martor semnul exclamarii aprins, martor semnul exclamarii aprins mereu
![]() ![]() ![]() |
martor semnul exclamarii aprins, martor semnul exclamarii aprins mereu
mitu2002 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 30 June 07 From: onesti ![]() |
|
||
--------------------
pescariador amator
Megane 2 1.6 -16v
2006
- BC 06 AMX
|
|||
jcdenton |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 1 November 07 From: Bucuresti ![]() |
"Tati, da frana? ... de mana ?"
![]() Frana de mana ridicata sau contactul de la ea cu probleme sau daca ai pompa de frana cu ICP problema poate fi de acolo. |
--------------------
Dacia
Logan Laureate
2010
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#3
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
avarie in sistemul de franare!
adica nu mai ai decat un circuit-celalalt are o scadere de presiune! |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
argon |
![]()
Post
#4
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
scoti sonda ICP, cu motorul oprit dai cateva pedale, o pui inapoi si gata.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
iulica89 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.265 Joined: 6 August 08 ![]() |
Salut! sau daca ai senzor de indicare nivel lichid frana e posibil ca plutitorul sa se fi spart sau fisurat...am avut si eu aceeasi problema acum 3 luni si acum nu se mai aprine senzorul...La mine beculetul de avertizare era pentru nivel lichid frana...poate la tine e alfel...cel mai bine consulti intai cartea masinii si vezi pentru ce indica martorul acela si poti incepe de acolo.Bafta
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1989 MLS
- PH 10 SIA Iulian
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#6
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
pastila zilei azi dimineata......ma trezesc ca se aprinde becul (!) = alte pericole palpaind intermitent uneori ramanand aprins chiar; ajuns la destinatie ridic capota si sar pe pompa de frana, toate in regula, ma duc sa pornesc dinnou motorul si canci pornire.....s-a rupt papucul de la firul de excitatie al bobinei electromotorului, iar in mers facea scurt undeva, motivul pentru care se aprindea becul (!); Tin sa precizez ca firul cu pricina a fost inlocuit de cca o luna pusi papuci noi la ambele capete, dar efectiv papucul ala s-a rupt in 2 deci nu s-a rupt firul de la insertizare... Asa ca inca un lucru bun, becul ala te anunta si de alte avarii in afara sistemului de franare
![]() |
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
mitu2002 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 30 June 07 From: onesti ![]() |
![]() inclusiv pt eventuale scurgeri de curent ma apuc de documentat si in privinta I C P-ului |
--------------------
pescariador amator
Megane 2 1.6 -16v
2006
- BC 06 AMX
|
|
Ov |
![]()
Post
#8
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.508 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Becul (!) este aprins SINGUR la avarie pe pompa de frina (ICP) sau uzura placute (la cine a montat placute cu senzor si are legaturi facute). La presiune mica, pilpiie odata cu becul de la ulei (daca ala nu e ars, dar daca la pornire is toate aprinse, nu e cazul).
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#10
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
QUOTE(Ov @ 10 Feb 2009, 10:46) becul ala se mai aprinde si cand scade presiunea uleiului sau creste temperatura apei. Probabil la tine era foarte subturat motorul, presiune mica, becul palpaia. Nu era vorba de presiune sau de motor subturat, se aprindea la 90 intr-a 5-a si nici gand sa se aprinda odata cu el si becul la ulei, atunci facea firu ala scurt pe acolo si deaia se aprindea, testat pe urma... |
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
Red_Bull |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 2 January 08 From: Timisoara ![]() |
acelasi bec se aprinde si daca pompa de frana intra in avarie.......
|
--------------------
Dacia
1300
1979
- TM 69 HXX
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#12
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
ce fir si unde duce se leaga la icp?
inainte avea un martor doar pt nivelul de lichid in vas. acu avand pompa cu icp unde sa leg sonda? |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Pe instalatie sint doua fire, aferente "sondei de nivel" de care spui: unul e masa, altul e fir de masa pentru lampa (!) care e legata la +. Ala se leaga la ICP, care "pune la masa" acel fir in cazul "avariei". Daca nu ai (!) ci "BRAKE", la fel, identifici firul care pus la masa provoaca aprinderea "BRAKE" dupa pornirea motorului.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
mitu2002 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 30 June 07 From: onesti ![]() |
am re verificat cam toata instalatia electrica din compartimentul motor
dat cu sprei peste tot pe unde erau oxizi modelul de vas la sistemul de frinare e fara plutitor am luat lichid am umplut vasul degeaba nu se stinge becu am facut citeva pedale in forta tot la fel bec aprins oare cum se scoate pompa de frina din modul de avarie frine am destul de bune tine progresiv pina la blocarea rotilor la prima pedala; frina de mina la fel tine f bine nus ce dreac are oa sa mai caut pe forum poate gasesc raspuns la problema asta |
--------------------
pescariador amator
Megane 2 1.6 -16v
2006
- BC 06 AMX
|
|
Minel |
![]()
Post
#15
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(mitu2002 @ 11 Feb 2009, 08:43) am facut citeva pedale in forta tot la fel bec aprins oare cum se scoate pompa de frina din modul de avarie Dar tu cand ai dat ca "nervosu" cateva pedale energice , ai scos "contactorul cu revenire " ( ![]() This post has been edited by Minel: 11 Feb 2009, 13:01 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Nu e manocontact (ca nu e sensibil la presiune). E un simplu contact cu revenire.
This post has been edited by diaconuliviu: 11 Feb 2009, 11:10 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
mitu2002 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 30 June 07 From: onesti ![]() |
nu , nu am scos contactul pt ca nici nu stiam clar care este
intre timp am gasit un topic in care se da mura in gura despre acest contact si ICP Cum aseara vremea era nasoala si din cite vad si azi la fel astept o ameliorare a vremii si ma apuc de treaba (mai ales ca am priceput cum functioneaza tot sistemul si ce face ICP-ul) merci inca o data chiar am scos la inprimanta pasii care trebuie urmati pt aerisire si/sau scoatere din modul de avarie(by minel) ![]() This post has been edited by mitu2002: 12 Feb 2009, 08:34 |
--------------------
pescariador amator
Megane 2 1.6 -16v
2006
- BC 06 AMX
|
|
roland |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Deci
- in pompa de frana (de fapt la acel manocontact) intra un fir; scoate-l; daca se stinge becul e clar, e o problema la pompa; NU te multumi ca se stinge becul, problema iti va ramane si te risti foarte tare - daca nu se stinge, se poate ca un fir de la senzorii de la placutele de frana sa fie intins si sa faca masa; si atunci ti se aprinde becul; desfa contactele respective (te uiti langa placute, iese un fie din ele) si, daca se stinge, e de acolo - spuneai ca ai schimbat bateria; 75A e o valoare mare pentru o Dacie 1310; e posibil sa nu o poata incarca alternatorul si atunci, cred, se aprinde becul; pune o baterie de 55A (imprumuta una) si vezi daca mai face |
--------------------
.
.
.
|
|
mitu2002 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 30 June 07 From: onesti ![]() |
asa o sa procedez in privinta icp-ului
bateria am primit-o cadou de la cineva are 2 ani si era banuita ca sulfatata dar era doar descarcata pina acu (toata iarna)nu a facut figuri E ORIGINALA FORD o sa incerc intii sa rezolv icp-ul si daca nu da rezultate o sa ma gindesc si la alte probleme (am si bateria de 60A are 5-6 luni pe masina pusa la pastrare) This post has been edited by mitu2002: 13 Feb 2009, 10:54 |
--------------------
pescariador amator
Megane 2 1.6 -16v
2006
- BC 06 AMX
|
|
adrianne |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Cum adica o baterie de 75 A e mare, (exceptie ca fizic, da, e mare)? Eu am de 80A (era cea mai mare din raft
![]() |
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
mitu2002 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 30 June 07 From: onesti ![]() |
s-a rezolvat doar cu scoaterea pompei din modul de avarie
debontat bulbul de la icp urcat in masina facut 5 pedale tapene montat inapoi maimuta de bulb de la icp pus contact bec aprins ![]() ![]() This post has been edited by mitu2002: 16 Feb 2009, 09:05 |
--------------------
pescariador amator
Megane 2 1.6 -16v
2006
- BC 06 AMX
|
|
Minel |
![]()
Post
#22
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(mitu2002 @ 16 Feb 2009, 09:05) Asa si trebuie, cand pui contactul , sa se aprinda atat becurile de apa-ulei cat si cel (!) si cand pornesti motorul , sa se stinga . Ne bucuram ca ai reusit sa iti rezolvi problema , muuuuuuti km fara probleme ! ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 08:23 |