in legatura cu alternatorul, puterea de incarcare la relanti
![]() ![]() ![]() |
in legatura cu alternatorul, puterea de incarcare la relanti
wolffy |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 15 May 06 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 TLX
1989
- IS-01-MLP
|
|||
diaconuliviu |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Cauta sa masori puntea de diode; daca este in regula, vezi de starea releului si a caderilor de tensiune pe fire (mai ales pe traseul +alternator-bloc lumini-contact cu cheie-+releu).
Daca ai cadere mare acolo, iti recomand releu electronic cu fir de referinta. Scaderea turatiei la relanti la cuplarea consumatorilor e normala la carburatie, e un consum energetic suplimentar. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
ionutctn |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 9 Aug 2006, 08:18) Cauta sa masori puntea de diode; daca este in regula, vezi de starea releului si a caderilor de tensiune pe fire (mai ales pe traseul +alternator-bloc lumini-contact cu cheie-+releu). Daca ai cadere mare acolo, iti recomand releu electronic cu fir de referinta. Scaderea turatiei la relanti la cuplarea consumatorilor e normala la carburatie, e un consum energetic suplimentar. Omului ii functioneaza bine alternatorul dar din pacate atat incarca el. Si la mine se intampla la fel. De obicei cand merg prin oras, merg cu muzica data tare coroborata cu farurile aprinse noaptea, dupa o perioada de mers prin oras acul care imi arata bateria incepe sa bata in retragere spre stanga rau. Avand in vedere ca in turatie incarca peste consumatorii amintiti, nu ramane altceva sa fac decat la semafor sa las doar pe pozitii din 2 considerente: una e ca am consumatori multi si la ralanti nu incarca bine saracia (sta acul spre stanga mult) iar a doua este ca il si deranjezi pe cel din fata cu farurile. Oricum scaderea turatiei este normala (iti infraneaza alternatorul ca sa incarce el) dar exista solutii la aceste probleme. Una din ele ar fi montarea unui alternator de VW Golf 2 sau Passat dar modele mai vechi care se potrivesc. Fenomenul va fi la fel: iti scade turatia dar si baga strong curent. A doua solutie care am auzit-o este la alternatorul de dacie normal schimbarea fuliei cu fulia de Oltcit care e mai mica in diametru si rezulta mai multe rotatii efectuate ca inainte, alternator mai turat, curent debitat mai mare la semafor. Solutia a doua presupune sa cauti pe la dezmembrari fulie de alternator de Oltcit in timp ce prima mi se pare mult mai eleganta. |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
argon |
![]()
Post
#4
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
A doua solutie e buna..la relantii, reversul e ca o sa-ti bage prea mult turat, si uzurile alternatorului si releului de incarcare vor fi mai mari.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(argon @ 9 Aug 2006, 10:15) A doua solutie e buna..la relantii, reversul e ca o sa-ti bage prea mult turat, si uzurile alternatorului si releului de incarcare vor fi mai mari. ![]() Eu am fulie mica de la un alternator cu fir de control, de tractor. Merge bine. This post has been edited by diaconuliviu: 9 Aug 2006, 12:44 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
wolffy |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 15 May 06 From: Iasi ![]() |
multumesc de raspunsuri, deci e bun ce am eu .. adica e normal sa faca asa. Inca o problema , cam off topic dar nu vreau sa deschid un topic nou. Am fost astazi putin in afara orasului si de ex in treapta a 3a daca ii dadeam mai mult de 80 km/h nu mai tragea .. de-odata se subtura ... tragea in hopuri ... si cu a 2a turata facea la fel .... si daca schimbam putin mai jos am reusit sa ajung la 130 km/h .. fara probleme.... si mi-a luat un consum de 7.5% in afara.... La carburator jiglioarele au fost schimbate ... carburatorul curatat .. filtru de benzina schimbat.... oare de ce face asa urat cand e turat? nu mai are pompa de benzina putere sa bage ? ca am avut problema cu bushonul de la rezervor ca se facea vid inauntru si a mers solicitata la maxim pompa?
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1989
- IS-01-MLP
|
|
bygy007 |
![]() ![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.176 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...92entry496492
cred ![]() |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
danny_b |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 29 January 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(wolffy @ 9 Aug 2006, 16:10) multumesc de raspunsuri, deci e bun ce am eu .. adica e normal sa faca asa. Inca o problema , cam off topic dar nu vreau sa deschid un topic nou. Am fost astazi putin in afara orasului si de ex in treapta a 3a daca ii dadeam mai mult de 80 km/h nu mai tragea .. de-odata se subtura ... tragea in hopuri ... si cu a 2a turata facea la fel .... si daca schimbam putin mai jos am reusit sa ajung la 130 km/h .. fara probleme.... si mi-a luat un consum de 7.5% in afara.... La carburator jiglioarele au fost schimbate ... carburatorul curatat .. filtru de benzina schimbat.... oare de ce face asa urat cand e turat? nu mai are pompa de benzina putere sa bage ? ca am avut problema cu bushonul de la rezervor ca se facea vid inauntru si a mers solicitata la maxim pompa? Nivelul in CNC l-ai verificat? Atunci cind e prea mic face asa. |
--------------------
DACIA
dacia 1310 break
1990 GPL
- CJ-01-XAN Ascunse sunt caile DOMNULUI
|
|
wolffy |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 15 May 06 From: Iasi ![]() |
da e reglat bine carburatorul, cred ca am depistat problema. e de la aprinderea electronica... mi-a spus cineva ca in turatii mari nu stiu ce tranzistor nu mai face fata sa dea impulsurile care trebuie si de aia... si intr-adevar am scos aprinderea si nu a mai facut figuri, partea frumoasa e ca dupa ce am pus aprinderea inapoi nici acum nu a facut figuri .. oricum nu am testat prea mult ....A mai patit cineva asa cu aprindere electronica? cel care mi-a spus ca e de la aprindere la fel patea si el .. cu alt tip de aprindere nu ca a mea
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1989
- IS-01-MLP
|
|
Zaheiu |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 371 Joined: 3 November 05 ![]() |
Poate erau contacte oxidate. Unul din avantajele aprinderilor electronice e chiar asta: comportament mai bun la turatii mari.
|
--------------------
Dacia
Nova chioara
- vl02jcr
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(wolffy @ 10 Aug 2006, 22:40) [...]si intr-adevar am scos aprinderea si nu a mai facut figuri, partea frumoasa e ca dupa ce am pus aprinderea inapoi nici acum nu a facut figuri .. oricum nu am testat prea mult ....[...] Hai sa-ti dau alta explicatie..acea aprindere (daca e din seria "Malvina".. ma rog, cu 4 fire) uneori nu se impaca cu delcoul. Adica, platina nu se autocurata, aparind ceva ca o afumatura, ca o arsura mica, neagra, pe platina fixa; ai jura ca asa mica cum e nu are efect. Ba are. Dupa ce ai trecut pe clasic, platina s-a autocuratat, dupa care la trecerea pe electronica a avut contactele bune. Am reusit sa reduc efectul (la mine sarea turometrul de nebun si mai aveam si zgiltiieli, rateuri in toba uneori) prin alinierea cit mai buna a platinelor. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
wolffy |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 15 May 06 From: Iasi ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 11 Aug 2006, 07:59) Hai sa-ti dau alta explicatie..acea aprindere (daca e din seria "Malvina".. ma rog, cu 4 fire) uneori nu se impaca cu delcoul. Adica, platina nu se autocurata, aparind ceva ca o afumatura, ca o arsura mica, neagra, pe platina fixa; ai jura ca asa mica cum e nu are efect. Ba are. Dupa ce ai trecut pe clasic, platina s-a autocuratat, dupa care la trecerea pe electronica a avut contactele bune. Am reusit sa reduc efectul (la mine sarea turometrul de nebun si mai aveam si zgiltiieli, rateuri in toba uneori) prin alinierea cit mai buna a platinelor. aha, aprindere cu 4 fire am ... 2 vin la bobina, 1 la delco si 1 la masa. S |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1989
- IS-01-MLP
|
|
red_dog 4 ever |
![]()
Post
#13
|
![]() DINAMO BUCURESTI Group: Members Posts: 218 Joined: 20 July 06 From: Constanta ![]() |
Am si eu o problema.Noaptea cand merg cu farurile aprinse si stau la semafor nu incarca deloc alternatorul se duce acul spre stanga in portiunea aia rosie.Cand o accelerez revine aproape de jumate si cand semnalizeZ sau pun frana scade puterea farurilor.De la ce sa fie?
|
--------------------
VW
POLO HAPPY,Logan ABS plus
2009,2009
- xxx
|
|
wolffy |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 15 May 06 From: Iasi ![]() |
eu am patiti asa si nu era stransa bine cureaua de la ventilator,alternator.... si cand trebuia sa incarce alternatorul patina ... tu de ex cand aprinzi farurile auzi motorul cum se subtureaza?
This post has been edited by wolffy: 13 Aug 2006, 13:33 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1989
- IS-01-MLP
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 08:28 |