cilindru de frana spate Bosch, original sau teapa
![]() ![]() ![]() |
cilindru de frana spate Bosch, original sau teapa
Agrig |
![]()
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 3.053 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|||
trabinatorccc |
![]()
Post
#32
|
Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 12 January 15 From: radauti ![]() |
Pe cel defect scrie Bosch pe garniturile antipraf, pe cel cu KKM nu scrie decit un cod.Cilindrul de pe masina nu e defect, e in perfecta stare dar am rupt aerisitorul si nu am chef de reparatii. Am incercat sa-l scot dar nu merge.
Am fost la Unix si mi-a dat mie sa desfac cutia si... surpriza, cilindrul din cutie era exact la fel, doar ca nu mai scria KKM pel ci LS B. Dar aceeasi marfa. Care nu se compara calitativ cu ce a fost pe masina. Iar daca bosch a ales sa reduca calitatea pieselor, eu am ales sa cumpar altceva. Am luat TRW la 50lei. Arata ok, ma duc sa-l montez. Toate bune. |
--------------------
dacia
logan
2011 1,5dci laureate
|
|
Agrig |
![]()
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.053 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Nu`l aruncati daca este de calitate, reparati`l.
Cilindrul fiind din aluminiu s`a facut oxid si a blocat aerisitorul. Daca e rupt la fata puneti o saiba de otel de diamentru aerisitorului, parca 6mm si sudati o piulita de el, in general iasa fara mari probleme. Cam asa arata, sudat cu MIG si sirma flux, cam la 100A pentru a incalzi bine de tot zona. A cedat fara a mai fi nevoie de sudat piulita, in alu putin probabil sa cedeza asa usor. IMG_2124.JPG ( Size: 396.77k ) Number of downloads: 278 IMG_2135.JPG ( Size: 270.99k ) Number of downloads: 277 IMG_2136.JPG ( Size: 205.84k ) Number of downloads: 279 This post has been edited by Agrig: 20 May 2020, 11:59 |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
4x4 |
![]()
Post
#34
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
E 50 roni, presupunand ca nu ai saibe de inox prin casa, piulite si aparat de sudura cu sarme flux, pana faci rost de piese si te duci la cineva sa iti sudeze ieftin, deja ai cheltuit mai mult de atat.
Garantie 0, siguranta la fel. Daca ai toate astea la indemana, si esti sigur pe abilitatea ta, da clar, te scutesti de un drum pana la magazinul de piese si ramai cu 50ron in buzunar, weld that shit. Altfel nu as recomanda altora sa repare piese pe sistemul de franare, doar inlocuire. Crezi ca cine va suda pt 20 roni piesa va da jos garniturile inainte sa puna batu pe ea? Sau le va coace un pic? Pentru 20 de ron, cred ca nici macar nu va curata zona... On topic, din considerente legale, pe piese apare mereu proprietatea intelectuala a producatorului incat sa poata merge dupa cei ce la contrafac, pompa de apa audi originala are cele 4 inele, pompa bosch va avea logoul bosch. Daca pe piesa nu apare asa ceva, e clar un fake grosolan. This post has been edited by 4x4: 20 May 2020, 13:33 |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
Agrig |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.053 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Domnule, am detaliat pentru cine are ceva scule pe acasa, saiba de inox asa s`a nimerit, e de la Lidl si era cutiuta la indemina, la fel aparatul era incarcat cu sirma flux, am detaliat un pic daca e cineva curios.
Se poate incerca cu electrod insa trebuie ceva indeminare sau si mai bine cu WIG, dar si mai multa indeminare. La fel, nici nu cred ca cineva ii da sudorului sa scoata garniturile si pistonasele din cilindru, daca te apuci sa`l repari bineinteles ca le scoti inainte de sudura, nicinu am mai percizat asta. Daca aceal cilindru este de calitate reparat va tine mai mult decit unu cumparat cu probleme asa cum a patit colegul nostru. P.S. nu confundati extrasul unui "surub" cu ajutorul sudurii cu sudura pe cilindrul de frina! Alta gisca`n alta straita! S`ar fi putut sa mearga si cu un extractor si cilindrul incalzit cu lampa de gaz insa in general cuplul aluminiu fier nu prea da rezultate in versiunea asta...de aia am recomandat sudura pe capul aerisitorului rupt, saiba are rol de protectie a cilindrului. This post has been edited by Agrig: 20 May 2020, 14:14 |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#36
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.343 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
EU nu scriam 2 posturi atat de lungi si cu poze pe subiect de 50 de lei, daramite sa ma apuc sa-l repar. De reparat il repari de plictiseala, nu ca merita....
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Agrig |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.053 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Aveti dreptate, insa scriu repede, se si vede ca mai incurc litere. Metoda se aplica in diverse cazuri, nu doar la un cilindru de frina, e buna de stiut, ca o dam in derizoriu, este tendinta zilelor noastre, totul e de cumparat, totusi se mai intmpla sa nu mai gasesti de ce ai nevoie, sa fie extrem de scump sau pur si simplu sa nu poti misca din loc daca nu faci un lucru.
Pentru asta e bine sa fii pregatit... |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
trabinatorccc |
![]()
Post
#38
|
Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 12 January 15 From: radauti ![]() |
Am aparat de sudura cu electrod, dar nu ma incumet sa sudez pe aerisitor. E prea mic.
Am incercat sa-l scot cu extractorul dupa ce am incalzit cu lampa cu gaz dar nu vrea. Am pus apa, lichid de frana, motorina-nici un efect. Se vedea oxid de aluminiu intre filete. Extractorul umfla aerisitorul si nu iese. Singura varianta care ar mai merge acum ar fi gaurirea si refiletarea. Am masina de gaurit de banc, dar nu am cu ce da filet. Sa ma duc la un strungar sa mi-l scoata si eventual sa dea alt filet majorat, imi ia vreo 20lei. Plus alt aerisitor. 50lei nu e o avere si am considerat ca nu merita reparatia chiar daca cilindrul in sine e bun. Asta e, daca m-a mancat undeva sa-l dau jos de pe masina! Daca il lasam asa, puteam merge linistit inca vreo 3-4ani fara probleme. Am sperat insa ca o sa pot scoate usor aerisitorul pentru ca anterior am schimbat lichidul de frana si l-am desurubat de citeva ori 1/2-1tura pentru asta. Dar, la ultima aerisire l-am strans ca Dorel pentru ca mi s-a parut ca nu inchidea bine. |
--------------------
dacia
logan
2011 1,5dci laureate
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#39
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.343 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
@agrig, adica il repari atata doar ca sa poti ajunge la un magazin de piese sa iei altul ca asta nu mai e sigur? Mai bine sugrum conducta de frana pe roata aia si merg cu frana pe 3 roti pana acolo
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Agrig |
![]()
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.053 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Domnule, nu`i vorba doar despre un cilindru de frina, este un mod de a scoate suruburi intepenite.
Ca se aplica si la acel aerisitor este una, dar aplicabilitatea este generala. Problema este ca m`am obisnuit sa ma descurc singur de mic iar apoi mi`a fost de ajutor in cariera, cariera in care modul acesta de lucru m`a scapat de multe probleme, asa am fost nevoit sa invat multe si sa le si aplic. Urmarea este ca la ora actuala cred ca am scule care costa mai mult decit o masina buna. Eu n`as strangula un furtun de frinare, as obtura intrarea in cilindru cu ceva, excelent este plumbul batut, cupru foita din conductor batut, sau un cazul meu o bucatica de cositor (fludor) batuta, ala todeauna era la indemina. In cazul cilindrului colegului cu aparat clasic as bate un cui din fier in mijloc si apoi as suda adaugirea. As folosi electrod de 2mm rutilic, de 1,6mm e mai bun insa trebuie antrenament pentru a suda cu el. MIG este excelent deoarece firul este subtire si mai ales la piulita este un mare avantaj. Acel cilindru este la fel de sigur ca si cind a fost nou prin desurubarea acelui aerisitor. Ma rog, daca ala a mers bine si aia a fost singura problema as fi mai sigur pe el decit pe unu proaspat cumparat, mult mai sigur! This post has been edited by Agrig: 21 May 2020, 10:52 |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
IRONICK |
![]()
Post
#41
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 21 May 2020, 10:06) @agrig, adica il repari atata doar ca sa poti ajunge la un magazin de piese sa iei altul ca asta nu mai e sigur? Ainstaine, lasa-l te rog in pace. Ca acum iar ne poveste cateva saptamani de saiba si sudura cum a facut-o cu becu' UV in orice topic. This post has been edited by IRONICK: 21 May 2020, 11:00 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Agrig |
![]()
Post
#42
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.053 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Ma rog, si care`i utilitatea acestui post, doare ca unii incearca sa`i mai invete pe cei mai tineri cum sa faca ceva cu sanse de reusita?
Credeti ca al nostru coleg nu`si poate gestiona timpul si postarile si are nevoie de ajutor dezinteresat? Aaaa, s`a aprins lanterna! ![]() Despre UV cred ca utilitatea lui acum este clara, ma rog unii ne trezim mai repede decit altii, asa cu macar 2 luni mai repede! |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
IRONICK |
![]()
Post
#43
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Auzi, dar poza cu aripioara de racire aproape reparata de ce nu ai pus-o si aici?
IMG_2137.JPG ( Size: 248.24k ) Number of downloads: 205 This post has been edited by IRONICK: 21 May 2020, 14:05 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Agrig |
![]()
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.053 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Domnule, aici nu era cazul de sudura in fonta.
Mai sint lucruri pe care nu le pun deoarece fie sint banale pentru colegii care mai si lucreaza, altele deoarece nu`s pentru mine... Dar totusi ma intreb, nu`i timpul sa sarbatoriti pe topicul despre Cornoavirus? a murit Pimen! Macar asa mai scapa alte topicuri de offtopic! This post has been edited by Agrig: 21 May 2020, 14:14 |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
IRONICK |
![]()
Post
#45
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Dupa cum ti-am mai zis, pe aici nu te ia lumea in serios.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Agrig |
![]()
Post
#46
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.053 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Nici eu pe dumneavoastra...
|
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
IRONICK |
![]()
Post
#47
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Si nu ti se pare o diferenta de exprimare?
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Agrig |
![]()
Post
#48
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.053 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Ma rog, poate aveti dreptate, in multe locuri clovnii sint apreciati.
![]() |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#49
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.343 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
eu inteleg ca se scot surburi rupte, as face si eu asta daca era un cadru de motocicleta sau jug de furca, dar daca operatiuena in sine coace garnituri sau mai stiu eu ce si inlocuirea nu e scumpa.... da-o naibii de reparatie, nu e cilindru de frana de rolls silver ghost!
Adica intelepciunea este sa-ti cunosti limitarile, nu sa faci doar pentru ca poti face. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Agrig |
![]()
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.053 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Aveti dreptate, sintem diferiti, avem limite, cunostiinte diferite si nu in ultimul rind dotare diferita.
Am spus, pentru mine era o treaba banala ca sa incerc, incerc, sa`l scot, fiind in aluminiu exista riscul sa nu iasa asa cum vrei. Am avut si eu un cilindru intepenit si ciupit, bineinteles il puteam repara prin bucsare, totusi am ales sa cumpar unul nou nu atit datorita complexitatii lucrarii, nu`i asa dificil dar oricum trebuia sa comand setul de consumabile iar asta dura. Despre coacere, numeni nu incalzeste elementele din cauciuc, de dezasambleaza rapid si usor acel cilindru, are cred ca 8 componente in total, 1 minut si e totul OK. |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
4x4 |
![]()
Post
#51
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Moama, ati facut teoria chibritului aici.
Ma asteptam sa zica einstein ca se poate distorsiona alezajul cilindrului datorita sudurii. Eu personal as fi facut o gaura mai mare, dupa care helicoil, daca voiam sa demonstrez ceva, in realitate la cat sunt de lenes, as fi comandat piesa noua. |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
Agrig |
![]()
Post
#52
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.053 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Pai decit sa batem cimpii cu gratie mai bine scoatem un aerisitor rupt!
Nu zice @einstein1984 nimic ca stie ce inseamna a suda pe un surub de 5-6mm. Da, helicoli este faza 2`a cind il scoti si distrugi filetul in dural, cam asta este problema ce apare la cuplul otel dural. Acuma partea proasta este cit costa acel helicoil mai ales daca`l iei de la Bollhof...ca trebuie luata trusa. Avantajul este ca filetul este mult mai rezistent decit originalul. |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
Logan80 |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru incepator Group: Validating Posts: 82 Joined: 7 May 20 ![]() |
Domnule Agrig, la cat costa un cilindru nou de frana
![]() ![]() ![]() This post has been edited by Logan80: 21 Jun 2020, 12:37 |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
2005 1.6mpi
|
|
Agrig |
![]()
Post
#54
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.053 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Pina la urma depinde mult de circumstante, daca ai magazinul la 150m, ca la mine, il cumperi si gata, asta a fost cazul meu, dat jos, luat in punga mers la magazin si cumparat.
Este o piesa uzuala si il cam au pe stoc. Daca insa trebuia sa stau 3 zile il dadeam jos, verificam, verificat dupa si garniturile sint in buna stare ca m`am uitat la ele si`l puneam pe strung, 0,1mm luat din el, smirghel de 400 apoi de 800 pe biax si era ca nou, daca garniturile erau in stare porasta, la fel, pe strung, alezat, slefuit si sus pe masina, comandam set de reparatie si rezolvam. De ce as fi facut asta? pentru ca POT! ![]() N`am facut`o deoarece a fost mai comod si mai rapid asa insa nici nu a fost ceva piesa mai deosebita ca aceea a colegului. ![]() Si da, aveti pe undeva dreptate, mecanicii la ora asta sint schimbatori de piese, doar atit! In mod normal un mecanic stie sa lucreze la strung, freza, sudura si chiar sint in atelierul de reparatii. Ma rog, asa era pe timpuri, acuma am evoluat, laptop, halat si daca nu aduci masina curata si spalata in service mecanicul nu se atinge de ea! ![]() This post has been edited by Agrig: 21 Jun 2020, 14:42 |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#55
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.343 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
la strung si freza lucreaza altcineva, nu mecanicul....
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Agrig |
![]()
Post
#56
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.053 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Da ce are mecanicul, ii cad miinile?
Spun asta deoarece se pare ca provin din alta era cind mecanicul stia sa le faca si pe astea... |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#57
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.343 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
ca organizare de atelier eu am vazut prin 2000 si ceva atelier auto cu mecanici care montau-demontau piese faceau revizii etc si aveau un atelier cu masini unelte unde un alt nene prelua piesa si un rectificat de tambur , planat de chiulasa etc.
acuma ca intr-un atelier de SMA unde reparau doar U650 o fi fot vreun mecanic care invatase si asa ceva ... posibil, insa in materie de calificare prelucratul prin aschiere era la alta scoala decat la aia de mecanici din ce stiam eu. Ca eficienta a timpului de lucru mi se pare mai eficient asa. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Agrig |
![]()
Post
#58
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.053 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
O fi valabil la atelierele mari insa la cele mici este aiurea sa tii un prelucrator prin aschiere si un sudor doar pe acel post.
Inainte de a deveni mecanicii doar schimbatori de piese aproape n`am vazut atelier in care sa nu aiba strung si un aparat de sudura, alea mai rasarite si o freza... In Timisoara unde mai fac service deja s`au dotat cu un strung folosit de unul din baietii de acolo pentru operatiunile uzuale de reparatii, exact cum ati spus, grad la un tambur , un surub cu pas ciudat, o incarcare cu sudura si readucere la cota... Pentru aia nu`i nevoie sa ai strungar angajat, costa si 80% sau mai mult din timp sta degeaba. Iara sa n`ai dotare e aiurea de tot, scoti tamburul si il schimbi ca are grad? ma rog, completez, il iau unii la service de marca cu flexul! This post has been edited by Agrig: 22 Jun 2020, 11:26 |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#59
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.343 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
eu vazusem intr-un service de 8 elevatoare si intr-unul de 40..... adica nu chiar ateliere mici. Sudura stia ala din atelierul de caroserie, avea si mig etc.
Socramiu fix asta face intr-o firma ce face instalatii HVAC |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Agrig |
![]()
Post
#60
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.053 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Exact, atelierele mari au suficient de lucru incit un prelucrator prin aschiere sa nu stea degeaba.
Cele mici de 2-4 elevatoare n`au atita forata incit sa aiba un loc in plus. Si tot la ei desi nu`s de tinichigerie un aparat de sudura e bun si folosit tot de mecanici. La HVAC daca firma e mare are de facut la flanse, adaptari, adaptoare toata ziua. This post has been edited by Agrig: 22 Jun 2020, 13:40 |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 12:22 |