Intrebari turatii Logan 1.5dCi
Intrebari turatii Logan 1.5dCi
Vlad Georgescu |
4 Jun 2007, 10:33
Post
#1
|
||
/----\ <--- Logan Group: Members Posts: 342 Joined: 24 July 03 From: Bucuresti |
|
||
--------------------
Volțvagăn
Glonț
2080 Tdi Quad BiTurbo DSG 8
- - Athos, Porcos si Bairamis
|
|||
bloodem |
4 Jun 2007, 10:55
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania |
1. putin peste 130 km/h (pe ceas)
2. 110 km/h 3. 140 km/h intre 3000 - 3500 turatii, 120 km/h pe la vreo 2800 turatii 4. consumul la 80 km/h e undeva pana in 3 litri, la 90 peste 3 litri, 110 ai 4 litri, la 140 vreo 5 litri. 5. motorul nu e facut din mamaliga. 6. depinde de service si de... noroc. 7. subturarea e un mit, atata timp cat masina nu vibreaza si motorul functioneaza in conditii normale, fara sa ceara o treapta inferioara, poti merge si cu 1500 RPM fara probleme pe drum drept. NU EXISTA O TURATIE FIXA. Poate fi subturat la 1500 (spre exemplu daca urci un deal mai abrupt) sau poate sa nu fie, pe drum drept. PS: nu cred ca intrebarea ta isi are locul la rubrica "Probleme tehnice" This post has been edited by bloodem: 4 Jun 2007, 11:01 |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
zodrac |
4 Jun 2007, 11:01
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 426 Joined: 13 January 05 From: Bucuresti |
...
4. La 140 nu ai nimerit-o, cel putin la mine e 6.7 cu o pe A2 (151Km) cu o viteza medie de 138.2 Km/h conform CB si vant lateral destul de puternic vezi ca am postat la topicul de consum. 5% consuma probabil pe la 120km/h. ... Si daca ai fi cautat ai fi gasit toate aceste informatii deja postate. This post has been edited by zodrac: 4 Jun 2007, 11:06 |
--------------------
*
*
* Dacia Logan Ambition 1.5 dCi - iunie 2006
|
|
argon |
4 Jun 2007, 11:43
Post
#4
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
Daca aveai habar de regula de 3 simpla, nu mai puneai intrebarile 1,2 si 3, ci doar una
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
SUPERCAR |
4 Jun 2007, 11:52
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 624 Joined: 6 June 05 From: Constanta |
QUOTE(Vlad Georgescu @ 4 Jun 2007, 10:33) Am citeva intrebari referitoare la turatia la Logan DCI: 2. Dar cind are 2500 rpm in viteza a 5-a, cu ce viteza merge? are fix 110km/h QUOTE(Vlad Georgescu @ 4 Jun 2007, 10:33) 3. Cam la ce turatie se merge cu 140 Km/h? Dar cu 120 Km/h? la 140km/h ai in jur de 3000rot/min iar la 120 cam 2700rot.min QUOTE(Vlad Georgescu @ 4 Jun 2007, 10:33) 4. Cam cit consuma Logan DCI daca mergi cu 140 Km/h? Dar daca mergi cu 120 Km/h? depinde de incarcatura,daca esti doar tu singur in masina la 140km/h iti ea cam 6L iar la 120 iti ea 5L. QUOTE(Vlad Georgescu @ 4 Jun 2007, 10:33) 5. Daca conduci mult la 4000 rpm, pateste ceva diesel-ul? Se uzeaza mai mult? E sensibil? depinde de noroc. |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dCI Martie 2007 Euro4 - 70CP@90CP
- CT 82 PWR
|
|
claus |
4 Jun 2007, 12:30
Post
#6
|
private spice Group: Members Posts: 1.695 Joined: 27 November 03 From: Bucuresti |
hmm.. copy paste?? http://www.reno.ro/Intrebari-Renault-Symbo...-CP-t76672.html
|
--------------------
renault
megane II
2003 confort dynamique
|
|
AMW |
4 Jun 2007, 12:39
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 779 Joined: 7 March 06 From: Bucuresti |
Ma voi cred ca aveti turometrul stricat...sau il am eu..una din doua
140 sta la fix 3500 de ture...sau poate putin peste consumul meu intstant pe calculatorul de bord este in jur de 7 la 140kmph la 120 are in jur de 3000 de ture cam pe la 90 ai 2500 rpm acolo unde am observat(pe calculatorul de bord) eu ca este si consumul optim indicat de contrcutor.... orice motor care este tinut la turatia maxima incepe in timp sa aiba un grad de uzura mai ridicat...si nu cred ca dci-ul face exceptie, dar la fel de bine un mers predominant in oras poate creea aceasi uzura asupra motorului Avand in vedere subturarea si supra turarea....nu este un mit...nu ma credeti?!?...intrebati mecanicii...mai ales paia care au schimbat des turbine la diesel din motivele astea Nu trebuie sa uiti ca dieseleul nu e benzina...deci in regim normal nu schimbi peste 2500....dar nici sa o dai in celalata extrema si sa schimbi la 1500 rpm.... Eu de exemplu in oras schimb intre 2000-2200 rpm..iar in afara la 2500 |
--------------------
Volkswagen Passat
Highline 2.0 TDI 4MOTION
B6 Renault Megane III 1.5 dCI - 90 cp - 2012
Renault Scenic II Dynamique 1.6 16v |
|
DFA |
4 Jun 2007, 12:49
Post
#8
|
moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.527 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO |
QUOTE(AMW @ 4 Jun 2007, 12:39) Cred că are ceva turometrul tău... QUOTE(AMW @ 4 Jun 2007, 12:39) Cam mult 3.000rpm. La 110 (pe vitezometru) ar trebui să fie la 2.500rpm în a 5-a. QUOTE(AMW @ 4 Jun 2007, 12:39) cam pe la 90 ai 2500 rpm acolo unde am observat(pe calculatorul de bord) eu ca este si consumul optim indicat de contrcutor.... La 90Km/h ar trebui să fie sub 2.500rpm, undeva pe la 2.200rpm. În ceea ce privește subturarea: Subturarea poate fi definită ca încărcarea motorului cu o sarcină mai mare decât cea pe care o poate oferi motorul la turația din acel moment. Subturarea poate apare la orice turație. Pentru a servi acea sarcină, motorul trebuie turat mai mult, pentru ca puterea/cuplul dezvoltat să fie suficient pentru a "duce" acea sarcină fără consum mai mare de combustibil - lucru care duce la arderi incomplete, cu reziduuri care se depun în camera de ardere/cilindru/piston/turbină/catalizator/traseul de evacuare. Subturarea are loc în perioada tranzitorie dintre momentul în care apare creșterea de sarcină și sfârșitul perioadei de creștere a turației motorului pentru a compensa creșterea sarcinii. Subturarea poate fi prevenită prin menținerea unei turații suficient de mari unde puterea/cuplul dezvoltate de motor sunt suficiente pentru învingerea sarcinii la care este supus fără un consum mai mare de combustibil (cu toate efectele negative). Subturarea nu se cuantifică în turații absolute, ci este un raport dintre sarcină și turație, adică: subturare = necorelarea de către șofer a turației motorului la sarcina motorului! Sarcină mare - turație mică = subturare (necesită retrogradare) Sarcină mică - turație mică = normal (dar necesită retrogradare la accelerare) Sarcină mare - turație mare = normal This post has been edited by DFA: 4 Jun 2007, 12:53 |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
AMW |
4 Jun 2007, 13:06
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 779 Joined: 7 March 06 From: Bucuresti |
ok, s-ar putea sa aiba ceva turometrul...dar la 140 sta la 3500 de ture...asta pot sa o zic sigur...
la 90kmph o sa incerc azi sa vad ce turatie am... |
--------------------
Volkswagen Passat
Highline 2.0 TDI 4MOTION
B6 Renault Megane III 1.5 dCI - 90 cp - 2012
Renault Scenic II Dynamique 1.6 16v |
|
Mirciulik |
4 Jun 2007, 13:20
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 378 Joined: 11 March 06 From: Galati |
conduc la munca 2 loganuri diesel. Niciodata...niciodata nu am schimbat sub 2500. De obicei 3200-3500. La 2.500 de ture abia simti ca fuge un pic masina..ce rost are sa schimb atunci...
Merg 50% in oras 50% in afara , in acelasi stil..uneori urca si la 4000 ture, si consumul indicat e de 5.6 la una si 5.8 la cealalta. Prima e berlina, cealalta e mcv. La 2200 abia intra turmina si incepe sa-si faca treaba.... la 3000 se ar mai bine gazele, se arde si calamina... |
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
AMW |
4 Jun 2007, 13:22
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 779 Joined: 7 March 06 From: Bucuresti |
fa-ti de pe acum o programare in service...ca pe la 60k km o sa se auda un huruit puternic sub capota si nu o sa sti de unde vine...
|
--------------------
Volkswagen Passat
Highline 2.0 TDI 4MOTION
B6 Renault Megane III 1.5 dCI - 90 cp - 2012
Renault Scenic II Dynamique 1.6 16v |
|
camesibiu |
4 Jun 2007, 13:37
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 417 Joined: 28 July 06 From: Sibiu |
" conduc la munca 2 loganuri diesel. Niciodata...niciodata nu am schimbat sub 2500. De obicei 3200-3500. La 2.500 de ture abia simti ca fuge un pic masina..ce rost are sa schimb atunci... "
Asa-i cand conduci masini pe care nu le platesti din buzunarul propriu ! Rodajul cum l-ati facut ? |
--------------------
ex Dacia
Logan 1,5 dCi
2006-Preference
|
|
bloodem |
4 Jun 2007, 13:39
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania |
QUOTE(AMW @ 4 Jun 2007, 13:22) fa-ti de pe acum o programare in service...ca pe la 60k km o sa se auda un huruit puternic sub capota si nu o sa sti de unde vine... Nici chiar asa. Dar oricum, daca intr-adevar schimba asa cum spune, e exagerare. Sa schimbi in permanenta la peste 3000 turatii la o masina pe motorina e total lipsit de sens (ba chiar si la una pe benzina e un lucru exagerat). |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
l@u |
4 Jun 2007, 14:38
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 |
Ba eu cred ca exagerezi tu cand spui ca la benzina e mult 3000rpm...cine are benzinar stie ce vreau sa spun.
|
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
bloodem |
4 Jun 2007, 14:50
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania |
|
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
l@u |
4 Jun 2007, 14:53
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 |
Fiecare cu stilul si parerea sa vizavi de rpm/treapta viteza
|
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
alinakes |
4 Jun 2007, 15:56
Post
#17
|
X Group: Members Posts: 341 Joined: 24 March 06 From: X |
Explicati-mi si mie va rog care e problema sa schimbi la 3.000 -3.500 de rpm daca motorul este deja cald (4 liniute pe display) ?!
Ati auzit voi ca pe la 60.000 km s-au facut reparatii la motor sau turbina la diesel (surse sigure sau radio sant)? Credeti ca toti soferii de diesel conduc masina schimband sub 3.000 rpm si d'aia nu au aparut probleme ?! 1.6 mpi 90 cp unde are cuplul maxim , 1.6 16v unde are cuplul maxim , adica la ce rpm ?! La cate rpm "se taie injectia" la diesel ? Si cat la suta inseamna 3.000-3.500 rpm din rpm cand "se taie injectia" ?! Cum se curata cel mai bine o turbina in mers extra-urban ?! Poate ar fi bine sa mai cautam odata informatiile (postate parca de DFA - nu imi amintesc exact user-ul, scuzele mele) legate de surge si lag ! Zic si eu asa ! Astept raspunsurile va rog ! |
--------------------
X
X
X
- X
|
|
AMW |
4 Jun 2007, 16:19
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 779 Joined: 7 March 06 From: Bucuresti |
om trai si om vedea...
nu sunt povesti de radio santz...cel mult de service adras si cobalcescu oricum...nu o sa mai treaca mult timp pana cand o sa apara un topic gen "turbina stricata la 5-6-7k km ????" mie de obicei imi place sa zic... told you so... dar sa schimbi dieseleu la 3500rpm mi-se pare cel putin abernat...avand in vedere ca cuplu maxim si toti cp sunt in functiune la 4000 rpm...din cate am observat eu 1.5 dci taie injectia la 5500 |
--------------------
Volkswagen Passat
Highline 2.0 TDI 4MOTION
B6 Renault Megane III 1.5 dCI - 90 cp - 2012
Renault Scenic II Dynamique 1.6 16v |
|
dinescu |
4 Jun 2007, 17:06
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 6 February 07 |
QUOTE(argon @ 4 Jun 2007, 11:43) Foarte bine spus. Oricum putea pune milioane de intebari (la 2340 rpm in viteza 3, la 2440 rpm in viteza , la 2340 rpm in viteza 1, la 140 kmh vit 3 ce turatie are motorul etc). Parerea mea ca intrebarile astea nu sunt pentru un forum tehnic. Sau nu puse asa. |
--------------------
dacia
1300
78 Fac dezvaluiri...
|
|
Georvany |
4 Jun 2007, 17:15
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 8 April 06 |
"avand in vedere ca cuplu maxim si toti cp sunt in functiune la 4000 rpm...din cate am observat eu 1.5 dci taie injectia la 5500"
Eu zi ca ar fi ideal sa scoata astia un motor care sa aiba cuplul maxim si puterea maxima la aceiasi turatie...si sa creasca pana acolo direct proportional.. La DCI E4 cuplul maxim e la 1700rpm dupa care se mentine pana la o anumita turatie si apoi incepe sa scada cuplul iar cand ajungi tu la 4000rpm unde e puterea maxima cuplul s-a dus de mult in jos.....e adevarat ca odata cu cresterea vitezei nevoia de cuplu scade si ea...dar oricum... |
--------------------
Dacia
1310
- ct01qwe 1.5 DCI E4
|
|
alinakes |
4 Jun 2007, 17:39
Post
#21
|
X Group: Members Posts: 341 Joined: 24 March 06 From: X |
QUOTE(AMW @ 4 Jun 2007, 17:19) om trai si om vedea... nu sunt povesti de radio santz...cel mult de service adras si cobalcescu oricum...nu o sa mai treaca mult timp pana cand o sa apara un topic gen "turbina stricata la 5-6-7k km ????" mie de obicei imi place sa zic... told you so... dar sa schimbi dieseleu la 3500rpm mi-se pare cel putin abernat...avand in vedere ca cuplu maxim si toti cp sunt in functiune la 4000 rpm...din cate am observat eu 1.5 dci taie injectia la 5500 Zi si mie te rog de ce e aberant ? Ca se aude turbina mai zgomotoasa cum lucreaza, ca ar creste consumul de carburant ? Niste raspunsuri cu argumente ar fi bune ! Nu vreau sa te atac , dar daca tu raspunzi cu povesti de la service-uri si apoi imi clipesti cu ochiul parca imi da senzatia de conspirativitate si cum ca tu ai sti ceva ce noi nu stim , poate ne impartasesti si noua ca sa stim si noi pe viitor ! Cuplul maxim pleaca mai de jos ! 3500 rpm inseamna cam 65% din 5500 unde ar fi solicitarile maxime , asta in ideea in care am fi maniacii care sa schimbe numai la "taierea injectiei" , ti se pare mult 65% ?! Sa se inteleaga , nu schimb mereu acolo la 3500 , vreau doar niste raspunsuri pertinente nu idei preconcepute sau chestii auzite pe la service ! Eu sunt de parere ca fiecare isi conduce masina cum vrea iar stilul se poate imbunatatii si citind pe aici diverse lucruri ! Nu mi se pare ochei sa schimbi 1-2 la 3500 cum la fel nici nu mi se pare ochei sa schimb 4-5 la 2500 , parerea mea ! This post has been edited by alinakes: 4 Jun 2007, 17:45 |
--------------------
X
X
X
- X
|
|
bloodem |
4 Jun 2007, 18:07
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania |
Nimeni nu a spus ca e o aberatie sa schimbi cateodata la peste 3000 turatii (in afara orasului si eu schimb cateodata la 3500), ceea ce tu nu ai inteles este ca aici vorbim despre schimbarile de trepte in oras, vorbim despre schimbarile de trepte in a 1a si a 2a. Bottom line: IN ORAS (unde masina mea isi va petrece 90% din viata sa pe sosele) nu exista absolut niciun motiv pentru care sa schimbi in mod frecvent la mai mult de 2500 rpm... Cum bine ai zis, creste consumul de carburant, poate nu cu mult, dar creste... si pentru ce? Care ar fi avantajul schimbarii la 3000 RPM in mod frecvent in oras? Ca se mai intampla sa mai pleci de la un semafor, sa ai liber in fata si sa schimbi la 3000 RPM, etc sau in vreo depasire, asta e cu totul altceva...
This post has been edited by bloodem: 4 Jun 2007, 18:08 |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
alinakes |
4 Jun 2007, 18:48
Post
#23
|
X Group: Members Posts: 341 Joined: 24 March 06 From: X |
Din cate am observat AMW a zis ceva de 2500 in afara !
Iar discutia cred ca a plecat de la afirmatia lui Mirciulik care a spus 50-50 urban/extraurban poaet uneori e exagerat 3500 in oras , corect , dar extraurban nu prea e exagerat ! Nu mi-ati spus de ce e aberant sa schimbi peste 3500 ! Eu cred ca Mirciulik schimba intre 2500 si 3000 in oras si peste 3000 in afara , cel putin asa am ramas eu cu impresia ! |
--------------------
X
X
X
- X
|
|
SUPERCAR |
4 Jun 2007, 22:40
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 624 Joined: 6 June 05 From: Constanta |
QUOTE(AMW @ 4 Jun 2007, 12:39) Ma voi cred ca aveti turometrul stricat...sau il am eu..una din doua exemplu care l-am dat eu e pe modelul cu motor euro4 cu 70CP care e putin diferit fata de cel euro3 care il ai tu...adica astea euro 4 obtin cuplul maxim la o turatie mai mica fata de cel euro3. |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dCI Martie 2007 Euro4 - 70CP@90CP
- CT 82 PWR
|
|
AMW |
4 Jun 2007, 23:04
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 779 Joined: 7 March 06 From: Bucuresti |
Corectie: in viteza a 5a la 2500 rpm are 105 kmph...testat azi..ce ziceam eu mai sus era viteza a 4a.
Corectie: valoarea de 4000 se referea doar la cp Ma nene...eu cred ca voi uitati ce masina ati cumparat....are 65 sau 70 cp....masina nu este facuta pentru alergat sau pentru reprize excelente de viteza...ce sa mai zic de demaraj....sa fim seriosi...care ar fi rostul sa o turezi in halul ala daca nu vrei sa scoti putere din ea?? Si daca vrei putere...pentru ce Dumnezeu ti-ai luat Logan...ca sa nu mai zic ca l-ai luat si diesel...daca era vreun 16v mai intelegeam... Ganditi-va ca la turatiile respective turbina funtioneaza aproape de regimul maxim...adica facand o comparatie nu tocmai fericita....ar fi cam la fel cum ai merge cu un diesel la 5000 rpm in vit a 4a...ca intr-a 5a nu o sa ajunga vreodata la turatia aia...decat pe elevator... Pana la urma orice piesa din masina care este exploatata la maxim se uzeaza mai repede si implicit cedeaza mai repede....pana si volanul se toceste si devine lucios cand ai multi km...dapoi motorul, turbina si alte elemente esentiale... Defapt voi vreti sa-mi spuneti mie ca n-are nimic daca schimbi la 3500 rpm...adica e chiar normal...dupa parera unora...schimbati fratilor vitezele cum vreti...dar tot voi o sa plangeti dupa motorase cand or ceda...asta daca nu vindeti masina vreunui nefericit inainte, care o cumpara cu incredere...si constata ca dupa 1 an tre sa bage mai multi bani in ea decat face... Turatiile care le specificam mai sus...sunt turatiile la care schimb in mod normal...adica 90% din timp...in restul de 10% numai 4000rmp vede masina in fiecare viteza...stiu ce riscuri sunt si mi-le asum...de ce fac asta? diverse motive...dar in principal de fun... Remeber....n-ati cumparat bmw la pret de logan...are mai multe limite decat va imaginati...nu e masina de raly..chiar daca uni cred asta... |
--------------------
Volkswagen Passat
Highline 2.0 TDI 4MOTION
B6 Renault Megane III 1.5 dCI - 90 cp - 2012
Renault Scenic II Dynamique 1.6 16v |
|
horsewhisperer27 |
5 Jun 2007, 00:42
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.491 Joined: 15 March 04 From: Bucuresti |
iarasi se abereaza aici despre turbine!
turbina nu are nimic sa mearga turata, la turbina ii place turatia. plus ca o ajuta sa se mentina curata.plus ca o talpa de 3500-4000 face bine la orice dieselar(nu de pe vremea bunicii), cu conditia sa fie motorul cald! (atentie cu cele 4 liniute de pe display, temperatura uleiului nu merge fix in paralel cu cea a apei)! ce nu ii place turbinei e altceva: nu ii place sa fii intr-a 3-a la 30 la ora si sa calci acceleratia la fund! asta distruge turbinele, momentele de acceleratie maxima atunci cand masina nu poate sa traga, si urca greu si "partait"(scuzati)....acela e intervalul care omoara turbinele. altfel, daca ai 2500 de ture si masina TRAGE cand ii ceri, talpa nene, ca nu are nimic turbina! acest post nu se vrea o incurajare a stilului sportiv al dci-ului de pe logan, dar ca posesor de disel a carui turbina trage si functioneaza perfect la 110000 km( e drept ca nu logan, dar aici principiul conteaza) cred ca sunt in masura sa emit o parere legata de turbine! la multi kilometrii fara probleme! |
-------------------- fan VAG!
|
|
OAP |
5 Jun 2007, 09:03
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti |
QUOTE(AMW @ 5 Jun 2007, 00:04) Ma nene...eu cred ca voi uitati ce masina ati cumparat....are 65 sau 70 cp....masina nu este facuta pentru alergat sau pentru reprize excelente de viteza...ce sa mai zic de demaraj....sa fim seriosi...care ar fi rostul sa o turezi in halul ala daca nu vrei sa scoti putere din ea?? Si daca vrei putere...pentru ce Dumnezeu ti-ai luat Logan...ca sa nu mai zic ca l-ai luat si diesel...daca era vreun 16v mai intelegeam... Absolut de acord. Se vorbeste aici de niste turatii la care am senzatia ca masina ar face ca dracu. La ce mama supararii sa schimbi la 3 500 r/min? |
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
Thor1983 |
5 Jun 2007, 09:34
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 465 Joined: 7 April 04 From: In front of the computer |
QUOTE(AMW @ 4 Jun 2007, 18:19) ...dar sa schimbi dieseleu la 3500rpm mi-se pare cel putin abernat...avand in vedere ca cuplu maxim si toti cp sunt in functiune la 4000 rpm...din cate am observat eu 1.5 dci taie injectia la 5500 Conform diagramei de cuplu postate de klaus, injectia la dci se taie la 4800rpm. Deci unde sunt restul de 700rpm pana la 5500 cat zici tu? In plus, turarea pana la 3500 nu dauneaza motorului cald. Poate influenta negativ consumul, dar uzura motorului e relativ mica, nu chiar asa de mare cum sperati voi. |
--------------------
Mazda
6
2017 Judge me all u want. Just keep the verdict to yourself!
|
|
DFA |
5 Jun 2007, 09:38
Post
#29
|
moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.527 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO |
Cum se conduce un diesel
Turbo lag & surge Subturarea. Folclor? Optimizare consum la Diesel Turatii la care se schimba vitezele la 1.5dCi This post has been edited by DFA: 5 Jun 2007, 09:43 |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
zodrac |
5 Jun 2007, 09:43
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 426 Joined: 13 January 05 From: Bucuresti |
Ar fi bine pentru cei care isi expun stilul de condus sa precizeze daca stilul prezentat de ei este pentru condusul in oras, exterior, autostrada, depasiri.
De asemnea cred ca ar fi bine sa precizeze turatia pentru fiecare treapta in parte. Eu am mai precizat acestea in alt topic, dar o sa o mai fac o data, ca a mai evoluat putin: 1 -> 2 app 2200 plecari normale 3000 daca vreau un sprint 2 -> 3 app 2300 urban, 3000:3500 sportiv sau extraurban 3 -> 4 de obicei cand trece de 2500 urban mai jos daca merg mai molcom; afara de obicei la 3500 in depasiri ma mai duc in 4000 4-> 5 exclusiv exterior de obicei la 4000, dar daca merg mai molcom o mai trec si la 3500. Later: Ca intre timp au mai aparut citeva chestii si nu le-am vazut: Aveti aici diagrama de putere si cuplu la roata pentru 1.5dCi 65cp si comparativ 14. MPI 75 cp cuplu.JPG ( Size: 157.36k ) Number of downloads: 316 putere.JPG ( Size: 152.55k ) Number of downloads: 290 PS graficele nu sunt pentru un disel vs benzina si pentru a putea observa demultiplicarile celor doua cutii de viteza mai bine. This post has been edited by zodrac: 5 Jun 2007, 09:44 |
--------------------
*
*
* Dacia Logan Ambition 1.5 dCi - iunie 2006
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th September 2024 - 00:22 |