este din metal plin ;mai greu sa il rupi


--------------------
dacia Logan 2012
[COLOR=red][SIZE=7][B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Biskrem
post 30 Oct 2005, 19:28
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 24 October 05
From: Bucuresti




Gata, azi mi-am rezolvat radiatorul. Am folosit un ciocan de lipit electric de 100W, cositor, pasta decapanta si rabdare multa (ca pricepere am mai putina). Am demontat radiatorul, l-am urcat pana la etajul 8, am curatat zona cu pricina cu o perie de sarma, am si parlit-o cu flacara deschisa de la aragaz pana i-au sarit dracii si i-am tras o frumusete de lipitura smile.gif Dupa ce am terminat i-am facut si o proba umplandu-l cu apa; normal ca nu reusisem din prima, se umezea intr-o zona la care am lucrat mai putin constiincios. Dupa inca o incercare, s-a rezolvat si acea scurgere, l-am mai curatat de muste si gandaci, si l-am instalat la locul lui. Gata.


--------------------
Dacia 1310L - TL 04 XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tonyus
post 30 Oct 2005, 19:56
Post #23


Simply clever...


Group: Members
Posts: 211
Joined: 12 April 04
From: Oradea




QUOTE(Biskrem @ 30 Oct 2005, 19:28)
Gata, azi mi-am rezolvat radiatorul. Am folosit un ciocan de lipit electric de 100W, cositor, pasta decapanta si rabdare multa (ca pricepere am mai putina). Am demontat radiatorul, l-am urcat pana la etajul 8, am curatat zona cu pricina cu o perie de sarma, am si parlit-o cu flacara deschisa de la aragaz pana i-au sarit dracii si i-am tras o frumusete de lipitura smile.gif Dupa ce am terminat i-am facut si o proba umplandu-l cu apa; normal ca nu reusisem din prima, se umezea intr-o zona la care am lucrat mai putin constiincios. Dupa inca o incercare, s-a rezolvat si acea scurgere, l-am mai curatat de muste si gandaci, si l-am instalat la locul lui. Gata.
*


Bine ai venit in clubul "Cu Dacia ajungi mecanic" 053.gif

This post has been edited by Tonyus: 30 Oct 2005, 19:59


--------------------
Skoda Fabia Combi 1.4 16v 2002
"A te certa pe internet (forum) e ca si cum ai participa la un concurs de retardati; chiar daca ai sa castigi, tot retardat ramai!"
COPYRIGHT LIVIU

Subscriu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cromo
post 30 Oct 2005, 21:45
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 1 October 04
From: Bucuresti




Mare atentie! Nu vreau sa te descurajez,dar:
1. Te citez "am si parlit-o (zona de pe radiator) cu flacara deschisa de la aragaz pana i-au sarit dracii". Daca ai incalzit numai local este OK. Daca insa ai exagerat, risti sa sensibilizezi alte zone ale imbinarilor radiatorului.
2. Verificarea lipiturii radiatorului se face sub presiune (1 bar?!). Daca nu lasa pata e OK.
3.Dupa cateva cicluri de incalzire-racire ale radiatorului vei putea sa te consideri norocos ca ai reusit sa realizezi o buna lipitura. Pasta decapanta, daca nu a fost indepartata in totalitate de sub lipitura, poate ascunde pori prin care, la incalzirea radiatorului, este posibil sa se scurga antigelul.


--------------------
Dacia 1310 TX 1991
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Robin_SA
post 16 Dec 2005, 21:09
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 22 September 04




Salut am exact aceeasi problema ca mai sus numai ca am radiatorul din aluminiu. Cu ce sa incerc sa il lipesc? Pana de curand am avut silicon alb(scria ca rezista la 150c) dar a cedat. alte solutii de lipit cunoasteti? De poxipol am auzit ca ar merge, POXIPOLINA a incercat cineva?

Si ca sa fie problema si mai grava radiatorul este din aliminiu si surubul care intra in el este din alama(mi l-a facut cineva la strung pentru ca cel de aluminiu era distrus rau de tot).

Solutii, idei? (orice in afara de schimbarea radiatorului ca nu stau prea bine cu banii acum in perioada sarbatorilor)

This post has been edited by Robin_SA: 16 Dec 2005, 21:10


--------------------
Dacia 1310l ('97)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dreamer
post 16 Dec 2005, 22:39
Post #26


Un visator hoinar ...


Group: Members
Posts: 1.750
Joined: 23 September 05
From: Brasov




Incearca cu o solutie de astupat furi de la "Prevent", costa cam 15 lei. Pe mine m-a scos din belea ... tot la surub am avut probleme wink.gif
Solutia asta e lichida si o poti gasi prin benzinarii sau Metro, Carrefour, Selgros.

This post has been edited by Dreamer: 16 Dec 2005, 22:40


--------------------
Ex Renault Megane 1, 2 si 4 2002 diesel, 2004 si 2017 benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Apostol Bogdan
post 20 Dec 2006, 19:05
Post #27


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 30 June 04
From: cluj-napoca




salut. am si eu o problema. m-a rugat un prieten sa ii schimb radiatorul la dacie. am mai schimbat eu carburatoare, una alta la masina deci nu sunt catastrofa. dar radiator niciodata. va rog frumos ziceti-mi si mie e greu? banuiesc ca am nevoie doar de cateva chei sa desfac suruburile si sa scot lichidul din el. ei bine...ce metoda recomandati pt scoaterea lichidului. dupa ce ajung sa pun noul radiator de ce trebuie sa tin seama? ce operatii trebuie sa fac mai apoi. mersi anticipat si va rog niste sfaturi. asa mai invat si eu. numai bine si sarbatori fericite! smile.gif

LE: am mai citit ca trebuie aerisita instalatia si ca trebuie desfacute cateva aerisitoare...puteti sa imi ziceti va rog unde sunt puse acestea?? am citit ca pun lichidul in noul radiator, pornes motorul pe la 1500 rpm si las acele aerisitoare putin deschise pana incepe sa curga fara a mai face bule de aer. asa se face? va rog putin ajutor.

This post has been edited by Apostol Bogdan: 20 Dec 2006, 19:40


--------------------
Dacia Logan Laureate Plus Gri comette/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sudsemnatu
post 20 Dec 2006, 20:08
Post #28


Membru Huligan


Group: Members
Posts: 1.703
Joined: 28 November 06
From: Bucuresti




QUOTE(Dreamer @ 16 Dec 2005, 23:39)
Incearca cu o solutie de astupat furi de la "Prevent", costa cam 15 lei. Pe mine m-a scos din belea ... tot la surub am avut probleme  wink.gif
Solutia asta e lichida si o poti gasi prin benzinarii sau Metro, Carrefour, Selgros.
*



salut!

si eu am aceeasi problema la radiator..imi curge printr-un colt..mai exact in dreptul termocuplei! ai zis de solutia aia ..de astupat! cum se foloseste mai exact? se numeste prevent?e adevarat ca ataca termostatul daca il pun in vas? cum il bag direct in radiator?

o bag in vasul de expansiune/? dar cum? scot antigelul sau pur si simplu o arunc acolo ?

mersi

deocamdata umblu cu sticla de antigel dupa mine..si cum se mai goleste vasul de expansiune cum mai completez..dar va dati seama ca nu e tocmai placut! ideea ..e ca ..curge doar atunci cand merg cu ea si vreo 5 minute dupa ce o opresc( probabil se dilata sau...cat e antigel in el)

Unde gasesc un radiator nou de NOVA mai ieftin? la dezmembrari? sau ...? stiti vreun magazin sau vreun parc de dezmembrari mai ieftin?

This post has been edited by Sudsemnatu: 21 Dec 2006, 10:07


--------------------
Skoda Fabia 2005 Ex: Dacia Nova/Logan/Supernova 2000/2007/2002
Midland Alan 52/PNI ML 160
Speed doesn't kill people, its the sudden stop that does
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Apostol Bogdan
post 20 Dec 2006, 21:24
Post #29


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 30 June 04
From: cluj-napoca




haideti va rog. nu stie nimeni. as avea nevoie pe maine. am citit in manualul de reparatie de dacia 1310 luat de pe internet dar nu inteleg unde sunt acele purjatoare. daca as sti unde sunt acelea si cum trebuie deschise as reusi.


--------------------
Dacia Logan Laureate Plus Gri comette/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirceas
post 21 Dec 2006, 07:10
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 479
Joined: 4 July 06




unul se afla pe langa carburator, il recunosti ca e din cupru (majoritatea) si face jonctiune cu trei furtune. altul se afla pe furtunul care vine de la calorifer, e pozitionat deasupra vasului de expansiune.

le dai drumul pe rand si turezi motorul, alimentezi/completezi circuitul, in momentul in care tasneste apa in jet continuu (adica fara aer) inchizi.


--------------------
Astra 1.6 / Ex-Dacia 1310 '84 / Dacia 1310 TLX '89
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 04:35
Forum Renault