instalatie gpl voltran, pareri,reglaje si consum.ajutor
![]() ![]() ![]() |
instalatie gpl voltran, pareri,reglaje si consum.ajutor
alexandrusiri |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 830 Joined: 18 December 07 From: iasi ![]() |
|
||
--------------------
dacia
Lodgy 1.5 dci 107 cp
2013
- IS-54-SIR
|
|||
ArtVandelay |
![]()
Post
#2
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
modelul il am eu,dar nu ma pricep la reglaje
![]() de ce nu te duci sa ti-o regleze ei ? oricum poti sa maresti putin relantiul de la carburator,o sa se mareasca si pentru cand mergi pe benzina,dar daca nu mergi des nu are nimic This post has been edited by ArtVandelay: 11 May 2008, 23:46 |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
E normal sa iti consume mult pentru ca nu ii dai gaz suficient si daca vrei sa ajungi la vitezele amintite pentru ca tu ai impresia ca nu trage si calci mai tare acceleratia si iti ia mai mult timp sa ajungi la viteza dorita, plus ca o mentine mai greu.
Pe vaporizator, undeva in lateral, ar trebui sa ai un surub de reglaj unde ar trebui sa scrie IDLE sau ceva asemanator il strangi astfel incat motorul sa mearga rotund, dupa aceea treci la robinetul de debit de pe furtun pe care il stringi pana da sa moara sau chiar moare motorul, il desfaci o tura completa si pornesti motorul. Daca tot nu sta bine la relanti mai cresti un pic din surubul de la clapeta de acceleratie. Apropo toate reglajele le faci cu motorul incalzit si reglat sa ai relantiul pe la 850 - 900 pe benzina. Spor la treaba. ![]() |
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
emilperijoc |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 19 October 07 From: Bucuresti ![]() |
eu am un break din acelasi an cu instalatie zavoli si sa stii ca si eu am avut cam acelasi consum asta pana cand am strans surubul de pe furtun, sa ai mare grija la culbutori sa ii reglezi ca altfel distrugi chiuloasa (scaunele supapelor defapt) destul de repede....
|
--------------------
Dacia / Opel
... 1310 break / Vectra
... 1996 /2001 ...
- TL 01 SLU/ TL 08 EML
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#5
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(emilperijoc @ 12 May 2008, 10:08) eu am un break din acelasi an cu instalatie zavoli si sa stii ca si eu am avut cam acelasi consum asta pana cand am strans surubul de pe furtun, sa ai mare grija la culbutori sa ii reglezi ca altfel distrugi chiuloasa (scaunele supapelor defapt) destul de repede.... da asa este , macar un reglaz de 0.2 la admisie si un 0.25 la evacuare , sau un 0.2 la tot merge si asa |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
alexandrusiri |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 830 Joined: 18 December 07 From: iasi ![]() |
masina am luat-o acum 3 ani cu instalatia pe ea.deci e iesita din garantie,dar asta nu ar fi o problema.numai s gasesc un loc unde pot sa o reglez bine.nu stiu unde a fost montata.eu sunt din iasi si ei nu lucreaza pe astfel de instalatii.asa mi-au zis.dar in bucuresti(mai tot timpul sunt pe acolo)stiu ca se fac astfel de lucruri la glucoza.se poate pune si pe un aparat care sa iti dea reglajele.parca asa am auzit.
|
--------------------
dacia
Lodgy 1.5 dci 107 cp
2013
- IS-54-SIR
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 04:23 |